je werkt toch niet?quote:
Een foto van een bitterbal. Zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu pas de vorige TT. Heb ik pics gemist?
ohwquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een foto van een bitterbal. Zonder hoofdletter.
NOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:TT: Onze koffiemachine is gewoon helemaal stuk nu.
Dat is een schending van de mensenrechtenquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu?quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
geen thuisbezorgd.nl opties die koffie kunnen brengen?quote:
Werk je in de media markt ?quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig hebben wij 20 koffiemachines
Ik ook niet nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik drink op werk vrijwel geen koffie
Korting?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In Den Haag, kom me eens opzoeken
Gratis koffie voor jou!quote:
Maakt het uit, het is koud buiten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:15 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, vrij vandaag.
Er komt iemand langs om de keuken op te meten, maar ik weet niet hoe laat, vervelend kan de deur dus niet uit
Ff googelenquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:16 schreef Karzai het volgende:
kijken of ik een telefoonnummer kan vinden van de keukenboer
gewoond e voordeur open laten staan, dan kan die zelf naar binnenquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:18 schreef Karzai het volgende:
tis lekker weer hoor, wil wel even naar de markt
Er zijn 16 wachtenden voor uquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik hang al aan de lijn, tuurlijk weer in gesprek
Dit!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:18 schreef Karzai het volgende:
tis lekker weer hoor, wil wel even naar de markt
Ik wil eigenlijk iets met halloumi doen vandaag, maar volgens mij liggen er nog vegastukjes die op moeten.quote:
Dan wordt het morgen dus halloumiquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk iets met halloumi doen vandaag, maar volgens mij liggen er nog vegastukjes die op moeten.
Wellicht, even kijken wat ik nog in huis heb verder. (Want dat moet eerst op, die halloumi blijft nog wel een tijdje goed.)quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan wordt het morgen dus halloumi
Dat bepaal ik gvd zelf nog wel.quote:
99% van die dingen daarentegen...quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Een goeie slavink is wel lekker hoor
Ja, die uit de supermarkt zijn meestal niet zo lekker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
99% van die dingen daarentegen...
Ik ben vrij traditioneel, niks mis mee.quote:
Het is een ambachtelijke.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
een goeie slavink. Bestaat dat?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
supermarktslavinken met die brei die ze gehakt noemenquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
99% van die dingen daarentegen...
Voordeel van 90% van de tijd vegetarisch eten, die ene keer dat ik vlees haal, trakteer ik mezelf op iets van de slager.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
supermarktslavinken met die brei die ze gehakt noemen
als ik moet kiezen tussen een slavink en een vega optie, kies ik met alle plezier de vega optie.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van 90% van de tijd vegetarisch eten, die ene keer dat ik vlees haal, trakteer ik mezelf op iets van de slager.
Dan heb je geheid een goede slager....quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
Slavinden ruiken ook echt naar abatoir.
Ja, het wordt ook geen slavink dan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik moet kiezen tussen een slavink en een vega optie, kies ik met alle plezier de vega optie.
maar vandaag wordt het gewoon kipquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het wordt ook geen slavink dan.
Nah, piepkaas of vegastukjes. Waarschijnlijk die laatste.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar vandaag wordt het gewoon kip
waarom niet beide?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, piepkaas of vegastukjes. Waarschijnlijk die laatste.
Schopt het al?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Er zit iets dwars in mijn buik. Misschien teveel bitterballen
Wordt te veel dan.quote:
Deze foto illustreert de wandeling?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Morgen een uitvaart.![]()
En vrijdag ga ik wandelen.![]()
[ afbeelding ]
BUDAAAAAAAquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze foto illustreert de wandeling?
Daar ga ik iig wel wandelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze foto illustreert de wandeling?
Het Hakuna bos.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Waar is het?
ach, wat is te veel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijkbaar kan dat niet en moet ik dat hele ding in 1x eten
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, wat is te veel?
ik wilde gister hier 1 stukje van eten:Kut er zit hier geen Coop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijkbaar kan dat niet en moet ik dat hele ding in 1x etenTap tap tap
het was wel echt lekkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, wat is te veel?
ik wilde gister hier 1 stukje van eten:Ja, ik heb datzelfde probleem, dus plan ik m'n maaltijden altijd. Twee eiwitbronnen passen daar niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blijkbaar kan dat niet en moet ik dat hele ding in 1x eten
En ja, dat klinkt heel streng, maar komt in praktijk neer op vooral veel groente, normale hoeveelheden aardappel/pasta/rijst/whatevs en gewoon één verpakking vegaspul (komt zo ongeveer overeen met 100 gram vlees/één stuks).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zo ongeveer...quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is rechtsaf bij het huisje van Vrouw Holle?
Die hoop ik iig niet te treffen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, ik heb datzelfde probleem, dus plan ik m'n maaltijden altijd. Twee eiwitbronnen passen daar niet in.
En ja, dat klinkt heel streng, maar komt in praktijk neer op vooral veel groente, normale hoeveelheden aardappel/pasta/rijst/whatevs en gewoon één verpakking vegaspul (komt zo ongeveer overeen met 100 gram vlees/één stuks).
1 verpakking vega spul is bij mij altijd 200 gramquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, ik heb datzelfde probleem, dus plan ik m'n maaltijden altijd. Twee eiwitbronnen passen daar niet in.
Snap ik. Scharminkel in panterprint zou ik ook zonder kunnen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hoop ik iig niet te treffen.
Ja, ik kook voor twee personen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 verpakking vega spul is bij mij altijd 200 gram
Die verpakkingen zijn vaak 175 gram. Zo onhandig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 verpakking vega spul is bij mij altijd 200 gram
1x irl gezien. het valt wel op zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik. Scharminkel in panterprint zou ik ook zonder kunnen.
Die loopt soms ook los rond bij de AH.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik. Scharminkel in panterprint zou ik ook zonder kunnen.
Oh, prima voor met twee imo. Zķ bijzonder is het vaak ook weer niet, vooral makkelijk voor noodzakelijke stofjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die verpakkingen zijn vaak 175 gram. Zo onhandig.
Ik ben dankbaar dat ik aan de andere kant van het land woon.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die loopt soms ook los rond bij de AH.
ik vind 175-200g voor 1 persoon beterquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, prima voor met twee imo. Zķ bijzonder is het vaak ook weer niet, vooral makkelijk voor noodzakelijke stofjes.
Mag hoor, het is voor ons alleen beter als ik het niet doe. Bodemdrang en niet willen overeten is geen handige combinatie.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind 175-200g voor 1 persoon beter
Weet k ook niet. Eerste keer ....Heb het idee dat het zich nu een weg naar boven beweegt...quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mensen staat daar 9 maanden voor. Weet niet hoe dat zit bij bitterballen
Dat is de verkeerde kantquote:Op woensdag 5 februari 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet k ook niet. Eerste keer ....Heb het idee dat het zich nu een weg naar boven beweegt...
Rise of the machines, gewoon begin van Terminator dit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffiemesjien vraagt om een wachtwoord![]()
Monteur fabrikant is flabbergasted.
Wat GAAT het weer goed hier.
Laat hem 12345 proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffiemesjien vraagt om een wachtwoord![]()
Monteur fabrikant is flabbergasted.
Wat GAAT het weer goed hier.
Bier en bitterballen is doorgaans een prima combinatiequote:Op woensdag 5 februari 2020 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien zijn bitterballen extra gevoelig voor het biervirus?
Het heeft geen toetsenbordquote:
tijd om hamertje tikje te gaan spelen op de printplaat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het heeft geen toetsenbord![]()
Het zal wel eoa sequence zijn in de zin van
Cappuccino - extra suiker - minder melk - dubbel sterk - dubbel sterk - extra melk - dubbel suiker - thee - espresso.
Fakking kansloos.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cappuccino - extra suiker - minder melk - dubbel sterk - dubbel sterk - extra melk - dubbel suiker - thee - espresso.
Fakking kansloos.
Helemaal aan gort trappen dat apparaat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fakking kansloos.
Dan komt er ook geen koffie uit.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal aan gort trappen dat apparaat.
Deze ernaast plakken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand heeft er een geeltje op geplakt "Graag bedrijfskritische apparatuur redundant uitvoeren"
Ik heb er een geeltje bij geplakt "Schrijf maar een business case"
Maar het lucht wel opquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan komt er ook geen koffie uit.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen kipfilet vandaag
ik wil wel een berliner bolquote:
Nee joh, lekker, gevuld met jamquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo smerig.
Ik eet niet iedere dag macaroni. Alleen maar van donderdag tot en met dinsdag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slecht voor mijn autisme dit.
wij zullen nooit vrienden wordenquote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammerquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zullen nooit vrienden worden
Dat is heel redelijkquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik eet niet iedere dag macaroni. Alleen maar van donderdag tot en met dinsdag.
Mijn beeld van haags, wat doe je.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid. 1x per maand is al best veel eigenlijk
quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid. 1x per maand is al best veel eigenlijk
een goede poefel (berliner bol) is gewoon limburgs curtureel erfgoed en een ware kunst net als een goede vlaai. Dit niet waarderen is gewoon een directe verwijzing naar de shitlist.quote:
De koersen van macaronifabrieken gaan in een vrije val nuquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu moet ik m'n database bijwerken.
Sorryquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn beeld van haags, wat doe je.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goede poefel (berliner bol) is gewoon limburgs curtureel erfgoed en een ware kunst net als een goede vlaai. Dit niet waarderen is gewoon een directe verwijzing naar de shitlist.
Ik heb die elleboogjes liever op een bordquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
Macaroni is wel lekker hard prakken met de ellebogen op tafel, hoort eigenlijk een bilnaad bij.
uiteraard.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]hopelijk eet jij ook Haagse hopjes
@TaMieke wat vind jij van poefels?quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goede poefel (berliner bol) is gewoon limburgs curtureel erfgoed en een ware kunst net als een goede vlaai. Dit niet waarderen is gewoon een directe verwijzing naar de shitlist.
Plastic zwembadje vullen met macaroni en dan eten en zwemmen tegelijkertijd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die elleboogjes liever op een bord
Kan werkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic zwembadje vullen met macaroni en dan eten en zwemmen tegelijkertijd.
Lekker zwemeten
Gek.....quote:Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niemand die het ziet als je aan de rode klats bentquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic zwembadje vullen met macaroni en dan eten en zwemmen tegelijkertijd.
Lekker zwemeten
quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand die het ziet als je aan de rode klats bent
Elleboogjes terugvinden tijdens het CL verwenkwartiertjequote:Op woensdag 5 februari 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand die het ziet als je aan de rode klats bent
Lekker veel sausquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elleboogjes terugvinden tijdens het CL verwenkwartiertje
Over rode klats gesproken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nu best zin in, maar geen zin om ervoor op pad te gaan.
Abrikozenklats is gebruikelijkerquote:
Het is iig wat ik net gegeten heb, doe dadelijk nog een bakje yoghurt erachteraan.quote:
Ik heb net koffie getapt en mijn bammetjes met kaasquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is iig wat ik net gegeten heb, doe dadelijk nog een bakje yoghurt erachteraan.
Hij lijkt me een type voor zo’n kale katquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/nieuw/
Leuk voor de kat van Baudet.
"Kattenbakvulling Lavendel"
Prima lunch, ik had jong/belegen kaas.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net koffie getapt en mijn bammetjes met kaas
Ook die hebben een kattenbak nodig hoor, die kale beesten schijten er beslist niet minder om.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij lijkt me een type voor zo’n kale kat
Ik ook. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima lunch, ik had jong/belegen kaas.
Weet ik. Ik zat gewoon even hardop te mijmeren over zijn katquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook die hebben een kattenbak nodig hoor, die kale beesten schijten er beslist niet minder om.
Het heeft mij goed gesmaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Komt wel dichtbij zo.
Die twee van mij hebben voor ik ging lunchen schone bakken gekregen, kunnen ze zich weer uitleven.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zat gewoon even hardop te mijmeren over zijn kat
Wat voor poezebeesten heb jij?quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij hebben voor ik ging lunchen schone bakken gekregen, kunnen ze zich weer uitleven.
Vers verschoonde kattenbakken zijn het beste om te gebruiken als kat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die twee van mij hebben voor ik ging lunchen schone bakken gekregen, kunnen ze zich weer uitleven.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor poezebeesten heb jij?
Doe je dat niet dan krijg je 'ongelukjes' die beesten willen niet op een smerige stinkende bak.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vers verschoonde kattenbakken zijn het beste om te gebruiken als kat.
Dat sowieso. Maar het blijft altijd een beetjequote:Op woensdag 5 februari 2020 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe je dat niet dan krijg je 'ongelukjes' die beesten willen niet op een smerige stinkende bak.
Dus het is ook voor je eigen bestwil.
Ach, honden maken meer zooi.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het blijft altijd een beetjedat zo'n beest binnen 5 minuten de schone bak weer vervuild heeft.
Lijkt me ook echt een genot als kat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het blijft altijd een beetjedat zo'n beest binnen 5 minuten de schone bak weer vervuild heeft.
Twee zusjes, heb ze ruim 5,5 jaar geleden met 12 weken van een boerderij gehaald, nu zijn het binnenpoezen op 5 hoog, en ze zijn happy samen en met mij, en als het goed weer is hebben ze ook het balkonnetje.quote:
Ik ga als mens ook niet graag op een smerige stinkende plee.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een genot als kat.
Mwah. Verschilt te sterk per individueel beest om iets over te kunnen zeggen.quote:
Ik snap het ergens ook wel, maar hij kon ook naar buiten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt een genot als kat.
Ik zal idd bevooroordeeld zijn, ben nu eenmaal geen hondenliefhebber.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Verschilt te sterk per individueel beest om iets over te kunnen zeggen.
Zolang je het beestje fatsoenlijk voer geeft en op tijd uit laat, is het niet erger of minder erg dan een kat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zal idd bevooroordeeld zijn, ben nu eenmaal geen hondenliefhebber.
Het lijkt wel zomerquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:56 schreef VKV het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag en wat een verschil met gisteren. Vanavond rondje "hard"lopen...
ik zou nu gaan, vanavond is het donker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:56 schreef VKV het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag en wat een verschil met gisteren. Vanavond rondje "hard"lopen...
Ik mag over ongeveer anderhalf uur.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:56 schreef VKV het volgende:
Ja, tuurlijk, 7°C is echt een zomerse temperatuur.quote:
Ik heb net een poes gestreeldquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel, maar hij kon ook naar buiten.
Lekker....quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een poes gestreeld
Hoe hard?quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:56 schreef VKV het volgende:
Tenminste wel een kraan die werktquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat, kostte anderhalve dag om het ding neer te zetten.
Hij liever dan ik.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tenminste wel een kraan die werkt
Flatje bouwen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Hij staat, kostte anderhalve dag om het ding neer te zetten.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net een poes gestreeld
Op datgeen wat over een week gaat gebeuren....quote:
prima.quote:
Kip zonder stokje en sateh is ook maar saaiquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
prima.
maar dan zonder stokje en zonder pindasaus.
en met pasta en broccoli.
dat is gewoon jouw ontzettend foute meningquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kip zonder stokje en sateh is ook maar saai
Lekker meer betalen voor gewoon hetzelfde vleesquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:47 schreef Karzai het volgende:
Vader was even op visite en hij nam een speenvarken karbonade voor me mee van de biologische slagert
quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker meer betalen voor gewoon hetzelfde vlees
In een wokschotel met rijst en curry is het ook wel lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon jouw ontzettend foute mening
Het wordt maar gekker en gekkerquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, lees net dat je in de toekomst misschien moet betalen om belastingaangifte te mogen doen
Verkapte belastingquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt maar gekker en gekker
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Godver, lees net dat je in de toekomst misschien moet betalen om belastingaangifte te mogen doen
En het is nog niet eens 1 aprilquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-niet-meer-gratis
Alsof ik niet genoeg belasting betaalquote:Op woensdag 5 februari 2020 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit begint op Hongarije te lijken, waar de overheid belasting heft op elke banktransactie die je doetquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betalen om te moeten betalen
Oh telegraaf, dan is het nog maar de vraag of het waar is,quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ijk-niet-meer-gratis
Kromliggen zul je!quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof ik niet genoeg belasting betaal
Het zal ongetwijfeld waar zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh telegraaf, dan is het nog maar de vraag of het waar is,
Ook zoiets jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit begint op Hongarije te lijken, waar de overheid belasting heft op elke banktransactie die je doet
Like whut? Serieus belasting op bank transacties daar?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit begint op Hongarije te lijken, waar de overheid belasting heft op elke banktransactie die je doet
Er staat een quote in van de minister. Zo erg liegen ze zelfs bij de Telegrof nietquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh telegraaf, dan is het nog maar de vraag of het waar is,
Op alles wat je pint, betaalt en overmaakt heft de staat 0,3% belastingquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Like whut? Serieus belasting op bank transacties daar?
Damn, ben ik blij dat de keren dat ik er ben geweest ik vrijwel alles contant heb betaald.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op alles wat je pint, betaalt en overmaakt heft de staat 0,3% belasting
Gelukkig geldt dit alleen voor ingezetenenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Damn, ben ik blij dat de keren dat ik er ben geweest ik vrijwel alles contant heb betaald.
Oh dat komt hier ook nog welquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op sommige producten noemen ze het hier accijns en is het een extreem veelvoud van dat bedrag.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt dat dan niet te omzeilen met buitenlandse rekeningen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig geldt dit alleen voor ingezetenen
Ha! Maar in Hongarije betaal je ķķk accijns en ķķk btwquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op sommige producten noemen ze het hier accijns en is het een extreem veelvoud van dat bedrag.
Mijn werkgever werkte daar in elk geval niet aan mee. Je moest verplicht een Hongaars rekeningnummer hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt dat dan niet te omzeilen met buitenlandse rekeningen?
Gelukkig doet de Nederlandse Staat allemaal geweldige dingen van die centjesquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ha! Maar in Hongarije betaal je ķķk accijns en ķķk btw
Nou ja, al met al is het zo slecht nog niet hier.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig doet de Nederlandse Staat allemaal geweldige dingen van die centjes
Sturen ze ieder half jaar een rode paprika op.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Benieuwd of ik ooit iets terugzie van mijn Hongaarse pensioen
Klopt, een van de beste landen ter wereld.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, al met al is het zo slecht nog niet hier.
Nog wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, een van de beste landen ter wereld.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sturen ze ieder half jaar een rode paprika op.
Dit wordt lachen zaterdagavond op de bootquote:A yellow National Severe Weather warning for wind has been issued across the entire UK from 6pm on Saturday through the night and all day on Sunday until midnight.
We maken Nederland nog veeeeeel mooier dan het ooit was, in de jaren 30 bijvoorbeeld van de vorige eeuw waren we echt een van de achterlijkste en meest achtergestelde landen ter wereld, moet je kijken waar we nu staanquote:
Als geertje aan de macht komt stap ik namens heel Limburg uit de Nederlandse staat.quote:
Dat klopt wel. Nederland was de eerste helft van de 20e eeuw echt achtergebleven en armoedig.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We maken Nederland nog veeeeeel mooier dan het ooit was, in de jaren 30 bijvoorbeeld van de vorige eeuw waren we echt een van de achterlijkste en meest achtergestelde landen ter wereld, moet je kijken waar we nu staan
Het kabinet is in rap tempo bezig om werkelijk alles af te brekenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We maken Nederland nog veeeeeel mooier dan het ooit was, in de jaren 30 bijvoorbeeld van de vorige eeuw waren we echt een van de achterlijkste en meest achtergestelde landen ter wereld, moet je kijken waar we nu staan
Neejoh die komt niet aan de macht.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als geertje aan de macht komt stap ik namens heel Limburg uit de Nederlandse staat.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als geertje aan de macht komt stap ik namens heel Limburg uit de Nederlandse staat.
Succesquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen het enige andere paspoort dat ik zou willen hebben is een Brits paspoort
Ze willen mij er vast bij hebben. Ik lust salt & vinegar chips, ben dol op Fawlty Towers en weet hoe ik Leicester uitspreek. Dus ik ben al half ingeburgerd.quote:
Ja de Staatsmijnen, acht vrachtvliegvelden, zo hard je kunt op de snelwegen en de gasvelden weer open.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kabinet is in rap tempo bezig om werkelijk alles af te breken
Wil je de mijne hebben?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen het enige andere paspoort dat ik zou willen hebben is een Brits paspoort
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de Staatsmijnen, acht vrachtvliegvelden, zo hard je kunt op de snelwegen en de gasvelden weer open.
En Loekie de Leeuw terugquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de Staatsmijnen, acht vrachtvliegvelden, zo hard je kunt op de snelwegen en de gasvelden weer open.
Leitjestah toch.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze willen mij er vast bij hebben. Ik lust salt & vinegar chips, ben dol op Fawlty Towers en weet hoe ik Leicester uitspreek. Dus ik ben al half ingeburgerd.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leitjestah toch.
Op z'n Haags
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik daar een ritje in een koelwagen bij?
De andere helft is illegaal ergens onder duiken voor een half jaar voor je het paspoort daadwerkelijk krijgt?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet wel eerst illegaal binnensluipen. Dat is de helft van de pret.
Dan ben je de enige Nederlander daarinquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn Engels is verder prima op orde.
Waarom?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je de enige Nederlander daarin
Als je met de Nederlandse taal opgevoed bent krijg je nooit je mond- en tongbewegingen meer op orde voor een correcte Engelse uitspraakquote:
Administratiekosten....quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Betalen om te moeten betalen
Hoeft ook niet perfect te zijn. Zolang je maar duidelijk bent en anderen begrijpt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je met de Nederlandse taal opgevoed bent krijg je nooit je mond- en tongbewegingen meer op orde voor een correcte Engelse uitspraak
Illegaal in de keuken van een Chinees restaurant werkenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De andere helft is illegaal ergens onder duiken voor een half jaar voor je het paspoort daadwerkelijk krijgt?
Ouchquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Wat een dag weer.
Ben aan het begin van de dag gelijk goed begonnen door dit
[ [url=https://cdn.zilvercms.nl/http://cookinglife.zilver(...)on_60.jpg]afbeelding[/url] ]
ipv de koffiemachine te steken maar over mij zelf heen heb gegooid. Er zit OVERAL koffie. Ook onder mijn kleren.
En dan nu al die gemeentelijke belastgen die binnenkomen. Zitten op 700 euro nu
MIquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Wat een dag weer.
Ben aan het begin van de dag gelijk goed begonnen door dit
[ [url=https://cdn.zilvercms.nl/http://cookinglife.zilver(...)on_60.jpg]afbeelding[/url] ]
ipv de koffiemachine te steken maar over mij zelf heen heb gegooid. Er zit OVERAL koffie. Ook onder mijn kleren.
En dan nu al die gemeentelijke belastgen die binnenkomen. Zitten op 700 euro nu
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
MI
700 euro? Inclusief OZB?
1x per jaar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja
ozbe,rioe,afval en heb nog ergens water.
Zie ook dat ze de woz waarde ineens flink hebben verhoogd. Hoe vaa doen ze dat per jaar?
OZB is onroerendzaak belasting toch? Heb ik maar 85 euro. Wat voor huis heb jij dan?quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hem ook binnen. 900 euro OZB.
OUCH
Alles bij elkaar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OZB is onroerendzaak belasting toch? Heb ik maar 85 euro. Wat voor huis heb jij dan?
WOZ is ook even flink gestegen ja. Koekoekquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dacht al![]()
Ja ik iets van 700 euro nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |