SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------------------------------------------------------
Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?
RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-------------------------------------------------------------
Belangrijke data
In het vorige topic uitgezwaaid:
[ Bericht 4% gewijzigd door SQ op 23-04-2020 13:42:26 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Oh! Ik zal mijn spoiler binnen kort ook eens updaten.. Ik ben inmiddels 2 jaar ouder..![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ach Barreltje.. dikke knuffel
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Ach barrel toch...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)![]()
Barrel wat stom en oneerlijk weer en wat een achtbaan. Hoop dat de lichamelijke nasleep in ieder geval meevalt. Sterkte!
Majo succes met de punctie! Spannend weer!![]()
Barrel weet je al meer?
Ik heb net de punctie gehad, alles is goed gegaan. Er waren 18(!!!) eicellen![]()
Vrijdag TP als alles goed is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
18! Dat geeft de burger moed, MaJo. Mijn duimen draaien weer!
Barrel, ik weet niet wat ik zeggen moet.![]()
Morgen ben ik vast weer mezelf.![]()
Wauw, mooie score majo! Hopelijk een hele berg goede embryo's!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef MaJo het volgende:
Barrel weet je al meer?
Ik heb net de punctie gehad, alles is goed gegaan. Er waren 18(!!!) eicellen![]()
Gaan jullie nu voor 1 of 2 embryo's?disclaimer![]()
Wow Majo!!! 18 !! Is dat een normale score voor jou? Wat goed!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:18 schreef MaJo het volgende:
Barrel weet je al meer?
Ik wordt vanmiddag gebeld.. ondertussen deed ik zelf ook een testje en die was mooi wit.. dus bij deze sluit ik zelf die bbz wel uit..![]()
Verder hebben we toch al een beetje zitten kijken wanneer we in de toekomst een nieuwe poging zouden willen doen.. dat komt dan in juni uit.. dat geeft ook weer wat rust![]()
na deze shift eerst maar eens het gesprek met de arts hebben over welk pad we gaan bewandelen.. maar de supplementen zijn weer besteld en een sport en eet schema is weer gemaakt..
En jah. We hebben er gister om gehuild.. en gevloekt en gesipt.. maar we hebben er ook 5 weken van genoten en gehoopt.. het positieve gevoel blijft voorlopig nog wel en in de tussentijd gaan we gewoon zelf ook aan de slag
@Barreltje, wat 'fijn' dat de test wit was. Wat ben je moedig.![]()
MaJo, 18!![]()
![]()
Ik ben inmiddels met de pil gestart.![]()
![]()
Gheheh.. we houden elkaar wat dat betreft goed in balans hoor.. K. is een onverbeterlijke pessimist.. Ik een enorme optimist.
Ik kan ons leven gewoon niet voorstellen zonder kindje(s) .. dus dat moet gewoon lukken op een gegeven moment..![]()
We hebben nog 1 (vergoedde) poging. Het feit dat het nu -tot op zekere hoogte- wel weer gelukt is geeft gewoon goede hoop voor de laatste poging
We gaan voor 2! Hopelijk is dat net het zetje dat mijn lichaam nodig heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Wauw, mooie score majo! Hopelijk een hele berg goede embryo's!
Gaan jullie nu voor 1 of 2 embryo's?En met een beetje geluk blijven ze beiden plakken
Bij de eerste punctie waren het er 21, bij de tweede 7. Beide keren bleven er 6 over dus kwantiteit zegt echt helemaal niks.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wow Majo!!! 18 !! Is dat een normale score voor jou? Wat goed!
Ik wordt vanmiddag gebeld.. ondertussen deed ik zelf ook een testje en die was mooi wit.. dus bij deze sluit ik zelf die bbz wel uit..![]()
Verder hebben we toch al een beetje zitten kijken wanneer we in de toekomst een nieuwe poging zouden willen doen.. dat komt dan in juni uit.. dat geeft ook weer wat rust![]()
na deze shift eerst maar eens het gesprek met de arts hebben over welk pad we gaan bewandelen.. maar de supplementen zijn weer besteld en een sport en eet schema is weer gemaakt..
En jah. We hebben er gister om gehuild.. en gevloekt en gesipt.. maar we hebben er ook 5 weken van genoten en gehoopt.. het positieve gevoel blijft voorlopig nog wel en in de tussentijd gaan we gewoon zelf ook aan de slag
Wat "fijn" dat de test nu wit is, een bbz kun je echt niet gebruiken bovenop allesEn wat ben je ontzettend positief en sterk zeg! Ik hoop echt dat na een beetje rust het jullie eindelijk gegund is
Bleh de pil is stomquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:37 schreef Cygne het volgende:
@:Barreltje, wat 'fijn' dat de test wit was. Wat ben je moedig.![]()
MaJo, 18!![]()
![]()
Ik ben inmiddels met de pil gestart.Gelukkig mocht ik aan de nuvaring, heb daar een stuk minder last van! Maar het blijft heel vreemd om anticonceptie te gebruiken als je grootste wens een kindje is
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Wat fijn dat je zo optimistisch bent Barrel, ik vind je echt heel sterk.
Ik heb het bloedprikken even verzet naar volgende week. Hoe langer ik niet zwanger ben geweest, hoe meer betrouwbaar de uitslag is. En het is voor nu ook wel even goed zo. Even geen baby 'plannen' en even geen stress.![]()
Waar moet je bloed voor laten prikken donna?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Hahaha, bij ons is dat precies andersom.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. we houden elkaar wat dat betreft goed in balans hoor.. K. is een onverbeterlijke pessimist.. Ik een enorme optimist.
Ik kan ons leven gewoon niet voorstellen zonder kindje(s) .. dus dat moet gewoon lukken op een gegeven moment..![]()
We hebben nog 1 (vergoedde) poging. Het feit dat het nu -tot op zekere hoogte- wel weer gelukt is geeft gewoon goede hoop voor de laatste poging
@MaJo, ja zo'n gek idee. Maar wil nu ook echt niet zwanger worden. Had ook pas later mogen beginnen. Maar goed, even doorbijten dan maar.![]()
Barrel, wat ben je mega sterk. Wauw!En ik ben blij te lezen dat een BBZ je bespaard blijft. Je hebt al genoeg op je bordje gehad. Mooi om te lezen dat jullie dit moed en kracht geeft.
Nog van een andere orde: Ik meen me te herinneren dat je ging solliciteren naar een andere functie? Gaat dat nog door?
Majo, wat een prachtig aantal zeg!Is de punctie voor jou met narcose een beetje fijn verlopen? Hoe gaat het nu met je hoofd? Kan je een beetje voldoende rust vinden?
Cygne ook weer gestart, succes!!![]()
![]()
Barrel wat ongelooflijk kut, maar wat anderen ook zeggen: je komt sterk over! In elk geval kán je lijf wel zwanger raken, dat geeft de burger moet.![]()
Majo, wow wat een score. In elk geval een goed begin, hopen op veel mooie embryo's en zwangerschap.
Shine bright like a diamond.![]()
Dat laatste, waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan voor 2! Hopelijk is dat net het zetje dat mijn lichaam nodig heeftEn met een beetje geluk blijven ze beiden plakken
[..]
Bij de eerste punctie waren het er 21, bij de tweede 7. Beide keren bleven er 6 over dus kwantiteit zegt echt helemaal niks.
Wat "fijn" dat de test nu wit is, een bbz kun je echt niet gebruiken bovenop allesEn wat ben je ontzettend positief en sterk zeg! Ik hoop echt dat na een beetje rust het jullie eindelijk gegund is
[..]
Bleh de pil is stomGelukkig mocht ik aan de nuvaring, heb daar een stuk minder last van! Maar het blijft heel vreemd om anticonceptie te gebruiken als je grootste wens een kindje is
![]()
Bloedstollingswaarde van na de miskramen. Moet minimaal 9 weken niet zwanger zijn geweest voordat de uitslagen betrouwbaar zijn en liever nog wat langer. Het is 10 weken geleden nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:16 schreef Barreltje het volgende:
Waar moet je bloed voor laten prikken donna?
@MaJo wat een mooie score!![]()
![]()
waar zijn die waardes dan voor nodig?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Bloedstollingswaarde van na de miskramen. Moet minimaal 9 weken niet zwanger zijn geweest voordat de uitslagen betrouwbaar zijn en liever nog wat langer. Het is 10 weken geleden nu.
@:MaJo wat een mooie score!
ik kan ze me niet herrineren van mijn miskraam en ben dan daarnaast natuurlijk ook benieuwd ihkv de huidige miskraam
ja dat solliciteren..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:20 schreef Peacefulll het volgende:
Barrel, wat ben je mega sterk. Wauw!En ik ben blij te lezen dat een BBZ je bespaard blijft. Je hebt al genoeg op je bordje gehad. Mooi om te lezen dat jullie dit moed en kracht geeft.
Nog van een andere orde: Ik meen me te herinneren dat je ging solliciteren naar een andere functie? Gaat dat nog door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben er nogal gefrustreerd door
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: