abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191378857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 16:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voordat je in de hsl naar de uk stapt mag je ook de tassen door scanners halen.
En tweemaal door de douane ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 6 februari 2020 @ 19:30:13 #102
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191381024
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hmm ik ga je niet controleren want het zal wel kloppen maar het strookt niet met mijn gevoel.
Punt is dat je rondom Rotterdam veel grotere provinciestadjes hebt en wie daar woont zit makkelijk in Rotterdam zelf. Zeg maar heel zuidelijke Randstad.
pi_191386551
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2020 19:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Punt is dat je rondom Rotterdam veel grotere provinciestadjes hebt en wie daar woont zit makkelijk in Rotterdam zelf. Zeg maar heel zuidelijke Randstad.
Wat dus betekent dat de facto 80% van Nederland sneller op Amsterdam Centraal is dan op Rotterdam Centraal.
pi_191386614
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit

Maar kosten moeten wel omlaag
Je zou toch zeggen dat het makkelijk cheaper kan als je 2x per dag een extra extra lange trein in zet met goedkopere tickets?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191386632
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat het makkelijk cheaper kan als je 2x per dag een extra extra lange trein in zet met goedkopere tickets?
Ja, en als je 30 keer gaat rijden per dag kan je ook meer passagiers kwijt... Je moet natuurlijk wel het materieel hebben en het spoor moet het ook aan kunnen.
pi_191386654
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:34 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Ja, en als je 30 keer gaat rijden per dag kan je ook meer passagiers kwijt... Je moet natuurlijk wel het materieel hebben en het spoor moet het ook aan kunnen.
Kijk, 2x rijden met 2 halve treinen is waarschijnlijk gewoon minstens 60% duurder. Verwacht ik, maar misschien heb ik het fout? Geen probleem van materieel... GEwoon op ongunstige niet spits achtige tijden minder vaak rijden en langere treinen inzetten.

2 treinen aan elkaar vervoeren net zoveel als 2 treinen :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191386692
De rechtstreekse trein gaat binnenkort twee keer per dag rijden. Wat nou als ik 's ochtends wil rijden en jij 's avonds?

Als het aan de NS ligt wordt er overigens vijf keer per dag gereden, maar dat terzijde.
pi_191386715
quote:
https://www.at5.nl/artike(...)-wie-is-er-het-eerst

Ook dit is interessant:
quote:
Bij aankomst naar Piccadilly Circus
Om de stad in de gaan moet je ook reizen. Vanaf Luton moet je nog een heel eind met de bus bijvoorbeeld, met de trein ben je al midden in Londen. Rayen en Anneloes spraken af op Piccadilly Circus.

- Rayen moest met de bus en de metro: 23 euro
- Anneloes hoefde alleen de metro nemen: 6 euro
Ik weet niet of dit enkeltjes of retourtjes zijn, maar als dit enkeltjes zijn betekent dat dus dat je vlucht al 34 euro duurder is dan je eigenlijk denkt. Veel mensen rekenen de kosten van het vliegveld tot de stad niet mee. Onzin natuurlijk.
pi_191386830
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

De perrons en douanefaciliteiten moeten die extra extra lange treinen (en dus meer pax) wel aan kunnen.
Perrons hebben maar een beperkte lengte. Je kunt niet treinen onbeperkt langer maken.
En de wachtruimtes en douane-paspoortcontrole-hokjes moeten die extra pax wel kunnen verwerken. Als je een wachtruimte voor 200 man (ik zeg maar wat) hebt gemaakt, dan kun je er niet nog 200 bij proppen zonder dat er problemen ontstaan.

Qua prijzen: er zou eindelijk eens normaal belasting betaald moeten worden over kerosine. Dan zul je zien dat de trein ineens een heel stuk populairder wordt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191386866
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De perrons en douanefaciliteiten moeten die extra extra lange treinen (en dus meer pax) wel aan kunnen.
Perrons hebben maar een beperkte lengte. Je kunt niet treinen onbeperkt langer maken.
En de wachtruimtes en douane-paspoortcontrole-hokjes moeten die extra pax wel kunnen verwerken. Als je een wachtruimte voor 200 man (ik zeg maar wat) hebt gemaakt, dan kun je er niet nog 200 bij proppen zonder dat er problemen ontstaan.

Qua prijzen: er zou eindelijk eens normaal belasting betaald moeten worden over kerosine. Dan zul je zien dat de trein ineens een heel stuk populairder wordt.
Maar dat Douane gezeik valt mij ook tegen eerlijk gezegd... Maarja anders smokkel je makkelijk drugs natuurlijk.

Maar wat dachten ze van steekproef gewijs?
pi_191386892
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 01:02 schreef ludovico het volgende:
Maar dat Douane gezeik valt mij ook tegen eerlijk gezegd... Maarja anders smokkel je makkelijk drugs natuurlijk.

Ja, vanuit Amsterdam. Naar Londen. Denk je dat de Britten zeggen: "Ach joh, controleer er maar een paar elke keer. Die kilo's drugs die niet gevonden worden, ach, dan heeft onze jeugd een leuke avond. Geen probleem."?
Steekproeven doen ze op vliegvelden toch ook niet?
Voor de ons omringende landen zijn mensen die vanuit Nederland naar een ander land reizen bij voorbaat verdacht.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_191386931
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 01:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Steekproeven doen ze op vliegvelden toch ook niet?
Geen idee hoe dat voor 9/11 was...?

Veel van die stukken kan prima af met een auto hoor trouwens.

Kga wel ff led zeppelin luisteren nu.
pi_191386966
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 01:10 schreef ludovico het volgende:
De situatie voor 9/11 willen vergelijken met nu. :|W
pi_191386974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 01:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De situatie voor 9/11 willen vergelijken met nu. :|W
Zeker
pi_191388611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 01:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee, het VK is nooit onderdeel van Schengen geweest plus veiligheid in de tunnel.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_191388666
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 01:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

voor 9/11 mocht je nog flesjes water en wat grotere toiletspullen in je handbagage meenemen, maar de controles waren identiek.
:D
pi_191388720
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als treinen serieus willen concurren met korte vluchten zou het juist met deze afstanden nog sneller moeten. Over de weg van rotterdam naar london is 497 km. 497/3.5= 142 km/u gemiddeld dat zijn geen hsl gemiddelden. :D
Zou je niets met overheidsregulatie kunnen doen?

Gewoon die korte vluchten afschaffen. Je gaat maar met de trein.
pi_191388955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 08:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zou je niets met overheidsregulatie kunnen doen?

Gewoon die korte vluchten afschaffen. Je gaat maar met de trein.
Ja man. Effe iemand uit Groningen verplichten om op de trein te zetten naar London waarbij de persoon een halve dag onderweg is, lekker met koffers sleuren en 340 euro retour betalen. Terwijl dezelfde persoon kan uitslapen en rustig op Eelde op stapt voor misschien een reis van 3 uurtjes voor de helft van de prijs.

Waarschijnlijk gaat de persoon in kwestie helemaal niet op reis. Wie wilt er nou 2x 7-10 uur onderweg zijn voor weekendje weg.
pi_191389088
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 08:56 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Ja man. Effe iemand uit Groningen verplichten om op de trein te zetten naar London waarbij de persoon een halve dag onderweg is, lekker met koffers sleuren en 340 euro retour betalen. Terwijl dezelfde persoon kan uitslapen en rustig op Eelde op stapt voor misschien een reis van 3 uurtjes voor de helft van de prijs.

Waarschijnlijk gaat de persoon in kwestie helemaal niet op reis. Wie wilt er nou 2x 7-10 uur onderweg zijn voor weekendje weg.
Hoe kom je op 340 euro voor een retour? Normaliter zit bij een hsl ticket gratis vervoer door Nederland naar het hsl opstap punt.

Dan gaat die persoon niet elk weekend meer zulke trips maken maar 1×per maand een lang weekend. :')

Accijnzen op kerosine en start en landingstarieven nog wat omhoog en dan betaal je meer voor vluchten als de trein. ^O^
pi_191389148
quote:

[..]

Dan ga je toch niet?
  vrijdag 7 februari 2020 @ 09:19:44 #121
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191389170
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 00:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kijk, 2x rijden met 2 halve treinen is waarschijnlijk gewoon minstens 60% duurder. Verwacht ik, maar misschien heb ik het fout? Geen probleem van materieel... GEwoon op ongunstige niet spits achtige tijden minder vaak rijden en langere treinen inzetten.

2 treinen aan elkaar vervoeren net zoveel als 2 treinen :)
het spoornet is overvol en waar laat je het materiaal?
pi_191389626
quote:

[..]

Om in Londen te komen moet je ook met koffers sleuren, waarvoor je overigens moet bijbetalen in een vliegtuig, in de bus en metro. Een tasje mag wel bij Ryanair.

Kleine tas (gratis)
Gewicht: Geen max.
Afmetingen: 40 + 20 + 25 cm max. Deze moet onder de stoel passen
pi_191389789
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Om in Londen te komen moet je ook met koffers sleuren, waarvoor je overigens moet bijbetalen in een vliegtuig, in de bus en metro. Een tasje mag wel bij Ryanair.

Kleine tas (gratis)
Gewicht: Geen max.
Afmetingen: 40 + 20 + 25 cm max. Deze moet onder de stoel passen
Liever sleuren van een auto naar het vliegveld en van vliegveld naar taxi is namelijk een stuk korter dan met een koffer in de intercity naar Amsterdam met gejank van je koffer staat in de weg om uiteindelijk op het gezellige (not) Amsterdam centraal te staan. Ryanair heb je niet eens in Groningen.

Mensen kiezen altijd voor gemak en prijs.

Wat ik alleen er mee wil zeggen. Voor de Randstad is deze verbinding wel goed, voor daar buiten voegt het niet veel toe en heb je betere opties.

[ Bericht 4% gewijzigd door hunterrnl op 07-02-2020 10:27:56 ]
pi_191389893
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:21 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Liever sleuren van een auto naar het vliegveld en van vliegveld naar taxi is namelijk een stuk korter dan met een koffer in de intercity naar Amsterdam met gejank van je koffer staat in de weg om uiteindelijk op het gezellige (not) Amsterdam centraal te staan. Ryanair heb je niet eens in Groningen.

Mensen kiezen altijd voor gemak en prijs.
Taxi is hartstikke duur om in centrum van Londen te komen.

quote:
en taxi van of naar de luchthaven is binnen Europa het duurst in Londen. Dat blijkt uit onderzoek van AirMundo.com, dat elk halfjaar cijfers publiceert. In de top-10 van duurste vliegvelden om een taxi te nemen staan maar liefst vier Londense luchthavens.

Een ritje van luchthaven Stansted naar het centrum van Londen kost gemiddeld 112 euro. Ook Luton (106 euro), Gatwick (100 euro) en Heathrow (83 euro) zijn prijzig. De hoge kosten worden deels veroorzaakt door de relatief grote afstand die moet worden afgelegd.
bron
pi_191389953
Een taxi is nog duurder dan een vliegticket :D .
pi_191389964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

[..]

bron
Na blijft goedkoper en sneller dan met de trein. Hou je meer tijd over van je weekendje London. Betaal je voor 2 daagjes Londen kan je alleen van Zaterdag genieten omdat je vrijdag laat aankomt en zondag vroeg weg moet. Poeh das leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:33 schreef Mylene het volgende:
Nog zoiets raars XD
pi_191390009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:29 schreef Mylene het volgende:

[..]

[..]

bron
Nooit van Uber gehoord? Is in Londen werkelijk fantastisch.
pi_191390036
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:34 schreef hunterrnl het volgende:

[..]

Na blijft goedkoper en sneller dan met de trein. Hou je meer tijd over van je weekendje London. Betaal je voor 2 daagjes Londen kan je alleen van Zaterdag genieten omdat je vrijdag laat aankomt en zondag vroeg weg moet. Poeh das leuk.
Dat geldt voor vliegen net zo goed, vroeg vertrekken is duurder dan in de middag wanneer je goedkoop een ticket kunt boeken.

Ik denk dat vliegen uiteindelijk duurder is met bijbetalen koffers en andere ongein. Of neem jij enkel een tasje mee? :D .

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:39 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Nooit van Uber gehoord? Is in Londen werkelijk fantastisch.
Daar heb je een goed punt ^O^ .
pi_191390127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat geldt voor vliegen net zo goed, vroeg vertrekken is duurder dan in de middag wanneer je goedkoop een ticket kunt boeken.

Ik denk dat vliegen uiteindelijk duurder is met bijbetalen koffers en andere ongein. Of neem jij enkel een tasje mee? :D .
[..]

Daar heb je een goed punt ^O^ .
Ik heb een koffer die binnen de handbagage valt en waarmee je met gemak voor 5 dagen aan kleding mee kunt nemen. Voor ¤150 heb je een retourtje amsterdam-Heathrow met KLM. Heathrow heeft perfecte metro verbinding maar met een uber zou je iets van 50 pond enkele reis naar het centrum kwijt zijn. Kom je dus op zo’n ¤250 in totaal. Daar vind ik de trein niet tegenop kunnen tot dusver.
pi_191390371
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik heb een koffer die binnen de handbagage valt en waarmee je met gemak voor 5 dagen aan kleding mee kunt nemen. Voor ¤150 heb je een retourtje amsterdam-Heathrow met KLM. Heathrow heeft perfecte metro verbinding maar met een uber zou je iets van 50 pond enkele reis naar het centrum kwijt zijn. Kom je dus op zo’n ¤250 in totaal. Daar vind ik de trein niet tegenop kunnen tot dusver.
De trein kost ¤80 retour waarbij je midden in Londen uitstapt. Maar als jij graag 3 keer zoveel betaalt, moet je dat vooral doen.
pi_191390386
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:51 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken, 's ochtends heen 90 of 120 euro en 's avonds terug 56 euro. Een weekend in april. Heen nog wel met een tussenstop en terug niet.

Als je reist met een ticket voor volwassenen mag je meenemen:

2 stuks bagage (tot max. 85 cm lang)
1 kleine handbagage zoals een handtas, een laptop of een aktetas
Een buggy of kinderwagen mag gratis mee bovenop je individuele toegelaten bagage. Je moet die wel opvouwen en opbergen in het bagagerek.

Met KLM zou ik voor hetzelfde weekend en vertrektijden iets minder dan 210 euro kwijt zijn.

Alleen 1 stuk handbagage en 1 accessoire (totaal 12 kg)
88 Flying Blue Miles
Flying Blue deelnemers sparen 5 XP
Annuleren is niet mogelijk
Wijzigingskosten EUR 70 + tariefverschil
Geen restitutie als u uw vlucht mist

Aanwezig zijn Schiphol, tenminste twee uur, vliegen ruim een uur, naar het centrum met de metro een uur. Indien KLM naar Heathrow en vandaar de metro naar het centrum.

Eurostar, aanwezig zijn een uur en reizen dus vier uur naar het centrum.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mylene op 07-02-2020 11:31:58 ]
pi_191390643
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 10:33 schreef Mylene het volgende:
Komt doordat er geen accijns betaald wordt over kerosine. Het is te belachelijk voor woorden dat een retourtje van Amsterdam naar Spanje goedkoper is dan een retourtje Groningen-Maastricht met de trein. Dat strookt met geen enkele logica.
  vrijdag 7 februari 2020 @ 11:41:50 #133
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191390671
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:27 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Haha, toch erg dat ik er niet eens aan denk.

Wij hebben geen treinverbinding in Veghel, dus zal ik dan idd eerst met de auto (of bus, maar bus :') ) naar Oss, EHV of Den Bosch moeten...
Ga dan naar EhV of DB. Vanuit Oss moet je anders weer overstappen in Den Bosch om op Schiphol te komen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_191390733
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ik heb net even gekeken, 's ochtends heen 90 of 120 euro en 's avonds terug 56 euro. Een weekend in april. Heen nog wel met een tussenstop en terug niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:24 schreef DireStraits7 het volgende:
De rechtstreekse tickets van Amsterdam naar Londen gaan overigens pas vanaf 11 februari in de verkoop. En kosten, zoals verwacht, ook 40 euro per stuk. Zie onderstaande mail van de NS:

[ afbeelding ]
pi_191390745
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:39 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Het is te belachelijk voor woorden dat een retourtje van Amsterdam naar Spanje goedkoper is dan een retourtje Groningen-Maastricht met de trein. Dat strookt met geen enkele logica.
Het klopt dan ook niet. Een dagretour bij NS is ¤19. Met een voordelige dagkaart zou je wellicht nog een keer wat kunnen krijgen voor 15 euro of zelfs minder. Daar ga je echt geen twee vliegtickets voor krijgen.
pi_191390758
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De trein kost ¤80 retour waarbij je midden in Londen uitstapt. Maar als jij graag 3 keer zoveel betaalt, moet je dat vooral doen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als die treinen niet zo vaak vertraging of andere ellende opleveren zou ik ook echt wel overwegen om met de trein te gaan.
pi_191390812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:52 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

[..]

Als die treinen niet zo vaak vertraging of andere ellende opleveren zou ik ook echt wel overwegen om met de trein te gaan.
Hoe vaak hebben ze vertraging of andere ellende dan? Je hebt vast wel een bron die je bewering ondersteunt.
pi_191390818
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Als je reist met een ticket voor volwassenen mag je meenemen:

2 stuks bagage (tot max. 85 cm lang)
1 kleine handbagage zoals een handtas, een laptop of een aktetas
Een buggy of kinderwagen mag gratis mee bovenop je individuele toegelaten bagage. Je moet die wel opvouwen en opbergen in het bagagerek.

Met KLM zou ik voor hetzelfde weekend en vertrektijden iets minder dan 210 euro kwijt zijn.

Alleen 1 stuk handbagage en 1 accessoire (totaal 12 kg)
88 Flying Blue Miles
Flying Blue deelnemers sparen 5 XP
Annuleren is niet mogelijk
Wijzigingskosten EUR 70 + tariefverschil
Geen restitutie als u uw vlucht mist

Aanwezig zijn Schiphol, tenminste twee uur, vliegen ruim een uur, naar het centrum met de metro een uur. Indien KLM naar Heathrow en vandaar de metro naar het centrum.

Eurostar, aanwezig zijn een uur en reizen dus vier uur naar het centrum.
Voor een reis naar Londen (buiten de vakanties) hoef je geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn. Voordeel van treinen is wel dat je lekker gaat zitten en verder niks meer hoeft. Nadeel is wel dat als er zich een incident (storing, ongeval) je wel echt fucked bent....
pi_191390831
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:57 schreef GS-Raw het volgende:
Voordeel van treinen is wel dat je lekker gaat zitten en verder niks meer hoeft. Nadeel is wel dat als er zich een incident (storing, ongeval) je wel echt fucked bent....
Als er zich een incident (storing, ongeval) voordoet bij het vliegen niet?
pi_191390849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hoe vaak hebben ze vertraging of andere ellende dan? Je hebt vast wel een bron die je bewering ondersteunt.
Eigen ervaringen, ervaringen van partner die 2 jaar lang bijna maandelijks op en neer naar Londen moest. Daarnaast; https://nl.trustpilot.com/review/www.eurostar.com.
pi_191390857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Als er zich een incident (storing, ongeval) voordoet bij het vliegen niet?
Dan gaan er nog 69 andere vluchten (per dag)
pi_191390927
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:59 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Staking bij de luchtverkeersleiding, ongeluk op de baan, terreurdreiging, honderden andere zaken waardoor er geen enkele vlucht gaat.
Net als bij de trein.

M.a.w. geen enkele reden om één van de twee niet te nemen.
Maar als je wat wilt zoeken, dan vind je ook wel wat.
pi_191391135
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Staking bij de luchtverkeersleiding, ongeluk op de baan, terreurdreiging, honderden andere zaken waardoor er geen enkele vlucht gaat.
Net als bij de trein.
Ja dit komt inderdaad wekelijks voor op vliegvelden.
pi_191391148
quote:

[..]

Fijn 69 andere vluchten van nl naar London. Als ik met Ryanair vanaf Eindhoven vlieg en die vlucht wordt gecanceld dan kan ik alleen vanaf Eindhoven een vervangende vlucht krijgen maar bij 1 cancellation zitten meteen bijna de 2 volgende vluchten die meestal pas de dag erna gaan ook vol. Bij de trein is meestal het probleem na een paar uur opgelost en mag je gewoon met de volgende mee. :')
pi_191391180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Bij de trein is meestal het probleem na een paar uur opgelost en mag je gewoon met de volgende mee. :')
Lol, het gaat hier niet om de trein Amsterdam-Utrecht hé. Die volgende trein is allang volgeboekt dus succes daarmee!
pi_191391183
quote:

[..]

Eigen ervaringen, ervaringen van partner die 2 jaar lang bijna maandelijks op en neer naar Londen moest. Daarnaast; https://nl.trustpilot.com/review/www.eurostar.com.
Superbetrouwbare bron ook. Zit totaal geen bias in. 8)7

https://nl.trustpilot.com/review/www.klm.com
https://nl.trustpilot.com/review/www.ryanair.com
https://nl.trustpilot.com/review/www.transavia.com
pi_191391210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:57 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Voor een reis naar Londen (buiten de vakanties) hoef je geen 2 uur van te voren aanwezig te zijn.
Er zullen toch echt mensen 2 uur van tevoren aanwezig moeten zijn. Dat sommige mensen later komen kunnen ze alleen bij de gratie dat de rest van het vliegtuig wél op tijd is. ;)
pi_191391233
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 11:56 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Internationale treinen kampen wel (te) vaak met vertraging, ja.

Té vaak is inderdaad normatief, maar de stiptheid van internationale treinen mag echt wel wat hoger. Hoe vaak ik de IC uit Berlijn met vertraging zie, want "vertraging in het buitenland"...
pi_191391322
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Internationale treinen kampen wel (te) vaak met vertraging, ja.

Té vaak is inderdaad normatief, maar de stiptheid van internationale treinen mag echt wel wat hoger. Hoe vaak ik de IC uit Berlijn met vertraging zie, want "vertraging in het buitenland"...
Ja en ach als je maar een paar tientjes voor een kaartje betaalt dan kan je dat nog een beetje voor lief nemen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')