abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:05:00 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191361808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef sol1taire het volgende:
Prima reactie van Baudet. We kunnen ons beter richten op de conducteurs die het leven van 81% van de vrouwen in A'dam zuur maken
Mannen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191361821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mannen?

Nee, 81% van de vrouwen
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:06:09 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191361824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:05 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Nee, 81% van de vrouwen
Maar door mannen, toch?
  Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 15:07:01 #244
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191361839
quote:
Absurd. Absurd, er zijn heel wat dingen absurder dan verwijten van racisme na zo'n tweet. Laat ik zo zeggen, meneer heeft inmiddels zoveel vreemde dingetjes laten zien dat mensen later niet kunnen zeggen dat ze niet wisten dat het zo'n engnek was.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191361846
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar door mannen, toch?
Ik weet niet of ik ze zo zou willen noemen.
pi_191361944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.

Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
100% racisme dit. Waarom wordt jouw soort hier niet geband. Grootste gezwel in onze samenleving zijn mensen zoals jij. Te dom om te poepen, racistisch en wijzend naar anderen, terwijl je zelf crimineel bezig bent.

Baudet twittert en is 100% schuldig aan zijn twitter bericht. Niemand anders. 8)7
pi_191361949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Absurd. Absurd, er zijn heel wat dingen absurder dan verwijten van racisme na zo'n tweet. Laat ik zo zeggen, meneer heeft inmiddels zoveel vreemde dingetjes laten zien dat mensen later niet kunnen zeggen dat ze niet wisten dat het zo'n engnek was.
Ach eentje heeft ooit een heel boek geschreven wat hij zou doen als hij aan de macht ging, die vent is ook gewoon gekozen. Heeft daarna zijn plannen uitgevoerd welke in dat boek stonden en mensen hielden vol het niet te weten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:24:29 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191362017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef The_End het volgende:

[..]

100% racisme dit. Waarom wordt jouw soort hier niet geband. Grootste gezwel in onze samenleving zijn mensen zoals jij. Te dom om te poepen, racistisch en wijzend naar anderen, terwijl je zelf crimineel bezig bent.

Baudet twittert en is 100% schuldig aan zijn twitter bericht. Niemand anders. 8)7
'Zeggen dat Marokkanen allemaal weg moeten hebben ze aan zichzelf te danken. Ik ben racistisch omdat zij daar om vragen. En dat is geen racisme.'

Men ziet het probleem van tweet van Baudet niet en wil het ook niet zien. En al zou er nu geen enkele 'Marokkaan' maar ook iets uitvreten in de aankomende 10 jaar zal dit soort comments ook echt niet stoppen. Dat het Nederlanders zijn gata er al helemaal niet in en kritiek op Nederland hebben is uit den boze. Grappig is dat men de meeste dingen uit de wet haat, maar van een 'Marokkaan' verwacht dat ze ons land helemaal geweldig vinden.
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:38:05 #249
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191362159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

'Zeggen dat Marokkanen allemaal weg moeten hebben ze aan zichzelf te danken. Ik ben racistisch omdat zij daar om vragen. En dat is geen racisme.'
Wie zei dat alle Marokkanen weg moeten dan? Dat heeft zelfs Wilders niet gezegd.

Ik zag ook geen boze blanke mensen die excuses eisten van wie dan ook toen Lucia de B. eindelijk werd vrijgesproken. Die is ook regelmatig voor moordenaar uitgemaakt door onze niet-blanke landgenoten. Haar etniciteit was ook allang bekend.

Waarom zouden alle Marokkanen zich aangesproken moeten voelen als Baudet zegt: Marokkanen vielen vriendinnen van mij lastig? Dat is ook een keuze. Ik zou gewoon mijn schouders ophalen. Het zegt ook niks over Marokkanen an sich.

quote:
En al zou er nu geen enkele 'Marokkaan' maar ook iets uitvreten in de aankomende 10 jaar zal dit soort comments ook echt niet stoppen.
Ik weet zéker dat dit soort comments wel zouden stoppen. Mensen hebben geen probleem met Marokkanen om hun huidskleur, dat ''racisme'' frame is intellectuele armoede. De reden dat mannen die op kinderdagverblijven werken argwanend worden bekeken is ook vanwege een klein percentage viezerikken als Robert M.

Maar dat mag best benoemd worden, dat mannen met kinderen laten werken nou eenmaal risicovoller is dan met vrouwen. En Marokkanen zijn nou eenmaal vaker schuldig aan geweldsdelicten, intimidatie van vrouwen en andere criminaliteit. Maar daar mag je blijkbaar niet boos om worden.
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:45:03 #250
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191362240
Lol nu.nl heeft ondertussen al minimaal 7 (waarschijnlijk meer maar dit zag ik zo snel) artikelen geschreven over deze twee. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191362291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.
Marokkanen zijn 100% aan hun negatieve imago
quote:
Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
Baudet is wel verantwoordelijk voor wat hij zegt. Maar zeker niet voor hoe anderen het opvatten of daar zelf conclusies uit halen.
Hij moet weten dat er op iedere hoek een aantal sjw's staan om alles wat hij doet en zegt te linken aan vermeend racisme. Zo is de sfeer nu eenmaal. Niet concentreren op de oorzaak, maar op mensen die er wat van zeggen. En de sjw's zijn maar wat bang voor mensen zoals baudet, want ze worden zo onder tafel geluld met feitelijke onderbouwing door hem.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191362304
quote:
16s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Lol nu.nl heeft ondertussen al minimaal 7 (waarschijnlijk meer maar dit zag ik zo snel) artikelen geschreven over deze twee. :D
nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.
1947-2016
pi_191362326
Als ambtenaar die nog wel eens de trein pakt, ik heb nog nooit een controle van de NS gezien met undercover medewerkers.

Waarom is dit überhaupt nodig, het is niet alsof je uit een trein kan springen als je de medewerkers in uniform ziet van de NS.

Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat dit NS medewerkers waren, NS is echter zo politiek correct dat ze graag "rechts bashen" en hier een mooi verhaaltje van maken.

Als iemand mij zou controleren in burgerkleding in een trein, vraag ik hem/haar eerst om een identificatie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_191362334
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Maar dat mag best benoemd worden, dat mannen met kinderen laten werken nou eenmaal risicovoller is dan met vrouwen. En Marokkanen zijn nou eenmaal vaker schuldig aan geweldsdelicten, intimidatie van vrouwen en andere criminaliteit. Maar daar mag je blijkbaar niet boos om worden.
Goed voorbeeld. Alweer.

Maar pas op. Dit soort mensen staan om de hoek om het weg te wuiven:

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:16 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Whataboutism. Alweer.
1947-2016
pi_191362364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:52 schreef epicbeardman het volgende:
Als ambtenaar die nog wel eens de trein pakt, ik heb nog nooit een controle van de NS gezien met undercover medewerkers.

Waarom is dit überhaupt nodig, het is niet alsof je uit een trein kan springen als je de medewerkers in uniform ziet van de NS.

Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat dit NS medewerkers waren, NS is echter zo politiek correct dat ze graag "rechts bashen" en hier een mooi verhaaltje van maken.
Undercover controleurs zijn ook vaak van die 'reizigersonderzoekers' maar hebben zichtbaar een ID om hun nek en worden aangekondigd.
quote:
Als iemand mij zou controleren in burgerkleding in een trein, vraag ik hem/haar eerst om een identificatie.
Exact. Alles is ook raar aan dit verhaal.
1947-2016
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:58:42 #256
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191362372
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

nu is ook zo links als maar kan. Valt ook weinig meer van serieus te nemen zonder ook andere nieuwssites te lezen.
Als ik dat vraag onder het artikel wordt mijn reactie ook niet eens doorgelaten wow. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_191362426
quote:
_O- Jij weet helemaal niet wat links is.

Wil je van de gezondheidszorg af?
WIl je alle subsidies stopzetten?
WIl je een lage flattax?
Wil je zo min mogelijk regelgeving?
pi_191362489
quote:

[..]

Daar was dit gezanik afgelopen zondag groter nieuws dan de aanslag in London. Baudet in de grote banner, eronder een klein tekstregeltje "Mensen neergestoken in London".

Nu.nl is een propaganda machine van de linkse kerk.
pi_191362498
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Daar was dit gezanik afgelopen zondag groter nieuws dan de aanslag in London. Baudet in de grote banner, eronder een klein tekstregeltje "Mensen neergestoken in London".

Nu.nl is een propaganda machine van de linkse kerk.
Kritische noten op het klimaat beleid? Fake news!!!
1947-2016
pi_191362508
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 16:04 schreef The_End het volgende:

[..]

_O- Jij weet helemaal niet wat links is.

Wil je van de gezondheidszorg af?
WIl je alle subsidies stopzetten?
WIl je een lage flattax?
Wil je zo min mogelijk regelgeving?
Waar gaat dit over?
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: