Niet mijn OP.quote:We are born weak, we need strength; helpless, we need aid; foolish, we need reason. All that we lack at birth, all that we need when we come to man's estate, is the gift of education.
Kan niet hoog genoeg zijn, maar werken voor een bedrag waar anderen voor in bed blijven (ama/braddie) voelt niet goedquote:
Daar worden ze ook op geselecteerdquote:Op maandag 3 februari 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Al die mods die niet snappen hoe het werkt
echt hequote:Op maandag 3 februari 2020 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Al die mods die niet snappen hoe het werkt
hahahahaahahaquote:
ik ook, kan niet wachtenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zie a.s. woensdag mijn geliefde weer...en jij?
smooth mortiequote:Op maandag 3 februari 2020 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet het ook van je uiterlijk hebben
Maar waarom schaak je (helemaal?) niet meer?quote:
Geen zin meer. Te lang laten versloffen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar waarom schaak (helemaal?)je niet meer?
Haags heeft een nieuwe hobby.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar waarom schaak je (helemaal?) niet meer?
Jammerquote:Op maandag 3 februari 2020 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin meer. Te lang laten versloffen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Haags heeft een nieuwe hobby.
Mensen z'n auto uitschreeuwen.
Heb een laag libidoquote:Op maandag 3 februari 2020 20:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar waarom schaak je (helemaal?) niet meer?
Binnenkort wel als ggmm het een keer openbaar maaktquote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Crewbash
Gelukkig heeft onz geen mods
Hij houdt je aan het lijntjequote:Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Binnenkort wel als ggmm het een keer openbaar maakt
Stop deze actquote:Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, want ik was er behoorlijk goed in.
Yeah maar dat verleer je toch niet? Misschien niet meer zo'n hoog niveau maar toch wel voir een recreatief potje?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, want ik was er behoorlijk goed in.
Dat kan zeker nog wel ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Yeah maar dat verleer je toch niet? Misschien niet meer zo'n hoog niveau maar toch wel voir een recreatief potje?
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Nee grapje hoor @:flippieee de pippie
Je bent na @:tjacka en @:haags_kwartiertje en @:amarantha de beste mod van dit forum
Je vergeet @Vanillekwarkquote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Nee grapje hoor @:flippieee de pippie
Je bent na @:tjacka en @:haags_kwartiertje en @:amarantha de beste mod van dit forum
liefquote:Op maandag 3 februari 2020 20:22 schreef Tjacka het volgende:
Nee grapje hoor @:flippiee de pippie
zit je weer in nws?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Jeetje mijn notes schieten omhoog de afgelopen 2 dagen. Ik voel me weer als herboren
Afgelopen 7 dagen hequote:Op maandag 3 februari 2020 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Jeetje mijn notes schieten omhoog de afgelopen 2 dagen. Ik voel me weer als herboren
Niet zoveel in nws posten. Daar houden ze niet van mensen met een meningquote:Op maandag 3 februari 2020 20:24 schreef Fok-it het volgende:
Daar loop je overal wel tegenaan binnen fokquote:Op maandag 3 februari 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zoveel in nws posten. Daar houden ze niet van mensen met een mening
In onz mag ik alles zeggen van Flippiequote:Op maandag 3 februari 2020 20:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar loop je overal wel tegenaan binnen fok
quote:
Precies je bent immers in ONZ dat is altijd een goed excuus volgens sommige mensenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In onz mag ik alles zeggen van Flippie
lolquote:
Nee ik stop er ook mee. Geen zin in banquote:Op maandag 3 februari 2020 20:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet iets duidelijk kunnen maken toch?
fokkitpokkitrokkitquote:Op maandag 3 februari 2020 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik stop er ook mee. Geen zin in ban
Corn-Ettoquote:
Ik ook. Heb carte blanche. Daarom zit ik hier ook nogquote:Op maandag 3 februari 2020 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In onz mag ik alles zeggen van Flippie
Wat zijn we toch gezegendquote:Op maandag 3 februari 2020 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook. Heb carte blanche. Daarom zit ik hier ook nog
quote:
mag het niet van je vriendinquote:Op maandag 3 februari 2020 20:39 schreef Kiid het volgende:
Ik heb zin om een fapje te leggen alleen heb geen zin in gezeur
Wat ben je opeens online savondsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |