Nee @robijntjestralendwit was mijn originele account.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar niet je originele account toch?
Kwam jij nou met die Cooking by the book? Mijn hemel, dat zit echt godverdomme al twee dagen in mijn hoofd
Vertelquote:
quote:
Dan was het die Citizen Erased of hoe die user ook heet, denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 06:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee @:robijntjestralendwit was mijn originele account.
En nee, ook niet.
Saai he
Ja, DM box vol altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan was het die Citizen Erased of hoe die user ook heet, denk ik
En goed account qua naam. Trok zeker veel chicks?
quote:
quote:maar tis wel zo idd
lolquote:
zonsopkomst aan het bekijken van de 9de etage MMCquote:
Die bagger kan je wel achterwege laten.quote:
geen idee, ik kan vanaf mijn huidige bureau niet rechtstreeks naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol
[..]
zonsopkomst aan het bekijken van de 9de etage MMC
dit is een hollandse klassieker, jij cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bagger kan je wel achterwege laten.
Maar ikke wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kan vanaf mijn huidige bureau niet rechtstreeks naar buiten kijken
Maxima?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol
[..]
zonsopkomst aan het bekijken van de 9de etage MMC
quote:
Die discussie ga ik niet eens aan.... ik hou namelijk van muziek.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is een hollandse klassieker, jij cultuurbarbaar
dar ramen waar ik zo door kan kijken, kijken uit over onze werkplaats.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar ikke wel.
In wat voor hok zit je dan
fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet eens aan.... ik hou namelijk van muziek die in mijn straatje past.
Nope, ben op werkbezoek, gaan hier wat andere dingen leveren en moest de locatie's bekijken.quote:
Moet bij zoiets altijd denken aan de oude kutserie Taxi waarbij ze vanuit een hoog raam naar de werkplaats kekenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dar ramen waar ik zo door kan kijken, kijken uit over onze werkplaats.
om naar buiten te kijken moet ik opstaan.
Jij hanteert gewoon een andere definitie van muziek, dat mag, boeit mij ook niet, zolang ik die bagger niet hoef aan de horen.quote:
Vrachtwagens, kankerpatiënten, same samequote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nope, ben op werkbezoek, gaan hier wat andere dingen leveren en moest de locatie's bekijken.
Naja, moest, het is meer een snoepreisje, ik wil ook wel eens weg van kantoor...
Ik plan normaliter vrachtwagens.
komt aardig in de buurt welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet bij zoiets altijd denken aan de oude kutserie Taxi waarbij ze vanuit een hoog raam naar de werkplaats keken
Zocht net Tony Danza op en dat is nu een vieze oude man
ingelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hanteert gewoon een andere definitie van muziek, dat mag, boeit mij ook niet, zolang ik die bagger niet hoef aan de horen.![]()
btw, heb jij je V7 al?
nou...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrachtwagens, kankerpatiënten, same same
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrachtwagens, kankerpatiënten, same same
De start is wat lastig, maar je doet het er wel langer opquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat klopt.
Chemo is eigenlijk net diesel
Mijn muurbeugel gaan ze 10 feb versturen, geen idee waarom niet meteen versturen, bestelde het ding op 29-1-'20quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt aardig in de buurt wel
[..]
ingelijks.
nee
vrijdag wel mail gekregen dat het was aangemeld bij dhl, maar dhl heeft het vannacht pas opgehaald, dus komt vandaag pas
startkabels al geprobeerd?quote:
Nice, zielen trappen altijd mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:07 schreef Molo het volgende:
Vandaag vooral zielen trappen want paar sollicitatiegesprekken staan en demo's van producten waar ik eigenwijze artsen moet 'managen'
Kortom, hakken![]()
![]()
![]()
Laters!
Dubbele espresso erin.quote:
ja, in ziekenhuizen betaal je gewoon horecaprijzen, mooi is dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:37 schreef Filosoofert het volgende:
Godver, koop ik hier net een koffie voor 2,20 in zo'n ziekenhuiskantine.
Is hij gewoon niet te zuipen, echt niet weg te krijgen...
tsja, vind ikk niet erg, als het dan goeie koffie was geweest...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in ziekenhuizen betaal je gewoon horecaprijzen, mooi is dat.
En nu dan? van die vieze siroop zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:49 schreef Karzai het volgende:
Hier is de koffie gratis, maar ook niet te zuipen. Er stond ooit een bonen machine in de kantine. Maar die is stuk gegaan en nooit vervangen
Filterkoffie beste koffiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:51 schreef Karzai het volgende:
Automaten waar soep, thee en chocomel uit komt
automatenthee is gewoon al een klacht op zichquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:51 schreef Karzai het volgende:
Automaten waar soep, thee en chocomel uit komt
Was en maar een bitterballenautomaatquote:
Sow, idd, ik krijg altijd maagzuur van die soepen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
automatenthee is gewoon al een klacht op zich
automatensoep is vaak ook genoeg zout voor een hele week
Dat zou een belediging zijn voor de bitterbal.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was en maar een bitterballenautomaat
Niet als het goed wordt aangepakt...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou een belediging zijn voor de bitterbal.
Nah onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Niet als het goed wordt aangepakt...
Dat is sjiek inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:57 schreef Karzai het volgende:
Er komt ook heet water uit en er staan diverse theetjes om uit te kiezen, dat is wel goed geregeld
dat dan weer welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou een belediging zijn voor de bitterbal.
hier ook, maar er komt ook thee rechtstreeks uit de automaatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:57 schreef Karzai het volgende:
Er komt ook heet water uit en er staan diverse theetjes om uit te kiezen, dat is wel goed geregeld
sow ik ga hier vanmiddag ook iets uit het vet lunchenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:01 schreef Karzai het volgende:
Trek in een broodje bakkeljauw, als het om 11 uur droog is ga ik die even halen😋
zelf kaufen danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben automaten van Douwe Egberts met versgemalen bonen. Helaas geen echte melk
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben automaten van Douwe Egberts met versgemalen bonen. Helaas geen echte melk
Koe aanschaffen met een stel collega's, is nog eens leuk om te doen ook nog.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb er wel een te koop, geeft 35 liter per dag maar dus moeten er toch vanaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koe aanschaffen met een stel collega's, is nog eens leuk om te doen ook nog.
Lekker trekken aan die uiersquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
maar je mag toch niet 1 koe alleen houden?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb er wel een te koop, geeft 35 liter per dag maar dus moeten er toch vanaf.
850 euro is ze voor jou, gekalfd eind vorig jaar dus heb je nog maanden plezier van.
Ik denk dat een koe op een kantoor waarmee je de melk vers in je mok spuit ook niet helemaal de bedoeling is. Ik nam het idee zelf iig niet zo serieusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je mag toch niet 1 koe alleen houden?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk dat een koe op een kantoor waarmee je de melk vers in je mok spuit ook niet helemaal de bedoeling is. Ik nam het idee zelf iig niet zo serieus
Je hebt het toch niet over je partner hequote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb er wel een te koop, geeft 35 liter per dag maar dus moeten er toch vanaf.
850 euro is ze voor jou, gekalfd eind vorig jaar dus heb je nog maanden plezier van.
misschien hebben ze wel een hippe kantoortuinquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk dat een koe op een kantoor waarmee je de melk vers in je mok spuit ook niet helemaal de bedoeling is. Ik nam het idee zelf iig niet zo serieus
Geeft ook melk heb ik van horen zeggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over je partner he
poah, als een vrouw 35 liter per dag zou geven, zou dat wel indrukwekkend zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft ook melk heb ik van horen zeggen.
Nee ik zeg toch koe, geen varkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over je partner he
Dat wel, lekker aan die tieten sabbelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft ook melk heb ik van horen zeggen.
Ja, helemaal als ze dat squirtend doetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
poah, als een vrouw 35 liter per dag zou geven, zou dat wel indrukwekkend zijn
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch koe, geen varken
[..]
Dat wel, lekker aan die tieten sabbelen.
zou inderdaad zo in een horrorfilm mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
Brrr die Dion Graus is toch zon eng mannetje he
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee ik zeg toch koe, geen varken
[..]
Dat wel, lekker aan die tieten sabbelen.
Mja, maar die machine kan alleen overweg met die oplosrommelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan doe je het zelf in een kopje, je hebt geen polio toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, maar die machine kan alleen overweg met die oplosrommel
En dat wil je wel in je koffie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, helemaal als ze dat squirtend doet
Geen last van gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Teams is kut en aids en alles![]()
https://tweakers.net/nieu(...)uwd-certificaat.html
Doe eens niet zo agressief.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja dan doe je het zelf in een kopje, je hebt geen polio toch?
ik ben niet agressiefquote:
Rustig maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:26 schreef Filosoofert het volgende:
IK ZEG TOCH, IK. BEN. NIET. AGRESSIEF!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:27 schreef Filosoofert het volgende:
Kent iemand dit nummer nog![]()
[ afbeelding ]
System of a Down - Toxicityquote:
als het komend weekend maar weer eens droog is.quote:
Dan gaat het weer stormenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het komend weekend maar weer eens droog is.
quote:
voorspellingen zien er in ieder geval niet goed uit.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede dag om naar Scheveningen te gaan.
op wat voor boot/schip/sloep?quote:
Ja lekker uitwaaien en dan aan de warme chocolademelkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede dag om naar Scheveningen te gaan.
Pffff ik kijk Jinek niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
GOD die Dion Graus zet zichzelf echt voor schut bij jinek
Ditquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja lekker uitwaaien en dan aan de warme chocolademelk
Dit is echt te sneu om aan te zienquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Pffff ik kijk Jinek niet meer.
Die heb ik eens met windkracht 8 gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De veerboot van Hull naar Europoort
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik eens met windkracht 8 gedaanKots in de gangen
Midden in de nacht karaoke
Pianist die My heart Will Go On speelt
Owwwww maar dan merk je er niet zoveel van tenminste met zo'n klein stormpje als komend weekend.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De veerboot van Hull naar Europoort
En dan in dat doolhof aan gangen achter een vriendin aanlopen die Roos heet en haar dan steeds roepen. Rose! Rose! En andere vriendin die echt not amused was.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ook. Ook met kots in de gangen
Haha ik had in mijn box gepist van het lachenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan in dat doolhof aan gangen achter een vriendin aanlopen die Roos heet en haar dan steeds roepen. Rose! Rose! En andere vriendin die echt not amused was.
Maar had je zelf ook gezopen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf kun je erom lachen, maar man wat was ik misselijk op een gegeven moment. Zat op m'n bed met m'n hoofd tussen de knieën terwijl ik de dronken rugbyers hoorde kotsen. En dan val je ein-de-lijk in slaap en word je tien minuten voor het aanmeren wakker. Door alle meldingen via de intercom heen geslapen met z'n allen.
tijd om een piano overboord te gooienquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik eens met windkracht 8 gedaanKots in de gangen
Midden in de nacht karaoke
Pianist die My heart Will Go On speelt
kijk, daar heb je het probleem alquote:
dit lijkt me wel een draagmuur, zeker omdat er ook een draagbalk vandaan vertrektquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie hoe je als leek kan zien of een muur een draagmuur is?
[ afbeelding ]
Ik wil dit ook maar ik heb nog een muur maar zitten wel keukenkastjes in
[ afbeelding ]
Ik kijk zelf altijd naar de locatie als het op gokken aankomt, maar meestal laat ik mijn zwager het checken. Je gaat toch niet zomaar de sloophamer erdoor gooienquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik kijk zelf altijd naar de locatie als het op gokken aankomt, maar meestal laat ik mijn zwager het checken. Je gaat toch niet zomaar de sloophamer erdoor gooien
Oke.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit lijkt me wel een draagmuur, zeker omdat er ook een draagbalk vandaan vertrekt
Dat is vaak het ding met draagmuren iddquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke.Heeft geeft wel veel meer ruimte als dat ding weg is
je meent hetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke.Heeft geeft wel veel meer ruimte als dat ding weg is
Breek jij nu ook je nek over dat hout op je balkon?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoe zou i dat moeten doenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breek jij nu ook je nek over dat hout op je balkon?
Keer met een hogedruk de laag vuil (en mos zoals bitterbal zegt) ervanaf spuiten.quote:
Ja doe ik elk voorjaar, maar kan het denk ik wel drie keer per jaar doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is mos. Ik haal dat elk jaar weg. Nou ja voor zover dat lukt
Met de hogedruk sloop je die vlonders.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:02 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Keer met een hogedruk de laag vuil ervanaf spuiten.
Let op! Niet te dichtbij, anders ga je er wsl doorheen
Ja ik doe het meestal 1 keer in april en dan kom ik de zomer wel doorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja doe ik elk voorjaar, maar kan het denk ik wel drie keer per jaar doen.
ja je moet hem er ook niet op zettenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de hogedruk sloop je die vlonders.
Ja te ver af maakt het niet schoon :p Dus ik ga full power boos het mos te lijfquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja je moet hem er ook niet op zetten
Je kan toch gewoon met beleid spuiten
Ik vraag me af wat er gebeurt als ik het gewoon laat groeien. Er komt nu ook gras tussendoor en het verbaast me niks als er wat aardbeienplantjes opkomen. Vorig jaar kwam de Oost-Indische kers ook ineens op tussen de kieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik doe het meestal 1 keer in april en dan kom ik de zomer wel door
Dan krijg je een heel lelijk balkon als je dat mos laat gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als ik het gewoon laat groeien. Er komt nu ook gras tussendoor en het verbaast me niks als er wat aardbeienplantjes opkomen. Vorig jaar kwam de Oost-Indische kers ook ineens op tussen de kieren.
Uiteindelijk sloopt dat je vlonder denk ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als ik het gewoon laat groeien. Er komt nu ook gras tussendoor en het verbaast me niks als er wat aardbeienplantjes opkomen. Vorig jaar kwam de Oost-Indische kers ook ineens op tussen de kieren.
Ja die zitten al onder de splinters. Het zou eerst onder de VvE vallen maar vorig jaar is besloten dat dat toch niet het geval is, en die vlonders lopen door naar de balkons van de buren dus nu moeten we samen eens wat zien te regelen. Maar de vlonders van de buren zien er niet zo brak uit als de mijnequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Uiteindelijk sloopt dat je vlonder denk ik.
Hoe onderhouden zij het dan? eigenlijk zou je het ook elk jaar in de olie moeten zetten maar dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die zitten al onder de splinters. Het zou eerst onder de VvE vallen maar vorig jaar is besloten dat dat toch niet het geval is, en die vlonders lopen door naar de balkons van de buren dus nu moeten we samen eens wat zien te regelen. Maar de vlonders van de buren zien er niet zo brak uit als de mijne
Geen idee. Het was al brak toen ik hier kwam wonen en de zware plantenbakken hebben ook niet echt geholpen, maar die stonden er ook al toen ik hier kwam. En die vorige bewoner op de hoek heeft de boel ook verwaarloosd, die had er tien jaar lang kunstgras op liggen zonder het schoon te maken of te laten luchten, maar ook daar is het hout nog gewoon heel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe onderhouden zij het dan? eigenlijk zou je het ook elk jaar in de olie moeten zetten maar dat heb ik nog nooit gedaan.
Ja misschien kan je het redden door op te schuren en weer in de lak te zetten maar goed moet je maar zin in hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Het was al brak toen ik hier kwam wonen en de zware plantenbakken hebben ook niet echt geholpen, maar die stonden er ook al toen ik hier kwam. En die vorige bewoner op de hoek heeft de boel ook verwaarloosd, die had er tien jaar lang kunstgras op liggen zonder het schoon te maken of te laten luchten, maar ook daar is het hout nog gewoon heel.
Ja ik gok dat je ook van vervangen niet echt gelukkig wordt nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan je het redden door op te schuren en weer in de lak te zetten maar goed moet je maar zin in hebben
Ja niet dusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien kan je het redden door op te schuren en weer in de lak te zetten maar goed moet je maar zin in hebben
Ja is duurquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja ik gok dat je ook van vervangen niet echt gelukkig wordt nee.
Ja dit is niet iets wat onder vve valt toch wat voor vloer je op het balkon hebt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet dus
Even zien of een bedrijf ernaar kan kijken en wat dat wel niet gaat kosten. Kutstreek van de VvE wel.
Maar ik mag het ook niet vervangen omdat het 'bij de look van het appartementencomplex hoort'. De buitenkant van de flat is ook anders en dat wordt wel zorgvuldig onderhouden, en kleinere balkons beneden hebben geen vlonders en die zijn geschilderd en alles, maar de bovenste verdieping moet het zelf maar uitzoeken. Er is ook een loos balkon dat van niemand is, wie gaat dat onderhouden?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit is niet iets wat onder vve valt toch wat voor vloer je op het balkon hebt?
Ah ja dan zou ik er wel tegen in gaan ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik mag het ook niet vervangen omdat het 'bij de look van het appartementencomplex hoort'. De buitenkant van de flat is ook anders en dat wordt wel zorgvuldig onderhouden, en kleinere balkons beneden hebben geen vlonders en die zijn geschilderd en alles, maar de bovenste verdieping moet het zelf maar uitzoeken. Er is ook een loos balkon dat van niemand is, wie gaat dat onderhouden?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan in dat doolhof aan gangen achter een vriendin aanlopen die Roos heet en haar dan steeds roepen. Rose! Rose! En andere vriendin die echt not amused was.
Nee ze hebben alle regeltjes en uitzonderingen enzo onder de loep genomen en zijn tot de conclusie gekomen dat zij het niet hoeven te vervangen.Ik heb er dus ook geen rekening mee gehouden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja dan zou ik er wel tegen in gaan ja.
Is er dan gestemd om het uit de vve te halen?
Het was gelukkig maar kort een beetje natte sneeuw, maar die regen is ook niks en dat gaat maar door hier.quote:
Een paar weken geleden onderweg van Newcastle van IJmuiden voelde ik me ook wel een tikje misselijk wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Achteraf kun je erom lachen, maar man wat was ik misselijk op een gegeven moment. Zat op m'n bed met m'n hoofd tussen de knieën terwijl ik de dronken rugbyers hoorde kotsen. En dan val je ein-de-lijk in slaap en word je tien minuten voor het aanmeren wakker. Door alle meldingen via de intercom heen geslapen met z'n allen.
VVE is ook vaak gezeik hé, blij dat ik er niet mee van doen hebquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze hebben alle regeltjes en uitzonderingen enzo onder de loep genomen en zijn tot de conclusie gekomen dat zij het niet hoeven te vervangen.Ik heb er dus ook geen rekening mee gehouden.
Dat kan toch niet? Dingen in het regelement kunnen toch alleen wijzigen als de leden daarvoor stemmen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze hebben alle regeltjes en uitzonderingen enzo onder de loep genomen en zijn tot de conclusie gekomen dat zij het niet hoeven te vervangen.Ik heb er dus ook geen rekening mee gehouden.
ik ben een 1 mans vvequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
Iedereen is toch de vve. Jij toch ook?
Ik ook, alle beslissingen worden in overleg met mijzelf genomen.quote:
Vgm is er niets veranderd maar staat het er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar wat Cherry zegt dat kan toch niet ?
Ja ik heb geen problemen met de vve. We zijn met 6quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, alle beslissingen worden in overleg met mijzelf genomen.
Zijn het altijd eens![]()
Ze hebben toch gewoon bestaande regels onder de loep genomen en geconcludeerd dat dit niet onder de VVE valt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Dingen in het regelement kunnen toch alleen wijzigen als de leden daarvoor stemmen?
gisteren nog een melding van een lekkage gemaakt bij de vve. benieuwd of de vve daar vandaag iets mee gaat doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik ook, alle beslissingen worden in overleg met mijzelf genomen.
Zijn het altijd eens![]()
Ja maar wie is ze dan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon bestaande regel onder de loep genomen en geconcludeerd dat dit niet onder de VVE valt?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren nog een melding van een lekkage gemaakt bij de vve. benieuwd of de vve daar vandaag iets mee gaat doen.
Nee, maar een VVE heeft wel een bestuur. Of misschien is er een administrateur. Niet alles in een VVE hoeft plenair besproken te worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wie is ze dan.
Cherry is toch ook vve? je hebt toch geen directie ofzo
Blijkbaar valt het niet onder hun verantwoordelijkheid, of onder het appartement zelf, maar is het de verantwoordelijkheid van de bewoner. Ik weet niet meer precies hoe het in de brief stond, maar volgens hun eigen regels is het net zoals de ketel bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar wat Cherry zegt dat kan toch niet ?
Je hebt een bestuurquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wie is ze dan.
Cherry is toch ook vve? je hebt toch geen directie ofzo
waarschijnlijk niet trouwens.quote:
Ja meestal is vve de constructie en gezamelijke ruimtes.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het niet onder hun verantwoordelijkheid, of onder het appartement zelf, maar is het de verantwoordelijkheid van de bewoner. Ik weet niet meer precies hoe het in de brief stond, maar volgens hun eigen regels is het net zoals de ketel bijvoorbeeld.
Nee, dat dus nietquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meestal is vve de constructie en gezamelijke ruimtes.
Maar goed dan ben je ook vrij om je eigen keuze te maken qua inrichting of look :p
Woon je in zon senioren flat?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat dus nietEr is een sectie met daarin aangegeven welke kleuren je mag gebruiken voor de zonnewering en de rolluiken enzo. Technisch gezien mag ik ook geen was laten drogen op het balkon maar daar heeft iedereen schijt aan. Ik mag ook geen airco laten installeren want die unit moet aan de buitenkant.
Nee oké, maar je kan dat soort dingen wel bespreken toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat dus nietEr is een sectie met daarin aangegeven welke kleuren je mag gebruiken voor de zonnewering en de rolluiken enzo. Technisch gezien mag ik ook geen was laten drogen op het balkon maar daar heeft iedereen schijt aan. Ik mag ook geen airco laten installeren want die unit moet aan de buitenkant.
Het is net als in een gemeente. De raad is verantwoordelijk maar het college neemt de dagelijkse beslissingen. Dan kun je als bewoner het bestuur wel ter verantwoordiging roepen bij geschillen, maar overal over meebeslissen is geen doen. Zeker niet in grote complexen met tientallen ofhonderden bewoners.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die is niet de eindverantwoordelijke toch? Ik vind het raar :p
Ik lees dat nergens terug dat de bestuurder van een vve zelfstandig beslissingen mag maken zonder de eigenaren er bij te betrekken tenzij in geval van nood bij lekkagequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is net als in een gemeente. De raad is verantwoordelijk maar het college neemt de dagelijkse beslissingen. Dan kun je als bewoner het bestuur wel ter verantwoordiging roepen bij geschillen, maar overal over meebeslissen is geen doen. Zeker niet in grote complexen met tientallen ofhonderden bewoners.
Nou ja het is door meerdere mensen gevraagd en voorgesteld, maar het is steeds nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee oké, maar je kan dat soort dingen wel bespreken toch?
Als je hem professioneel en netjes laat plaatsen zal er vast wel een plekje zijn waar iedereen het mee eens is?
Of op het dak, als je plat dak hebt
Ai das zuur...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja het is door meerdere mensen gevraagd en voorgesteld, maar het is steeds nee.
Hier is het wel nodigquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ai das zuur...
Ben maar blij dat airco in Nederland, tenzij je @:haags_kwartiertje heet, niet nodig is
Owjeequote:
Hier is 33 graden het hoogste wat ik heb gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:33 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Owjee
Ik heb ook ooit een appartement waar het in de zomer 35G binnen was.
Bleek een of andere klep in de CV kapot te zijn waardoor de verwarming volle bak gloeide
Letterlijk 35 graden hé, dan ga je kapot hoor, 's avonds met het gezin maar 100 km gaan rijden om in de airco van de auto even op adem te komen.
Maja als je dan thuis kwam was het natuurlijk 100x erger
Maar zonder dat de CV aanstaat neem ik aanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is 33 graden het hoogste wat ik heb gezien.
Onzin.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ai das zuur...
Ben maar blij dat airco in Nederland, tenzij je @:haags_kwartiertje heet, niet nodig is
Nee zo'n mobiele had ik vroeger op de zolderkamer, dat trok ie al niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar zonder dat de CV aanstaat neem ik aan
Maar 32 graden is ook wel echt heftig. Heel flauw dat er niet over airco gesproken mag worden....
En een mobiele is zo inefficiënt als de tering, niet aan beginnen.
Wie was die aircobuddy van jou ook alweer?quote:
die dingen werken ook voor geen meterquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee zo'n mobiele had ik vroeger op de zolderkamer, dat trok ie al niet.
Vanillekwarkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wie was die aircobuddy van jou ook alweer?
Wie?quote:
quote:
Als iedereen hem heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Airco-units niet willen snap ik op zich nog wel bij een flat. Ga lekker even elders heen met je herrieding.
Ja ik snap et ook wel, maakt het niet minder zuur.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Airco-units niet willen snap ik op zich nog wel bij een flat. Ga lekker even elders heen met je herrieding.
Kan ik het me alsnog voorstellen, gemeentes en aangezichten is een rare combinatie. Zo weet ik dat m'n ouders aan de ene kant van hun huis niet zomaar een dakkapel mogen plaatsen, maar aan de andere kant wel, want aangezicht. (En da's gewoon een standaard kooprijtjeshuis, puur door de locatie dat het niet mag.)quote:
Ik woon naast een winkel met een paar airco-units op het dak. Zou apart zijn als ze dan moeilijk gaan doen over die van ons.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Plus dat ik als VVE dan minimaal eisen zou gaan stellen aan geluidsproductie.
Tap daar een beetje kou vanaf danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon naast een winkel met een paar airco-units op het dak. Zou apart zijn als ze dan moeilijk gaan doen over die van ons.
Dak is niet hetzelfde als gevel natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon naast een winkel met een paar airco-units op het dak. Zou apart zijn als ze dan moeilijk gaan doen over die van ons.
Nee qua uiterlijk niet, maar qua geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dak is niet hetzelfde als gevel natuurlijk.
Daarom zeg ik toch, in overleg, dan hoeft het niet ongestructureerd te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zeg niet dat ik het er per definitie mee eens ben dat ze het verbieden he (ik ken de situatie verder immers niet), maar dat je niet wil dat bewoners ongestructureerd gaten in de gevel gaan hakken om daar een random doos in te proppen, kan ik me best voorstellen.
Dan nog, een paar van die units bij buren is één ding, een gebouw vol van die dingen zonder restricties is weer een ander ding.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee qua uiterlijk niet, maar qua geluidsoverlast.
Maar dan zit je nog met de kwestie aangezicht.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch, in overleg, dan hoeft het niet ongestructureerd te zijn.
Jup je hebt ook wel een punt...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan zit je nog met de kwestie aangezicht.
Als eigenlijk de was drogen op het balkon al niet mag...
Mijn bovenbuurman heeft er eenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vader had 2 grote schotels op zijn balkon. Lachen joh die burenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jup je hebt ook wel een punt...
van die flats met 100 schotels ziet er ook niet uit...
Beetjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Op vakantie met caravan ging zon schotel dan ook mee voor op de caravan.
Dat was wel wat beschamend.
Pehehehe.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen in berlijn die hij deed was een schotel op het dak
Niet eens eerst de tuinstoelen en een tree schultenbrau uit halen, amateurquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van de eerste dingen in berlijn die hij deed was een schotel op het dak
Nee dat kwam daarnaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens eerst de tuinstoelen en een tree schultenbrau uit halen, amateur
Zeker geen buuf waar jullie heen konden roepenquote:
Nee dan had mijn vader contact moeten maken met andere mensenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker geen buuf waar jullie heen konden roepen
Vandaar ook de schultenbrau, prima medicijn tegen mensenschuwheidquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dan had mijn vader contact moeten maken met andere mensen
M'n vorige buurman had zo'n kastje waarop hij alle zenders en films kon kijken en hij snapte niet toen ik zei dat dat eigenlijk niet mocht. 'Maar ik heb er toch voor betaald?' Ja, je hebt een eenmalig bedrag betaald voor dat kastje, maar als dat systeem uit de lucht wordt gehaald ben je het kwijtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Hij hackte dan die codes of zo om betaal zenders te kunnen zien ofzo? Had zon Smartcard apparaat waarmee die dan van die kaarten kon maken ofzo. Was zijn grootste hobby
Was niet zijn sterkste punt geloof ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar ook de schultenbrau, prima medicijn tegen mensenschuwheid
Hoe reageerde die vrouw dan of was ze enkel in shock?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was niet zijn sterkste punt geloof ik![]()
Ik moest vroeger een keer naar de kaakchirurg voor verstandkies en hij bracht mij. We waren wat laat dus mijn vader in de stress op zoek naar een parkeerplaats.... Heeft in die stress de spiegel van een auto er afgereden die ons tegemoet kwam. Die vrouw uiteraard in shock. Is die uitgestapt en heeft haar uitgescholden voor stomme koe in het Duits, ingestapt en scheldend verder gereden
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vorige buurman had zo'n kastje waarop hij alle zenders en films kon kijken en hij snapte niet toen ik zei dat dat eigenlijk niet mocht. 'Maar ik heb er toch voor betaald?' Ja, je hebt een eenmalig bedrag betaald voor dat kastje, maar als dat systeem uit de lucht wordt gehaald ben je het kwijt
En toen werd het uit de lucht gehaald.
Ja helemaal verbaast. Stond naast haar auto te kijken naar de spiegel en naar ons hoe wij weg reden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe reageerde die vrouw dan of was ze enkel in shock?
En zo kom je bij Uitstel van Executie terechtquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:21 schreef bitterbal het volgende:
We krijgen nu ook naheffingen van de belastingdienst![]()
Mijn vader had een schijthekel aan belastingen dus heeft dingen blijkbaar niet betaald en nu krijgen we die rekeningen. Mijn stiefmoeder zegt dat hij dat niet bewust heeft gedaan maar ik denk van wel
Dan doe je dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:26 schreef Karzai het volgende:
Moe wil even een dutje doen
After lunch inzakkertje
Ik zie nu voor me hoe dat ding met een touwtje aan je broek vastzitquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu zo'n ventilator van Dyson, die sleep ik met me mee het huis door.
Kan jou het schelenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:30 schreef Karzai het volgende:
Even op de bank liggen bij de receptie, visitekaartje van het bedrijf
In het Duits klinkt dat nog wel grappig. Soort Milka-reclame.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was niet zijn sterkste punt geloof ik![]()
Ik moest vroeger een keer naar de kaakchirurg voor verstandkies en hij bracht mij. We waren wat laat dus mijn vader in de stress op zoek naar een parkeerplaats.... Heeft in die stress de spiegel van een auto er afgereden die ons tegemoet kwam. Die vrouw uiteraard in shock. Is die uitgestapt en heeft haar uitgescholden voor stomme koe in het Duits, ingestapt en scheldend verder gereden
Nog meer vrijheidquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:33 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik dan niet meer hoef terug te komen🙋
Hoeveel dames heb je daar al genomen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben hier een kolfkamer annex gebedsruimte (goeie combi ook). Daar staat een lekkere bank. En die kamer kan op slot
wat versta jij onder een bezem wagen? en wie is wij?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wij krijgen een bezem wagen en ik vind het gaver dan noodzakelijk
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel dames heb je daar al genomen?
Jottemquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze liggen er meestal te bidden. Liggen ook van die kleedjes in een kastje.
Ik begin een eigen religie die voorschrijft dat ik na mijn bammetjes een half uurtje plat moetquote:
Is vaak wel een inkak momentje jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin een eigen religie die voorschrijft dat ik na mijn bammetjes een half uurtje plat moet
Zon vaart liep het niet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zo kom je bij Uitstel van Executie terecht
wel eindelijk droogquote:
Die heb je toch standaard bovenop je caravan gemonteerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet eens eerst de tuinstoelen en een tree schultenbrau uit halen, amateur
Gaat zo lastig als je een tunnel in moetquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die heb je toch standaard bovenop je caravan gemonteerd?
Nee staan er toch voorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die heb je toch standaard bovenop je caravan gemonteerd?
Beetje bukken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat zo lastig als je een tunnel in moet
lol neerklapbare stoel en tafel natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat zo lastig als je een tunnel in moet
Ooohquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol neerklapbare stoel en tafel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |