abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191389964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Taxi is hartstikke duur om in centrum van Londen te komen.
[..]

bron
Na blijft goedkoper en sneller dan met de trein. Hou je meer tijd over van je weekendje London. Betaal je voor 2 daagjes Londen kan je alleen van Zaterdag genieten omdat je vrijdag laat aankomt en zondag vroeg weg moet. Poeh das leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:33 schreef Mylene het volgende:
Een taxi is nog duurder dan een vliegticket :D .
Nog zoiets raars XD
pi_191390009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

Taxi is hartstikke duur om in centrum van Londen te komen.
[..]

bron
Nooit van Uber gehoord? Is in Londen werkelijk fantastisch.
pi_191390036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:34 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Na blijft goedkoper en sneller dan met de trein. Hou je meer tijd over van je weekendje London. Betaal je voor 2 daagjes Londen kan je alleen van Zaterdag genieten omdat je vrijdag laat aankomt en zondag vroeg weg moet. Poeh das leuk.
Dat geldt voor vliegen net zo goed, vroeg vertrekken is duurder dan in de middag wanneer je goedkoop een ticket kunt boeken.

Ik denk dat vliegen uiteindelijk duurder is met bijbetalen koffers en andere ongein. Of neem jij enkel een tasje mee? :D .

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:39 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Nooit van Uber gehoord? Is in Londen werkelijk fantastisch.
Daar heb je een goed punt ^O^ .
pi_191390127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat geldt voor vliegen net zo goed, vroeg vertrekken is duurder dan in de middag wanneer je goedkoop een ticket kunt boeken.

Ik denk dat vliegen uiteindelijk duurder is met bijbetalen koffers en andere ongein. Of neem jij enkel een tasje mee? :D .
[..]

Daar heb je een goed punt ^O^ .
Ik heb een koffer die binnen de handbagage valt en waarmee je met gemak voor 5 dagen aan kleding mee kunt nemen. Voor ¤150 heb je een retourtje amsterdam-Heathrow met KLM. Heathrow heeft perfecte metro verbinding maar met een uber zou je iets van 50 pond enkele reis naar het centrum kwijt zijn. Kom je dus op zo’n ¤250 in totaal. Daar vind ik de trein niet tegenop kunnen tot dusver.
pi_191390371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik heb een koffer die binnen de handbagage valt en waarmee je met gemak voor 5 dagen aan kleding mee kunt nemen. Voor ¤150 heb je een retourtje amsterdam-Heathrow met KLM. Heathrow heeft perfecte metro verbinding maar met een uber zou je iets van 50 pond enkele reis naar het centrum kwijt zijn. Kom je dus op zo’n ¤250 in totaal. Daar vind ik de trein niet tegenop kunnen tot dusver.
De trein kost ¤80 retour waarbij je midden in Londen uitstapt. Maar als jij graag 3 keer zoveel betaalt, moet je dat vooral doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191390386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken, 's ochtends heen 90 of 120 euro en 's avonds terug 56 euro. Een weekend in april. Heen nog wel met een tussenstop en terug niet.

Als je reist met een ticket voor volwassenen mag je meenemen:

2 stuks bagage (tot max. 85 cm lang)
1 kleine handbagage zoals een handtas, een laptop of een aktetas
Een buggy of kinderwagen mag gratis mee bovenop je individuele toegelaten bagage. Je moet die wel opvouwen en opbergen in het bagagerek.

Met KLM zou ik voor hetzelfde weekend en vertrektijden iets minder dan 210 euro kwijt zijn.

Alleen 1 stuk handbagage en 1 accessoire (totaal 12 kg)
88 Flying Blue Miles
Flying Blue deelnemers sparen 5 XP
Annuleren is niet mogelijk
Wijzigingskosten EUR 70 + tariefverschil
Geen restitutie als u uw vlucht mist

Aanwezig zijn Schiphol, tenminste twee uur, vliegen ruim een uur, naar het centrum met de metro een uur. Indien KLM naar Heathrow en vandaar de metro naar het centrum.

Eurostar, aanwezig zijn een uur en reizen dus vier uur naar het centrum.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mylene op 07-02-2020 11:31:58 ]
pi_191390643
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:33 schreef Mylene het volgende:
Een taxi is nog duurder dan een vliegticket :D .
Komt doordat er geen accijns betaald wordt over kerosine. Het is te belachelijk voor woorden dat een retourtje van Amsterdam naar Spanje goedkoper is dan een retourtje Groningen-Maastricht met de trein. Dat strookt met geen enkele logica.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 11:41:50 #133
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191390671
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:27 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Haha, toch erg dat ik er niet eens aan denk.

Wij hebben geen treinverbinding in Veghel, dus zal ik dan idd eerst met de auto (of bus, maar bus :') ) naar Oss, EHV of Den Bosch moeten...
Ga dan naar EhV of DB. Vanuit Oss moet je anders weer overstappen in Den Bosch om op Schiphol te komen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_191390733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken, 's ochtends heen 90 of 120 euro en 's avonds terug 56 euro. Een weekend in april. Heen nog wel met een tussenstop en terug niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:24 schreef DireStraits7 het volgende:
De rechtstreekse tickets van Amsterdam naar Londen gaan overigens pas vanaf 11 februari in de verkoop. En kosten, zoals verwacht, ook 40 euro per stuk. Zie onderstaande mail van de NS:

[ afbeelding ]
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191390745
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is te belachelijk voor woorden dat een retourtje van Amsterdam naar Spanje goedkoper is dan een retourtje Groningen-Maastricht met de trein. Dat strookt met geen enkele logica.
Het klopt dan ook niet. Een dagretour bij NS is ¤19. Met een voordelige dagkaart zou je wellicht nog een keer wat kunnen krijgen voor 15 euro of zelfs minder. Daar ga je echt geen twee vliegtickets voor krijgen.
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191390758
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De trein kost ¤80 retour waarbij je midden in Londen uitstapt. Maar als jij graag 3 keer zoveel betaalt, moet je dat vooral doen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als die treinen niet zo vaak vertraging of andere ellende opleveren zou ik ook echt wel overwegen om met de trein te gaan.
pi_191390812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:52 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

[..]

Als die treinen niet zo vaak vertraging of andere ellende opleveren zou ik ook echt wel overwegen om met de trein te gaan.
Hoe vaak hebben ze vertraging of andere ellende dan? Je hebt vast wel een bron die je bewering ondersteunt.
pi_191390818
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Als je reist met een ticket voor volwassenen mag je meenemen:

2 stuks bagage (tot max. 85 cm lang)
1 kleine handbagage zoals een handtas, een laptop of een aktetas
Een buggy of kinderwagen mag gratis mee bovenop je individuele toegelaten bagage. Je moet die wel opvouwen en opbergen in het bagagerek.

Met KLM zou ik voor hetzelfde weekend en vertrektijden iets minder dan 210 euro kwijt zijn.

Alleen 1 stuk handbagage en 1 accessoire (totaal 12 kg)
88 Flying Blue Miles
Flying Blue deelnemers sparen 5 XP
Annuleren is niet mogelijk
Wijzigingskosten EUR 70 + tariefverschil
Geen restitutie als u uw vlucht mist

Aanwezig zijn Schiphol, tenminste twee uur, vliegen ruim een uur, naar het centrum met de metro een uur. Indien KLM naar Heathrow en vandaar de metro naar het centrum.

Eurostar, aanwezig zijn een uur en reizen dus vier uur naar het centrum.
Voor een reis naar Londen (buiten de vakanties) hoef je geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn. Voordeel van treinen is wel dat je lekker gaat zitten en verder niks meer hoeft. Nadeel is wel dat als er zich een incident (storing, ongeval) je wel echt fucked bent....
pi_191390831
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:57 schreef GS-Raw het volgende:
Voordeel van treinen is wel dat je lekker gaat zitten en verder niks meer hoeft. Nadeel is wel dat als er zich een incident (storing, ongeval) je wel echt fucked bent....
Als er zich een incident (storing, ongeval) voordoet bij het vliegen niet?
pi_191390849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben ze vertraging of andere ellende dan? Je hebt vast wel een bron die je bewering ondersteunt.
Eigen ervaringen, ervaringen van partner die 2 jaar lang bijna maandelijks op en neer naar Londen moest. Daarnaast; https://nl.trustpilot.com/review/www.eurostar.com.
pi_191390857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als er zich een incident (storing, ongeval) voordoet bij het vliegen niet?
Dan gaan er nog 69 andere vluchten (per dag)
pi_191390927
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Staking bij de luchtverkeersleiding, ongeluk op de baan, terreurdreiging, honderden andere zaken waardoor er geen enkele vlucht gaat.
Net als bij de trein.

M.a.w. geen enkele reden om één van de twee niet te nemen.
Maar als je wat wilt zoeken, dan vind je ook wel wat.
pi_191391135
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Staking bij de luchtverkeersleiding, ongeluk op de baan, terreurdreiging, honderden andere zaken waardoor er geen enkele vlucht gaat.
Net als bij de trein.
Ja dit komt inderdaad wekelijks voor op vliegvelden.
pi_191391148
quote:

[..]

Fijn 69 andere vluchten van nl naar London. Als ik met Ryanair vanaf Eindhoven vlieg en die vlucht wordt gecanceld dan kan ik alleen vanaf Eindhoven een vervangende vlucht krijgen maar bij 1 cancellation zitten meteen bijna de 2 volgende vluchten die meestal pas de dag erna gaan ook vol. Bij de trein is meestal het probleem na een paar uur opgelost en mag je gewoon met de volgende mee. :')
pi_191391180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bij de trein is meestal het probleem na een paar uur opgelost en mag je gewoon met de volgende mee. :')
Lol, het gaat hier niet om de trein Amsterdam-Utrecht hé. Die volgende trein is allang volgeboekt dus succes daarmee!
pi_191391183
quote:

[..]

Eigen ervaringen, ervaringen van partner die 2 jaar lang bijna maandelijks op en neer naar Londen moest. Daarnaast; https://nl.trustpilot.com/review/www.eurostar.com.
Superbetrouwbare bron ook. Zit totaal geen bias in. 8)7

https://nl.trustpilot.com/review/www.klm.com
https://nl.trustpilot.com/review/www.ryanair.com
https://nl.trustpilot.com/review/www.transavia.com
pi_191391210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:57 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Voor een reis naar Londen (buiten de vakanties) hoef je geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn.
Er zullen toch echt mensen 2 uur van tevoren aanwezig moeten zijn. Dat sommige mensen later komen kunnen ze alleen bij de gratie dat de rest van het vliegtuig wél op tijd is. ;)
pi_191391233
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Internationale treinen kampen wel (te) vaak met vertraging, ja.

Té vaak is inderdaad normatief, maar de stiptheid van internationale treinen mag echt wel wat hoger. Hoe vaak ik de IC uit Berlijn met vertraging zie, want "vertraging in het buitenland"...
pi_191391322
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Internationale treinen kampen wel (te) vaak met vertraging, ja.

Té vaak is inderdaad normatief, maar de stiptheid van internationale treinen mag echt wel wat hoger. Hoe vaak ik de IC uit Berlijn met vertraging zie, want "vertraging in het buitenland"...
Ja en ach als je maar een paar tientjes voor een kaartje betaalt dan kan je dat nog een beetje voor lief nemen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')