Dit schoot ook al door mijn hoofdquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Bassie en Adriaan, door de dood gescheiden
Deze. Al kunnen het ook zomaar Wendy en Erland zijn.quote:
Bij allemaal neuken buiten de deur. Duhhhhhhquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef static het volgende:
Dit gaat weer een nutteloos opsomstopic worden. Meld er een reden bij.
Dit zou wel echt opmerkelijk zijn!quote:
Ja ik denk het ook niet hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dit zou wel echt opmerkelijk zijn!
Bij Leontine en Marco had iedereen altijd zo iets van "jajaja nep!"
Bij Frans en Mariska heb ik dat nog nooit gehoord.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef static het volgende:
Heb jij niet door dat je zelf de hele SHO verziekt Paultje?quote:
Je hoeft als moderator een topic niet leuk of nuttig te vinden, enkel te modereren als het nodig is.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:46 schreef static het volgende:
Wat is dat toch met Paultje?
Daarnaast is een opsom-topic volledig nutteloos.
Die zijn te nuchter voor fratsen.quote:
Tommetje dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:46 schreef static het volgende:
Wat is dat toch met Paultje?
Daarnaast is een opsom-topic volledig nutteloos.
Die hadden toch ook al een proefscheiding laatst of huwelijksproblemen oid?quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:16 schreef Eightyone het volgende:
Wendy en Erland. Ik heb het idee dat Wendy vooral aan Erland blijft plakken vanwege datgene wat de relatie haar oplevert (geld, werk, contacten). Erg veel passie straalt het duo niet uit.
Bij deze is dat nodig.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Je hoeft als moderator een topic niet leuk of nuttig te vinden, enkel te modereren als het nodig is.
Dat is een carte blanche voor nog meer rommel en onzin, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Heb jij niet door dat je zelf de hele SHO verziekt Paultje?
Laat die Fokkers lekker en gedraag je als een echte mod.
Vorig jaar inderdaad, maar sinds september zou het weer koek en ei zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die hadden toch ook al een proefscheiding laatst of huwelijksproblemen oid?
Nicolette gaat nog wel, maar die Bas.... Wat een clown joh. Elke keer die irritante lach op foto's. Brrr.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:26 schreef Clavis het volgende:
Ik denk niet dat ze uit elkaar gaan maar qua irritatie factor scoren ze bij mij erg hoog: Bas Smit en Nicolette van Dam.
Klopt, vind zelf deze hier ook niet thuis horen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:02 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die hadden toch ook al een proefscheiding laatst of huwelijksproblemen oid?
Nou gaat nog wel..? Heb je haar wel eens horen presenteren? Alhoewel niet recent waarschijnlijk want goddank flopt elk programma van haar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nicolette gaat nog wel, maar die Bas.... Wat een clown joh. Elke keer die irritante lach op foto's. Brrr.
Bij dat ene pisprogramma over bloemen is ze onuitstaanbaar, mensen kopen bloemen odmat hun moeder dood is of zo, zonder enige medeleven oh mogen we mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:33 schreef Clavis het volgende:
[..]
Nou gaat nog wel..? Heb je haar wel eens horen presenteren? Alhoewel niet recent waarschijnlijk want goddank flopt elk programma van haar.
Open relatie hebben zequote:Op zondag 9 februari 2020 10:05 schreef Michellee het volgende:
Ik vind het altijd bijzonder dat Nikkie Plessen altijd gekoppeld wordt aan mensen, toen met Dre en laatst nog aan iemand, terwijl ze gewoon nog steeds met die Ruben is.
Nou, dit dus. Laatst ook bij Rooijakkers ziet sterren. Dat ie ook zijn bronnen had om te checken waar Nicolette was, om haar als vriendin te krijgen. Of die opmerking tegen haar oma, dat hij er bij het kerstdiner bij zou zittenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nicolette gaat nog wel, maar die Bas.... Wat een clown joh. Elke keer die irritante lach op foto's. Brrr.
@yvonne hier nog een voorbeeldje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:07 schreef static het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2020 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7gIRwDFnGT/?hl=nl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op maandag 10 februari 2020 09:45 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
@:Yvonne hier nog een voorbeeldje.
Welke prijs heb ik nu gewonnen?quote:
Elkaar een beetje aftrekken moet kunnen als heterosexuele mannen onder elkaar. Zolang je elkaar maar niet in de ogen kijkt.quote:
Hij steekt zijn snuitje liever ergens andersquote:Op maandag 17 februari 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege Lia's droge kut en dat Henny dat graag in de openbaarheid brengt?
van die vliegtuigmeneer toch?quote:Op maandag 17 februari 2020 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Omdat de baby niet van hem is zeker
ja, hij laat zijn Bulletje vast ergens anders grazenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege Lia's droge kut en dat Henny dat graag in de openbaarheid brengt?
Hij is er wel in gaan geloven lijkt hetquote:Op maandag 10 februari 2020 10:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B7gIRwDFnGT/?hl=nl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar dacht ik ook na het push bericht van De Telegraafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Liza Smit?
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper
Die zijn nog van de boomer generatie dat ze afhankelijk van elkaar zijn geworden, ook al slapen en neuken ze niet meer samen.quote:
Zou kunnen. Al vind ik dat verhaal van appartement en rust ook wel plausibel klinken. Las ook ergens dat hij vorig jaar een maand in Spanje zat in een één of andere kliniek.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Liza Smit?
Once in a lifetime ervaring...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al vind ik dat verhaal van appartement en rust ook wel plausibel klinken. Las ook ergens dat hij vorig jaar een maand in Spanje zat in een één of andere kliniek.
Hij staat natuurlijk al van kind af aan in de spotlights. Wat ik dan niet snap is dat hij het songfestival heeft aangepakt.
Dat denk ik al een tijdje, eerlijk gezegd. Heb hier ook wel eens gemeld dat die geruchten gaan. Als Jan slim is dan brengt hij het nu naar buiten. Dat scheelt weer aandacht tussen al die koortslippen, dure boeketten en piano 's.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Jan en Liza Smit?
Borsato had ook een Burnout, vreselijke ego mannetjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:48 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dat denk ik al een tijdje, eerlijk gezegd. Heb hier ook wel eens gemeld dat die geruchten gaan. Als Jan slim is dan brengt hij het nu naar buiten. Dat scheelt weer aandacht tussen al die koortslippen, dure boeketten en piano 's.
Ik heb ook een burnout gehad. Ook mensen zonder ego krijgen burnouts. Burnouts komen ook heel vaak door prive omstandigheden waar je doorheen gaat en die je niet kunt verwerken. Lijkt me bij Borsato ook aan de orde en wie weet bij Jan(tje) Smit ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:08 schreef goldback het volgende:
[..]
Borsato had ook een Burnout, vreselijke ego mannetjes.
Hij had het over egomannetjes. Jij bent toch geen man?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb ook een burnout gehad. Ook mensen zonder ego krijgen burnouts. Burnouts komen ook heel vaak door prive omstandigheden waar je doorheen gaat en die je niet kunt verwerken. Lijkt me bij Borsato ook aan de orde en wie weet bij Jan(tje) Smit ook.
Leonie lijkt me iemand die snel onder hoogspanning staat, qua combinatie kinderen/relatie/werk. Dat is in interviews al vaak aangestipt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:11 schreef SEMTEX het volgende:
Leonie ter Braak en partner:
https://www.nu.nl/achterk(...)libidoloze-fase.html
Dit! Ik vind het beter dan Jinek. Hoop dat Leonie het ooit kan laten zien aan een breder publiek. Zij zou veel beter het programma van Merel Westrik kunnen doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:06 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Leonie lijkt me iemand die snel onder hoogspanning staat, qua combinatie kinderen/relatie/werk. Dat is in interviews al vaak aangestipt.
Mentaal niet de juiste persoon om in de tv-wereld te werken, al zie ik haar dat tegelijkertijd graag doen. Ik mag die iets cynische toon (en wat dwarse blik als ze bij Shownieuws moet invallen) wel.
Egocentrisch heeft betrekking tot hun narsisme karakter niet zo met opgebrand zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij had het over egomannetjes. Jij bent toch geen man?
Het is eigenlijk al jaren een zogenaamde belofte. Dat blijft het waarschijnlijk ook eeuwig. Óf ze moet op een gegeven moment besluiten naar de NPO terug te gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit! Ik vind het beter dan Jinek. Hoop dat Leonie het ooit kan laten zien aan een breder publiek. Zij zou veel beter het programma van Merel Westrik kunnen doen.
Het klinkt mij hetzelfde in oren als Dre Hazes die “pauze” nam van zijn gezin eigenlijk, dus ik denk ook dat er ergens wel een kern van waarheid in zit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al vind ik dat verhaal van appartement en rust ook wel plausibel klinken. Las ook ergens dat hij vorig jaar een maand in Spanje zat in een één of andere kliniek.
Hij staat natuurlijk al van kind af aan in de spotlights. Wat ik dan niet snap is dat hij het songfestival heeft aangepakt.
Want?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef Simone010 het volgende:
Georgina Verbaan & Maartje Winterwortel
Die hebben vandaag nog een leuk kiekje geplaatst zag ik. Ik vind Georgina leukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:14 schreef Simone010 het volgende:
Georgina Verbaan & Maartje Winterwortel
Maartje mist misschien wel een echte ‘winterwortel’quote:
Je bedoelt waarschijnlijk juin, klapstuk, errepels en piccalilly?!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:34 schreef Kamover het volgende:
[..]
Maartje mist misschien wel een echte ‘winterwortel’
quote:Presentatrice Nicolette Kluijver (35) en haar man Joost Staudt gaan scheiden. De twee gaan na een turbulente periode als vrienden uit elkaar, laten ze weten aan RTL Boulevard.
Volgens Nicolette is er geen sprake van een vechtscheiding.
De Expeditie Robinson-presentatrice en plastisch chirurg, die in 2012 trouwden en een boerderij bezitten in Ouderkerk aan de Amstel, hebben drie kinderen samen: Isabella (7) en de tweeling Sofia en Jesse (5). Zij blijven volgens Boulevard op de boerderij wonen. Nicolette en Joost zullen pendelen tussen Ouderkerk en een nabijgelegen woning. Ze zullen ook samen familievakanties blijven maken. Momenteel verblijft het gezin in Oostenrijk.
Was ook al bekend. Vorig jaar was toch dat rare bericht op Instagram?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:02 schreef Pinklady89 het volgende:
En het werden Nicolette Kluijver en Joost Staudt.
https://www.ad.nl/show/ni(...)k-scheiden~ad619b07/
"Belangrijkste regel is wel dat het om een koppel moet gaan dat te pas en te onpas vertelt hoe goed hun relatie wel niet is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef maily het volgende:
Nicolette Kluijver gaat na acht jaar huwelijk scheiden
[..]
Dat is echt zulke onzin. De een houdt nou eenmaal van veel delen, de ander niet. Voor Bibi Breijman is het ook een verdienmodel. Dat heeft volgens mij geen zak met hun relatie te maken.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef Medusa666 het volgende:
Bibi en Waylon.
Iedere keer op social media al die foto’s en bij shownieuws. Denk dat ze (voor Bibi) iets te compenseren heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |