Auwquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
2e keer dat ik het lees vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:10 schreef Samzz het volgende:
Betalen om belasting te doen, in Nederland denken ze erover na.
Geen idee. Ik hoorde er vanmorgen iets over op de radio en zojuist las ik een artikel van De Telegraaf.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2e keer dat ik het lees vandaag.
Ik lees maar weinig "nieuws" is dat echt zo of is dit gewoon weer iemand die iets zegt en de media vergroot het tot nieuws?
Heb ook op feesboek gestaan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde er vanmorgen iets over op de radio en zojuist las ik een artikel van De Telegraaf.
Wij doen aan de klassieke rolverdeling. Het eerste broedsel is onderweg. Daarom stop ik ook met werken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mag niet meer van je vriendje.
Ongehuwd nog wel. Jezus.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij doen aan de klassieke rolverdeling. Het eerste broedsel is onderweg. Daarom stop ik ook met werken.
Zoals het hoort.,quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij doen aan de klassieke rolverdeling. Het eerste broedsel is onderweg. Daarom stop ik ook met werken.
Hoe weet jij dat wij niet al getrouwd zijnquote:
Ah gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zzmasquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah gefeliciteerdNu nog een forumbrede prijsvraag uitschrijven hoe het kind te noemen
Een moetjequote:Op woensdag 5 februari 2020 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wij niet al getrouwd zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |