Waarom zou Baudet dat dan niet mogen?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt niet al decennia aangekaart en benoemd wou je zeggen? Je geeft zelf nota bene voorbeelden ervan..
De NOS heeft er dus pas een item van gemaakt toen de NS bevestigd had dat Baudet gewoon een potje had zitten liegen.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Nou, ok, mss was het zaterdag
hier is de tijdlijn
10:22 p.m. · 31 jan. 2020
NWS / Forum voor Democratie heeft de meeste leden #2
Eerste Nos - 2 feb
NOS NIEUWS o POLITIEK o GISTEREN, 18:04
https://nos.nl/artikel/23(...)n-kaartcontrole.html
Twitter was 22.29 op vrijdagavond, de NOS heeft het dus ruim 36 uur laten liggen voor ze er wat mee deden, en deden er pas wat mee toen de NS bevestigd had dat het gelul in de ruimte was.twitter:thierrybaudet twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 22:29:56Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders! Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los uit politiek correct gelul! Red dit land! #FVD reageer retweet
Aldus het probleem wordt niet benoemd door de restquote:
Hoe erg kan je je eigen kromheid omdraaienquote:Op maandag 3 februari 2020 22:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zou Baudet dat dan niet mogen?
Het zou ook stom zijn om een beeldscherm te filmen als je ook gewoon een screenshot kan maken? Ik snap het niet?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe erg kan je je eigen kromheid omdraaien![]()
Dit is echt niet meer te filmen hoor
Ja, hij mag het aankaarten, maar dat is niet wat hij deed hè?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij dat niet mag dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer mooi aangekaart dat er een mocro probleem is. Dat klopt dan weer wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het gaat om zijn tweet. Die niet klopte. In de verste verten niet.
Dit is TB's oorspronkelijke tweet :quote:Op maandag 3 februari 2020 22:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vinden dat de islam niet in Nederland past of dat het een vervelende religie is of alles van die strekking is dan ook geen discriminatie. Vinden dat allochtone criminelen uitgezet moeten worden ook niet. Vinden dat Nederland de grenzen moet sluiten voor alles wat immigreert óók niet. Of ik het ermee eens ben is een tweede, maar dat zijn allemaal gewoon ideeën waar je voor of tegen kan zijn - en die in principe gaan om de inhoud.
Het wordt discriminatie - en dus een probleem - als je personen kwalificaties gaat toedichten omdat ze tot een bepaalde groep behoren. Iemand die Marokkaan is benoemen als gevaarlijk omdat het een Marokkaan is en Marokkanen nou eenmaal hoog scoren in misdaadstatistieken is dus discriminatie. De onschuldige Marokkaan kan er namelijk 1. niks aan doen dat ie Marokkaan is, en 2. al helemaal niet dat allerlei andere Marokkanen winkels lopen te beroven en korte rokjes lopen na te sissen.
En dat laatste is wat Baudet deed in zijn oorspronkelijke tweet. Even los van het waarheidsgehalte van het verhaal - hij dicht allerlei problemen toe aan willekeurige Marokkanen en dan ga je dus over de schreef. Een flink deel van zijn achterban krijgt er echter een vrij harde plasser van, dus ik sluit niet uit dat dit hem nog een bult juichende achterban oplevert ook. Vandaar mijn oproep om maar gewoon open te zijn over je intenties, ook als die ronduit discriminatoir zijn.
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer mooi aangekaart dat er een mocro probleem is. Dat klopt dan weer wel.
^^quote:Op maandag 3 februari 2020 23:02 schreef luxerobots het volgende:
Fout toegegeven?
Baudet zegt dat hij te snel geoordeeld heeft, maar dat hij wel gelijk heeft met het bredere kader van de falende multiculturele samenleving.
Een slimme tekst, en waarschijnlijk heeft huisadvocaat Theo daarbij geholpen, het scherpe randje is eraf, maar hij geeft zijn ongelijk niet toe.
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer mooi aangekaart dat er een mocro probleem is. Dat klopt dan weer wel.
quote:
Met het verzinnen van een situatie waarbij in werkelijkheid ook nog eens sprake was van een controle door een vervoerder kaart je geen probleem aan, daarmee bagatelliseer je het probleem juist, met je leugens.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die jip en janneke taal in die post zijn wel extreem cringe.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:49 schreef Eendenkooi het volgende:
Deze Arie vertelt ons allemaal wel even hoe het zit.
[..]
Het hele epistel
Ik heb nog nooit zo'n zwak verweer gezien. Een beetje snuggere linkse gast was hier mee aan de haal gegaan maar dit maakt weinig indruk.
Ik ben ook OOIT aangesproken door conducteurs in burger. Ik geloofde eerst niet dat het conducteurs waren, totdat er ineens een politieagent tevoorschijn kwam. Is al wel lang geleden overigens.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het verzinnen van een situatie waarbij in werkelijk ook nog eens sprake was van een controle door een vervoerder kaart je geen probleem aan, daarmee bagatelliseer je het probleem juist, met je leugens.
Echt mega herkenbaar dit, en omdat wij het eerst niet geloofden voordat er iets getoond werd moesten wij opeens maar 'niet zo bijdehand doen' en 'oppassen'.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook OOIT aangesproken door conducteurs in burger. Ik geloofde eerst niet dat het conducteurs waren, totdat er ineens een politieagent tevoorschijn kwam. Is al wel lang geleden overigens.
Ik heb mijn zegje op politiek gebied wel gedaan hier, dus vandaar geen commentaar daarop, maar de NS is echt niet gevrijwaard van asocialen helaas.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit idd. Links zoekt weer een stokje om mee te slaan of een kogel zoals bij Fortuyn die mongolen.
WTF?!quote:Op maandag 3 februari 2020 23:04 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dit is TB's oorspronkelijke tweet :
Baudet :
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier marokkanen in een trein.
Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders!
Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los van politiek correct gelul!
Red dit land!
Hooguit kan er tussen de regels doorgelezen worden maar er staat toch echt Vier marokkanen en niet DE marokkanen.
Vind dit een verkeerde insteek.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:46 schreef Nikonlover het volgende:
De PVV had het hof gevraagd strafvervolging af te dwingen van Samsom en diens PvdA-collega Hans Spekman. Die had eerder een vergelijkbare uitspraak gedaan.
Ik vond het meteen al een vreemde tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 23:04 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dit is TB's oorspronkelijke tweet :
Baudet :
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier marokkanen in een trein.
Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders!
Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los van politiek correct gelul!
Red dit land!
Hooguit kan er tussen de regels doorgelezen worden maar er staat toch echt Vier marokkanen en niet DE marokkanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |