Mannen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef sol1taire het volgende:
Prima reactie van Baudet. We kunnen ons beter richten op de conducteurs die het leven van 81% van de vrouwen in A'dam zuur maken
Absurd. Absurd, er zijn heel wat dingen absurder dan verwijten van racisme na zo'n tweet. Laat ik zo zeggen, meneer heeft inmiddels zoveel vreemde dingetjes laten zien dat mensen later niet kunnen zeggen dat ze niet wisten dat het zo'n engnek was.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:55 schreef Degodvader het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)cisme-is-absurd.html
[..]
100% racisme dit. Waarom wordt jouw soort hier niet geband. Grootste gezwel in onze samenleving zijn mensen zoals jij. Te dom om te poepen, racistisch en wijzend naar anderen, terwijl je zelf crimineel bezig bent.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.
Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
Ach eentje heeft ooit een heel boek geschreven wat hij zou doen als hij aan de macht ging, die vent is ook gewoon gekozen. Heeft daarna zijn plannen uitgevoerd welke in dat boek stonden en mensen hielden vol het niet te weten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Absurd. Absurd, er zijn heel wat dingen absurder dan verwijten van racisme na zo'n tweet. Laat ik zo zeggen, meneer heeft inmiddels zoveel vreemde dingetjes laten zien dat mensen later niet kunnen zeggen dat ze niet wisten dat het zo'n engnek was.
'Zeggen dat Marokkanen allemaal weg moeten hebben ze aan zichzelf te danken. Ik ben racistisch omdat zij daar om vragen. En dat is geen racisme.'quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef The_End het volgende:
[..]
100% racisme dit. Waarom wordt jouw soort hier niet geband. Grootste gezwel in onze samenleving zijn mensen zoals jij. Te dom om te poepen, racistisch en wijzend naar anderen, terwijl je zelf crimineel bezig bent.
Baudet twittert en is 100% schuldig aan zijn twitter bericht. Niemand anders.
Wie zei dat alle Marokkanen weg moeten dan? Dat heeft zelfs Wilders niet gezegd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Zeggen dat Marokkanen allemaal weg moeten hebben ze aan zichzelf te danken. Ik ben racistisch omdat zij daar om vragen. En dat is geen racisme.'
Ik weet zéker dat dit soort comments wel zouden stoppen. Mensen hebben geen probleem met Marokkanen om hun huidskleur, dat ''racisme'' frame is intellectuele armoede. De reden dat mannen die op kinderdagverblijven werken argwanend worden bekeken is ook vanwege een klein percentage viezerikken als Robert M.quote:En al zou er nu geen enkele 'Marokkaan' maar ook iets uitvreten in de aankomende 10 jaar zal dit soort comments ook echt niet stoppen.
Marokkanen zijn 100% aan hun negatieve imagoquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.
Baudet is wel verantwoordelijk voor wat hij zegt. Maar zeker niet voor hoe anderen het opvatten of daar zelf conclusies uit halen.quote:Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol nu.nl heeft ondertussen al minimaal 7 (waarschijnlijk meer maar dit zag ik zo snel) artikelen geschreven over deze twee.
Goed voorbeeld. Alweer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar dat mag best benoemd worden, dat mannen met kinderen laten werken nou eenmaal risicovoller is dan met vrouwen. En Marokkanen zijn nou eenmaal vaker schuldig aan geweldsdelicten, intimidatie van vrouwen en andere criminaliteit. Maar daar mag je blijkbaar niet boos om worden.
quote:
Undercover controleurs zijn ook vaak van die 'reizigersonderzoekers' maar hebben zichtbaar een ID om hun nek en worden aangekondigd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
Als ambtenaar die nog wel eens de trein pakt, ik heb nog nooit een controle van de NS gezien met undercover medewerkers.
Waarom is dit überhaupt nodig, het is niet alsof je uit een trein kan springen als je de medewerkers in uniform ziet van de NS.
Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat dit NS medewerkers waren, NS is echter zo politiek correct dat ze graag "rechts bashen" en hier een mooi verhaaltje van maken.
Exact. Alles is ook raar aan dit verhaal.quote:Als iemand mij zou controleren in burgerkleding in een trein, vraag ik hem/haar eerst om een identificatie.
Als ik dat vraag onder het artikel wordt mijn reactie ook niet eens doorgelaten wow.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:50 schreef Red_85 het volgende:
nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.
Daar was dit gezanik afgelopen zondag groter nieuws dan de aanslag in London. Baudet in de grote banner, eronder een klein tekstregeltje "Mensen neergestoken in London".quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kritische noten op het klimaat beleid? Fake news!!!quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar was dit gezanik afgelopen zondag groter nieuws dan de aanslag in London. Baudet in de grote banner, eronder een klein tekstregeltje "Mensen neergestoken in London".
Nu.nl is een propaganda machine van de linkse kerk.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef The_End het volgende:
[..]Jij weet helemaal niet wat links is.
Wil je van de gezondheidszorg af?
WIl je alle subsidies stopzetten?
WIl je een lage flattax?
Wil je zo min mogelijk regelgeving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |