Oh nee, natuurlijk niet. MISSTANDEN moeten worden aangekaart. Maar zodra alles onder de noemer valt neemt niemand het meer serieus, zoals je zelf al zei.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevolg: Polarisering.
Then again: Moet je daarom dan maar helemaal niets meer aanstippen/aankaarten?
Ik vind het aankaarten van seksuele intimidatie zeer zeker nodig. Ik vind het doorslaan van de metoo-beweging dan weer bullshit.
Ik denk ook dat we beide hetzelfde denken, maar dat ik woke zie als het aankaarten van de misstanden, en jij woke ziet als het doorslaan van t aankaartenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, natuurlijk niet. MISSTANDEN moeten worden aangekaart. Maar zodra alles onder de noemer valt neemt niemand het meer serieus, zoals je zelf al zei.
Er zijn genoeg dingen die niet goed gaan in de wereld, maar op deze manier jaag je iedereen tegen je in het harnas en is je goeie zaak verloren.
Dat is dus idd het overdreven pushen van politieke agenda's in entertainment, daar zit gewoon helemaal niemand op te wachten.
Komt ook door de enorme cringeheid van het woordquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ook dat we beide hetzelfde denken, maar dat ik woke zie als het aankaarten van de misstanden, en jij woke ziet als het doorslaan van t aankaarten
Ja. nu ga je dood volgens het corona topic op fok.quote:
Hoop dat de reis pijnloos isquote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. nu ga je dood volgens het corona topic op fok.
lang licht? Ik heb het licht in huis alweer aangezet hoor.quote:
Ze heeft het nog lang met die drol uitgehouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |