abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:32:38 #226
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191360563
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:21 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Nee goh. Net als zeggen dat het volledig (100%) aan Marokkanen ligt dat Baudet liegt en tweet :')

Dat is gewoon shoppen in de causale keten. Net als ik deed.
Jsse Klaver vliegt. Jesse Klaver is een hypocriet. Zijn partij eist van alle burgers absurd hoge standaarden als het gaat om het klimaat en het verduurzamen van huis en omgeving. Maar zelf kan het ze echt geen fluit schelen en leven en wonen ze net zo ‘vervuilend’ als de gemiddelde burger. Zo'n houding vind ik 1000X schandaliger dan dat lullige tweetje dat nog een kern van waarheid heeft.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:34:12 #227
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191360582
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:32 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Jsse Klaver vliegt. Jesse Klaver is een hypocriet. Zijn partij eist van alle burgers absurd hoge standaarden als het gaat om het klimaat en het verduurzamen van huis en omgeving. Maar zelf kan het ze echt geen fluit schelen en leven en wonen ze net zo ‘vervuilend’ als de gemiddelde burger. Zo'n houding vind ik 1000X schandaliger dan dat lullige tweetje dat nog een kern van waarheid heeft.
Dat mag. Open er een topic over.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191360605
quote:

[..]

Wat Klaver er mee van doen heeft weet ik niet.

Probeer het hier eens:

POL / [CENTRAAL] GroenLinks #1
pi_191360637
quote:

[..]

Hij en GL eisen helemaal niks. Ze hebben een verkiezingsprogramma, doen wetsvoorstellen en doen mee aan debatten in de kamer(zij wel). Hoe graag je dat frame ook erop wilt plakken, dat is nog geen eisen.

Maar misschien is het leuk als je nog eenzelfde stuk typt over, ik noem maar iemand, Rob Jetten, dan hebben we dat ook weer gehad.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191361160
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:16 schreef Degodvader het volgende:

[..]

NWS / Trein op Rotterdam CS stilgezet vanwege nikaabdraagster

Hier krijg je wel een idee.
[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Haha dat is wel heel typerend ja. :'( _O-
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:15:31 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191361182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.

Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
Nee, Baudet is 100% schuldig aan de tweet van Baudet en heeft die tweet alleen maar gedaan met als doel Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten.

Deze Marokkanen gedragen zich nomaal, hebben een controlerende functie bij Nederlands grootste vervoerder.

Maar we onthouden je "actie = reactie" even voor het moment dat Baudet op een of andere manier geconfronteerd wordt met de gevolgen van zijn haatzaaiende retoriek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:18:20 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191361214
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:19 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet hoe je tot deze conclusie komt. Ik denk dat het de schuld van de NS is. Als zij geen treinen zouden laten rijden had Baudet deze tweet niet hoeven plaatsen.
Ik denk dat de NS vooral geen kaartcontroles meer zou moeten doen, dat was in deze het probleem, en dat is wel vaker het probleem.... geen kaartcontroles = geen zwartrijders betrappen, dus 2 problemen in 1 keer opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:21:06 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191361253
quote:
4s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:12 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dit slaat nogal nergens op.

Maar we gaan situaties als voorbeeld omdraaien. Leuk.

Wat als twee moslima's aan Kuzu (of aan gekozen volksvertegenwoordiger Arnoud -vernietig tegenstanders van de islam- v. Doorn) zon soortgelijk verhaal zouden vertellen? Hmmm?

Dan zou het niet bij zon dergelijke tweet blijven. Kamervragen, debat, Kuzu bij Jinek aan tafel om zijn zorgen uit te spreken, de hele reutemeteut. En dat terwijl we toch veel vaker zo'n verhaal horen, waarin een moslima aangeeft lastig gevallen te zijn door niet-moslims, en waarna later weer blijkt dat het echt compleet verzonnen is. Maar goed...
En als zou blijken dat het een BS verhaal van Kuzu zou zijn zou hij ook gefileerd worden, met degenen die nu die "onhandige tweet" van Baudet goedpraten voorop.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191361594
Hij kan wel verkeerd geïnformeerd zijn door zijn vrienden maar wat hij daarna roept is vele malen erger en haalt eigenlijk zijn hele verhaal onderuit

[ Bericht 1% gewijzigd door Chadi op 05-02-2020 14:52:59 ]
  woensdag 5 februari 2020 @ 14:50:51 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191361647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:45 schreef Chadi het volgende:
Hij kan wel verkeerd geïnformeerd zijn die zijn vrienden maar wat hij daarna roept is vele malen erger en haalt eigenlijk zijn hele verhaal onderuit
Hij claimt ook nergens verkeerd geïnformeerd te zijn door zijn dierbare vriendinnen.
Die "verkeerd geïnformeerd" optie komt alleen maar van mensen die hem verdedigen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191361674
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij claimt ook nergens verkeerd geïnformeerd te zijn door zijn dierbare vriendinnen.
Die "verkeerd geïnformeerd" optie komt alleen maar van mensen die hem verdedigen.
Aah oké. Dacht zoiets gelezen te hebben.
pi_191361704
https://nos.nl/artikel/23(...)cisme-is-absurd.html
quote:
Op de vraag of hij wist dat het conducteurs waren toen hij de tweet verstuurde, gaf Baudet herhaaldelijk geen antwoord. "Ik heb rechtgezet wat ik recht wilde zetten", was alles wat hij daarover kwijt wilde. Ook op de vraag of hij excuses gaat aanbieden, ging hij niet in.

"Ik heb een fout gemaakt, ik ben te snel geweest. Maar het punt blijft staan dat veel vrouwen zich onveilig voelen door straatintimidatie." Het verwijt dat zijn tweet racistisch was, noemde Baudet "absurd".
pi_191361739
Prima reactie van Baudet. We kunnen ons beter richten op de conducteurs die het leven van 81% van de vrouwen in A'dam zuur maken
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:00:07 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191361762
quote:
Ook echt hè.... je verzint situatie A om vervolgens toch door te blijven gaan over situatie B.
En iedere keer daarmee toch suggestief hinten dat situatie A met situatie B te maken heeft.

Zoals ik al eerder zei: dit is als claimen dat je huisarts je verkracht heeft omdat hij een wattenstaafje in je pisbuis heeft geduwd voor de SOA-test waar je zelf een afspraak voor gemaakt hebt.

Ja inderdaad, verkrachting van mannen is een probleem dat absoluut niet onderbelicht mag blijven, goed dat de aandacht daarop gevestigd wordt, men doet maar net alsof het een niet-bestaand probleem is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:04:04 #240
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191361794
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat de NS vooral geen kaartcontroles meer zou moeten doen, dat was in deze het probleem, en dat is wel vaker het probleem.... geen kaartcontroles = geen zwartrijders betrappen, dus 2 problemen in 1 keer opgelost.
Nee joh, zwartrijders moeten keihard worden aangepakt, maar weigeren je kaartje te geven aan de conducteur is prima.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:05:00 #241
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191361808
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 14:58 schreef sol1taire het volgende:
Prima reactie van Baudet. We kunnen ons beter richten op de conducteurs die het leven van 81% van de vrouwen in A'dam zuur maken
Mannen?
pi_191361821
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Mannen?

Nee, 81% van de vrouwen
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:06:09 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191361824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:05 schreef sol1taire het volgende:

[..]

Nee, 81% van de vrouwen
Maar door mannen, toch?
  Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 15:07:01 #244
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191361839
quote:
Absurd. Absurd, er zijn heel wat dingen absurder dan verwijten van racisme na zo'n tweet. Laat ik zo zeggen, meneer heeft inmiddels zoveel vreemde dingetjes laten zien dat mensen later niet kunnen zeggen dat ze niet wisten dat het zo'n engnek was.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_191361846
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar door mannen, toch?
Ik weet niet of ik ze zo zou willen noemen.
pi_191361944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:04 schreef NoPicNic het volgende:

Je verdraait mijn woorden. Ik zeg alleen dat Marokkanen 100% schuldig zijn aan de tweet van Baudet. Hun gedrag zet zoveel kwaad bloed onder bezorgde Nederlanders dat Baudet's opmerking normaal is onder de huidige omstandigheden.

Actie = Reactie. Dus als Marokkanen zich normaal gaan gedragen, dan verdwijnen dit soort tweets vanzelf en gaan gekke GroenLinksers niet meer gillen over de woorden van een rechtse politicus..
100% racisme dit. Waarom wordt jouw soort hier niet geband. Grootste gezwel in onze samenleving zijn mensen zoals jij. Te dom om te poepen, racistisch en wijzend naar anderen, terwijl je zelf crimineel bezig bent.

Baudet twittert en is 100% schuldig aan zijn twitter bericht. Niemand anders. 8)7
pi_191361949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:07 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Absurd. Absurd, er zijn heel wat dingen absurder dan verwijten van racisme na zo'n tweet. Laat ik zo zeggen, meneer heeft inmiddels zoveel vreemde dingetjes laten zien dat mensen later niet kunnen zeggen dat ze niet wisten dat het zo'n engnek was.
Ach eentje heeft ooit een heel boek geschreven wat hij zou doen als hij aan de macht ging, die vent is ook gewoon gekozen. Heeft daarna zijn plannen uitgevoerd welke in dat boek stonden en mensen hielden vol het niet te weten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:24:29 #248
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191362017
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:17 schreef The_End het volgende:

[..]

100% racisme dit. Waarom wordt jouw soort hier niet geband. Grootste gezwel in onze samenleving zijn mensen zoals jij. Te dom om te poepen, racistisch en wijzend naar anderen, terwijl je zelf crimineel bezig bent.

Baudet twittert en is 100% schuldig aan zijn twitter bericht. Niemand anders. 8)7
'Zeggen dat Marokkanen allemaal weg moeten hebben ze aan zichzelf te danken. Ik ben racistisch omdat zij daar om vragen. En dat is geen racisme.'

Men ziet het probleem van tweet van Baudet niet en wil het ook niet zien. En al zou er nu geen enkele 'Marokkaan' maar ook iets uitvreten in de aankomende 10 jaar zal dit soort comments ook echt niet stoppen. Dat het Nederlanders zijn gata er al helemaal niet in en kritiek op Nederland hebben is uit den boze. Grappig is dat men de meeste dingen uit de wet haat, maar van een 'Marokkaan' verwacht dat ze ons land helemaal geweldig vinden.
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:38:05 #249
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191362159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 15:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

'Zeggen dat Marokkanen allemaal weg moeten hebben ze aan zichzelf te danken. Ik ben racistisch omdat zij daar om vragen. En dat is geen racisme.'
Wie zei dat alle Marokkanen weg moeten dan? Dat heeft zelfs Wilders niet gezegd.

Ik zag ook geen boze blanke mensen die excuses eisten van wie dan ook toen Lucia de B. eindelijk werd vrijgesproken. Die is ook regelmatig voor moordenaar uitgemaakt door onze niet-blanke landgenoten. Haar etniciteit was ook allang bekend.

Waarom zouden alle Marokkanen zich aangesproken moeten voelen als Baudet zegt: Marokkanen vielen vriendinnen van mij lastig? Dat is ook een keuze. Ik zou gewoon mijn schouders ophalen. Het zegt ook niks over Marokkanen an sich.

quote:
En al zou er nu geen enkele 'Marokkaan' maar ook iets uitvreten in de aankomende 10 jaar zal dit soort comments ook echt niet stoppen.
Ik weet zéker dat dit soort comments wel zouden stoppen. Mensen hebben geen probleem met Marokkanen om hun huidskleur, dat ''racisme'' frame is intellectuele armoede. De reden dat mannen die op kinderdagverblijven werken argwanend worden bekeken is ook vanwege een klein percentage viezerikken als Robert M.

Maar dat mag best benoemd worden, dat mannen met kinderen laten werken nou eenmaal risicovoller is dan met vrouwen. En Marokkanen zijn nou eenmaal vaker schuldig aan geweldsdelicten, intimidatie van vrouwen en andere criminaliteit. Maar daar mag je blijkbaar niet boos om worden.
  woensdag 5 februari 2020 @ 15:45:03 #250
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_191362240
Lol nu.nl heeft ondertussen al minimaal 7 (waarschijnlijk meer maar dit zag ik zo snel) artikelen geschreven over deze twee. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')