geen leaseauto hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitzondering auto en hypotheek
Het hoeft geen i3 i5 i7 laptop te zijn! Celeron of Pentium gaat ook heel goed!quote:
zo danquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef superniger het volgende:
Minder vreten dikzak. Dan heb je nog geld over.
Ech niet. En ik kan het weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het hoeft geen i3 i5 i7 laptop te zijn! Celeron of Pentium gaat ook heel goed!
Surface Book 2, je moet niet besparen op goed gereedschap.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het hoeft geen i3 i5 i7 laptop te zijn! Celeron of Pentium gaat ook heel goed!
die komt bij de leaseautoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon gratis op kosten van de zaak met tankpas ja toch
Yup, meldt en ook niets verzekeren wat je zelf uit eigen middelen kunt betalen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Nooit iets op afbetaling kopen. Ik heb altijd geleerd dat je geen geld moet uitgeven als je het product niet twee keer kan betalen.
eensquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Surface Book 2, je moet niet besparen op goed gereedschap.
oke, kwa laptops heb je smaakquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Surface Book 2, je moet niet besparen op goed gereedschap.
Welles! Ik kan het ook weten!quote:
Schuld is ook wel een verkeerd woord. Hypotheek of studielening is dus je eigen schuld. Klinkt beetje raarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
In Nederland kijkt men ook wel een beetje calvinistisch naar schulden. Voor je schuld moet je boete.
In Amerika is schuld debt, dat is gewoon normaal. Zoals een hypotheekschuld ook normaal is.
ik trek de systeembeheerderskaartquote:
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schuld is ook wel een verkeerd woord. Hypotheek of studielening is dus je eigen schuld. Klinkt beetje raar
Auto idd deels dan maar (gangbaar) huis is wat weer meer een ruilobject. Je moet alleen zorgen dat jijzelf kunt bepalen dat je het aan wie, voor wat (terug)verkoopt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uitzondering auto en hypotheek
Schaamte, en angst. Brieven niet openen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe hebben dit soort mensen het zo ver kunnen laten komen? Juridisch loket, de gemeente, gezond verstand, genoeg middelen om je financien op orde te krijgen. Blijkbaar moeten veel instanties achter dit soort mensen aan. Doe ik niet neerbuigend, ik wil slechts aankaarten dat het onterecht is dat mensen het afschuiven op het feit dat er niets is om hieraan iets aan te doen.
Zit vaak in het hoofd! Van kwaad tot erger!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe hebben dit soort mensen het zo ver kunnen laten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |