quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:41 schreef CaVaBien het volgende:
Ik ga dan toch maar eens een alarm zetten voor die vitamine d druppels. Anders blijft het niet hangenAndere mama's vinden het vaak óók gewoon pittig hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
strikmutsjes bedekken enkel het haar en de oortjesquote:Op donderdag 6 februari 2020 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat mutsje maakt het wel lastiger, je hebt wel alle huidoppervlakte nodig. Dames met hoofddoeken wordt bijvoorbeeld ook extra vitamines aangeradenmaar als je lang genoeg buiten bent is het natuurlijk prima.
[..]
Ja, maar toen kwamen we genoeg buiten![]()
Verder ieder zijn eigen keuze welk advies ze wel/niet opvolgen, ik bied enkel informatie
Ik ga dan toch maar eens een alarm zetten voor die vitamine d druppels. Anders blijft het niet hangenIk doe het altijd bij aankleden in ochtend. Vast ritueel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dan toch maar eens een alarm zetten voor die vitamine d druppels. Anders blijft het niet hangenHoe oud is je dochter? Rond de 11 maanden zit namelijk een draak van een sprong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is ook niet makkelijk allemaal. Iets toegeven is ook niet makkelijk, dus houden en doen mensen zich vaak mooier voor dan het is en ze zijn.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Wow. Bizar zeg. Gelukkig goed afgelopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik had vandaag nog een flink schrikmoment. Smurf werd wakker en had meteen flinke honger, maar ik kon echt even niet naar hem toe. In no time was hij echt ontzettend overstuur, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Na ongeveer een minuut pakte ik hem op. Hij was meteen stil en keek me aan maar in tweede instantie zag ik dat hij helemaal verstijfd was en niet ademde![]()
Godzijdank had ik ooit gelezen dat dat normaal is en je dan in het gezicht moet blazen en dat hielp ook direct. Echt alsof hij een systeemfout had en ik op de resetknop drukte. Maar damn
Dochter van mijn vrouw haar vriendin is net 1 jaar en houdt haar adem in als ze haar zin niet krijgt. Tot blauw aanlopen toe. Ze moeten dit negeren en gewoon doorgaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:37 schreef B.ertha het volgende:
7 weken.
Het heet een breath holding spell en 3 komt blijkbaar next vaak voor.
Ik heb hem heel veel geknuffeld vandaag
Ik zou de 1e (paar) keer ook wel in paniek zijn btw. Totdat ik zeker zou weten dat het goedkomt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:46 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Dochter van mijn vrouw haar vriendin is net 1 jaar en houdt haar adem in als ze haar zin niet krijgt. Tot blauw aanlopen toe. Ze moeten dit negeren en gewoon doorgaan.
Lol. Een grommende baby herken ik nog niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 07:34 schreef Whoopje het volgende:
Jeetje, B.ertha, wat enorm schrikken zeg!
We zaten net in een lekker ritme hier dus heeft Bouncy besloten het ritme compleet om te gooien 😂 Stipt iedere ochtend om half 7 wakker, overdag slapen is overrated dus meer dan 2x een kwartiertje is niet nodig. Om dan vervolgens rond 17.30 helemaal knock out te gaan omdat ze veel te moe is 🙈 Bij het wakker maken voor de laatste fles wordt ze ook echt zwaar pissig, ooit een baby horen grommen van ongenoegen? Ik hoor het ineens iedere avond 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |