je werkt toch niet?quote:
Een foto van een bitterbal. Zonder hoofdletter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:40 schreef gianni61 het volgende:
Ik zie nu pas de vorige TT. Heb ik pics gemist?
ohwquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een foto van een bitterbal. Zonder hoofdletter.
NOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
@:TT: Onze koffiemachine is gewoon helemaal stuk nu.
Dat is een schending van de mensenrechtenquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu?quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:
geen thuisbezorgd.nl opties die koffie kunnen brengen?quote:
Werk je in de media markt ?quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Gelukkig hebben wij 20 koffiemachines
Ik ook niet nu.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik drink op werk vrijwel geen koffie
Korting?quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]In Den Haag, kom me eens opzoeken
Gratis koffie voor jou!quote:
Maakt het uit, het is koud buiten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:15 schreef Karzai het volgende:
Goedemorgen, vrij vandaag.
Er komt iemand langs om de keuken op te meten, maar ik weet niet hoe laat, vervelend kan de deur dus niet uit
Ff googelenquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:16 schreef Karzai het volgende:
kijken of ik een telefoonnummer kan vinden van de keukenboer
gewoond e voordeur open laten staan, dan kan die zelf naar binnenquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:18 schreef Karzai het volgende:
tis lekker weer hoor, wil wel even naar de markt
Er zijn 16 wachtenden voor uquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:19 schreef Karzai het volgende:
ik hang al aan de lijn, tuurlijk weer in gesprek
Dit!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:18 schreef Karzai het volgende:
tis lekker weer hoor, wil wel even naar de markt
Ik wil eigenlijk iets met halloumi doen vandaag, maar volgens mij liggen er nog vegastukjes die op moeten.quote:
Dan wordt het morgen dus halloumiquote:Op woensdag 5 februari 2020 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk iets met halloumi doen vandaag, maar volgens mij liggen er nog vegastukjes die op moeten.
Wellicht, even kijken wat ik nog in huis heb verder. (Want dat moet eerst op, die halloumi blijft nog wel een tijdje goed.)quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan wordt het morgen dus halloumi
Dat bepaal ik gvd zelf nog wel.quote:
99% van die dingen daarentegen...quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Een goeie slavink is wel lekker hoor
Ja, die uit de supermarkt zijn meestal niet zo lekker.quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
99% van die dingen daarentegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |