twitter:howroute twitterde op maandag 03-02-2020 om 20:58:39This is similar to what we’ve seen in other videos, people collapse due to #coronavirus (a possible heart, lungs or nervous system failure, seizure). The original poster (@hongyihope) says he saw multiple corpses lying on the street in Wuhan, China. https://t.co/WihBpkMqtA reageer retweet
Erg leuk bordspel trouwens, Pandemicquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:08 schreef thabit het volgende:
Wanneer kunnen we het bordspel Pandemic: Corona verwachten?
Mwah... stel je woont daar en had al een reis geboekt. Je voelt je prima en kijkt uit naar de reis. Dan snap ik wel dat je gaat.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:49 schreef ootjekatootje het volgende:
Ben ik nu de enige die Chinezen die nu aan het reizen zijn een stelletje asosialen vind?
Niet degene van 1-15 januari maar wel die afgelopen week doodleuk het vliegtuig namen en nu besmet blijken te zijn?
Tja, als de autoriteiten zeggen dat het veilig is, dan gaan de meesten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:45 schreef Coeus het volgende:
[..]
Mwah... stel je woont daar en had al een reis geboekt. Je voelt je prima en kijkt uit naar de reis. Dan snap ik wel dat je gaat.
of Coronisten van Wuhanquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:08 schreef thabit het volgende:
Wanneer kunnen we het bordspel Pandemic: Corona verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:59 schreef DemonRage het volgende:
Weet je hoe ze in China vaststellen of iemand echt dood is?Nee, niet too soon. Gewoon niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig nog wat wijze woorden hier.quote:Op woensdag 5 februari 2020 01:18 schreef crystal_meth het volgende:
Ik heb geen enkel filmpje bekeken, maar ik ben vrij zeker dat degenen die aan deze ziekte sterven reeds uren voordien al niet meer op hun benen kunnen staan. Tenzij je ze in hun bed ziet sterven zou ik het met een korrel zout nemen...
Echt he, het grootste probleem rondom het Wuhan-vrius?quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
NOG een cruiseship (de 3e) bij Hong Kong nu:Nu ben ik wel benieuwd... dit zijn allemaal cruises in Azie maar genoeg cruises gaan ook richting Europa en dat duurt een week ... wat 2 ofzo? Word daar wel naar gekeken?twitter:BNODesk twitterde op woensdag 05-02-2020 om 06:46:02NEW: Hong Kong investigating cruise ship with 1,800 people on board after learning that 3 former passengers were diagnosed with coronavirus; 30 crew members report symptoms - REU/RTHK reageer retweet
Lijkt me een epileptische aanval. Lijkt me stug dat iemand van 100% gezond (want lijkt aan het werk) spontaan een "system failure" krijgt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:06 schreef THEFXR het volgende:
twitter:howroute twitterde op maandag 03-02-2020 om 20:58:39This is similar to what we’ve seen in other videos, people collapse due to #coronavirus (a possible heart, lungs or nervous system failure, seizure). The original poster (@:hongyihope) says he saw multiple corpses lying on the street in Wuhan, China. https://t.co/WihBpkMqtA reageer retweet
Vooral als het noro-virus uitbreekt op een cruiseschip dan wordt het "erg gezellig" daar.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt he, het grootste probleem rondom het Wuhan-vrius?
Cruises
Op zich niet eens zo heel gek gedacht vwb cruises.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:32 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Echt he, het grootste probleem rondom het Wuhan-vrius?
Cruises
Dan is het gedaan met de zilte zeeluchtquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vooral als het noro-virus uitbreekt op een cruiseschip dan wordt het "erg gezellig" daar.
We hebben gelukkig torpedo's.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op zich niet eens zo heel gek gedacht vwb cruises.
Men zit daar op een kluitje (een heel luxe kluitje weliswaar) en het is een langzame manier van reizen.
Dus įls er mensen besmet zijn zonder het te weten, kan men elkaar in alle rust besmetten. En als ze dan na een week of 2 ergens aanmeren en aan land gaan kan het zich ver verspreiden.
Die zijn tegenwoordig in beslag genomen door vrouwelijke bemanningsleden van de onderzeeėrsquote:
Dat zat ik ook te denken, je moet idd het aantal doden en het aantal zwaar zieken relateren aan de besmettingen van 7 a 10 dagen geleden.quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:15 schreef crystal_meth het volgende:
Is er informatie over de gemiddelde tijdsduur tussen de eerste symptomen en het overlijden?
Stel bvb dat de dood pas intreedt minstens negen dagen nadat de besmetting "confirmed" werd. In dat (theoretische) geval zouden de 426 doden van nu (gisteren) allemaal tot de groep van 2014 confirmed cases van 26 januari behoren, en de kans op overlijden ruim 21% bedragen...
Je kan testen of je verhoogd risico hebtquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:45 schreef quirina het volgende:
Heel erg belangrijk!
Hier op deze site kan je testen of je Corona hebt.
http://www.coronavirustest.be/
Misschien is het wat voor de OP?
Daarentegen worden de milde gevallen niet geteld. Ik denk dat dit effect groter is dan wat jij uitlegt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:55 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, je moet idd het aantal doden en het aantal zwaar zieken relateren aan de besmettingen van 7 a 10 dagen geleden.
Voor de zwaar zieken kom je dan aan een hoger percentage uit.
Bovendien kunnen uit de pool van de zwaar zieken ook mensen overlijden.
Het is onduidelijk waaraan je het aantal recovered moet meten ( 2 weken na besmetting?)
Met deze overwegingen is het beeld toch wel wat ernstiger dan het door de media wordt voorgesteld (blijkbaar zijn een paar honderd doden in China geen nieuws meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |