De koek is op!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh, je valt in herhaling!
Jouw avond kan niet meer stuk!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef Filosoofert het volgende:
En ik mag GVD ook nog eens FIPO claimen..
[ afbeelding ]
Wat zit er in dat meisje haar oog?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:03 schreef Filosoofert het volgende:
En ik mag GVD ook nog eens FIPO claimen..
[ afbeelding ]
Haar vingerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er in dat meisje haar oog?
Pupillenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zit er in dat meisje haar oog?
Die diepvrieskip krijgt de avond van zijn leven.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik straks ook uitproberen bij die diepvrieskip.
Lekker zijn derde pinkie erin rammen met geweld!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die diepvrieskip krijgt de avond van zijn leven.
Ofja, dood
Die cloaca gaat nooit meer dezelfde zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zijn derde pinkie erin rammen met geweld!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker zijn derde pinkie erin rammen met geweld!
DRIEPINK? BEN JIJ DAT????quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die cloaca gaat nooit meer dezelfde zijn.
Zou Siswet een cloaca kweken?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die cloaca gaat nooit meer dezelfde zijn.
Siswetquote:
Okquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geslachtsdeel van een vogel.
Ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ik straks ook uitproberen bij die diepvrieskip.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan
[ afbeelding ]
Hier was je voorvader bij een concert van KISS
net doen of je het weet is dommerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me een beetje dom nu
Als ik over 20 jaar nog zit te ploeteren op kantoor, heb jij je schaapjes op het droge. Dus dat valt wel meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik voel me een beetje dom nu
En reptielen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het geslachtsdeel van een vogel.
Wel efficientquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En reptielen.
Tis een gecombineerd schijt en pis en secks gat
Ik heb ook totaal geen verstand van vogels, ik weet alleen dat Guus Meeuwis.quote:
Ja vast welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik over 20 jaar nog zit te ploeteren op kantoor, heb jij je schaapjes op het droge. Dus dat valt wel mee
Maar je kan dus anaal en vaginaal tegelijkquote:
O, reptielen ook? Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En reptielen.
Tis een gecombineerd schijt en pis en secks gat
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen verstand van vogels, ik weet alleen dat Guus Meeuwis.
Ik moest lachen :’)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen verstand van vogels, ik weet alleen dat Guus Meeuwis.
Die hebben vaak ook nog en dubbeleikelige penor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, reptielen ook? Dat wist ik niet.
Ja af en toequote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Je bent net in de dierentuin geweest, lees je die bordjes bij die hokken niet?
Bij het vogel en reptielen verblijf;quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:36 schreef Karzai het volgende:
Je bent net in de dierentuin geweest, lees je die bordjes bij die hokken niet?
Hatseflats.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij het vogel en reptielen verblijf;
Nog 1 leuk weetje;
Wist je dat reptielen en vogels anaal en vaginaal tegelijk seks hebben?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij het vogel en reptielen verblijf;
Nog 1 leuk weetje;
Wist je dat reptielen en vogels anaal en vaginaal tegelijk seks hebben?
Mij compleet negerenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar je kan dus anaal en vaginaal tegelijk
Ja pushbericht zelfsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:43 schreef Toekito het volgende:
Iemand nog een oud lijk hebben? Op te halen bij M. Borsato.
"natuurfilms"quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:43 schreef Karzai het volgende:
ik wist het ook niet hoor, stond ook niet in de lecturama encyclopedie
en ik kijk ook best veel natuurfilms
Maar ze hebben maar een gaatje dus dat is logisch
Hahahaha ik had het nog niet eens gezienquote:
Die viel toch op (de) Hond?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Binnenkort die Italiaan van @:bitterbal op tinder..
Hij heet Marco B.
Weet wel waarom dat huwelijk op de klippen is gelopen.. hij hing z’n vleeshaak in de verkeerde fleshtunnel.
Hahhhaaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:49 schreef FranticDJ het volgende:
Binnenkort die Italiaan van @:bitterbal op tinder..
Hij heet Marco B.
Weet wel waarom dat huwelijk op de klippen is gelopen.. hij hing z’n vleeshaak in de verkeerde fleshtunnel.
ja was vorige week alquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:45 schreef Karzai het volgende:
@:flash van barneveldt verkoopt zijn dart bekers
Oh zoiets hebben we hier ook. Maar eens kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
JA HALLO!!!
@:LIESJE1979
IK BEN IN DE POOLSE SUPERMARKT OP DE BERESTEINLAAN GEWEEST EN HEB GESHOPTTTT![]()
Aanrader, leuke winkel, veeeeeeel lekkers en aardige Polen. Ze spreken belabberd Nederlands en heel slecht Engels dus je hebt meteen je Oostblokvakantie te pakken hier![]()
https://imgur.com/a/rzhYe8H
Hier wat foto's. De zielige kindjes chocolade heb ik laten liggen. De mayonaise die INDERDAAD in de aanbieding was ook, en ook de Jogobella heb ik laten staan. Maar ze hadden vrijwel alles wat ik wilde (op kajmak na, soort van dikke zuivelcreme).
Verse zelfgemaakte pierogi, ze hadden drie soorten en ik heb die met vlees gevuld meegenomen![]()
Soort van zoete broodjes, ook lekker.
En een Poolse gerookte worst, en nu ruiken mijn hele auto en koelkast naar houtvuur
Heftig
Dit was wel de Groszek XL hèquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh zoiets hebben we hier ook. Maar eens kijken
Plus de paleizen en ambassades stucenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:10 schreef Karzai het volgende:
Ik weet eigenlijk geen Poolse winkels in Amsterdam, hoorde op de radio dat er wel 50.000 seizoensarbeiders zijn in Den Haag
Maar die werken natuurlijk allemaal in de kassen in het westland
Die zijn vet idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit was wel de Groszek XL hè
XL
Maar toffe winkel![]()
Benieuwd ook naar de verse kaas die ik meegenomen heb, lekker spul dat vaak. Als ik de goeie heb meegenomen dan
Ik heb mijn moeder al ff niet gezien, zou dus best kunnen.quote:
wegspoelen met droge witte wijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:14 schreef Molo het volgende:
Ik heb een stuk van dat zoete broodje gegeten en nu heb ik suikerziekte denk ik
Je moeder is Akira?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:14 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb mijn moeder al ff niet gezien, zou dus best kunnen.
Nee mijn moeder is een bitch. Dat is eigenlijk meer het punt.quote:
Ow... Dat klinkt best sneuquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee mijn moeder is een bitch. Dat is eigenlijk meer het punt.
meh, jarenlang ruzie, en uiteindelijk toch maar verwaterd denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow... Dat klinkt best sneu
Ruzie of verwaterd contact?
Mja, maar toch, zo hoort een moederband niet te zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
meh, jarenlang ruzie, en uiteindelijk toch maar verwaterd denk ik.
Sneu is het niet hoor, mis er niet veel aan en heb mijn eigen gezin.
Nee, kijk ik straks wel terug.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
kijk je nu een vandaag? over racisme op de tribune?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
JA HALLO!!!
IK BEN IN DE POOLSE SUPERMARKT OP DE BERESTEINLAAN GEWEEST EN HEB GESHOPTTTT![]()
Aanrader, leuke winkel, veeeeeeel lekkers en aardige Polen. Ze spreken belabberd Nederlands en heel slecht Engels dus je hebt meteen je Oostblokvakantie te pakken hier![]()
Hier wat foto's. De zielige kindjes chocolade heb ik laten liggen. De mayonaise die INDERDAAD in de aanbieding was ook, en ook de Jogobella heb ik laten staan. Maar ze hadden vrijwel alles wat ik wilde (op kajmak na, soort van dikke zuivelcreme).
Verse zelfgemaakte pierogi, ze hadden drie soorten en ik heb die met vlees gevuld meegenomen![]()
En een Poolse gerookte worst, en nu ruiken mijn hele auto en koelkast naar houtvuur
Heftig
Wat leuk! Wat heerlijk dat je zo een vakantiegevoel kan krijgen in eigen land he? Ik had denk ik wel die chocolade met het zielige kindje meegenomen, gewoon omdat ik die echt te tof vind.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:46 schreef Molo het volgende:
JA HALLO!!!
Heftig
Jij wordt er weer aan de haren bijgesleept....quote:
Hij is een echte volhouder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:10 schreef Koen66 het volgende:
Is volgens mij al het zoveelste topic met deze TT @:haags_kwartiertje
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:10 schreef Koen66 het volgende:
Is volgens mij al het zoveelste topic met deze TT @:haags_kwartiertje
Nou, drie dagen van nationale rouw.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een vreselijk nieuws over de Borsato's weer, kan wel huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal me aanpassen bij de volgendequote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel gemiste kans dat het altijd Koen en jij zijn
Noem je mij?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal me aanpassen bij de volgende
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een mooie in gedachte
#teamkarzaiquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga hunten op de volgende tt ben die van Haags een beetje zat
Boekenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Adriaan van Dis? Nee, waar gaat het over?
Hm, ik weet dat hij vroeger een boekenprogramma had. Maar dacht dat die man al lang en breed met pensioen wasquote:
Ik vind Van Dis een, ach, laat maar....quote:
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik slaap vannacht niet van de spanning.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
wel pedant, maar goede vragen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind Van Dis een, ach, laat maar....
Laat ik niet verzanden in negativiteit.![]()
Ik ben het deels met Driss eens. Bij PSV heb ik toch wel eens een niet Nederlandse ballenjongen gezien. Okee, meer diversiteit mag best, maar hij schildert het nu af. als dat het totaal niet voorkomt en dat is niet waar..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
kijk je nu een vandaag? over racisme op de tribune?
is nodig koen, jij wil alles onder het tapijt stoppenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:40 schreef Koen66 het volgende:
Als er 1 ding racisme creëert is het steeds meer ouwehoeren over racisme
Ik ben er van overtuigd dat het die 'supporters' niet eens gaat om racistisch te zijn maar gewoon om de aandacht te trekken en rotzooi te trappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:43 schreef Karzai het volgende:
Het moet ook niet meteen op racisme gegooid worden als er weinig mensen van kleur zijn die een team trainen, die kansen moeten ze zelf pakken. Maar ze voelen zich misschien niet thuis in die wereld
maar zoals donkere spelers uitjoelen wat nog steeds gebeurd dat kan natuurlijk niet
Verre van dit is juist wat de 'daders' willenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
is nodig koen, jij wil alles onder het tapijt stoppen
Liever bitterbal.quote:
Die van mij sport gelukkig alleen op een podium.quote:
Lekker, maar de courgette laat ik aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Overschotel met kip, spinazie en courgette. En kaas
Hier doen we sinds een tijd koolhydraatarm, dus zoek je vervanging voor aardappels, rijst en pasta.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, maar de courgette laat ik aan mij voorbij gaan.
Dat doe ik ook niet. Als kind wel gedaan, bij Stanley Menzo (er staat een aap in de goal, ja ja een aap in de goal) . Maar ik heb nooit oerwoudgeluiden gemaakt oid.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:43 schreef Karzai het volgende:
Het moet ook niet meteen op racisme gegooid worden als er weinig mensen van kleur zijn die een team trainen, die kansen moeten ze zelf pakken. Maar ze voelen zich misschien niet thuis in die wereld
n
maar zoals donkere spelers uitjoelen wat nog steeds gebeurd dat kan natuurlijk niet
De mijne doet net als vader niet aan sport, die beweegt wel genoeg zonder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:59 schreef Koen66 het volgende:
Heren hier doen nu freerunnen resp tafeltennis.
Ja, en men gooide bananen richting doel, erg flauw ook, en weinig fatsoen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Als kind wel gedaan, bij Stanley Menzo (er staat een aap in de goal, ja ja een aap in de goal) . Maar ik heb nooit oerwoudgeluiden gemaakt oid.
Ik zit trouwens naast een getinte jongen, dus al zou ik die intentie wel hebben, ik wel 2 keer na zou denken...
Ik doe behalve wandelen ook niks maar vind het wel tof regelmatig bij tafeltennis te gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mijne doet net als vader niet aan sport, die beweegt wel genoeg zonder.
Dat had ook geen enkel raakvlak gegeven met mij als ie het wel had gedaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe behalve wandelen ook niks maar vind het wel tof regelmatig bij tafeltennis te gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mijne rent genoeg heen en weer.
En zelf fiets en loop ik functioneel en recreatief, da's meer dan voldoende.
Oh ja, en de zanger is 'getint', niet dat dat belangrijk is, is gewoon toeval en OK."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
In een helft van mijn familie hebben bijna alle jongens gevoetbalt of ze hebben aan wielrennen gedaan tijdens hun middelbare school. En twee zijn de kartsport in gegaan. Ik heb beste van beide werelden gecombineerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De mijne doet net als vader niet aan sport, die beweegt wel genoeg zonder.
Dat had ook geen enkel raakvlak gegeven met mij als ie het wel had gedaan.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Toffe foto man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mijne rent genoeg heen en weer.
Oh ja, en de zanger is 'getint', niet dat dat belangrijk is, is gewoon toeval en OK.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mijne rent genoeg heen en weer.
Oh ja, en de zanger is 'getint', niet dat dat belangrijk is, is gewoon toeval en OK.![]()
Ik heb als jochie, onder de 10 jaar gevoetbald, was niet eens slecht, maar deed het omdat vriendjes van school het ook deden, maar was er op een gegeven moment klaar mee, het was gewoon niet mijn ding.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In een helft van mijn familie hebben bijna alle jongens gevoetbalt of ze hebben aan wielrennen gedaan tijdens hun middelbare school. En twee zijn de kartsport in gegaan. Ik heb beste van beide werelden gecombineerd.
Hij is met die jongens tot in Japan en China geweest, en heel Europa door.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben zelf half 'getint' en schijt op het huidige racisme roepen klimaat. De term racisme is de meest gedevalueerde term die er is want het wordt echt te pas en te onpas gebruikt.
Mensen beoordelen en veroordelen op ras, geslacht en geloof is gewoon fout, beoordeel mensen op zaken waar ze iets aan kunnen doen, niet waarmee ze toevallig geboren zijn.
Vanochtend nog gedaan, werd ook tijd na een week.quote:
Ik stap om 6 uur de auto in, ik ontbijt liever rustig dan om die tijd te gaan scherenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanochtend nog gedaan, werd ook tijd na een week.
Draag je een baard?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:13 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoef me niet te scheren en gegeten heb ik al. Frietjes gehaald.
Ik heb sws altijd een of ander beveiliger achter mij aan lopen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb sws altijd een of ander beveiliger achter mij aan lopen.
Boeit mij niet,hij doet maar.
Ja, geen idee waarom, het is elke keer een andere, ze zullen wel mensenkennis hebben, de kassadames kennen mij allemaal en moeten er zelfs om lachen, ben vaste klant daar.quote:
Het laat mij eerlijk gezegd Siberisch koud, ik doe gewoon mijn boodschappen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een grote glazen pot erwtjes pakken, voor je gezicht houden en zachtjes meeuwengeluiden makende achter de bewaker aanlopen, opgelost.
Vragen ze niet of ze je mogen fouilleren?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, geen idee waarom, het is elke keer een andere, ze zullen wel mensenkennis hebben, de kassadames kennen mij allemaal en moeten er zelfs om lachen, ben vaste klant daar.
Ik ga meteen teruglezenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu reageer je helemaal niet op mijn kunstwerk
Of zijn begeleiderquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:19 schreef Karzai het volgende:
mo is beter beveiligd dan wilders in de jumbo
Dat moest er nog bijkomen zeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vragen ze niet of ze je mogen fouilleren?
Ik heb ook gevoetbalt tot ik naar de middelbare school ging. Toen daar verliefd geworden op wielrennen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb als jochie, onder de 10 jaar gevoetbald, was niet eens slecht, maar deed het omdat vriendjes van school het ook deden, maar was er op een gegeven moment klaar mee, het was gewoon niet mijn ding.
Zou voor de zekerheid met een enorme bol sokken in de onderbroek boodschappen gaan doen voortaan, dat ze denken nou die Mo...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moest er nog bijkomen zeg.![]()
No way!
Tering, jij denkt echt over mij alsof ik HET BOZE OOG ben of zoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu reageer je helemaal niet op mijn kunstwerk
Dat is je voorvader bi een concert van KISS. Hij was/is een groot fanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, jij denkt echt over mij alsof ik HET BOZE OOG ben of zo![]()
Dat is een freak, alleen het litteken klopt.
Ok ik laat hem aan mijn lieve vadertje zien, ik kom erop terug.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is je voorvader bi een concert van KISS. Hij was/is een groot fan
Okequote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik laat hem aan mijn lieve vadertje zien, ik kom erop terug.
Zo vrolijk en lichthartig ookquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou das toch geen belediging
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een stoere man
2,5 nuquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja, maar toch, zo hoort een moederband niet te zijn
Ik ben een sentimentele muts, ik hoop dat de band tussen mij en mijn dochter iig altijd goed blijft![]()
Hoe oud is jouw kind/kinderen eigenlijk?
Dochterquote:
Mij lijkt mij dat ook wel wat. Na zon lange dag een wijntje te nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik pak een wijntje, te lang gewerkt vandaag, wel weer kwakboel centjes zag ik.
ja is wel lachequote:
Biertje?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mij lijkt mij dat ook wel wat. Na zon lange dag een wijntje te nemen.
Maar ik lust geen wijn
Ja ik vond hem ook discutabelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook discutabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak dan zoete wijn als beginneling?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mij lijkt mij dat ook wel wat. Na zon lange dag een wijntje te nemen.
Maar ik lust geen wijn
Is toch ook ranzigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak dan zoete wijn als beginneling?
Baco?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ook niet echt en dat geeft toch niet zo het zelfde gevoel denk ik
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:47 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook discutabelDat geldt wel voor meer posts van UitstralingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer posts van Uitstraling
GHB wellicht?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
#maakt kladblok notitie, bitterbal is niet dronken te voeren.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:53 schreef UitStraling het volgende:
#maakt kladblok notitie, bitterbal is niet dronken te voeren.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Scheelt weer een klauwhamer schoonmaken
Tof, dealquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik kies de GHB wel hoor. Jezus.
Cola zero met rum, een van de weinige drankjes die ik nog wel drinkquote:
Zero is tegenwoordig best goed te drinken. Ik drink ook bijna alleen maar zero frisdrank sinds mei vorig jaar...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Cola zero met rum, een van de weinige drankjes die ik nog wel drink
wtfquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, dan zal ik kijken of ik nog een gaatje over heb
Daarna niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, dan zal ik kijken of ik nog een gaatje over heb
Volgens mij ga jij helemaal los met een fles whisky in je darmen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:02 schreef Filosoofert het volgende:
hier ook zelden alcohol. Maar met een goed stuk vlees maak ik met de feestdagen vaak een uitzondering met rode wijn
Als puber ook wel ja. Nu drink ik alleen in het weekend, maar verder dan 2-3 biertjes kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Ik dronk vroegah wel redelijk frequent, niet te veel however. Tegenwoordig maar heel af en toe
Ik neem aan de inhoud en niet de fles hoor...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij helemaal los met een fles whisky in je darmen.
Bah, van whisky moet ik boeren. De hele avond de muffe smaak in je bek.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij helemaal los met een fles whisky in je darmen.
Hoe kwam je tot dat omslagpunt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:05 schreef Koen66 het volgende:
Ik laatste 10 jaar duidelijk minder dan daarvoor.
Ik denk dat fles dat wel waardeertquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan de inhoud en niet de fles hoor...
Mwah ging geleidelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kwam je tot dat omslagpunt?
ojee...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah ging geleidelijk.
Zal de ouderdom zijn ofzo
Geen pijn in de anus?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Schotse genen dus ik ben vroeger vrij vaak wakker geworden met mijn armen liefdevol om de toiletpot en mijn broek op mijn enkels.
Wel een keer wakker geworden na een bezopen avondje Stratumseind tussen twee leernichten in die ik niet kende, half jaartje alleen maar gepasteuriseerde melk gedronkenquote:
Even voor je gefixt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb Schotse genen dus ik ben vroeger vrij vaak wakker geworden met mijn armen liefdevol om de toiletpot en mijn broek kilt op mijn enkels.
Erotischquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zo'n dubbele kers erin en die ze dan met haar tong ontsteelt?
Yep ook dat, probeer je maar eens te verzetten als twaalf grote harige Schotten je in een drukke kroeg optillen om te checken of je een onderbroek eronder draagt of niet.quote:
Terecht wel dat ze dat even checkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep ook dat, probeer je maar eens te verzetten als twaalf grote harige Schotten je in een drukke kroeg optillen om te checken of je een onderbroek eronder draagt of niet.
Paar keer per jaar droom ik hier nog over
Standaard Schotse lol in de kroeg, is ook echt lachen behalve als je zelf aan de beurt bentquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht wel dat ze dat even checken
Welke?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw windows build. Tering Wat duurt dat lang
Pubsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Standaard Schotse lol in de kroeg, is ook echt lachen behalve als je zelf aan de beurt bent
Heb je je verhalen al gebundeld?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:24 schreef UitStraling het volgende:
Natasha was haar naam, wekenlang vrat ze me op met haar ogen ook al was ik bezet, daarna keek ze zo naar Tommy
Een bijzondere wereld op zich.quote:
Vanaf nu supertoffe leeftijdquote:
Mijn (lievelings)nichtje heeft een eeneiige tweeling, bijna drie jaar oud nu, eentje is non in gedrag en de andere paaldanseres, die interactie tussen die tweequote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanaf nu supertoffe leeftijd![]()
Die van mij zei gisteren toen we lunchtentje binnen kwamen 'ik wil dat drinken mama'.
'nee dat is met alcohol, dat kan niet'.
'doe dán maar cola!'
![]()
![]()
![]()
Drie jaar, mooi man, bijdehand
Geen idee, vrij grof maar lichte binnenkant en met stukjes peper erin, lekker wel, maar niet te wel achter elkaar want damn, sterk gerookt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is die gerookte worst Krakauer?
Okee, ik zet ook een keer koers naar Den Haag. Wel na mijn weekje Hongarije, want daar zit ik over 14 dagen
Ja maar hallooooo, ik had al zat chocolade johquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat heerlijk dat je zo een vakantiegevoel kan krijgen in eigen land he? Ik had denk ik wel die chocolade met het zielige kindje meegenomen, gewoon omdat ik die echt te tof vind.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Die van mij zei gisteren toen we lunchtentje binnen kwamen 'ik wil dat drinken mama'.
'doe dán maar cola!'
![]()
![]()
![]()
Die hoofden van mensen ook dan joh, man man manquote:
Ja maar cola zero kan prima tochquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
'doe dán maar cola!'
![]()
![]()
![]()
Ik maak ook vrijwel altijd wel een praatje in een pub.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bijzondere wereld op zich.
Was laatst in Schotland en kreeg de eerste avond binnen een minuut ongevraagd van de mij onbekende volkse wulpse bardame een whisky met de woorden, here ya go my lost love en ik wist dat ik weer thuis was.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee, vrij grof maar lichte binnenkant en met stukjes peper erin, lekker wel, maar niet te wel achter elkaar want damn, sterk gerookt.
En hoort een biertje of schnapps bij maar had ik geen zin in
Toen ik drie of vier was kreeg ik al Shandy of Sneeuwwitje in de kroeg zodat mijn ouders nog door konden drinken en dansen, voortschrijdend pedagogisch inzicht noemt men dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar cola zero kan prima toch
Echt hè, zulke kinderenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn (lievelings)nichtje heeft een eeneiige tweeling, bijna drie jaar oud nu, eentje is non in gedrag en de andere paaldanseres, die interactie tussen die twee
Dat kind drinkt het liefste espresso, whisky en cola johquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja maar cola zero kan prima toch
Yes!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Hadden ze ook vers brood daar trouwens?
Ik dronk vanaf mijn tiende ofzo lekker rosé mee als we in Frankrijk warenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ik drie of vier was kreeg ik al Shandy of Sneeuwwitje in de kroeg zodat mijn ouders nog door konden drinken en dansen, voortschrijdend pedagogisch inzicht noemt men dat.
Tegenwoordig zit daar een gevangenisstraf op en nog terecht ook
Laatst zei iemand tegen me, goh had jij even geluk dat dat ultieme feestbeest van een moeder van je pas echt begon te zuipen en feesten als een ketter toen ze 40 was.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dronk vanaf mijn tiende ofzo lekker rosé mee als we in Frankrijk waren
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Vergeet ik te zeggen. Heb donker stevig brood meegenomen, ze hadden ook desembrood
Is dat echt zo lekker dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ben dol op brood uit die contreien.
Net als die scène in een film waar ze de vader van iemand gaan zoeken en echt werkelijk iedere man die ze tegenkomen er over die moeder heen is geweest en daar roemt om haar skillsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatst zei iemand tegen me, goh had jij even geluk dat dat ultieme feestbeest van een moeder van je pas echt begon te zuipen en feesten als een ketter toen ze 40 was.
Mijn moeder kreeg mij op haar 41e.
Ja joh, ben ook echt verslaafd aan lekker brood.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch lekkerder uit dan die weke Hollandse bammetjes?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Net als die scène in een film waar ze de vader van iemand gaan zoeken en echt werkelijk iedere man die ze tegenkomen er over die moeder heen is geweest en daar roemt om haar skills
Zoiets schoof ik in Hongarije dagelijks in mijn winkelmandje. Vaak nog warmquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh, ben ook echt verslaafd aan lekker brood.
Aarghhhquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoiets schoof ik in Hongarije dagelijks in mijn winkelmandje. Vaak nog warm
Ben jij de user achter de Vraag wat je wilt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dronk vanaf mijn tiende ofzo lekker rosé mee als we in Frankrijk waren
Lekker ja, brood waar je goed op moet kauwenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ziet er toch lekkerder uit dan die weke Hollandse bammetjes?
En dat is Molo?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[Vraag wat je wil] aan een dominatrix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |