Het is godverdomme niet normaal, ik moet gewoon op jou klikken . Netflixquote:Op woensdag 5 februari 2020 02:04 schreef UitStraling het volgende:
En de film die we 80 keer moeten terugspoelen omdat we weer aan het vrijen en aan het neuken zijn.
I knowquote:Op woensdag 5 februari 2020 02:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is godverdomme niet normaal, ik moet gewoon op jou klikken . Netflix![]()
![]()
Ja.quote:
Die blonde zou mij helemaal opvreten tot aan het laatste haartje en ik haar.quote:
quote:
quote:
Heyyy, niet haten op Kevinquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik Kevin Bacon toch wel de raarste levensvorm op Aarde vind.
Je ging "Footloose"quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een zwak voor hem, werd er laats zelfs mee vergeleken maar toch
haha, hihi, hehe?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:57 schreef Stray_cat het volgende:
KW zijn schuldIk ben echt een watje voor dit.:
Zo mooi, ja lach maar
Die plaatste je gisteren ookquote:
Zit ze ons gvd stiekem in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jij bent er toch alleen op Vrijdagnacht?
*knijpquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je stiekem mee te kijken?
Los van God, dat zeg ik jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit ze ons gvd stiekem in de gaten te houden.
Ik lees elke avond het coronavirus topic, want je kan zeggen van fok wat je wil, maar met nieuws zijn ze vaak wel snelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je stiekem mee te kijken?
Corona topic ja, dacht dat jij niet zo bang was aangelegd?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik lees elke avond het coronavirus topic, want je kan zeggen van fok wat je wil, maar met nieuws zijn ze vaak wel snel
En ja dan lees ik ook soms de rest van de actieve topics en heel gek is dat vaak muziek
Puzzie!quote:
You did?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik heb hem ook zelf geüpload naar YT.![]()
![]()
![]()
Ben ik ook niet, maar ik ben wel graag op de hoogte, en dat topic is makkelijk mits je filtert op paniek.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona topic ja, dacht dat jij niet zo bang was aangelegd?
Dus jij heet Paisley Perk op YT?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En ik heb hem ook zelf geüpload naar YT.![]()
![]()
![]()
Jezus, hou je dat echt bijquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dus jij heet Paisley Perk op YT?
Ja maar jij bent zo scherp, dat had je al lang door.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Van jou dus?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je een paar keer uit eten gaat, een keertje naar een tropisch eiland of tanden gaat rekken in Tanzania als ik dat zo lees.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet scherp, ik ben aangeschotenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo scherp, dat had je al lang door.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar jij bent zo scherp, dat had je al lang door.
Ik heb in dat alles helemaal geen zin, waarom moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd dat je een paar keer uit eten gaat, een keertje naar een tropisch eiland of tanden gaat rekken in Tanzania als ik dat zo lees.
En het boeit haar geen kont dat hij drugsverslaafd is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:17 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ze heeft je bij je ballen, gast
Past ook niet bij jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb in dat alles helemaal geen zin, waarom moet ik dat doen?
Wildquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet scherp, ik ben aangeschoten
Beter ga je lekker blowen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet scherp, ik ben aangeschoten
Achja........quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het boeit haar geen kont dat hij drugsverslaafd is.
Stel je aanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee, daar wordt ik te lief van, dat wil ik niet op dit forum
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het boeit haar geen kont dat hij drugsverslaafd is.
Je vaginale hormonen winnen het van je weerstand en je principes, makkelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Vraag maar eens aan Killem hoe erg ik een hekel heb aan drugs, of aan Puzzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |