Je moet ook gewoon oppleuren met je afgeragde CRX.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:19 schreef g60forced het volgende:
Vlak in de buurt van de Heineken Experience te Amsterdam
moet je enorm oppassen met je lager dan standaard vehikel
Nu zijn er zat andere plekken die enorm kut zijn bijv. de drempels op de grachtenwegen
maar bij deze specifieke plek net voor de touringcar standplaats is het in het donker niet te zijn
een enorme klap op mijn schokbrekers, dat ik zowat uit wilde stappen om te controleren
Ach eentje in goede staat begint best in waarde toe te nemen worden tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:38 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon oppleuren met je afgeragde CRX.
Fiat panda 1.6 sporteditionquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:38 schreef Nismo91 het volgende:
Definieer sportauto.
[..]
Ach eentje in goede staat begint best in waarde toe te nemen worden tegenwoordig.
Ik hou niet van V10’s. Te schreeuwerig.quote:
lolwut?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hou niet van V10’s. Te schreeuwerig.
Ik zou zeggen een Caprice maar wie ben ik hè.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gezien zijn UI rockt hij een Matiz ofzo.
[ afbeelding ]
There can BE ONLY one. (Hoewel dit verre van een tokkie-auto is).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
Als we toch tokkie auto's gaan verheerlijken dan mag een Impreza niet ontbreken natuurlijk
[ afbeelding ]
Bedankt voor de info. Zou anders zeker de grond raken!!!!quote:
nope... Wel Aziatisch maar het is een zeer bijzondere uitvoering af fabriek uit 2015quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:26 schreef pferdfahrer het volgende:
Lekker met je petje rondrijden in je afschuwelijk lelijke getunede Japanse racebak?
Verzonden vanaf de achterbankquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:26 schreef pferdfahrer het volgende:
Lekker met je petje rondrijden in je afschuwelijk lelijke getunede Japanse racebak?
Ah is dat het busje dat je weer terug brengt naar PI Vught?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:34 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Verzonden vanaf de achterbank
Groetjes
Pferdelul
[ afbeelding ]
Een Hyundai of een Kia dus.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:29 schreef g60forced het volgende:
[..]
nope... Wel Aziatisch maar het is een zeer bijzondere uitvoering af fabriek uit 2015
zijn er maar 2 van in NL, zo bijzonder snel is ie niet... 1.4tje met 109pk
maar de looks / bodykit / flinke velgen, lekker geluidje etc.
heerlijk zittende sport interieur and so on!
kon em voor een flink bedrag scoren met net 35km op de teller bij de dealer!
zonder verder meer te verklappen
Ah. Van de makers van de Corvette. Mooie Amerikaanse sportbak hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef Nine. het volgende:
Gezien zijn UI rockt hij een Matiz ofzo.
[ afbeelding ]
Dat vinden vooral die Syriërs in de container een groot feest.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef Aiciu het volgende:
Met de vrachtwagen een drempel over het hoofd zien is nog leuker
Dit jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 00:07 schreef Fer het volgende:
Mijn af fabriek verlaagde lease Seat had ook overal last ervan. Trambaan op/af altijd stapvoets en dan achter je iedereen #viesmad
Ja blijkbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dus ze hebben er maar twee kunnen verkopen.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 00:07 schreef Fer het volgende:
Mijn af fabriek verlaagde lease Seat had ook overal last ervan. Trambaan op/af altijd stapvoets en dan achter je iedereen #viesmad
Een Rio.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:08 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat zou heeeeeel goed kunnenmaargoed dan weet je nog niks
Hoeveel zijn er dan in totaal geproduceerd?quote:Op woensdag 5 februari 2020 06:10 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ja blijkbaarben er zeer blij mee...
iedereen is er zeer van onder de indruk
fijn om niet steeds een kopie van je eigen waggie te zien!
het model dat ze als basis hebben genomen, genoeg...quote:Op woensdag 5 februari 2020 16:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er dan in totaal geproduceerd?
Hmmm....quote:
Die was er in 2014 nog niet, hooguit die gare Alteaquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]met een Ateca gooi je hem nog comfortabel een treinspoor op.
Alleen een Ceed, Rio en i30 hadden in 2015 een 1.4 met 109 pk.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:22 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Hmmm....maar hij geeft aan dat het een Aziaat is... geen hele snelle maar wel sportief en maar 2 in Nederland. Een Veloster misschien ?
Al weet ik niet of ze die maken met Carbon body parts en of er werkelijk maar 2 van in nl zijn, maar op nl kenteken heb ik ze nog niet gezien.
Wat denk jij ?
En daar zitten ook zeer zeker geen Carbon onderdelen opquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alleen een Ceed, Rio en i30 hadden in 2015 een 1.4 met 109 pk.
Ja hoor, niet op de standaard-versies uiteraard, maar is er wel gewoon op te (laten) zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:43 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
En daar zitten ook zeer zeker geen Carbon onderdelen op
Nee begrijp ik, maar ik neem aan dat Ts bedoelt af fabriek, en dan nog... wie gaat zoiets doen met zo’n autootjesquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja hoor, niet op de standaard-versies uiteraard, maar is er wel gewoon op te (laten) zetten.
Die worden ook a fabriek gemaakt. Ooit wilde een Hyunday-dealer mij een max gepimpte i10 aansmerenquote:Op donderdag 6 februari 2020 06:43 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Nee begrijp ik, maar ik neem aan dat Ts bedoelt af fabriek, en dan nog... wie gaat zoiets doen met zo’n autootjes
Ik hoop dat je hem toen dequote:Op donderdag 6 februari 2020 07:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die worden ook a fabriek gemaakt. Ooit wilde een Hyunday-dealer mij een max gepimpte i10 aansmeren
Sportauto + 109 pk lolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:29 schreef g60forced het volgende:
[..]
nope... Wel Aziatisch maar het is een zeer bijzondere uitvoering af fabriek uit 2015
zijn er maar 2 van in NL, zo bijzonder snel is ie niet... 1.4tje met 109pk
maar de looks / bodykit / flinke velgen, lekker geluidje etc.
heerlijk zittende sport interieur and so on!
kon em voor een flink bedrag scoren met net 35km op de teller bij de dealer!
zonder verder meer te verklappen
Lotus heeft wel meer lichtgewicht pareltjes, de Seven bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Of de elise s1 maar die heeft 118 pk, toch maar liefst 9 pk meer.
heb een Golf Type1 Cabrio met 1.8 Gti en een Classics Mini Cooper 1375GT gehad!quote:
Het is dan ook hun filosofie, al zijn de huidige modellen wel een stuk zwaarder maar nog steeds licht vergeleken met de rest. Dit zal in de toekomst ook zo blijven. Simplify and add lightness.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Lotus heeft wel meer lichtgewicht pareltjes, de Seven bijvoorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |