abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 februari 2020 @ 11:45:54 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191324705
Game on.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:55:44 #2
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191324832
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt, maar daar blijft het dan meestal ook bij voor mij dan, als ik weet dat ik morgen of volgende week weer een ander heb om mee te daten.
Of dan vergelijk ik deze met een date van vorige week die ik morgen ook weer tref.

Terwijl hij misschien perfect bij me past, maar door de extreme vergelijking die je kan doen, iemand op kleine dingen dan kan afvallen.

Misschien wat lastig om uit te leggen wat ik precies bedoel.
Nee ik snap het best. Maar ik wil er ook gewoon verder vrij nuchter in staan. Alles hangt er ook gewoon van af of iemand bijvoorbeeld überhaupt terugappt. En wie zegt niet dat de wederhelft exact hetzelfde doet?

Vergelijken doe je ergens altijd wel. Dat heb ik ook nog dat ik weleens teruggrijp dat een vrouw mij op een eerdere date doet lijken bijvoorbeeld. Daar krijg ik dan ook wel weer een gevoel bij. Positief; puur seksueel; soms kriegelig of negatief... Maar ja, zoals ik zeg, het zijn wel gewoon compleet andere mensen. Die er net even wat anders in staan. En daarnaast, als ik op kleine dingen afval... Dan ben ik het toch gewoon niet? ;)

En ja, wat het dan wordt? Eerlijk gezegd vind ik het allemaal wel prima. Een leuke avond is fijn; seks is fijn en als het een relatie wordt, dan is dat hartstikke mooi. Je kan zelf zo vreselijk veel aan dat Tinderen of Bumbelen ophangen, dat het echt een serieuze burden wordt. Denk dat dat misschien nog wel meer de doodsteek is voor potentieel contact dan dat sleepnetten of iets dergelijk dat is.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  maandag 3 februari 2020 @ 11:57:18 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191324845
Mijn opmerkingen ging vooral over het sleepnetten (had er nog nooit van gehoord :+ ) en je evt tig dates in een week hebt.
Dat het altijd afhangt van de mensen, de intenties van beiden + je eigen instelling. ja dat klopt :)
  maandag 3 februari 2020 @ 12:09:56 #4
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191325008
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Mijn opmerkingen ging vooral over het sleepnetten (had er nog nooit van gehoord :+ ) en je evt tig dates in een week hebt.
Dat het altijd afhangt van de mensen, de intenties van beiden + je eigen instelling. ja dat klopt :)
Nja, ik heb niet het idee dat ik date 1 met date 2 en 3 vergelijk. Soms is dat ook niet eens nodig; omdat een van de dates behoorlijk tegenviel, of omdat ik het van de wederkant ook niet ben.

En alles valt of staat toch gewoon bij een klik/intentie? Waarom zou ik die extreme vergelijkingen ook gaan maken? Het zijn toch allemaal 180 graden compleet andere vrouwen? Misschien ben ik daar gewoon te nuchter voor. Als een vrouw leuk is, is ze leuk en als ze dat niet is, dan is het niets voor mij. Of iemand GL of FvD stemt, voor Feyenoord is ipv Ajax, of sigarenbandjes spaart als hobby of aan paardrijden doet is voor mij geen issue. Vind het wel leuk dat iemand een passie/drijfveer heeft. Moeten meer mensen doen ^O^

Vaak is het gewoon een kwestie van de vraag: 'Was het leuk?' En als ik dat met ja kan beantwoorden, wil ik altijd wel een tweede keer (en een derde; vierde; tachtigste; honderdste... Afhankelijk van hoe het loopt). Maar ja, zoals ik zei, ik ben niet alleen daarin.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  maandag 3 februari 2020 @ 13:31:26 #5
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191326185
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:52 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

en dan na 100 berichtjes weer unmatched worden :X
Ja, dat inderdaad. ;(

quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:34 schreef Themeparktommy het volgende:
Misschien beetje off-topic, maar op NPO 1 nu een uitzending over de verschillen/voordelen/nadelen tussen mooie en gewone vrouwen. Wie denk je wel dat je bent
Ik vond dat er tussen de 'gewone vrouwen' ook wel een aantal mooie vrouwen tussen zaten en ook andersom eigenlijk.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_191326512
quote:
15s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ja, dat inderdaad. ;(
[..]

Ik vond dat er tussen de 'gewone vrouwen' ook wel een aantal mooie vrouwen tussen zaten en ook andersom eigenlijk.
Ik ook hoor! Er zat er sowieso bij de mooie vrouwen één waarvan je GELIJK al wist dat ze een verwend, verwaand nest was. Daar had ik geen onderzoek voor nodig.


oh... Tinder weer geïnstalleerd... gelijk 13 likes :')
  maandag 3 februari 2020 @ 14:05:40 #7
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191326605
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik ook hoor! Er zat er sowieso bij de mooie vrouwen één waarvan je GELIJK al wist dat ze een verwend, verwaand nest was. Daar had ik geen onderzoek voor nodig.

Was dat die ene met al dat plamuur op d'r gezicht?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_191326661
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Was dat die ene met al dat plamuur op d'r gezicht?
Jep... Dat blonde meisje in het midden vooraan was wel echt heel cute O+
  maandag 3 februari 2020 @ 14:15:21 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191326758
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Jep... Dat blonde meisje in het midden vooraan was wel echt heel cute O+
Dat blondje bij de normale ook wel.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_191326766
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:09 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Nja, ik heb niet het idee dat ik date 1 met date 2 en 3 vergelijk. Soms is dat ook niet eens nodig; omdat een van de dates behoorlijk tegenviel, of omdat ik het van de wederkant ook niet ben.

En alles valt of staat toch gewoon bij een klik/intentie? Waarom zou ik die extreme vergelijkingen ook gaan maken? Het zijn toch allemaal 180 graden compleet andere vrouwen? Misschien ben ik daar gewoon te nuchter voor. Als een vrouw leuk is, is ze leuk en als ze dat niet is, dan is het niets voor mij. Of iemand GL of FvD stemt, voor Feyenoord is ipv Ajax, of sigarenbandjes spaart als hobby of aan paardrijden doet is voor mij geen issue. Vind het wel leuk dat iemand een passie/drijfveer heeft. Moeten meer mensen doen ^O^

Vaak is het gewoon een kwestie van de vraag: 'Was het leuk?' En als ik dat met ja kan beantwoorden, wil ik altijd wel een tweede keer (en een derde; vierde; tachtigste; honderdste... Afhankelijk van hoe het loopt). Maar ja, zoals ik zei, ik ben niet alleen daarin.
Ik denk niet dat er perse iets mis mee is. Met online daten weet je namelijk niet of je op de date gaat klikken met elkaar, dus het is lastig om dan 1 iemand uit te kiezen en daarmee te gaan daten. Los daarvan vraag ik me wel af hoe het komt dat je daar zoveel tijd voor hebt :P

Belangrijkste vraag is: als je iemand ontmoet die je wel ziet zitten, ben je dan bij de 5e date nog steeds met 10 anderen aan het daten? Als het antwoord daar ja op is, kan ik me voorstellen dat het je tegenhoudt in het krijgen van een relatie. Alleen in het begin lijkt het me logisch dat je meerdere personen date, je kent elkaar nog niet.
  maandag 3 februari 2020 @ 15:08:54 #11
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191327614
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 14:15 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Ik denk niet dat er perse iets mis mee is. Met online daten weet je namelijk niet of je op de date gaat klikken met elkaar, dus het is lastig om dan 1 iemand uit te kiezen en daarmee te gaan daten. Los daarvan vraag ik me wel af hoe het komt dat je daar zoveel tijd voor hebt :P

Belangrijkste vraag is: als je iemand ontmoet die je wel ziet zitten, ben je dan bij de 5e date nog steeds met 10 anderen aan het daten? Als het antwoord daar ja op is, kan ik me voorstellen dat het je tegenhoudt in het krijgen van een relatie. Alleen in het begin lijkt het me logisch dat je meerdere personen date, je kent elkaar nog niet.
Tijd valt ook wel mee. Er zijn altijd wel drie avondjes leeg, dusja, dan vul je dat met een date. Het zijn er ook geen 25 in een maand hoor. 10-12 eerder.

En wat je belangrijkste vraag betreft: dat dus niet. Heb met een drietal vrouwen echt serieuzere intenties gehad voor langere tijd, maar dat liep dan altijd spaak. Het spreekt voor zich dat dat wel dan eventjes 'exclusief' was. Thans, in elk geval van mijn kant.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191327649
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:08 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Tijd valt ook wel mee. Er zijn altijd wel drie avondjes leeg, dusja, dan vul je dat met een date. Het zijn er ook geen 25 in een maand hoor. 10-12 eerder.

En wat je belangrijkste vraag betreft: dat dus niet. Heb met een drietal vrouwen echt serieuzere intenties gehad voor langere tijd, maar dat liep dan altijd spaak. Het spreekt voor zich dat dat wel dan eventjes 'exclusief' was. Thans, in elk geval van mijn kant.
Ik ben al blij als ik 10 avonden vrij heb hoor :)
  maandag 3 februari 2020 @ 15:23:10 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191327819
Ik heb echt zelden een avond leeg. En dan zitten er nog geen dates tussen. En een avondje leeg is ook wel zo prettig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 3 februari 2020 @ 17:57:13 #14
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191330175
Mwa, niet teveel iig. Daar word ik niet zo goed van als bezig bijtje :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191338875
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 17:57 schreef Kleurplaatje het volgende:
Mwa, niet teveel iig. Daar word ik niet zo goed van als bezig bijtje :D
Ik moet heel veel moeite doen voor 10 lege avonden in de maand hoor.
En ik wil helemaal niet perse al mn tijd gevuld hebben omdat ik ongedurig word van te veel “niks”.
pi_191339275
quote:
Als ik het hier op Fok! zo lees dan klopt de titel wel (geen zin om het artikel te lezen) Ik heb echt het idee dat 90% hier alleen aan het daten is voor de seks
Het is wat.......
pi_191339665
"RAYI NOORMEGA
Rayi Noormega is a 22 year-old girl from Indonesia who is currently studying Psychology and just found out that her true passion is actually writing. She's in love with midnight flights, city lights, and those long road trips until the dawn with non-stop deep conversations."

Alhoewel er vast wel valide puntjes in zitten, vind ik het maar een beetje een wollig artikel, geschreven door iemand waarvan ik denk: hoeveel ervaring heb jij met 'old fashioned' dating, volgens mij ben je alleen maar opgegroeid met 'modern dating'. Ik weet ook niet of haar religieus-culturele achtergrond (aan de locatie en foto te zien) nog een factor is waarom ik het met een korreltje zout neem.

Sowieso om alles aan social media te relateren... ik herken dat niet echt als ik naar mijn eigen relatie kijk (voortgekomen uit jawel, Tinder).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_191339718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 07:51 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Als ik het hier op Fok! zo lees dan klopt de titel wel (geen zin om het artikel te lezen) Ik heb echt het idee dat 90% hier alleen aan het daten is voor de seks
Mja het gaat alleen niet om seks.
Toch maar even lezen :)
pi_191339757
quote:
Nietszeggend. Wel denk ik dat mensen op het moment dat ze online iemand vinden er goed aan zouden doen om hun datingapps gewoon van hun telefoon te flikkeren en echt ergens voor te gaan.
pi_191339766
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:24 schreef LuNaTiC het volgende:
"RAYI NOORMEGA
Rayi Noormega is a 22 year-old girl from Indonesia who is currently studying Psychology and just found out that her true passion is actually writing. She's in love with midnight flights, city lights, and those long road trips until the dawn with non-stop deep conversations."

Alhoewel er vast wel valide puntjes in zitten, vind ik het maar een beetje een wollig artikel, geschreven door iemand waarvan ik denk: hoeveel ervaring heb jij met 'old fashioned' dating, volgens mij ben je alleen maar opgegroeid met 'modern dating'. Ik weet ook niet of haar religieus-culturele achtergrond (aan de locatie en foto te zien) nog een factor is waarom ik het met een korreltje zout neem.

Sowieso om alles aan social media te relateren... ik herken dat niet echt als ik naar mijn eigen relatie kijk (voortgekomen uit jawel, Tinder).
Eens...
maar ze omschrijft verder wel exact wat je hier steeds leest... qua interactie.

En ook hier... in relatie met iemand die ik ooit leerde kennen via internet... en waar bovendien onwijs veel data heen en weer vliegt.... maar geen paniek als de ander even stil is en echte gesprekken hebben we ook. Feit is dat de tv zelden aan staat als we samen zijn.. hou je ineens allemaal tijd over om met elkaar te praten of andere dingen te doen.

Neemt niet weg dat het precies omschrijft wat ik vaak lees in dit topic bij de mensen die het wat minder lukt om een relatie op te duiken online.
pi_191339819
Zoals ik al zei, ik denk dat er wel valide puntjes in zitten.

Verder vind ik het geloof ik wel moeilijk om af te gaan op wat ik hier in dit topic lees. Ik denk dan altijd maar: ik heb way te weinig informatie (en welke informatie er komt is eenzijdig en biased) om te kunnen analyseren of bepalen waarbij het voor iemand dan steeds misgaat. Ken de personen niet maar zie alleen wat zij voor ervaringen schrijven.

Ik zit op veel fora, sommige al 20 jaar, ken sommige mensen online maar ook IRL daardoor. En soms zit je gewoon echt heel erg mis, dan rijmt de nick en wat je op je scherm leest echt totaal niet wat je ziet IRL. Zowel postief als wat minder positief ;)

Bij sommige personen - zonder namen te noemen - lijkt er wel een duidelijke rode draad in te zitten... alleen zit hem dat dan weer niet per se in de dingen die ik in dit artikel lees.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_191340372
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Zoals ik al zei, ik denk dat er wel valide puntjes in zitten.

Verder vind ik het geloof ik wel moeilijk om af te gaan op wat ik hier in dit topic lees. Ik denk dan altijd maar: ik heb way te weinig informatie (en welke informatie er komt is eenzijdig en biased) om te kunnen analyseren of bepalen waarbij het voor iemand dan steeds misgaat. Ken de personen niet maar zie alleen wat zij voor ervaringen schrijven.

Ik zit op veel fora, sommige al 20 jaar, ken sommige mensen online maar ook IRL daardoor. En soms zit je gewoon echt heel erg mis, dan rijmt de nick en wat je op je scherm leest echt totaal niet wat je ziet IRL. Zowel postief als wat minder positief ;)

Bij sommige personen - zonder namen te noemen - lijkt er wel een duidelijke rode draad in te zitten... alleen zit hem dat dan weer niet per se in de dingen die ik in dit artikel lees.
Online spelen veel mensen ook gewoon een rol of een flink aangedikt karakter in vergelijking met hun echte ik. Net zoals mensen dat op sociale media doen. Mensen zullen daar ook niet het achterste van hun tong laten zien en soms wel heel erg versterkt.
pi_191340384
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 08:24 schreef LuNaTiC het volgende:
"RAYI NOORMEGA
Rayi Noormega is a 22 year-old girl from Indonesia who is currently studying Psychology and just found out that her true passion is actually writing. She's in love with midnight flights, city lights, and those long road trips until the dawn with non-stop deep conversations."

Alhoewel er vast wel valide puntjes in zitten, vind ik het maar een beetje een wollig artikel, geschreven door iemand waarvan ik denk: hoeveel ervaring heb jij met 'old fashioned' dating, volgens mij ben je alleen maar opgegroeid met 'modern dating'. Ik weet ook niet of haar religieus-culturele achtergrond (aan de locatie en foto te zien) nog een factor is waarom ik het met een korreltje zout neem.

Sowieso om alles aan social media te relateren... ik herken dat niet echt als ik naar mijn eigen relatie kijk (voortgekomen uit jawel, Tinder).
Juist. Alsof ze met dat hoofddoekje flink heeft rondgeneukt om uberhaupt een waarde oordeel te kunnen geven.
pi_191341296
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 09:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Juist. Alsof ze met dat hoofddoekje flink heeft rondgeneukt om uberhaupt een waarde oordeel te kunnen geven.
Uh.. want alle vrouwen met een hoofddoek zijn onwijs braaf.

Ja vast.
pi_191342136
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 10:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Uh.. want alle vrouwen met een hoofddoek zijn onwijs braaf.

Ja vast.
Dat zeg ik niet, maar die zullen er dan ook niet over schrijven alsof ze wel "veel" relatie ervaring hebben.

Algemeen bekend dat die ook sex hebben en zich in den arsche laten nemen om het vlies maar te behouden.
pi_191342736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2020 11:34 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar die zullen er dan ook niet over schrijven alsof ze wel "veel" relatie ervaring hebben.

Algemeen bekend dat die ook sex hebben en zich in den arsche laten nemen om het vlies maar te behouden.
Meestal als dat soort dingen als "Algemeen bekend" gelden dan is het een broodje app verhaal.
Het zijn ook maar gewoon mensen
Het is wat.......
  donderdag 6 februari 2020 @ 10:38:56 #28
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191374017
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:36 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Klopt ook wel. Momenteel is er van die hele hoop er nog precies 1 over. En die appt ook maar mondjesmaat. Dusja, dan maar met serieuze intenties verder met de leuke zaterdagdate.

En verder kan ik er ook weinig aan doen dat ik op alle apps waarop ik zit zowat elke dag wel leuke matches scoor :@
En de leuke zaterdagdate mist toch de klik... (Toch opvallend hoe je van leuk en gezellig en hosanna na twee daagjes werken op kantoor toch ineens omslaat... Ach ja, 'gevoel')

Denk dat ik de boel maar ff een weekje links laat liggen dan. Zit een beetje mijn tijd te verdoen zo ;(
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191376857
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 10:38 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

En de leuke zaterdagdate mist toch de klik... (Toch opvallend hoe je van leuk en gezellig en hosanna na twee daagjes werken op kantoor toch ineens omslaat... Ach ja, 'gevoel')

Denk dat ik de boel maar ff een weekje links laat liggen dan. Zit een beetje mijn tijd te verdoen zo ;(
Is het voor jou niet beter om gewoon een leuke, stabiele scharrel te hebben waar je in ieder geval 1 keer per week een leuke nacht mee kunt hebben? En vanuit daar ook serieuzer te daten?

Ik herken namelijk wel wat je zegt, maar mij gaf het wel voldoening als ik wist dat ik in ieder geval 2 dagen later weer lekker bij mijn scharrel in bed kon duiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2020 14:25:43 ]
  donderdag 6 februari 2020 @ 15:10:27 #30
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_191377476
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 14:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is het voor jou niet beter om gewoon een leuke, stabiele scharrel te hebben waar je in ieder geval 1 keer per week een leuke nacht mee kunt hebben? En vanuit daar ook serieuzer te daten?

Ik herken namelijk wel wat je zegt, maar mij gaf het wel voldoening als ik wist dat ik in ieder geval 2 dagen later weer lekker bij mijn scharrel in bed kon duiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraagt wel dat iemand er nog een tweede keer aan wilt breien, niet? ;)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_191390538
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 14:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is het voor jou niet beter om gewoon een leuke, stabiele scharrel te hebben waar je in ieder geval 1 keer per week een leuke nacht mee kunt hebben? En vanuit daar ook serieuzer te daten?

Ik herken namelijk wel wat je zegt, maar mij gaf het wel voldoening als ik wist dat ik in ieder geval 2 dagen later weer lekker bij mijn scharrel in bed kon duiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon fappen dan
pi_191392266
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 10:38 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

En de leuke zaterdagdate mist toch de klik... (Toch opvallend hoe je van leuk en gezellig en hosanna na twee daagjes werken op kantoor toch ineens omslaat... Ach ja, 'gevoel')

Denk dat ik de boel maar ff een weekje links laat liggen dan. Zit een beetje mijn tijd te verdoen zo ;(
Al mijn hosanna is na een dag op kantoor ook morsdood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_191392471
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2020 14:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is het voor jou niet beter om gewoon een leuke, stabiele scharrel te hebben waar je in ieder geval 1 keer per week een leuke nacht mee kunt hebben? En vanuit daar ook serieuzer te daten?

Ik herken namelijk wel wat je zegt, maar mij gaf het wel voldoening als ik wist dat ik in ieder geval 2 dagen later weer lekker bij mijn scharrel in bed kon duiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan toch ook gewoon fappen?

Waarom heb je constant die bevestiging nodig van een scharrel?
pi_191394093
Omdat je met jezelf niet kunt zoenen en niet door je eigen borstha- ok nou ja ok, de mannen wel, maar toch, anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 7 februari 2020 @ 17:59:23 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_191395200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 16:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat je met jezelf niet kunt zoenen en niet door je eigen borstha- ok nou ja ok, de mannen wel, maar toch, anders.
Weinig voordelen dus ;)
pi_191397955
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 14:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon fappen?

Waarom heb je constant die bevestiging nodig van een scharrel?
Ga je nu echt fappen gelijkstellen aan seks? :')
  vrijdag 7 februari 2020 @ 21:38:17 #37
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191398399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga je nu echt fappen gelijkstellen aan seks? :')
Alsof alle seks beter is dan fappen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191398609
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga je nu echt fappen gelijkstellen aan seks? :')
Ik gok dat hij een ander punt wil maken maar moet dan zeggen dat ie dat inleidt met deze merkwaadige vraag.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_191401339
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 21:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ga je nu echt fappen gelijkstellen aan seks? :')
Waarom per se zo nodig op zoek naar seks?
pi_191405984
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 00:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom per se zo nodig op zoek naar seks?
Sommige mensen hebben daar meer behoefte aan dan anderen. Mij geeft een vaste sekspartner rust en ontspanning.
pi_191406045
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben daar meer behoefte aan dan anderen. Mij geeft een vaste sekspartner rust en ontspanning.
Hoezo rust en ontspanning?
pi_191406179
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 00:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom per se zo nodig op zoek naar seks?
Omdat het gewoon fijn is om die connectie te hebben met een ander. En ook leuk. Het ontspant. Haalt een beetje de druk weg in je hoofd. Je slaapt beter. Je voelt je gelukkiger. Enz.

Voor mij dan. :)
pi_191406321
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:09 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoezo rust en ontspanning?
Zie de reactie van @VEM2012 hierboven.
pi_191406352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat het gewoon fijn is om die connectie te hebben met een ander. En ook leuk. Het ontspant. Haalt een beetje de druk weg in je hoofd. Je slaapt beter. Je voelt je gelukkiger. Enz.

Voor mij dan. :)
Klinkt alsof je per se iemand dus nodig hebt :')
pi_191406610
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:27 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt alsof je per se iemand dus nodig hebt :')
Om seks te hebben (niet zijnde masturbatie) heb je iemand nodig ja.

Is dat voor jou geen open deur?
pi_191406635
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Om seks te hebben (niet zijnde masturbatie) heb je iemand nodig ja.

Is dat voor jou geen open deur?
Nee dat snap ik ook wel. :')

Maar je hebt dus blijkbaar iemand nodig om gelukkig te zijn. Dat was m'n punt.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:48:58 #47
545 dop
:copyright: dop
pi_191406659
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel. :')

Maar je hebt dus blijkbaar iemand nog om gelukkig te zijn. Dat was m'n punt.
Je vult wel lekker makkelijk in. Volgens mij eens in de spiegel kijken.
Dit gaat echt over jezelf.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_191406679
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:48 schreef dop het volgende:

[..]

Je vult wel lekker makkelijk in. Volgens mij eens in de spiegel kijken.
Dit gaat echt over jezelf.
Ik heb daar juist geen last van. Ben momenteel single en vind dat helemaal prima.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 12:53:19 #49
545 dop
:copyright: dop
pi_191406754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:49 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb daar juist geen last van. Ben momenteel single en vind dat helemaal prima.
waarom trek je dan dergelijke conclusies?
Waar wil je de ander zo graag voor behoeden?
Een vaste partner hebben is gewoon fijn voor heel veel mensen.
Dat maakt niet gelijk dat je niet gelukkig kunt zijn zonder.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_191406837
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:53 schreef dop het volgende:

[..]

waarom trek je dan dergelijke conclusies?
Waar wil je de ander zo graag voor behoeden?
Een vaste partner hebben is gewoon fijn voor heel veel mensen.
Dat maakt niet gelijk dat je niet gelukkig kunt zijn zonder.
Dit ging niet over een vaste partner maar het hebben van een scharrel.

Misschien eerst zorgen dat je tevreden en gelukkig bent met je eigen leven, in plaats van iemand anders daar voor nodig hebben.
  zaterdag 8 februari 2020 @ 13:01:11 #51
545 dop
:copyright: dop
pi_191406884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien eerst zorgen dat je tevreden en gelukkig bent met je eigen leven, in plaats van iemand anders daar voor nodig hebben.
deze conclusie trek jij zonder reden.
Nergens staat dat ze ongelukkig zijn.
Het hebben van een vaste scharrel kan gewoon leuk zijn.
Het ging over een vaste sexpartner
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_191407502
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel. :')

Maar je hebt dus blijkbaar iemand nodig om gelukkig te zijn. Dat was m'n punt.
Dit is echt een hele vreemde conclusie. Lees nog eens terug wat je zelf schrijft.
pi_191407510
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 13:01 schreef dop het volgende:

[..]

deze conclusie trek jij zonder reden.
Nergens staat dat ze ongelukkig zijn.
Het hebben van een vaste scharrel kan gewoon leuk zijn.
Het ging over een vaste sexpartner
Dit ja. Wat een logica ineens zeg. :')
pi_191412848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 12:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee dat snap ik ook wel. :')

Maar je hebt dus blijkbaar iemand nodig om gelukkig te zijn. Dat was m'n punt.
Dat stond er niet.

Er staat dat het voor mij een meerwaarde heeft.
pi_191413601
Modder te koop, 2 euro, modder te koop!

Iemand modder? Super kwaliteit, super smerig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 februari 2020 @ 20:41:58 #56
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191413726
quote:
4s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:36 schreef ludovico het volgende:
Modder te koop, 2 euro, modder te koop!

Iemand modder? Super kwaliteit, super smerig.
Ik voorzie een nieuwe format voor datingapps, waarbij je links kan swipen om een klodder modder op de getoonde profielfoto te gooien. Rechts is uiteraard een kwakkie.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191413856
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 20:41 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik voorzie een nieuwe format voor datingapps, waarbij je links kan swipen om een klodder modder op de getoonde profielfoto te gooien. Rechts is uiteraard een kwakkie.
Ik schiet geen kwakkies meer na 2-3 kwakkies. Dat wordt weinig swipen per dag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191422698
Sterf Paiq, ze zijn goed in je geld te rochelen wel. Ok 1 iemand die ik wel kef vind enzo maar gaat niet gelijk als relatie? Iemand dan hier lief? Klets maar even hoor ;)
Do what you love, love what you do!
  zondag 9 februari 2020 @ 12:16:23 #59
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191423449
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 11:23 schreef kree het volgende:
Sterf Paiq, ze zijn goed in je geld te rochelen wel. Ok 1 iemand die ik wel kef vind enzo maar gaat niet gelijk als relatie? Iemand dan hier lief? Klets maar even hoor ;)
Een relatie heb je dan ook niet gelijk, daar werk je naartoe. Sommige mensen lijken dat ook niet helemaal te vatten.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191435020
Wel goede pics ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191436819
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 12:16 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een relatie heb je dan ook niet gelijk, daar werk je naartoe. Sommige mensen lijken dat ook niet helemaal te vatten.
Nope.. 1 date, neuken... en dan weer door.
Tenzij je heftig verliefd word van 1x seks.. dan blijf je gewoon samen. Tenzij de ander het natuurlijk liever op 1x seks houdt.

Tja.. en het dan gek vinden dat hst nooit ECHT wat word _O-
  maandag 10 februari 2020 @ 08:46:48 #64
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191437348
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 07:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nope.. 1 date, neuken... en dan weer door.
Tenzij je heftig verliefd word van 1x seks.. dan blijf je gewoon samen. Tenzij de ander het natuurlijk liever op 1x seks houdt.

Tja.. en het dan gek vinden dat hst nooit ECHT wat word _O-
Op zich niks mis mee, maar dan inderdaad niet zeiken dat je geen man/vrouw kan schaken.

Is doorgaans wat meer voor nodig dan een goede beurt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 10 februari 2020 @ 08:50:46 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_191437369


[ Bericht 100% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 10-02-2020 08:56:28 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_191437924
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 08:46 schreef M1stral het volgende:

[..]

Op zich niks mis mee, maar dan inderdaad niet zeiken dat je geen man/vrouw kan schaken.

Is doorgaans wat meer voor nodig dan een goede beurt.
Mja dat is het een beetje. Dat mensen het doen.. prima.
Zeker als beide partijen er zo in staan.

Maar daar krijg je meestal geen relatie door lijkt me. Daar is meer voor nodig dan “bed-compatibiliteit”.
pi_191438356
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 09:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat is het een beetje. Dat mensen het doen.. prima.
Zeker als beide partijen er zo in staan.

Maar daar krijg je meestal geen relatie door lijkt me. Daar is meer voor nodig dan “bed-compatibiliteit”.
Weet ik niet. Hoewel ik het levende voorbeeld ben van het tegendeel ( :') ) geloof ik ergens nog steeds wel dat de intieme omgeving waarbij je makkelijk alles met elkaar deelt er ook toe kan leiden dat je uiteindelijk beiden meer voor elkaar gaat voelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2020 10:31:09 ]
pi_191438446
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Weet ik niet. Hoewel ik het levende voorbeeld ben van het tegendeel ( :') ) geloof ik ergens nog steeds wel dat de intieme omgeving waarbij je makkelijk alles met elkaar deelt er ook toe kan leiden dat je uiteindelijk beiden meer voor elkaar gaat voelen.
Ik heb nog nooit op een andere manier een relatie gekregen. Vrouwen doen ook vrijwel geen moeite voor je totdat je seks met ze hebt gehad.

Waarom denken mannen alleen aan seks?

Waarom geven vrouwen doen vrouwen geen moeite als ze niet geneukt zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191439429
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Weet ik niet. Hoewel ik het levende voorbeeld ben van het tegendeel ( :') ) geloof ik ergens nog steeds wel dat de intieme omgeving waarbij je makkelijk alles met elkaar deelt er ook toe kan leiden dat je uiteindelijk beiden meer voor elkaar gaat voelen.
Als ik alleen maar seks heb... deel ik niet mijn andere prive zaken.
Een goed gesprek is wezenlijk wat anders :)
  maandag 10 februari 2020 @ 12:31:35 #70
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_191439781
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit op een andere manier een relatie gekregen. Vrouwen doen ook vrijwel geen moeite voor je totdat je seks met ze hebt gehad.

Waarom denken mannen alleen aan seks?

Waarom geven vrouwen doen vrouwen geen moeite als ze niet geneukt zijn?
Dan tref je of de verkeerde vrouwen of je bent gewoon niet de moeite waard?
Simpel zat hoor. Vrouwen doen echt niet alleen moeite nadat je ze geneukt hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_191439939
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2020 10:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit op een andere manier een relatie gekregen. Vrouwen doen ook vrijwel geen moeite voor je totdat je seks met ze hebt gehad.

Waarom denken mannen alleen aan seks?

Waarom geven vrouwen doen vrouwen geen moeite als ze niet geneukt zijn?
Nou, ik doe niet alleen moeite nadat ik seks met iemand heb gehad, maar het is wel een manier om te kijken of je sexueel bij elkaar past en als dat niet zo is, dan hoeft de rest voor mij ook niet. Klinkt misschien een beetje hard, maar het is wel belangrijk om op dat vlak te klikken.

Net zo als dat ik +/- 6 jaar samen ben geweest met iemand waar ik slechte sex mee had, en daardoor dacht dat ik asexueel was gewoon omdat ik nooit zin had. Ik had gewoon nooit zin omdat het echt niks aan was. Nooit meer _O-
pi_191439948
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als ik alleen maar seks heb... deel ik niet mijn andere prive zaken.
Een goed gesprek is wezenlijk wat anders :)
Ik wel hoor. Als ik de nacht erna ook bij die persoon slaap is er veel tijd om gewoon gezellig te praten en dan kun je ook best wat meer de diepte in gaan.

Je bent echt niet alleen maar aan het neuken toch?
pi_191440001
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:31 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dan tref je of de verkeerde vrouwen of je bent gewoon niet de moeite waard?
Simpel zat hoor. Vrouwen doen echt niet alleen moeite nadat je ze geneukt hebt.
En na een tijdje seks ben ik wel de moeite waard dus ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191440011
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

En na een tijdje seks ben ik wel de moeite waard dus ;)
Dus... wanneer heb je tijd ~O>
pi_191440026
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik wel hoor. Als ik de nacht erna ook bij die persoon slaap is er veel tijd om gewoon gezellig te praten en dan kun je ook best wat meer de diepte in gaan.

Je bent echt niet alleen maar aan het neuken toch?
Misschien zit er een flinke bias in omdat je van nature meer tijd met elkaar opbrengt.

Maar ook gewoon dat samen wat doen qua initiatief ligt echt wel hoger na seks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191440054
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:58 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus... wanneer heb je tijd ~O>
@ludovico, pak je kans ouwe rukker. _O_
pi_191440063
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:02 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

@:Ludovico, pak je kans ouwe rukker. _O_
Seksverzoekjes kunnen in DM incl foto.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_191440073
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Seksverzoekjes kunnen in DM incl foto.
:@ jij eerst
pi_191440083
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 13:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

:@ jij eerst
_O- Ik heb je hier nog weinig gezien maar vind je nu al een topuser.
pi_191440120
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 12:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien zit er een flinke bias in omdat je van nature meer tijd met elkaar opbrengt.

Maar ook gewoon dat samen wat doen qua initiatief ligt echt wel hoger na seks.
Is ook mijn ervaring ja. Het verandert (met name) vrouwen wel echt en creëert een veilige omgeving. In dat opzicht is het niet zo gek dat mannen van nature zo snel mogelijk een vrouw in bed willen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')