Thanks, dat is mooi, nog wel een paar tests afwachten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:50 schreef zipcon het volgende:
Allen negatief getest: https://www.lemonde.fr/pl(...)ce_6028141_3244.html
Ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
gebeurd dat niet al een jaar of 2 wegens varkenspest?
Zo werkt het niet. Het virus vermeerdert in je lichaam ook gewoon. Je lichaam bouwt een anti-steentje dat erop/eromheen past en die vallen dan gewoon elke ziektecel dat zich in je lichaam bevindt aan, of die nou nieuw is of niet-maakt niet uit, zolang het hetzelfde virus is en dus niet al gemuteerd (dan is de vorm veranderd en past het anti-steentje niet meer).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:37 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Misschien klinkt het stom. Maar als je met iemand ligt op een kamer een je hoest elkaar aan, Blijven de virussen toch steeds maar weer komen en komen ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | %increase in new severe deaths 28/01/20 64.15% 111.71% 32.50% 29/01/20 32.05% 26.95% 24.53% 30/01/20 28.90% 10.57% 28.79% 31/01/20 25.68% 11.46% 25.29% 01/02/20 21.65% 17.55% 21.60% 02/02/20 21.79% 17.55% 17.76% 03/02/20 19.47% 8.82% 18.69% 04/02/20 18.62% 21.43% 17.68% |
De percentages lijken af te nemen dus dat lijkt me goed.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef crystal_meth het volgende:
Op basis van de WHO reports, dagelijkse toename (in %) van bevestigde gevallen, "severe cases" (in China) en doden
[ code verwijderd ]
Ik snap eigenlijk de verhouding "severe cases" en "deaths" niet zo.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef crystal_meth het volgende:
Op basis van de WHO reports, dagelijkse toename (in %) van bevestigde gevallen, "severe cases" (in China) en doden
[ code verwijderd ]
Ik vroeg me wel af bij die mand die dat die lijken in dat busje had gefilmd, en die dat ziekenhuis was ingelopen, en daar had gefilmdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik geloof die filmpjes absoluut. Al die mensen zitten daar opgesloten in hun huizen. Ze kunnen niks en mogen niks. Wachtrijen voor de ziekenhuizen, testkits die niet voorradig zijn. Deze mensen zijn wanhopig en sommige daarvan willen dit naar buiten brengen met gevaar voor hun zelf
Severe cases in China: 2788 volgens Chrystal_meth.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk de verhouding "severe cases" en "deaths" niet zo.
Het aantal geïnfecteerden neemt alleen toe net als het aantal doden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef crystal_meth het volgende:
[ code verwijderd ]
Wuhan heeft 111 ziekenhuizen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wie zegt dat er niets aan de hand is dan? Zelfs China met zijn onduidelijke cijfers meld tientallen doden per dag toch.
Zou ook wel apart zijn als dat afnam.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het aantal geïnfecteerden neemt alleen toe net als het aantal doden.
Ik heb zelf ook helemaal geen informatie over het verloop en de duur.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:14 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Severe cases in China: 2788 volgens Chrystal_meth.
op een 20k gevallen, dat zijn er nogal wat.
Hoelang duurt het voordat deze ofwel dood of genezen zijn, wat weten we over het verloop van de ziekte?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:11 schreef Markesh het volgende:
Ik vroeg me wel af bij die mand die dat die
Ligt eraan hoe die cijfers bekeken moeten worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
De percentages lijken af te nemen dus dat lijkt me goed.
Dit is geen eerlijke tabel, voor de piek op de 28e lag het percentage ook lager.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:01 schreef crystal_meth het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik dacht zo erg zal het niet zijn, Maar toen ik het keek kreeg ik ineens een heel vreemd gevoel over me heen van angst en afgunst, Maar dit is niet per virus gerelateerd, Ik heb het volgens mij wel eens eerder gezien. Ik wil dit gewoon echt nooit meer zien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:44 schreef polderturk het volgende:
Varkens levend verbrand in China om Corona verspreiding tegen te gaan.
https://twitter.com/politicturk/status/1224653636040634368?s=20
Bron graag dat Wuhan 111 ziekenhuizen heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Za het volgende:
[..]
Wuhan heeft 111 ziekenhuizen.
Filmpjes zijn uiteraard gestaged.
Niemand gaat corpses op stoelen leggen als er amper plek is voor mensen om te zitten.
Nog buiten het besmettingsgevaar, daar zijn kamers voor in de 111 ziekenhuizen van Wuhan.
De omzittenden zijn ook gewoon relaxed. Fake gelukkig.
Verhouding? er is geen verhouding, dat zijn simpelweg de percentages waarmee het aantal severe cases en het aantal doden per dag gestegen is (bvb van 362 naar 426 doden: is een toename van 17.68%). Ik gok dat severe cases het aantal ziekenhuis of intensive care opnames betreft, de sterke schommeling komt misschien van het in gebruik nemen van een nieuw noodhospitaal (of laattijdig indienen van de cijfers).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk de verhouding "severe cases" en "deaths" niet zo.
Ik heb de eerste zes raporten overgeslagen omdat de cijfers daar niet apart (makkelijk te vinden) vermeld worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:26 schreef Za het volgende:
[..]
Dit is geen eerlijke tabel, voor de piek op de 28e lag het percentage ook lager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Denk je dat? Er komen iedere dag duizenden nieuwe geïnfecteerde gevallen bij en het verpleegkundig personeel werkt non stop dus hoe kan er meer zorg komen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:34 schreef Djnormandy het volgende:
Wel blij voor ze dat ze het nieuwe ziekenhuis al gebruiken misschien verlicht het is zodat er wat meer zorg kan gaan naar andere die critical zijn waardoor ze meer kans hebben
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:38 schreef heywoodu het volgende:
Nog een half uurtje tot Wuhan de cijfers bekendmaakt, zeg het maar!2624 nieuwe gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
65 nieuwe doden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:38 schreef heywoodu het volgende:
Nog een half uurtje tot Wuhan de cijfers bekendmaakt, zeg het maar!Ow, enkel Wuhan, nevermindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |