abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 25 mei 2020 @ 15:50:55 #226
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_193305583
reset
  Moderator dinsdag 26 mei 2020 @ 22:58:31 #227
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_193329884
Bedankt mannen. Het was een rare handdoekdag. Hopelijk is het volgend jaar beter.

[ Bericht 10% gewijzigd door UIO_AMS op 26-05-2020 23:07:13 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 11:50:16 #228
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_193519998
Eerste buitenlandse trip sinds de komst van corona in Europa gepland. Begin september een weekje met mijn vader naar een huisje van vrienden in Normandië. Dus eigenlijk de trip die we begin mei zouden maken.

Durven jullie het alweer aan om iets over de grenzen te boeken?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2020 @ 12:41:14 #229
73911 ultra_ivo
pi_193520589
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Eerste buitenlandse trip sinds de komst van corona in Europa gepland. Begin september een weekje met mijn vader naar een huisje van vrienden in Normandië. Dus eigenlijk de trip die we begin mei zouden maken.

Durven jullie het alweer aan om iets over de grenzen te boeken?
Voor m'n gevoel niet echt over de grenzen maar ik heb van de week een enkeltje Berlijn-Aken geboekt bij de Deutsche Bahn. Heen via diverse omwegen op de fiets.
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 7 juni 2020 @ 12:51:26 #230
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_193520713
Ik zit nog steeds met een plan voor Noorwegen en Zweden eind augustus. Zolang onze bootclub Kiel - Göteborg niet annuleert kunnen we in feite niks. Zelf annuleren betekent sowieso al het geld kwijt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 14:49:56 #231
45833 crew  Fogel
pi_193522158
Status:
Trip naar Londen met Norwegian - door Norwegian geannuleerd. Bedrag terug in "cashpoints" met 20% bonus. Juist omdat ze 20% extra geven heb ik voor deze optie gekozen, zelfs al is de kans aanwezig dat Norwegian omvalt
Trip naar Chicago met SAS - door mij geannuleerd. Bonuspunten heb ik al terug maar de belastingen nog niet.
Trip naar Brussel met SAS - is nog niet geannuleerd maar ik wacht erop dat SAS dat doet en dan wil ik mijn geld terug. Ze geven geen enkele vorm van bonus als ik voor een voucher kies, en de staat red SAS toch wel weer, dus ze bekijken het maar.
Trip van Amsterdam naar huis met SAS - is nog niet geannuleerd maar ik wacht erop dat SAS dat doet en dan wil ik mijn geld terug.
Trip naar Bergen met Hurtigruten gaat door zoals het er nu uitziet. (tenzij er een operatie in de weg komt, maar daar kan dat bedrijf niks aan doen natuurlijk)
Trip naar Longyearbyen met SAS, hoop dat die gewoon doorgaat.
Trip naar Singapore in de herfst voorlopig nog onveranderd en het ziet er naar uit dat Singapore Airlines langzaam maar zeker weer op Europa begint te vliegen, dus dat komt goed uit.

Verder maar alvast aan het kijken voor vakantie volgende zomer. Als de VS dan geen burgeroorlog heeft ofzo is dat een optie.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 15:03:42 #232
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_193522312
Gewoon naar Canada gaan bij een burgeroorlog. Sowieso veel mooier. B-).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 15:06:22 #233
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_193522343
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 12:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor m'n gevoel niet echt over de grenzen maar ik heb van de week een enkeltje Berlijn-Aken geboekt bij de Deutsche Bahn. Heen via diverse omwegen op de fiets.
Goed te regelen om een fiets mee te nemen bij DB? Kan dat überhaupt in de ICE?
Voor de Thalys worden absurde bedragen gevraagd om een fiets mee te nemen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  FOK!fotograaf zondag 7 juni 2020 @ 17:09:40 #234
73911 ultra_ivo
pi_193523621
quote:
5s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Goed te regelen om een fiets mee te nemen bij DB? Kan dat überhaupt in de ICE?
Voor de Thalys worden absurde bedragen gevraagd om een fiets mee te nemen.
Ik heb gekozen voor de IC. Op dit traject is de IC amper langzamer en heeft een ruim fietscompartement. Wel niet de snelste verbinding (direkte IC van Berlijn naar Aken). Aan de prijs kon ik zien dat deze al wat voller begon te raken.
  zondag 7 juni 2020 @ 17:41:51 #235
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193524032
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2020 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Eerste buitenlandse trip sinds de komst van corona in Europa gepland. Begin september een weekje met mijn vader naar een huisje van vrienden in Normandië. Dus eigenlijk de trip die we begin mei zouden maken.

Durven jullie het alweer aan om iets over de grenzen te boeken?
Begin juli een weekje Berlijn. Treinen rijden allemaal weer, meeste dingen zijn daar gewoon open. Dus dat ziet er goed uit. Al die protesten in Europa maken me wel nerveus, zie de bui al weer hangen dat er weer een stijging aan komt en dat het daardoor weer geannuleerd moet worden. We houden het in de gaten. Er kan gratis geannuleerd worden gelukkig.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 01:11:55 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193530924
Wij gaan volgend weekend een paar dagen weg in Nederland (Twente). In augustus willen we ook nog een weekje weg maar denk dat dit ook Nederland wordt. Ben dan ook 7 maanden zwanger dus vind het wel prima om wat dichter bij huis te zitten ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193533609
Ik was vorige week nog in Twente! Leuk daar hoor. :)

De zomervakantie is hier geannuleerd. Mij vriend zou op vlinderreis met zijn vader naar Noord Griekenland, maar dat is verschoven naar volgend jaar.
Ik zou naar Athene vliegen en hem ontmoeten in Thessaloniki om daarvandaan samen terug te reizen per trein via ongeveer alle landen op de Balkan.
Het interrail ticket is geannuleerd en ik denk dat dat allemaal maar gewoon een jaar opschuift. Het enige wat nog open staat is mijn ticket naar Athene voor over ruim 2 weken. Eens kijken wat daar de mogelijkheden zijn. :)

Voorlopig zit er weinig spannends in de pijplijn, maar gelukkig is er in Nederland ook genoeg leuks te doen. :)
Bonusvoordeel: kunnen we misschien mooi weg als ze de badkamer en keuken hier gaan doen. :p
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_193533851
quote:
5s.gif Op zondag 7 juni 2020 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Goed te regelen om een fiets mee te nemen bij DB? Kan dat überhaupt in de ICE?
Voor de Thalys worden absurde bedragen gevraagd om een fiets mee te nemen.
De fiets kan sowieso niet mee in de ICE toch. Dus dat wordt de IC pakken.
  maandag 8 juni 2020 @ 15:50:11 #239
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_193538280
Twente is de 2e mooiste plek van Nederland. Prima volk daar ook!
reset
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2020 @ 17:39:26 #240
73911 ultra_ivo
pi_193539624
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:23 schreef MCH het volgende:

[..]

De fiets kan sowieso niet mee in de ICE toch. Dus dat wordt de IC pakken.
Een aantal ICE's nemen wel fietsen mee. De NS wordt inmiddels links en rechts ingehaald op het gebied van fietsbeleid.
De Belgische regering heeft van het weekend aangekondigd dat voor de komende maanden het fietsen meenemen bij de NMBS gratis wordt. Dit om het binnenlands toerisme te steunen.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 8 juni 2020 @ 17:56:21 #241
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_193539821
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:39 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Een aantal ICE's nemen wel fietsen mee. De NS wordt inmiddels links en rechts ingehaald op het gebied van fietsbeleid.
De Belgische regering heeft van het weekend aangekondigd dat voor de komende maanden het fietsen meenemen bij de NMBS gratis wordt. Dit om het binnenlands toerisme te steunen.
En gotjeezus wat is de NMBS daar blij mee. Of ook maar in gekend. NOT :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 18:22:23 #242
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_193540263
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Een aantal ICE's nemen wel fietsen mee. De NS wordt inmiddels links en rechts ingehaald op het gebied van fietsbeleid.
De Belgische regering heeft van het weekend aangekondigd dat voor de komende maanden het fietsen meenemen bij de NMBS gratis wordt. Dit om het binnenlands toerisme te steunen.
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
En gotjeezus wat is de NMBS daar blij mee. Of ook maar in gekend. NOT :')
Nou ja, dat is in ieder geval beter dan het bizarre systeem van meerdere soorten kaartjes om je fiets mee te kunnen nemen dat ze nu hebben. Het is mij ook nog nooit gelukt om online gelijktijdig een fietskaart en een gewoon treinkaartje te reserveren bij NMBS
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  FOK!fotograaf maandag 8 juni 2020 @ 22:47:40 #243
73911 ultra_ivo
pi_193544741
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

En gotjeezus wat is de NMBS daar blij mee. Of ook maar in gekend. NOT :')
De communicatie loopt inderdaad niet erg soepel :).
  Moderator maandag 8 juni 2020 @ 23:54:33 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193545643
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 10:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik was vorige week nog in Twente! Leuk daar hoor. :)
Ik ben benieuwd ^O^

quote:
De zomervakantie is hier geannuleerd. Mij vriend zou op vlinderreis met zijn vader naar Noord Griekenland, maar dat is verschoven naar volgend jaar.
Ik zou naar Athene vliegen en hem ontmoeten in Thessaloniki om daarvandaan samen terug te reizen per trein via ongeveer alle landen op de Balkan.
Het interrail ticket is geannuleerd en ik denk dat dat allemaal maar gewoon een jaar opschuift. Het enige wat nog open staat is mijn ticket naar Athene voor over ruim 2 weken. Eens kijken wat daar de mogelijkheden zijn. :)

Voorlopig zit er weinig spannends in de pijplijn, maar gelukkig is er in Nederland ook genoeg leuks te doen. :)
Bonusvoordeel: kunnen we misschien mooi weg als ze de badkamer en keuken hier gaan doen. :p
Jammer dat het niet doorgaat, klinkt als een toffe reis! Sowieso O+ Balkan O+

quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 15:50 schreef Individual het volgende:
Twente is de 2e mooiste plek van Nederland. Prima volk daar ook!
Nog tips? We zitten in Markelo :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 9 juni 2020 @ 07:44:41 #245
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_193546991
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2020 23:54 schreef MaJo het volgende:

Nog tips? We zitten in Markelo :)
Doe maar normaal! (Dan doe je al gek genoeg want Tukkers houden niet van fratsen.)

En 40 km naar het zuiden is het mooiste gebied van de wereld! :D (daar houden ze ook niet van fratsen trouwens)
reset
pi_193548112
Volgens mij is Diepenheim een allercharmantst dorp (als ik het goed heb onthouden van mijn fietsrondje) en is het sowieso een mooie omgeving om te fietsen.
Ijsjes haal je bij Van der Poel in Hengelo of Enschede en mocht je van naaien houden; Samitex in Wierden en Megastoffen in Rijssen zijn echt enorm groot en hebben heel veel keuze. :)
Vergeet niet mondkapjes mee te nemen als je boodschappen wilt gaan doen in Duitsland. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 9 juni 2020 @ 11:45:10 #247
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_193549806
Onze vakantie dit jaar is geboekt! 2 weken NL. we beginnen op 4 september in Valkenburg en eindigen op Terschelling. :)

en over een kleine twee weken gaan we een paar daagjes naar de Efteling. En in juli met wat vrienden naar een Centerparcs.

Ben al blij dat we weer iets op de planning hebben staan.

De Achterhoek en Twente slaan we over, maar in beide heb ik gewoond en kom ik vaak zat. Wat voor tips ben je naar op zoek Majo?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  dinsdag 9 juni 2020 @ 14:09:18 #248
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193551931
Nog altijd onbekend wat het hier wordt, vriend en ik hebben beiden drie weken vrij in september.

Het originele plan was Transsib van ergens in Rusland, door Mongolië heen, wellicht naar Beijing maar dat konden we mooi vergeten met het allereerste coronanieuws :+. Het plan daarna was een beetje rondrijden door Europa met het langste verblijf in Zweden, tsja, lekker uitgekozen :'). En door de laatste persconferentie van Rutte kregen we het idee om naar Caribisch Nederland te gaan. Verder nog geen concrete plannen, want het moet wel helemaal veilig zijn en ook te doen zijn qua vliegprijzen. Als het niet doorgaat wordt het alsnog roadtrippen door Europa, want dan hoeft er niets vooruit geboekt te worden en kunnen we zelfs last minute nog kiezen waar we wel en niet heen gaan, op basis van veiligheid en hoe leuk het daar dan is voor een toerist.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193552336
gelukkig komen er wat geruchten dat Rusland vanaf 15 juli weer internationale vluchten toe gaat laten, hopelijk gebeurt dat ook. Met een beetje geluk vlieg ik dan zo snel mogelijk na 17 juli die kant op. met nog meer geluk kunnen we dan zelfs nog 3 reizen uitvoeren, wat ons jaar toch aardig zou redden.
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 15:23:48 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193552735
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 09:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens mij is Diepenheim een allercharmantst dorp (als ik het goed heb onthouden van mijn fietsrondje) en is het sowieso een mooie omgeving om te fietsen.
Ijsjes haal je bij Van der Poel in Hengelo of Enschede en mocht je van naaien houden; Samitex in Wierden en Megastoffen in Rijssen zijn echt enorm groot en hebben heel veel keuze. :)
Vergeet niet mondkapjes mee te nemen als je boodschappen wilt gaan doen in Duitsland. :)
Die gaat op de lijst! Zit op 10 km van ons hotel dus daar kunnen we wel heen fietsen :) Ik verwacht niet de grens over te gaan maar sowieso slim om al mondkapjes op voorraad te hebben ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 11:45 schreef superkimmi het volgende:
Onze vakantie dit jaar is geboekt! 2 weken NL. we beginnen op 4 september in Valkenburg en eindigen op Terschelling. :)

en over een kleine twee weken gaan we een paar daagjes naar de Efteling. En in juli met wat vrienden naar een Centerparcs.

Ben al blij dat we weer iets op de planning hebben staan.

De Achterhoek en Twente slaan we over, maar in beide heb ik gewoond en kom ik vaak zat. Wat voor tips ben je naar op zoek Majo?
We slapen in Markelo en kunnen fietsen huren bij het hotel. Het idee is vooral om lekker rustig aan te doen en wat in de omgeving te fietsen (mits het niet alleen maar gaat regenen). Ik denk dat we ook even een uitstapje naar Hengelo maken. Daar is mijn moeder geboren dus altijd leuk om even langs te gaan (ben er al geen jaren geweest!).
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')