Jezus wat naïefquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
Bizar dat er mensen tegen abortus zijn. Het is nog geen kind. Zelfs bij verkrachting zijn die lui tegen abortus.
Niet dat ik nou een voorstander ben dat iedereen maar abortussen moet plegen, preventie is veel beter. Maar komop er zijn toch genoeg voorbeelden waarin dit het beste is.
Iran zit er vrij dicht tegenaanquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:41 schreef Jemoederniet het volgende:
Trump is geen oorlog begonnen, mag ook wel eens gezegd worden.
Als die grens 3/4 weken wordt ingekort ben je dan er nog tegen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Abortusgrens is te ruim waardoor baby's levensvatbaar zijn op moment van abortus.
Hoezo nogquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als die grens 3/4 weken wordt ingekort ben je dan er nog tegen?
Vind haar wel goed! Zeker geen leeghoofd!quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik vind het maar raar, zo'n meiske hij 50Plus
Van Henkie zal ze geen last hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lekker ding die Merel. Goed uithangbord voor al die oude snoeperts.
Het systeem is vrij dubieus.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:44 schreef svann het volgende:
Partij verlaten en solo verder gaan, okay.
Maar je bij een andere partij aansluiten.... Ik weet niet hoor.
Stomagenotquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Van Henkie zal ze geen last hebben.
Oneens. Dan krijg je dat kamerleden blindelings de leiders moeten volgen. Wel vind ik dat een kamerlid individueel de kiesdrempel voor één zetel moet halen om zelfstandig door te gaan. Dat is een andere discussiequote:Op woensdag 5 februari 2020 22:45 schreef monkyyy het volgende:
Uit een partij stappen = zetel inleveren
IEDEREEN MAG HET ZIEN HIER.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker op1 aids kijken
Haar man en niemand anders.quote:
Jensen is een even lower IQ versie van Alex Jones.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |