Hij is inderdaad niet grappig maar kennelijk denkt niet iedereen er zo over want die show zal hij wel niet alleen maken voor familie en vrienden. De wereld is een wonderlijk iets.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:58 schreef vosss het volgende:
Was dat die cabaretier waarvan je je afvraagt hoe hij er zelf bij komt dat ie denkt dat ie grappig is?
Lachen is leuk, is toch mooi als je het vermogen hebt mensen dat te geven?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:54 schreef ShevaJB het volgende:
Grappig zijn als beroep. Debiel eigenlijk. Alsof je een soort nar bent.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit
@:De_Kraam
@:Zipportal
Gelukkig is hij daar zelf ook al achterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:54 schreef Eightyone het volgende:
Prima om erbij te hebben aan talkshow-tafels. Een oudejaarsconference bleek echter een brug te ver.
Terecht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit
@:De_Kraam
@:Zipportal
quote:Volgens Visscher leek de cabaretier onvoorbereid. ,,Hij las wat moppen van een briefje voor. Nou, dat had ik zelf ook gekund. Ik weet niet wat er aan de hand was, maar het was gewoon niet goed, er werd ook niet gelachen. Maar goed, kan een keer gebeuren.’’
Ja, vanmiddag koffie met appeltaart vd Valk Hoogkerkquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Zwollenaar heeft volgens zijn impresariaat Bunker theaterzaken te veel tijd en energie gestoken![]()
in zijn (hevig bekritiseerde) oudejaarsconference voor RTL4. ,,Daardoor is zijn nieuwe show nog niet klaar voor de grotere theaterzalen.’’
![]()
Koning was afgelopen zondag overigens één van de artiesten tijdens de 21ste editie van de Sassendonkse Heerenzitting, een carnavaleske bijeenkomst in Zwolle met vierhonderd mannen in smoking. Mensen die erbij waren, verklaren dat de Zwolse cabaretier een beschamend optreden gaf.
Hans Paul Visscher, voorzitter van de Sassendonkse Heerenzitting: ,,We hebben Martijn Koning in het verleden vaker geboekt, altijd tot tevredenheid. Driekwart jaar geleden boekten we hem al, in de veronderstelling dat hij zijn oude niveau zou halen. Al fronste ik wel even met de wenkbrauwen toen we zijn oudejaarsconference zagen. Helaas haalde hij zondag niet het niveau wat we van hem kennen.’’
[..]![]()
,,Ik moet Martijn overigens nageven dat hij twintig minuten op het podium is blijven staan zoals was afgesproken, ondanks de pijnlijke stilte in de zaal.
https://www.destentor.nl/(...)conference~af993da5/
Wat een mongooldirect stoppen en opsluiten in inrichting
Hier gaan zelfs Youp, Bert, Najib en Herman Finkers samen niet aan kunnen tippen.quote:Sassendonkse Heerenzitting, een carnavaleske bijeenkomst in Zwolle
Neem aan dat deze mensen netjes hun geld terug krijgen, of moet er eerst aangifte gedaan worden van oplichting?quote:Mensen die kaartjes hebben gekocht, hebben per mail bericht gekregen dat Koning meer tijd nodig heeft om zijn nieuwe show af te maken.
Normaal kan je kiezen tussen geld terug of gaan op de nieuwe datum. Vanwaar jouw achterlijke aanname?quote:Op woensdag 5 februari 2020 05:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Neem aan dat deze mensen netjes hun geld terug krijgen, of moet er eerst aangifte gedaan worden van oplichting?
Henry van Loon is een baas.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:42 schreef GereDathan het volgende:
Heb zijn vorige show live gezien, was absoluut niet slecht. Het is niet van het niveau als Jochem Meijer of Ronald Goedemondt, maar echt niet slecht.
Zijn Oudejaars was wel slecht, ben bij een tryout geweest en had het toen met mijn mede bezoeker er al over dat het geen Oudejaars was. De uiteindelijke show bleek grotendeels gelijk aan de tryout, en was inderdaad geen Oudejaars.
Maar om Martijn af te schilderen als totaal niet leuk, daar ben ik het niet mee eens. Deze show die nu uitgesteld is heb ik al kaarten voor later dit jaar, dus hoop dat hij dan wel op stoom is
Als je echt een slechte cabaretier wil zien, dan raad ik je aan om Henry van Loon te bezoeken.
Dan ben je serieus de eerste die ik spreek, de meeste mensen vinden hem wel een goede acteur maar een bar slechte cabaretier.quote:
https://www.destentor.nl/(...)s://news.google.com/quote:Cabaretier Martijn Koning (41) cancelt alle voorstellingen die hij de komende vier maanden zou geven in het kader van zijn theatershow Koning van de Toekomst. Dat verklaart de Zwollenaar op de site van zijn management Bunker Theaterzaken. ‘Anders heet mijn volgende show Koning van de Burnout’.
Koning stelde eerder nog tegenover deze krant dat hij alleen de drie optredens van deze week zou afzeggen omdat zijn show nog niet helemaal klaar was voor grotere zalen. De cabaretier voegde daaraan toe dat de ziekte van zijn vader daarin een rol speelde. ,,Die heeft een dermate grote invloed op de ontwikkeling van mijn nieuwe show dat het wat lastiger is geworden. We zijn even aan het kijken wat de beste oplossing is.’’
Die oplossing kwam dus in het afzeggen van alle optredens tot en met mei en het voorlopig uitstellen van de show tot september. Op de site van Bunker Theaterzaken geeft Koning een verklaring waarin hij schrijft: ‘Lieve mensen, ik ben mezelf een klein beetje voorbij gehold. Ik maak elk jaar een nieuwe theatershow. En soms maak ik er zelfs twee. Maar het plan om in een jaar drie shows te maken, is te veel gebleken’.
De cabaretier uit Zwolle doelt daarmee op Koning van de Dieren, zijn hevig bekritiseerde Oudejaarsconference en Koning van de Toekomst. Voor die laatste zegt hij nu meer tijd nodig te hebben. ‘Anders heet mijn volgende show Koning van de Burnout’.
Voor de komende vier maanden stonden zo’n zestig voorstellingen gepland in het kader van zijn nieuwe tournee, onder meer ook in Apeldoorn, Deventer, Hardenberg, Meppel, Raalte, Steenwijk en zijn thuisstad Zwolle. Wat er met de vijf resterende voorstellingen in juni gaat gebeuren, is nog niet bekend.
Koning stelde verder dat hij ‘met pijn in het hart, maar blijdschap in het verstand’ heeft besloten om de optredens van de komende vier maanden te verplaatsen. ‘Hoe toepasselijk: Koning van de Toekomst verplaats ik een stukje naar de toekomst’.
Helga Voets (eigenaar van Bunker) zei dinsdag over het afzeggen van voorstellingen: ,,Wij hebben iets te lichtzinnig gedacht over de show. De fase tussen try-outs en grote zalen was gewoon te kort.’’ Het gebeurde volgens haar zelden dat een artiest shows afzegt. ,,Ik doe dit werk sinds 1995 en heb het één keer eerdere meegemaakt vanwege een zwangerschap.’’
Een dag later zegde echter ook de Drentse muzikant Daniel Lohues zijn complete theatertour op doktersadvies af. Zowel Lohues als Koning stond in verschillende theaters in deze regio geprogrammeerd. Sommige mensen hadden voor beide voorstellingen kaartjes gekocht.
Koning is verder niet beschikbaar voor commentaar.
Gewoon definitief stoppen en een echte baan gaan zoeken achter een bureauquote:We zijn even aan het kijken wat de beste oplossing is.
Bij de roast van Giel Beelen was hij aardig op sterkte.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan ben je serieus de eerste die ik spreek, de meeste mensen vinden hem wel een goede acteur maar een bar slechte cabaretier.
Op je hoogtepunt moet je stoppenquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Bij de roast van Giel Beelen was hij aardig op sterkte.
Die heb ik gemist, ik heb zo'n gruwelijke hekel aan G.B. dat ik zelfs niet kan kijken hoe hij afgebrand wordtquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je die andere roastpogingen van hem ziet zakt anders spontaan je broek af, zo slecht is dat. Dan heb ik het niet over die eens per jaar een bekend persoon op de korrel nemen, maar dat gedoe op Comedy Central waar hij het woonwagenkamp roast, of het Gooi, of Volendam, of het bejaardenhuis. Om nog maar te zwijgen over dat celebrity stand up programma dat hij ook nog doet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bij die 'zeik-een-bn-er-af-op-comedy-central-shit' is hij de enige die echt grappen maakt. Daar kan ik hem wel waarderen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan ben je serieus de eerste die ik spreek, de meeste mensen vinden hem wel een goede acteur maar een bar slechte cabaretier.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |