Ja ik raakte in paniekquote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef gianni61 het volgende:
lapohunters
bijna net zo erg als topickapers
sorry is niet genoeg, sorryquote:
OKÉ HET SPIJT ME!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nee er zijn wel betere idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dit niet de aller- aller- allerbeste TT die ik ooit maar dan ook werkelijk ooit heb gezien.
Sorry?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Maarja alles beter dan de TT's van Haags.
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Schaken?quote:
Tegen de boven/binnenkant van een kastje?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Het is toch logischer om zon strip richting de muur te richten?
Que?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Het is toch logischer om zon strip richting de muur te richten?
ze heeft een RGBcoloredwifiledstripquote:
Ja aam de tafel richting de muur. Of op de muur plakkenquote:Op maandag 3 februari 2020 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tegen de boven/binnenkant van een kastje?
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dit niet de aller- aller- allerbeste TT die ik ooit maar dan ook werkelijk ooit heb gezien.
Je plakt dat toch niet tegen de muurquote:Op maandag 3 februari 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aam de tafel richting de muur. Of op de muur plakken
Krijg de tyfus.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Snap die ledstrips niet, die zijn toch wel erg lelijk als je ouder bent dan 14 of in een huis zonder wielen woont.
Noem jij bitterbal nu een puberale kampertokkie?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Snap die ledstrips niet, die zijn toch wel erg lelijk als je ouder bent dan 14 of in een huis zonder wielen woont.
Ik etaleer slechts mijn goede smaakquote:Op maandag 3 februari 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem jij bitterbal nu een puberale kampertokkie?
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik etaleer slechts mijn goede smaak
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:05 schreef Muck het volgende:
Kom vieze kampertokkieballenledsctriphaters
Dans mee met mij![]()
![]()
Ik vind het paard altijd moeilijk om nuttig te gebruiken.quote:
Jaaaaaah wiebelen dansen dansen dansenquote:Op maandag 3 februari 2020 14:05 schreef Muck het volgende:
Kom vieze kampertokkieballenledsctriphaters
Dans mee met mij![]()
![]()
Waarom?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik vind het paard altijd moeilijk om nuttig te gebruiken.
Of Romanoquote:Op maandag 3 februari 2020 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Omdat ik het moeilijker vastzetten vindt, het paard is niet zo flexibel zegmaar.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Omdat ik het moeilijker vastzetten vindt, het paard is niet zo flexibel zegmaar.
Ja jij zal me wel een mogool vinde maar da boeit me niks snaptequote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaah wiebelen dansen dansen dansen
quote:Pack it up, pack it in, let me begin
I came to win, battle me that's a sin
I won't ever slack up, punk you better back up
Try and play the role and yo the whole crew'll act up
Get up, stand up (c'mon!) see'mon throw your hands up
If you've got the feeling, jump across the ceiling
Muggs lifts a funk flow, someone's talking junk
Yo I bust him in the eye, and then I'll take the punk's hoe
Feelin', funkin', amps in the trunk and I got more rhymes
Than there's cops at a Dunkin' Donuts shop
Sho' nuff, I got props
From the kids on the hill plus my mom and my pops
I came to get down, I came to get down
So get out your seat and jump around!
Kom op konijntje doe maar wiebele wiebelequote:
Hey VKquote:Op maandag 3 februari 2020 14:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja jij zal me wel een mogool vinde maar da boeit me niks snapte
quote:
Nee das hem niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]mis m nog steeds.
Ik verdenk _Asjemenou, maar die blijft ontkennen
is ie der wel weer?quote:
Brabo gespot!quote:Op maandag 3 februari 2020 14:19 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja jij zal me wel een mogool vinde maar da boeit me niks snapte
lolquote:Op maandag 3 februari 2020 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent echt geen vk?
Stuur een mailtje naar fokquote:Op maandag 3 februari 2020 14:31 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
lol
Nee ik hoop ooit mod te kunnen worden en dat is me nog nooit gelukt.
Heb al ooit gesolliciteerd maar ik denk dat ik een domme typfout heb gemaakt ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur een mailtje naar fok
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb al ooit gesolliciteerd maar ik denk dat ik een domme typfout heb gemaakt ofzo.
Brabo's maken nooit typefouten.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb al ooit gesolliciteerd maar ik denk dat ik een domme typfout heb gemaakt ofzo.
Wijs ze op je bijdrage aan dts, dan vergeven ze je dat welquote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Leuk gedaan bittergarnituurtjequote:Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
JONGENS HET IS KLAAR![]()
OMFG KIJK HOE VET![]()
[ afbeelding ]
Mijn bittercavequote:Op maandag 3 februari 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk gedaan bittergarnituurtje
Oké, dit is wel cool.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
OMFG KIJK HOE VET![]()
[ afbeelding ]
Is geen geintje, maar ik kon het overduidelijk niet winnen van @SuperwormJimquote:
Wij voegen dingen aan de Nederlandsche Taal toequote:Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brabo's maken nooit typefouten.
Nou af en toe beetje rellen daar toch. De nieuwe gang kan daar niet zo goed tegen lijkt welquote:Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wijs ze op je bijdrage aan dts, dan vergeven ze je dat wel
Ja hequote:Op maandag 3 februari 2020 14:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oké, dit is wel cool.
[..]
Is geen geintje, maar ik kon het overduidelijk niet winnen van @:superwormjim
Daar heeft FOK! zichzelf mee in de voet geschoten joh
[..]
Wij voegen dingen aan de Nederlandsche Taal toe
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:35 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oké, dit is wel cool.
[..]
Is geen geintje, maar ik kon het overduidelijk niet winnen van @:superwormjim
Daar heeft FOK! zichzelf mee in de voet geschoten joh
[..]
Wij voegen dingen aan de Nederlandsche Taal toe
Hoe vet!quote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TV / Domino Day na elf jaar terug op televisie
Wel in een mus-proof locatie hoop ik?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
TV / Domino Day na elf jaar terug op televisie
Denk het.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel in een mus-proof locatie hoop ik?
Ja. Daar ligt het zéker aan.quote:
Ik vind het tofquote:Op maandag 3 februari 2020 14:33 schreef bitterbal het volgende:
OMFG KIJK HOE VET![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ook een spook effectquote:Op maandag 3 februari 2020 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja. Daar ligt het zéker aan.
[..]
Ik vind het tof
Maak een filmpjequote:Op maandag 3 februari 2020 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ook een spook effect![]()
Om eventuele inbrekers af te schrikken
Hoezo?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja. Daar ligt het zéker aan.
[..]
Ik vind het tof
Sommige users worden gevraagdquote:Op maandag 3 februari 2020 14:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
👊quote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sommige users worden gevraagd
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DOMINO DAY KEERT TERUG
JAAAAAAAAA
Nou nog een auto kopenquote:
Was datquote:Op maandag 3 februari 2020 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nog een auto kopen![]()
de Bitter SC bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Wow series?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die is gebruikt tijdens zo'n recordpoging
Ik ben meer van de achterkantenquote:Op maandag 3 februari 2020 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Vond die koplampen vroeger altijd super vet
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben meer van de achterkanten
Gewoon omgooien en keihard juichen alsof je er zojuist 11 miljoen heb zien vallenquote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een steentje, hoe dominee je daarmee dan?
Het mislukt nooitquote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon omgooien en keihard juichen alsof je er zojuist 11 miljoen heb zien vallen
Niets mis met een goede voorbumperquote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben meer van de achterkanten
Nee als die ene steen al mislukt kan je beter gelijk aansluiten bij de jostibandquote:
Ik ben niet zo van de hele grote bumpers.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niets mis met een goede voorbumper
Ik welquote:Op maandag 3 februari 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hele grote bumpers.
Daar hebben ze me ontslagenquote:Op maandag 3 februari 2020 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee als die ene steen al mislukt kan je beter gelijk aansluiten bij de jostiband
Zul je zien dat je net af aan het aftellen bent en dat er dan een lompe vogel tegenaan fladdert.quote:
Otoow. Kun je rijden als je je skoetah ontgroeid bentquote:
Ja VRAAG DANquote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meierijstadquote:
Ik heb dat aanbod al meermaals afgewezenquote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jezus gastquote:Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet. Hogere machten moeten dat doen.
Da's Waalwijk, toch? :
Check mijn ledstripquote:Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat aanbod al meermaals afgewezen
Da's Veghel, Skindel en nog wat, toch?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat aanbod al meermaals afgewezen
De originele Multipla is dan wel weer kek.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Koplampen en bumpers moeten een beetje in verhouding zijn, anders is het al heel snel een Fiat Multipla.
Daar kun je gewoon mee rijden hoor maar mensen lachen je wel uit en wijzen je vol afschuw na.
Wanneer vraag je mijquote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, met dat soort uitlatingen schop je het nooit tot mod
Ze moeten niet te groot zijn, maar een mooie D cup kan best lekker zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de hele grote bumpers.
O, ik dacht aan een heel andere vraagquote:Op maandag 3 februari 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die vraag waar jullie het nu over hebben
Ja lekker geknutseld weerquote:
O ja, werken.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon gaan werken
Welke vraag?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht aan een heel andere vraag
Haha en Plompzakker danquote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, met dat soort uitlatingen schop je het nooit tot mod
Das een flinke bak hoorquote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeie naam wel voor een auto, Senator.
Keihard gemaaktquote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Grap gemaakt. Keihard gelachen.
Miss heb ik der ook wel gevingerd. Wie was het?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gevingerd in Veghel.
Ik ben denk ik nog minder leuk als mod dan dat ik nu al ben.quote:
Nóg minder leuk?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog minder leuk als mod dan dat ik nu al ben.
Oh sorry.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat alles wat je te zeggen hebt
quote:
Leuk hequote:Op maandag 3 februari 2020 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh sorry.
Helemaal fantastisch![]()
![]()
wat leuk al die kleurtjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanessa!!quote:Op maandag 3 februari 2020 14:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Haha en Plompzakker dan
[..]
Das een flinke bak hoor
[..]
Keihard gemaakt
[..]
Miss heb ik der ook wel gevingerd. Wie was het?
Ja moet je nagaan, het kan dus nog erger.quote:
Ik zie ook nog een ananasje verlegen achter een beeldscherm staanquote:
Welke van de 3?quote:
Ik denk dat US voor die dure gaat.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Welke van de 3?
Die dikke?
Die schele?
Die dure?
Ja die geeft nu ook lichtquote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie ook nog een ananasje verlegen achter een beeldscherm staan
De dikke goedkope.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Welke van de 3?
Die dikke?
Die schele?
Die dure?
En een rat die zijn kopje uit een gaatje in de muur steektquote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie ook nog een ananasje verlegen achter een beeldscherm staan
Maakte me vroeger echt helemaal niks uit, maar net op wie mijn blik vielquote:Op maandag 3 februari 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat US voor die dure gaat.
Dat deed die toch al, of was de batterij leeg?quote:
Ja die is gek idd.quote:
Hij stond uitquote:Op maandag 3 februari 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat deed die toch al, of was de batterij leeg?
Rustaaaagggquote:Op maandag 3 februari 2020 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Maar ik eet vnv kippensoep. Heel dik gevuldquote:
Lekkahquote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar ik eet vnv kippensoep. Heel dik gevuld
Heerlijk, zo'n kuiltje jusquote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik andijvie stamppot met worst en heel veel jus en nog wat jus. En dan maak ik zon kuiltje want dat doen we hier in nederland. en daar doe ik dan nog meer jus in.
Ieuwlquote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Ik andijvie stamppot met worst en heel veel jus en nog wat jus. En dan maak ik zon kuiltje want dat doen we hier in nederland. en daar doe ik dan nog meer jus in.
Cultuurverloochenaarquote:
Wat voorn worst?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Lekker!quote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
G E N O Tquote:Op maandag 3 februari 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel nog tussen pasta en gebrande paprika-tomatensaus met Parmezaanse kaas of aardappelpuree met rode kool en stooflapje.
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij delen niet dezelfde smaak.
h o m oquote:
Nur waarheid spreken svpquote:
Koplamp-achterkant.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij delen niet dezelfde smaak.
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef Filosoofert het volgende:
Unox echt wel een van de beste hoor...
Koop eens een verse van een gerenomeerde slagerij en je piept wel anders.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:35 schreef Filosoofert het volgende:
Unox echt wel een van de beste hoor...
ik zeg toch EEN VAN DEquote:Op maandag 3 februari 2020 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop eens een verse van een gerenomeerde slagerij en je piept wel anders.
BOOM BOOM BOOMquote:
beetje geraspte oude kaas door de stamppot doenquote:Op maandag 3 februari 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
Geen idee, zat binnenquote:Op maandag 3 februari 2020 16:17 schreef Karzai het volgende:
Haagsieeeeeeeeeeee ga naar huis joh, kan je nog een uurtje op het terras zitten
Wat was het lekker weer vandaag he
Was je kat binnenquote:
Zat je was binnen?quote:
hahahahahaha iddquote:Op maandag 3 februari 2020 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Filo en ik zijn Sherlock aan het spelen.
ff dieper graven hoorquote:
Ik welquote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar niks in huis
Ik heb brownies in de vriezer. MAAR DAAR HEB IK NU NIKS AAN.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:36 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb trek in iets lekkers maar niks in huis
Zo ongezond is dat nietquote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef Karzai het volgende:
beetje gezond doen na al die aardappelen
Ach als de recensies goed zijn?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag gister het menu van een Thais bezorgrestaurantje hier en dat zag er wel lekker uit, maar van buitenaf is het zo'n vaag dubieus tentje dus ik durf niet.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef Karzai het volgende:
Hoeft niks te zeggen, ik zou het gewoon eens proberen
Nooit gehad.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mits geen harige uitlopers en/of groen-paarse plekken, deze zijn zwaar GIFTIG!!!
De meeste Thai zijn gelukkig extreem hygyenischquote:Op maandag 3 februari 2020 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag gister het menu van een Thais bezorgrestaurantje hier en dat zag er wel lekker uit, maar van buitenaf is het zo'n vaag dubieus tentje dus ik durf niet.
Ja je moet iedere dag goed wassen, 1x ontsteken en hij moet erafquote:Op maandag 3 februari 2020 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste Thai zijn gelukkig extreem hygyenisch
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja je moet iedere dag goed wassen, 1x ontsteken en hij moet eraf
Ja die zijn wel positief.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach als de recensies goed zijn?
Gewoon doen, proef je niets van.quote:
qua detectivebureau?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit hardop te lachen hier
Was beter geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
Sugarsnaps uit guatamala, ik had ook gewoon sperziebonen uit holland kunnen nemen
Was beter geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:06 schreef Karzai het volgende:
Sugarsnaps uit guatamala, ik had ook gewoon sperziebonen uit holland kunnen nemen
Dat welquote:
Te snel en te stevig. Het was gewoon pure onzin.quote:Thierry Baudet vindt achteraf dat hij te snel een bericht op sociale media heeft geplaatst over het incident in de trein waarbij twee vriendinnen van hem betrokken waren.
Op Instagram en Twitter schreef de leider van Forum voor Democratie vrijdag dat de twee ernstig waren lastiggevallen door Marokkanen. Het bleken controleurs van de NS. Dat bericht was te snel en te stevig, laat Baudet nu weten op Facebook.
"Daarbij heb ik de kwestie te haastig in een bredere politieke context getrokken: de context namelijk van de gevolgen van de massale immigratie, integratieproblemen en het gebrek aan veiligheid dat vele Nederlanders daardoor dagelijks zien en ervaren", schrijft hij. "Uiteraard heb ik niemand willen beschuldigen die geen blaam treft. Dit heb ik de NS inmiddels ook laten weten."
https://nos.nl/artikel/23(...)en-intimiderend.html
Begrijp sowieso niet waarom je op Baudet zou stemmen. Zeker als je ziet wat hij over vrouwen schrijft.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Maak het nog erger
[..]
Te snel en te stevig. Het was gewoon pure onzin.
keihard gelachen om zijn statement op Facebookquote:Op maandag 3 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Maak het nog erger
[..]
Dohquote:Op maandag 3 februari 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat het veel gevolgen zal hebben
Het zou me niet verbazen dat hij steigt in de peilingen, want Nederlandquote:Op maandag 3 februari 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
Denk niet dat het veel gevolgen zal hebben
Die manquote:Op maandag 3 februari 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
Maak het nog erger
[..]
Geloof er geen flikker van dat die medewerkers zo intimiderend waren. Sowieso zie je ze al van te voren andere mensen controleren en wtf is wapengerei.Bedoeld hij die boeteprinter?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
keihard gelachen om zijn statement op Facebook
Denk hetquote:Op maandag 3 februari 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van dat die medewerkers zo intimiderend waren. Sowieso zie je ze al van te voren andere mensen controleren en wtf is wapengerei.Bedoeld hij die boeteprinter?
Het scanapparaatje. Kun je flinke klappen mee uitdelenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof er geen flikker van dat die medewerkers zo intimiderend waren. Sowieso zie je ze al van te voren andere mensen controleren en wtf is wapengerei.Bedoeld hij die boeteprinter?
Rabbitgodquote:Op maandag 3 februari 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
In eckte studentenleeft stijl opwarm nasi met sateh gehad en nog de helft over voor morgen![]()
Skere studentenleeft
Ja jezus. Hoop echt dat hij van zijn voetstuk valt. Het verbaast mij wel want had niet de indruk dat het een domme man is.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het scanapparaatje. Kun je flinke klappen mee uitdelen
Flink wat sambal doorheen roeren. Best te etenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:28 schreef DerRabbit het volgende:
In eckte studentenleeft stijl opwarm nasi met sateh gehad en nog de helft over voor morgen![]()
Skere studentenleeft
Behalve dat hij nogal op zichzelf geilt en graag erudiet wil overkomen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jezus. Hoop echt dat hij van zijn voetstuk valt. Het verbaast mij wel want had niet de indruk dat het een domme man is.
Niks van gezien. Heb geen FOX Sports, dus toen ik de uitslag wist, wist ik al genoeg en dan kijk ik niet naar Studio Sport, iets wat ik wel vaker doe op zondagavond .quote:
Liesjequote:Op maandag 3 februari 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk om te volgen:
RLS / Hitchhiking to Twitchcon
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks van gezien. Heb geen FOX Sports, dus toen ik de uitslag wist, wist ik al genoeg en dan kijk ik niet naar Studio Sport, iets wat ik wel vaker doe op zondagavond .
Sowieso speelt PSV vaak op zaterdag, dus hoef ik zondags al niet meer te kijken.quote:
Die man moet een beste databundel hebbenquote:Op maandag 3 februari 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk om te volgen:
RLS / Hitchhiking to Twitchcon
Is wel.een lijdensweg dit jaarquote:Op maandag 3 februari 2020 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sowieso speelt PSV vaak op zaterdag, dus hoef ik zondags al niet meer te kijken.![]()
![]()
Daarnaast bij thuiswedstrijden ben ik toch in het stadion geweest en heb de wedstrijd dus toch al gezien.![]()
![]()
Dat helaas wel ja. Ik maak nu mee, wat jij bijna ieder jaar doormaakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel.een lijdensweg dit jaar
Volgend jaar weer een jaarquote:Op maandag 3 februari 2020 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel.een lijdensweg dit jaar
quote:Op maandag 3 februari 2020 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat helaas wel ja. Ik maak nu mee, wat jij bijna ieder jaar doormaakt.
Lol denk ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man moet een beste databundel hebben
Doe even normaalquote:Op maandag 3 februari 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ADO moet gewoon lekker degraderen, kunnen ze weer kampioen worden jeej
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |