Vreemd dat je daar nu pas over begint. Nooit geweten dat dit zo'n enorm probleem was in de maatschappij.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals ik gisteravond al tikte.
Wel je wapenstok en glimmende handboeien willen laten zien, maar een vodje dragen als ID. Daarbij ook niet de-escalerend handelen. Nee gelijk er vol in gaan en de politie er bij roepen.
Dan ben je echt goed hoor als controleur in burger. Dan snap je het echt hoe je je moet opstellen richting mensen.
Niet alles is te trainen, soms moet je ook gewoon aanvoelen hoe je je in een situatie moet opstellen.
Het is mijn leider niet hoor, maar ik heb meer sympathie voor zijn ideeen dan de rest van de naivelingen en wegkijkers die daar in Den Haag zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:28 schreef The_End het volgende:
[..]
Snel, verdedig dit gedrag! Je leider wordt aangevallen.
Wat heeft dat ermee te maken dat hij een leugenaar is. Maakt dat andere politici beter of slechter?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:29 schreef Tengano het volgende:
Het is mijn leider niet hoor, maar ik heb meer sympathie voor zijn ideeen dan de rest van de naivelingen en wegkijkers die daar in Den Haag zitten.
Je beticht mij ervan dat het mijn leider is en ik leg je uit dat dat niet zo is en dat ik ik meer sympathie voor zijn ideeen heb. That's all.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dat hij een leugenaar is. Maakt dat andere politici beter of slechter?
Daarbaast bestaan zijn ideeen vooral uit leugens. Daar kan hij niks van waarmaken.
Dat doet je rest ook niet. Check de woningmarkt, de immigratieproblematiek, de integratieproblematiek, de criminaliteit, de zorg, het onderwijs en check de slagvaardige VVD maar.quote:
Dat kan ook niet, want ze moeten samenwerken. Dat wil FvD niet. Dus ze kunnen NIETS waarmaken; net zoals Wilders. Die roept ook al 20 jaar. Complete verspilling van zetels. Daarnaast zetten ze mensen tegen elkaar op met hun leugens.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat doet je rest ook niet. Check de slagvaardige VVD maar.
Ze hebben hem over de kwestie verteld, de kwestie die hij in het eerste deel van zijn verklaring omschrijft.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Niet uit het stukje wat je quote in elk geval.
Dat blijft dus in het ongewisse. Het verhaal van de dames (en niet van Baudet zelfquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
dan moet je het ook echt over de probleemgroep hebben en juist niet de wel functionerenden dan wegzetten als overlastgevende criminelen. Dan zul je niet van discriminatie of racisme beticht worden. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen?
Doe eens een quote als je wil?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
In zijn verklaring geeft hij aan dat hij wel degelijk wist dat het om een controle ging.
En niet om mannen die twee vrouwen lastig vielen.
ah nu gaan de hertjes de schuld krijgen ipv de opportunistische boodschapper genaamd baudet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat blijft dus in het ongewisse. Het verhaal van de dames (en niet van Baudet zelf) vertelt dat zij zich geïntimideerd voelden, door de heren.
Lees de OP.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:03 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat blijft dus in het ongewisse. Het verhaal van de dames (en niet van Baudet zelf) vertelt dat zij zich geïntimideerd voelden, door de heren.
[..]
Doe eens een quote als je wil?
Wie weet eigenlijk wat deze vrouwen gestemd hebben? Misschien is het wel een slinks complot om Baudet weer in een slecht daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ah nu gaan de hertjes de schuld krijgen ipv de opportunistische boodschapper genaamd baudet.
Jij kunt alleen maar schelden. Opzouten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
ah nu gaan de hertjes de schuld krijgen ipv de opportunistische boodschapper genaamd baudet.
Ja inderdaad, hier heb je gelijk in. Excuus.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Lees de OP.
Toen de dames bij hem kwamen was al duidelijk dat het werkelijk een controle was.
Er is potjandorie zelfs een agent bij geweest om het te bevestigen.
Of de medewerkers van de NS zich fatsoenlijk hebben gedragen weet ik niet.
Dat Baudet wist dat het een controle was wel.
Waar lees jij scheldwoorden? Hertjes? Opportunist?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Jij kunt alleen maar schelden. Opzouten.
Dat stelde ik in topic 1 al dat het groen links spionnen zouden gaan worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie weet eigenlijk wat deze vrouwen gestemd hebben? Misschien is het wel een slinks complot om Baudet weer in een slecht daglicht te stellen.
Meh.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar lees jij scheldwoorden? Hertjes? Opportunist?
De enige die scheldt ben jij zelf.
Dat krijg je als mensen gaan ontkennen dat hun grote leider gelogen heeft, terwijl dat glashelder is.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:26 schreef -Chakotay- het volgende:
god oh god
wat een reeks voor een kleine slip of the tongue
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie weet eigenlijk wat deze vrouwen gestemd hebben? Misschien is het wel een slinks complot om Baudet weer in een slecht daglicht te stellen.
Slip of the tongue in een geschreven Twitterbericht, uiteraard.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:26 schreef -Chakotay- het volgende:
god oh god
Hertjes, zo worden de vrouwtjes in corps kringen toch genoemd. Of zou dit een nigger scheld logica zijn dat alleen corporale lui deze term mogen gebruiken en het gebruik van deze term door het gepeupel als schelden wordt gezien.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar lees jij scheldwoorden? Hertjes? Opportunist?
De enige die scheldt ben jij zelf.
Geen slip of the tongue.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:26 schreef -Chakotay- het volgende:
god oh god
Ik denk dat dit twee mensen waren die niet direct in Baudets inner circle zitten, maar een beetje aan de periferie. Misschien heeft hij ze een keer gegeven, want alle vrouwen willen een beetje gedomineerd worden. Ze stemmen ongetwijfeld links, want het zijn vrouwen, en hebben nu van hun omgang met Baudet gebruik gemaakt om hem een verzonnen verhaal op de mouw te spelden. Ridderlijk als hij is springt Baudet natuurlijk meteen voor ze in de bres, ook al zijn ze links, en dat komt hem duur te staan nu blijkt dat ze dit hele voorval vooraf bekokstoofd hebben met de NS, de NOS en de politie om Baudet in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan?
Die vriendinnen die uiteindelijk alleen bekenden waren hebben het incident helemaal verzonnen en arme Baudet gelooft alles wat hem verteld wordt?
Gast. Tijd voor je pilletje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit twee mensen waren die niet direct in Baudets inner circle zitten, maar een beetje aan de periferie. Misschien heeft hij ze een keer gegeven, want alle vrouwen willen een beetje gedomineerd worden. Ze stemmen ongetwijfeld links, want het zijn vrouwen, en hebben nu van hun omgang met Baudet gebruik gemaakt om hem een verzonnen verhaal op de mouw te spelden. Ridderlijk als hij is springt Baudet natuurlijk meteen voor ze in de bres, ook al zijn ze links, en dat komt hem duur te staan nu blijkt dat ze dit hele voorval vooraf bekokstoofd hebben met de NS, de NOS en de politie om Baudet in een kwaad daglicht te stellen.
Context. Zeer belangrijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hertjes, zo worden de vrouwtjes in corps kringen toch genoemd. Of zou dit een nigger scheld logica zijn dat alleen corporale lui deze term mogen gebruiken en het gebruik van deze term door het gepeupel als schelden wordt gezien.
Leuke satire.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat dit twee mensen waren die niet direct in Baudets inner circle zitten, maar een beetje aan de periferie. Misschien heeft hij ze een keer gegeven, want alle vrouwen willen een beetje gedomineerd worden. Ze stemmen ongetwijfeld links, want het zijn vrouwen, en hebben nu van hun omgang met Baudet gebruik gemaakt om hem een verzonnen verhaal op de mouw te spelden. Ridderlijk als hij is springt Baudet natuurlijk meteen voor ze in de bres, ook al zijn ze links, en dat komt hem duur te staan nu blijkt dat ze dit hele voorval vooraf bekokstoofd hebben met de NS, de NOS en de politie om Baudet in een kwaad daglicht te stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |