abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 17:30:02 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191601976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 06:42 schreef Sumppi het volgende:
Ja, precies. :)

Wordt echt een gave reis als ik dat rijtje zo zie.
Ik heb er ook ontzettend veel zin in :Y *O*

Vandaag had ik wat bloedverlies dus ik raakte meteen volop in paniek :X Gelukkig is het weer opgehouden. Kunnen we de komende 12 dagen niet gewoon skippen? -O-
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191602356
Oh men, dat is ook zenuwslopend. Slapen en over een maand of wat wakker worden met goed nieuws, dat lijkt me dan wel wat. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191603373
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb er ook ontzettend veel zin in :Y *O*

Vandaag had ik wat bloedverlies dus ik raakte meteen volop in paniek :X Gelukkig is het weer opgehouden. Kunnen we de komende 12 dagen niet gewoon skippen? -O-
:X
En dan zit je alleen thuis te panieken.. kon G. naar huis komen?
  Moderator donderdag 20 februari 2020 @ 19:47:20 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_191604331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 17:59 schreef Sumppi het volgende:
Oh men, dat is ook zenuwslopend. Slapen en over een maand of wat wakker worden met goed nieuws, dat lijkt me dan wel wat. :*
Ik heb daar wel eens over nagedacht, dat ze me gewoon onder narcose brengen tot de eerste echo _O- Helaas kan dat niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 19:07 schreef B.ertha het volgende:

[..]

:X
En dan zit je alleen thuis te panieken.. kon G. naar huis komen?
Nee helaas niet -O- Ik heb wel met hem gebeld en hij kon me geruststellen. Daarna belde mijn moeder ook nog dus dat was wel fijn!
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_191607296
quote:
15s.gif Op donderdag 20 februari 2020 15:44 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Degene die bij onze hypotheekaanvraag betrokken is.
Die zijn wel razend populair :)
Maar niet bij een hypotheekaanvraag...
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_191610916
Niemand die "het is de schuld van de Rabobank" zegt? :P

Succes met de aanvraag Sumppi. Is er wat bijzonders met jullie hypotheek of zou het 1-2-3 geregeld kunnen worden?
pi_191610942
Het wachten is op nog 1 dingetje en dan kan het 1,2,3 geregeld. Maargoed, volgende week is de deadline, daarom begin ik hem wel te knijpen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191611269
En nu sta ik te wachten op de stoet met mijn ninja, Mega Mindy en girafje. *O*

Carnaval is het allerleukste feest mama!

;( _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191611903
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 08:29 schreef Sumppi het volgende:
En nu sta ik te wachten op de stoet met mijn ninja, Mega Mindy en girafje. *O*

Carnaval is het allerleukste feest mama!

;( _O-
Als je geluk hebt houden ze snel op met dat soort rare dingen zeggen :P

Het is in ieder geval redelijk weer, scheelt :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_191613328
Ene ding is geregeld *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2020 @ 12:43:03 #161
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_191613890
*O*

Ik ga zodadelijk m'n huurcontract opzeggen via aangetekende brief en e-mail. En dan afwachten hoeveel m'n verhuurder gaat zeiken :+ Maar per 1-3 ga ik naar een groter appartement, via een verhuurder die zich vooralsnog wel aan de regels houdt, dus ik probeer niet te stressen :+
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_191613912
Waarover zou de verhuurder kunnen zeiken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191613924
Wiebel is naar de motorbeurs en de financieel adviseur zei na dat ene ding: ze gaan het contract opstellen, ga lekker naar de beurs, geen zorgen, alleen geen kreditiet aangaan voor een nieuwe motor. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_191614403
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:43 schreef Etcetera het volgende:
*O*

Ik ga zodadelijk m'n huurcontract opzeggen via aangetekende brief en e-mail. En dan afwachten hoeveel m'n verhuurder gaat zeiken :+ Maar per 1-3 ga ik naar een groter appartement, via een verhuurder die zich vooralsnog wel aan de regels houdt, dus ik probeer niet te stressen :+
En zeker niet stressen.

En het is leuk als je weer van een nieuw huis een eigen plek kunt maken. *O* Gewoon daar dan maar aan denken. Over een poos denk je niet meer aan die verhuurder, als je 80 bent ben je de hele zeikerd vergeten, jadajadajada :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2020 @ 13:24:45 #165
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_191614451
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:44 schreef Sumppi het volgende:
Waarover zou de verhuurder kunnen zeiken?
Toen ik voor dit appartement tekende, hadden ze een clausule opgenomen met een opzegtermijn van 2 maanden. Dat is niet legaal (Artikel 271 burgerlijk wetboek :9) want ik betaal per maand mijn huur en dus heb ik een maand opzegtermijn.

Ze willen me aan die opzegtermijn houden, ik weiger, ik voorzie dat ze m'n borg niet terug gaan geven.

Maar ik heb rechtsbijstand :) Alles komt goed *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:46 schreef Sumppi het volgende:
Wiebel is naar de motorbeurs en de financieel adviseur zei na dat ene ding: ze gaan het contract opstellen, ga lekker naar de beurs, geen zorgen, alleen geen kreditiet aangaan voor een nieuwe motor. :+
:D Ja dat zou niet handig zijn nu _O- als er getekend is en alles kan hij los gaan ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:21 schreef Sumppi het volgende:

[..]

En zeker niet stressen.

En het is leuk als je weer van een nieuw huis een eigen plek kunt maken. *O* Gewoon daar dan maar aan denken. Over een poos denk je niet meer aan die verhuurder, als je 80 bent ben je de hele zeikerd vergeten, jadajadajada :*
Niet stressen is lastig, heb al de hele week hoofdpijn, o.a. hierdoor :X maar fuck them, ik sta in m'n recht. En ik ga naar een mooiere plek, waar ik een mooi thuis ga maken *O*
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_191614497
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:24 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Toen ik voor dit appartement tekende, hadden ze een clausule opgenomen met een opzegtermijn van 2 maanden. Dat is niet legaal (Artikel 271 burgerlijk wetboek :9) want ik betaal per maand mijn huur en dus heb ik een maand opzegtermijn.

Ze willen me aan die opzegtermijn houden, ik weiger, ik voorzie dat ze m'n borg niet terug gaan geven.

Maar ik heb rechtsbijstand :) Alles komt goed *O*
[..]

:D Ja dat zou niet handig zijn nu _O- als er getekend is en alles kan hij los gaan ;)
[..]

Niet stressen is lastig, heb al de hele week hoofdpijn, o.a. hierdoor :X maar fuck them, ik sta in m'n recht. En ik ga naar een mooiere plek, waar ik een mooi thuis ga maken *O*
Ik heb 3 keer mijn laatste maand huur (evenveel als de borg was) niet betaald met het bericht: dat was de borg, mocht er toch iets niet oke zijn hoor ik het wel. Er was ook een huisjesmelker bij en ik zag al gebeuren dat hij de borg niet terug zou geven. Maargoed, denk dat ik mazzel heb dat ik er nooit gezeik mee heb gekregen.

Je hebt rechtsbijstand! Het komt goed! :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2020 @ 13:29:55 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_191614530
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik heb 3 keer mijn laatste maand huur (evenveel als de borg was) niet betaald met het bericht: dat was de borg, mocht er toch iets niet oke zijn hoor ik het wel. Er was ook een huisjesmelker bij en ik zag al gebeuren dat hij de borg niet terug zou geven. Maargoed, denk dat ik mazzel heb dat ik er nooit gezeik mee heb gekregen.

Je hebt rechtsbijstand! Het komt goed! :*
Rechtsbijstand adviseert om wel gewoon te betalen, dus dat doe ik maar en ik gok erop dat zij me gaan helpen om de borg terug te krijgen als het fout gaat.

Het is niet alsof ik het geld nu héb, hou ik mezelf maar voor :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_191614594
Ja, was ook niet bedoeld als advies om niet te betalen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2020 @ 13:47:38 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_191614794
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:34 schreef Sumppi het volgende:
Ja, was ook niet bedoeld als advies om niet te betalen. :@
:D zo had ik het ook niet opgevat ;)

Heb wel reactie op mijn mail al naar ze :')

quote:
Gezien jouw betalingstermijn is ingegaan op 01.12.2018 kan jij de huur pas opzeggen per 01.03.2020. Dat beteken dat jouw huurovereenkomst stopt op 31.03.2020.

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_191614918
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef Etcetera het volgende:

[..]

:D zo had ik het ook niet opgevat ;)

Heb wel reactie op mijn mail al naar ze :')
[..]

Dat is snel. En zoals je had verwacht. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Redactie Frontpage vrijdag 21 februari 2020 @ 14:09:00 #171
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_191615084
Nee niet eens *O* HET IS GEWOON GEREGELD NU!

Ik las het volledig verkeerd, ik dacht dat ze april gingen aanhouden :D

Blij ei hier *O*
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_191615145
Ha, jij gaat lekker het weekend in. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 21 februari 2020 @ 14:37:37 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_191615474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 12:46 schreef Sumppi het volgende:
Wiebel is naar de motorbeurs ...
Ik moest even denken wie/wat 'Wiebel' was...
  vrijdag 21 februari 2020 @ 14:41:31 #174
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_191615587
Ha, een Sumppi O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')