Nee @robijntjestralendwit was mijn originele account.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar niet je originele account toch?
Kwam jij nou met die Cooking by the book? Mijn hemel, dat zit echt godverdomme al twee dagen in mijn hoofd
Vertelquote:
quote:
Dan was het die Citizen Erased of hoe die user ook heet, denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 06:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee @:robijntjestralendwit was mijn originele account.
En nee, ook niet.
Saai he
Ja, DM box vol altijd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan was het die Citizen Erased of hoe die user ook heet, denk ik
En goed account qua naam. Trok zeker veel chicks?
quote:
quote:maar tis wel zo idd
lolquote:
zonsopkomst aan het bekijken van de 9de etage MMCquote:
Die bagger kan je wel achterwege laten.quote:
geen idee, ik kan vanaf mijn huidige bureau niet rechtstreeks naar buiten kijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol
[..]
zonsopkomst aan het bekijken van de 9de etage MMC
dit is een hollandse klassieker, jij cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die bagger kan je wel achterwege laten.
Maar ikke wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik kan vanaf mijn huidige bureau niet rechtstreeks naar buiten kijken
Maxima?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol
[..]
zonsopkomst aan het bekijken van de 9de etage MMC
quote:
Die discussie ga ik niet eens aan.... ik hou namelijk van muziek.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is een hollandse klassieker, jij cultuurbarbaar
dar ramen waar ik zo door kan kijken, kijken uit over onze werkplaats.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar ikke wel.
In wat voor hok zit je dan
fixedquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die discussie ga ik niet eens aan.... ik hou namelijk van muziek die in mijn straatje past.
Nope, ben op werkbezoek, gaan hier wat andere dingen leveren en moest de locatie's bekijken.quote:
Moet bij zoiets altijd denken aan de oude kutserie Taxi waarbij ze vanuit een hoog raam naar de werkplaats kekenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dar ramen waar ik zo door kan kijken, kijken uit over onze werkplaats.
om naar buiten te kijken moet ik opstaan.
Jij hanteert gewoon een andere definitie van muziek, dat mag, boeit mij ook niet, zolang ik die bagger niet hoef aan de horen.quote:
Vrachtwagens, kankerpatiënten, same samequote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:01 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nope, ben op werkbezoek, gaan hier wat andere dingen leveren en moest de locatie's bekijken.
Naja, moest, het is meer een snoepreisje, ik wil ook wel eens weg van kantoor...
Ik plan normaliter vrachtwagens.
komt aardig in de buurt welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet bij zoiets altijd denken aan de oude kutserie Taxi waarbij ze vanuit een hoog raam naar de werkplaats keken
Zocht net Tony Danza op en dat is nu een vieze oude man
ingelijks.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij hanteert gewoon een andere definitie van muziek, dat mag, boeit mij ook niet, zolang ik die bagger niet hoef aan de horen.![]()
btw, heb jij je V7 al?
nou...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrachtwagens, kankerpatiënten, same same
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Vrachtwagens, kankerpatiënten, same same
De start is wat lastig, maar je doet het er wel langer opquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat klopt.
Chemo is eigenlijk net diesel
Mijn muurbeugel gaan ze 10 feb versturen, geen idee waarom niet meteen versturen, bestelde het ding op 29-1-'20quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt aardig in de buurt wel
[..]
ingelijks.
nee
vrijdag wel mail gekregen dat het was aangemeld bij dhl, maar dhl heeft het vannacht pas opgehaald, dus komt vandaag pas
startkabels al geprobeerd?quote:
Nice, zielen trappen altijd mooi.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:07 schreef Molo het volgende:
Vandaag vooral zielen trappen want paar sollicitatiegesprekken staan en demo's van producten waar ik eigenwijze artsen moet 'managen'
Kortom, hakken![]()
![]()
![]()
Laters!
Dubbele espresso erin.quote:
ja, in ziekenhuizen betaal je gewoon horecaprijzen, mooi is dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:37 schreef Filosoofert het volgende:
Godver, koop ik hier net een koffie voor 2,20 in zo'n ziekenhuiskantine.
Is hij gewoon niet te zuipen, echt niet weg te krijgen...
tsja, vind ikk niet erg, als het dan goeie koffie was geweest...quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, in ziekenhuizen betaal je gewoon horecaprijzen, mooi is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |