Blijf even ontopic.... nu ben je bezig met moddergooienquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ken geen andere partij die een eigen politicus de partij uitwerkt puur omdat hij/zij wil samenwerken met een andere partij. Jij wel?
Ik gaf je een voorbeeld van die haat van GL op FvD. Daar vroeg jij om.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Blijf even ontopic.... nu ben je bezig met moddergooien
Nee hoor... ik vroeg niet om een voorbeeld .quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gaf je een voorbeeld van die haat van GL op FvD. Daar vroeg jij om.
Iemand van je eigen partij eruit gooien alleen omdat die wil samenwerken met een andere partij die jij als fascistisch beschouwt gaat nogal ver. En dat is niet de beslissing van 1 lid, maar een beslissing die door het hele bestuur van GroenLinks gesteund werd.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor... ik vroeg niet om een voorbeeld .
En ik gaf je een voorbeeld waarom die ene GL zo boos is..... hij voelt zich persoonlijk aangevallen door die marokkanenhaat van Baudet...
Was het posting op een forum , ach ja.... maar dit is een ophitsende tweet van een belangrijk iemand,
En dat vergroot de schoffterigheid duizenden malen dan een haatmailtje op een forum.
Wat een huichelaar. Zijn vader is helemaal niet gevlucht voor honger. Zijn vader is veel waarschijnlijker hier gekomen om even veel geld te verdienen op uitnodiging van VVD en wat nu CDA is, om daarna weer terug te moeten. Dan ben je net zo min gevlucht voor honger als de huidige criminele asielzoekers uit Marokko vluchtelingen zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
onzin.... dat is een verzinsel van jouw haat ?
Niet de hele GL, ook niet het partijbestuur, noch een afdelingsbestuur gaat aangifte doen.
Het is 1 persoon
,Het is haatdragend. Dit raakt mij dan ook persoonlijk en accepteer dit niet. Mijn vader is gevlucht uit Marokko voor armoede en honger en heeft hier in Nederland keihard gewerkt. Het voelt voor mij alsof Baudet een mes in zijn rug steekt."
https://www.destadamersfo(...)-tegen-baudet-680979
Natuurlijk is het discriminerend en bedreigend getweet van Baudet. Logisch dat hij boos is en aangifte doet, Ik geef hem niet veel kans dat de rechter Baudet bestraft
Nee, dat geeft het totaal niet aan. Of heeft Klaver ook een tweet de wereld ingestuurd waarin hij vermeldde dat een groep mensen lastig werd gevallen door een groep Marokkanen terwijl het gewoon controleurs waren?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het geeft aan dat die partij van Klaver minstens net zo hypocriet is als Baudet.
En dat lid van GL dat aangifte wil doen vanwege een tweet van Baudet heeft alle met dit topic te maken.
Je begrijpt dat een vergelijking niet betekent dat 2 zaken exact hetzelfde moeten zijn?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee, dat geeft het totaal niet aan. Of heeft Klaver ook een tweet de wereld ingestuurd waarin hij vermeldde dat een groep mensen lastig werd gevallen door een groep Marokkanen terwijl het gewoon controleurs waren?
De eventuele aangifte heeft met de tweet van Baudet te doen ja, maar niet ómdat de persoon die aangifte wil doen toevallig bij GL hoort. Het is net zo relevant als zijn woonplaats.
Jij pretendeert het beter te weten. Of is het jouw duim?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat een huichelaar. Zijn vader is helemaal niet gevlucht voor honger.
daar zijn nog geen jaar geleden een dot mensen geroyeerd omdat ze kritisch durfden te zijn op Baudet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Iemand van je eigen partij eruit gooien alleen omdat die wil samenwerken met een andere partij die jij als fascistisch beschouwt gaat nogal ver. En dat is niet de beslissing van 1 lid, maar een beslissing die door het hele bestuur van GroenLinks gesteund werd.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij het FvD. Daar is de haat op een andere partij niet zo groot.
Noem eens iets vergelijkbaars anders.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat een vergelijking niet betekent dat 2 zaken exact hetzelfde moeten zijn?
Niet dat ik dat goedpraat, maar interne kritiek openlijk in de media kenbaar maken of gewoon willen samenwerken met een andere partij zijn 2 compleet verschillende dingen. Bij het eerste is een royement heel wat logischer.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
daar zijn nog geen jaar geleden een dot mensen geroyeerd omdat ze kritisch durfden te zijn op Baudet.
Heb ik al gedaan. Daar was jij het niet mee eens. Prima.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Noem eens iets vergelijkbaars anders.
Met daarbij de wetenschap dat ze van Wilders/PVV in ieder geval vanaf het begin al wisten wat het werkelijke standpunt is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:47 schreef Slayage het volgende:
Winst van deze affaire is iig dat Baudet zijn ware aard steeds meer laat kennen. Zijn potentiële politieke partners, de VVD, CU, CDA moeten maar zelf oordelen of ze met zo'n type in zee willen net zoals ze dat met Wilders hebben gedaan.
Het zijn beide hypocriete en foute acties. Een bevolkingsgroep ten onrechte beschuldigen of metquote:Op woensdag 5 februari 2020 18:48 schreef kalinhos het volgende:
Maar voetbalmanager2 al teruglezend stel je:
Groenlinks is minstens zo hypocriet als Baudet. Baudet tweet iets waarvan hij bij het versturen al moest weten dat wat hij tweette onjuist was en discriminerend.
En GL is net zo hypocriet omdat ze iemand uit de partij gegooid hebben die met FvD wilde samenwerken.
Leg anders even je denkstappen uit want de vergelijking slaat als een tang op een varken.
Het heeft simpelweg niks met elkaar te maken.
Je kan er veel van vinden, maar hypocriet is toch niet het woord wat erbij past?quote:Op woensdag 5 februari 2020 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het zijn beide hypocriete en foute acties. Een bevolkingsgroep ten onrechte beschuldigen of met
het hele bestuur iemand uit je eigen partij schoppen omdat die met een 'foute' partij wil samenwerken is in beide gevallen onverantwoord hypocriet.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 19:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja dat jij hem adoreert weten we inmiddels wel
"Het is meer regel dan uitzondering" en dan met 1 voorbeeld (2 als ik de tweet meereken waar dit topic over gaat) aan komen zettenquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Thierry heeft gelijk: Nederland heeft grote problemen, laten we ons daarop concentreren.
Het grote probleem van Nederland.
De Tweets van het FvD.
"Het is meer regel dan uitzondering"
https://www.tubantia.nl/t(...)rkrachting~af460c0b/
Klopt. 95% verpest het voor de onschuldige 5%.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
"Het is meer regel dan uitzondering"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |