SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Misschien moet je dat op zo'n hoge berg doen, met een beetje mazzel is de berg(top) weg en kun je er beter lopenquote:Op maandag 3 februari 2020 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens een void-out getriggereden t is wel vet te zien dat die plek nu echt een giga krater is
WOOPS!
Tsja, lastig te zeggen. Ik vond ze niet super chill, maar voor 15 eur kan je het prima proberen zou je zeggen...quote:Op maandag 3 februari 2020 08:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet echt de 15 euro waard dus?
Jaa scharentwitter:DualShockers twitterde op zondag 02-02-2020 om 23:28:33The Last of Us Part II is Naughty Dog’s First Game to Feature Nudity and Sexual Content https://t.co/y8eeYKO5ol https://t.co/AhD4UeYX6a reageer retweet
Via de Store heb je nog enkel de Game Of The Yorha Edition. Dit is het 'volledige' pakket met wat extra DLC wat niet boeiend is en geen toegevoegde waarde heeft IMO: adviesprijs ¤39,99 en is op z'n laagst ¤26,79 geweest.quote:
En die 3C... DLC is?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Via de Store heb je nog enkel de Game Of The Yorha Edition. Dit is het 'volledige' pakket met wat extra DLC wat niet boeiend is en geen toegevoegde waarde heeft IMO: adviesprijs ¤39,99 en is op z'n laagst ¤26,79 geweest.
NieR: Automata: Game of the YoRHa Edition fysiek is nu ¤23,99
Nier: Automata is nu ¤21,98
NieR: Automata Game of the YoRHa Edition content:
• 3C3C1D119440927 DLC*
• Play System Pod-skin
• Cardboard Pod-skin
• Retro Grey Pod-skin
• Retro Red Pod-skin
• Grimoire Weiss Pod
• amazarashi Head Pod-skin
• Machine Mask-accessoire
• PS4™ Dynamisch thema
• Set PS4™-avatars
Een arena en wat meer skins:quote:
quote:This DLC pack adDS “Revealing Outfit” costume for 2B, “Young Man’s Outfit” costume for 9S and “Destroyer’s Outfit” costume for A2. AfteR completing new sub quests in this DLC, you CAn enJOy playing the game while wearing these costumes from NieR Replicant. Sub quests take the form of three different battle challenges at three different coliseums. Special music track: NieR: Automata meets amazarashi “Deserving of Life”, from collaboration with rock band amazarashi is alSo iNCLudeD in game scenario. We woULD bE delighted to see yOu hAVinG fuN with this content.
Klopt maar dat neemt niet weg dat de base game 10/10 is.quote:
Nou begreep ik dat ze voor standaard first person shooters bijvoorbeeld de Vortex hebben, met voor de linker stick een lagere en voor de rechter stick een hogere (2 verschillende dus).quote:Op maandag 3 februari 2020 11:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja, lastig te zeggen. Ik vond ze niet super chill, maar voor 15 eur kan je het prima proberen zou je zeggen...
Heb net nog even gekeken, maar kan ze niet vinden, anders had je ze van mij kunnen krijgen
Is Ellie wel 18+?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:22 schreef KennyPowers het volgende:
Jaa scharentwitter:DualShockers twitterde op zondag 02-02-2020 om 23:28:33The Last of Us Part II is Naughty Dog’s First Game to Feature Nudity and Sexual Content https://t.co/y8eeYKO5ol https://t.co/AhD4UeYX6a reageer retweet
Wonderful 4?quote:
Oh dat zegt mij helemaal niets. Ik had gewoon twee witte sticks die je erop klikte, thats itquote:Op maandag 3 februari 2020 12:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou begreep ik dat ze voor standaard first person shooters bijvoorbeeld de Vortex hebben, met voor de linker stick een lagere en voor de rechter stick een hogere (2 verschillende dus).
Echter zie ik dat ze voor Call of Duty games (is natuurlijk wel snellere gameplay meestal) juist weer diverse sets hebben met sticks die allebei even hoog zijn![]()
![]()
Als ik van de week in de stad ben zal ik wel eens gaan informeren bij de Gamemania of Nedgame.
Nier <3quote:Op maandag 3 februari 2020 11:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Via de Store heb je nog enkel de Game Of The Yorha Edition. Dit is het 'volledige' pakket met wat extra DLC wat niet boeiend is en geen toegevoegde waarde heeft IMO: adviesprijs ¤39,99 en is op z'n laagst ¤26,79 geweest.
NieR: Automata: Game of the YoRHa Edition fysiek is nu ¤23,99
NieR: Automata fysiek is nu ¤21,98
NieR: Automata Game of the YoRHa Edition content:
• 3C3C1D119440927 DLC*
• Play System Pod-skin
• Cardboard Pod-skin
• Retro Grey Pod-skin
• Retro Red Pod-skin
• Grimoire Weiss Pod
• amazarashi Head Pod-skin
• Machine Mask-accessoire
• PS4™ Dynamisch thema
• Set PS4™-avatars
Alletwee even hoog?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh dat zegt mij helemaal niets. Ik had gewoon twee witte sticks die je erop klikte, thats it
ja die twee waren dat welquote:
19quote:Op maandag 3 februari 2020 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is Ellie wel 18+?
[..]
Wonderful 4?
zombiepiemelsquote:Op maandag 3 februari 2020 11:22 schreef KennyPowers het volgende:
Gelukkig.quote:
Wonderful 404quote:
Volgens mij zijn die al vergeten dat ze een teaser hebben gemaakt. En anders wij wel. Compleet zinloze actie.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:16 schreef DKUp het volgende:
Als ze even snel zijn met teaser als WB Montréal dan gaat het nog wel even duren.
Wat een debielen. Ik zag een tweet voorbij komen van een medewerker dat iemand in de winkel vroeg naar de gamequote:Op maandag 3 februari 2020 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die al vergeten dat ze een teaser hebben gemaakt. En anders wij wel. Compleet zinloze actie.
Zelfde hierquote:Op maandag 3 februari 2020 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Zin in Bioshock morgen![]()
Paar jaar geleden voor het laatst gespeeld.
Hoor verhalen over een SeX exclusive.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat een debielen. Ik zag een tweet voorbij komen van een medewerker dat iemand in de winkel vroeg naar de game![]()
Moet haast wel een titel zijn die ook een next-gen versie krijgt en tijdens een PS5 of Xbox Series X presentatie wordt aangekondigd.
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:29 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LEAKED
KICKSTARTERED
CRASHEDquote:Op maandag 3 februari 2020 21:32 schreef KennyPowers het volgende:
Zowaar een leuk moment tijdens dit klotespel
Hele race 1equote:
Burnout 3 Takedown was wel puur genot zeg Jezus.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hele race 1e
10 seconden voor de finish
toucheer de spiegel van een mini naast je
CRASHED
6e/6
rij met 250 vol op een tegenliggende vrachtwagen
glitch er doorheen
Waarheid +1quote:Op maandag 3 februari 2020 23:50 schreef KennyPowers het volgende:
[ afbeelding ]
MmaRsu is er niet dus iemand moet het doen
Dat hebben ze al eerder gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:36 schreef DKUp het volgende:
Meerdere ontwikkelaars/uitgevers gaan die Kickstarter-shit uithalen.
Ik vind t voor bordspellen op zich wel leuk. Dan zie je ineens hele interessante en unieke bordspellen ontstaan, door kleinere uitgevers. Voor console games weet ik t nog niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:36 schreef DKUp het volgende:
Meerdere ontwikkelaars/uitgevers gaan die Kickstarter-shit uithalen.
Dan wil ik mijn PS5 en een 65" OLED ook wel crowdfundenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
De ijscoboer in het dorp is zelfs over gegaan op crowdfunding om de nieuwe winkel in te richten![]()
Mensen gaan het overal voor gebruiken.
Ze hadden er wel tegenover staan dat je een bon kreeg waarmee je voor 30 euro ijs kon halen als je voor 25 euro had geholpen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan wil ik mijn PS5 en een 65" OLED ook wel crowdfunden
En ik wil een '70 Dodge Challenger en een '71-'71 Buick Riviera Boattail
Okee, dan mag men een rondje meerijden in een van die 2 Amerikanenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hadden er wel tegenover staan dat je een bon kreeg waarmee je voor 30 euro ijs kon halen als je voor 25 euro had geholpen.
Maar ja 30 euro ijs is kostprijs misschien 5 euro ofzo
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee, dan mag men een rondje meerijden in een van die 2 Amerikanen![]()
En rondborstige mooie dames mogen met het pookje spelen
Ik ken iemand die zo z'n opleiding in t buitenland wilde bekostigen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
De ijscoboer in het dorp is zelfs over gegaan op crowdfunding om de nieuwe winkel in te richten![]()
we krijgen steeds meer een bedelcultuur op deze manierquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo z'n opleiding in t buitenland wilde bekostigen.
Zeg flikker op. Ik ga je studie niet betalen
Is 'm toch gelukt zo.
Ik ben daar niet brutaal genoeg voor denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo z'n opleiding in t buitenland wilde bekostigen.
Zeg flikker op. Ik ga je studie niet betalen
Is 'm toch gelukt zo.
Zijn websites voor, en dan delen met je sociale kringen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben daar niet brutaal genoeg voor denk ik![]()
Maar hoe/waar krijgt men zoiets voor elkaar?
Ik vind t ook een beetje schooierig.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
we krijgen steeds meer een bedelcultuur op deze manier
Inderdaad. Prima als mensen dat willen doen en ook leuk als ze hun droom kunnen waarmaken maar waarom zou ik daarvoor gaat betalen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn websites voor, en dan delen met je sociale kringen.
[..]
Ik vind t ook een beetje schooierig.
Als jij een dure opleiding in Londen wil doen, be my guest.
Maar hoezo zouden je vrienden er aan mee betalen? Hoezeer ik je ook je droom gun?
Ja shit, daar ga je dan hequote:
De sociale kring van een Fok!ker gaat niet verder dan de linker- en de rechterhandquote:
En dan vind ik t voor een bordspel wel echt wat anders. Want dan krijg ik ook daadwerkelijk dat spel wat me leuk lijktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima als mensen dat willen doen en ook leuk als ze hun droom kunnen waarmaken maar waarom zou ik daarvoor gaat betalen?
Ik krrijg anders heul veul likes in Death Stranding hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De sociale kring van een Fok!ker gaat niet verder dan de linker- en de rechterhand![]()
En eventueel de Nilfisk 3000.
Wat gaaf zeg! Staat haar naam ook op een shrine?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:39 schreef Drankster het volgende:
M'n vriendin heeft mee gedaan aan de Kickstarter van Kingdom Come: Deliverence. Heeft er toch gratis DLC en een vette Special Edition aan overgehouden.
Hah nee, ze had tot ¤60 gedoneerd geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:43 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg! Staat haar naam ook op een shrine?
Ik ben hem nu as we speak aan het platten. Ik moet alleen ‘merciful’ nog![]()
Bijna klaar!
Ik ben hem zelf ook aan het platten, nog een trophy of 3/4, heb ook alle DLC op 100% behalve hardcore mode want dat vind ik niet leuk.quote:Pledge £65 or more
EARL (collector's edition) Get the collector's edition!
With the Earl reward tier you are going to receive: Special edition box with Art book, Poster, T-Shirt, Dice and Commemorative Brass coin + Access to the Alpha version of our game + Physical (digipak) as well as digital copy of Act I + Game soundtrack on CD + Making of video on DVD + Printed manual + Access to our forums + Earl forum badge
Misschien dat ik m'n studieschuld en frikandellen ermee kan financieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
Is dat nou een beetje een leuke game? Zit bij GamePass (quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:39 schreef Drankster het volgende:
M'n vriendin heeft mee gedaan aan de Kickstarter van Kingdom Come: Deliverence. Heeft er toch gratis DLC en een vette Special Edition aan overgehouden.
Sowieso, ben nu bezig met de 2e playtrough en heb er zo'n 300 uur in zitten nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje een leuke game? Zit bij GamePass () en ik heb er op zich best interesse in. Kan het altijd proberen voor gratiesch.
Ik wil best jouw frikadel ff crowdfunden, als jij daar happy van wordt hoor!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien dat ik m'n studieschuld en frikandellen ermee kan financieren.
"Would you kindly" dayquote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:17 schreef Jimbo het volgende:
Heuj was het vandaag geen ps+ games dag?
Die is nu 12 of 13 euro in de Store.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 17:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sowieso, ben nu bezig met de 2e playtrough en heb er zo'n 300 uur in zitten nu.
Niet heel lang geleden zijn de laatste patches uitgekomen en de game is nu heel goed speelbaar, dit was in het begin zeker niet het geval en dat zal je overal nog steeds lezen.
Lees nu pas dat er een Fire Keepers Soul in New Londo isquote:
Ergens rechtsaf bij de eerste twee spoken over een niet zichtbaar pad in her water, toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Lees nu pas dat er een Fire Keepers Soul in New Londo is![]()
Zo dicht bij het begin
Ja, ik had daar altijd het idee dat je in het water zou vallen als je te ver van het centrale pad ging.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ergens rechtsaf bij de eerste twee spoken over een niet zichtbaar pad in her water, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Hoeveel is jouw Estus nu dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja, ik had daar altijd het idee dat je in het water zou vallen als je te ver van het centrale pad ging.
Nooit getest
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja, ik had daar altijd het idee dat je in het water zou vallen als je te ver van het centrale pad ging.
Nooit getestIm heb die sloerie sowieso gekilled. Puur voor haar SoulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ook +5 toen. Nu +6 in NG+. En max is +7.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoeveel is jouw Estus nu dan?
In mijn originele playthrough was de mijne al +5.
Ik ging met haar pratenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Im heb die sloerie sowieso gekilled. Puur voor haar Soul
Verkeerde topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:24 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.playstation.com/en-gb/explore/ps5/
5 is coming
ROYED
Hier is toch niets meer te doen.quote:
Dit is onsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier is toch niets meer te doen.
Wat een leuke feature. Is dat nieuw?quote:
Of wat minder kookboeken kopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog geen jaar de PS4, doe even kalm![]()
moet nog een rijke vent vinden om ook de PS5 te kunnen kopen
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of wat minder kookboeken kopen.
Niks mis mee of gewoon wat meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niks mis mee of gewoon wat meer dan gemiddeld
Is dat het enige of moet ik ook nog de was opvouwen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
Nee mijn vouw-game is on point dus dat kan ik sowieso beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat het enige of moet ik ook nog de was opvouwen?
Lekker hoor. Je zult wel een aardige verzameling hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Van schrik zitten er weer 2 kookboeken in mn winkelmandje
[ afbeelding ]
@Jimbo leg Tinder maar aan de kant. Hier is je matchquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
-checkt fotoboek-quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:jimbo leg Tinder maar aan de kant. Hier is je match
This is Atomika, on Crash FMquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:20 schreef DKUp het volgende:
Burnout Paradise met deze plaat op takedowns maken
Ik had muziek op mijn PS3 gezet om een hoop van die ellende niet te horen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
This is Atomika, on Crash FM
HEY HEY YOU YOU I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND
Laat het DM'en dan maar beginnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
-checkt fotoboek-
ok maar we hebben wel dezelfde skimutsik heb de groene versie
Dat was vroeger een ding ja. Je eigen muziek draaien in games. Ik had altijd ASOT2004 op tijdens Burnout 3 TAKEDOWN (nog steeds de beste Burnout). Dat was nog op de eerste Xbox.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had muziek op mijn PS3 gezet om een hoop van die ellende niet te horen.
Need for Speed Hot Pursuit 2010, oh dat was genot bijna ieder nummer was lekker om keihard mee te rijden en voertuigen mee te slopen.
Criterion Genot
GTA San Andreas op de Xbox met je eigen radiostation, oh wat was dat heerlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was vroeger een ding ja. Je eigen muziek draaien in games. Ik had altijd ASOT2004 op tijdens Burnout 3 TAKEDOWN (nog steeds de beste Burnout). Dat was nog op de eerste Xbox.
16 jaar geleden.
Hardcore mode is idd niks nee (en die tournament shit vind ik ook zo opdringerig) verder is het een van de beste games die ik ooit gespeeld heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hah nee, ze had tot ¤60 gedoneerd geloof ik.
[..]
Ik ben hem zelf ook aan het platten, nog een trophy of 3/4, heb ook alle DLC op 100% behalve hardcore mode want dat vind ik niet leuk.
Recent ook de soundtrack op vinyl gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:jimbo leg Tinder maar aan de kant. Hier is je match
heyquote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
Wacht maar tot we klaar zijn dan is dat mutsje ook roodquote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
-checkt fotoboek-
ok maar we hebben wel dezelfde skimutsik heb de groene versie
Gta is nog steeds goed het is geen fifa die elk deel slechter en minder is.quote:
Jezus watquote:Op woensdag 5 februari 2020 02:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wacht maar tot we klaar zijn dan is dat mutsje ook rood
GODVERDOMME KAN HET NOU NOOIT EENS NORMAAL ?
Jimbo is een rare snuiter. Als je hier al niet mee om kan gaan kun je beter voor iemand anders ontbijt gaan maken.quote:
Slecht is het zeker niet. Het laatste deel teren ze alleen veel te lang op waardoor het irritant wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gta is nog steeds goed het is geen fifa die elk deel slechter en minder is.
Ik las het net.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:28 schreef DKUp het volgende:
Dan Houser gaat volgende maand weg bij Rockstar......
Weggebullied.quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:28 schreef DKUp het volgende:
Dan Houser gaat volgende maand weg bij Rockstar......
quote:
Hey baby, how you doin'?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
Er zal ook vast wel een gamemania inruilactie komen waar je je PS4 (pro?) inruilt voor korting op de PS5quote:Op dinsdag 4 februari 2020 20:40 schreef Elvi het volgende:
Leugensquote:Op woensdag 5 februari 2020 07:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jimbo is een rare snuiter. Als je hier al niet mee om kan gaan kun je beter voor iemand anders ontbijt gaan maken.
Ik heb best trek wel trouwens. Wat is je beste ontbijt?
quote:
wat is er nou weer mis met seks?quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh een rijke vent die geen seks van me wil. Ideaal!
Interessante gastquote:
Jij bent stom in spidermanquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
wat zijn die bomchallenges stom in spider-man, al die andere verzamelzooi vond ik prima om te doen maar deze vind ik gewoon vervelend.
Ben zowaar maar verder gegaan met het verhaal ipv eerst al die dingen te doen tussendoor
doe ik zo m'n best om je te koppelen aan een gamergirl en dit is mijn bedankjequote:
Zijn dat die taskmaster challenges?quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
wat zijn die bomchallenges stom in spider-man, al die andere verzamelzooi vond ik prima om te doen maar deze vind ik gewoon vervelend.
Ben zowaar maar verder gegaan met het verhaal ipv eerst al die dingen te doen tussendoor
ja die ja.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat die taskmaster challenges?
Die vond ik ook niet zo leuk
Ik heb het opgegevenquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe ik zo m'n best om je te koppelen aan een gamergirl en dit is mijn bedankje
Voor dat laatste kun je als Rotterdammer het beste wat F-Siders inschakelenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het opgegevenKijk rond de zomer wel weer verder
Nu vooral bezig m'n huis verbouwen
Ik heb ze gehaald voor de trophy, maar deed ze ook niet voor de lolquote:Op woensdag 5 februari 2020 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn dat die taskmaster challenges?
Die vond ik ook niet zo leuk
ook altijd nice. Ben je ondertussen alweer een loonslaaf of houd je het nog vol met de truien?quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb het opgegevenKijk rond de zomer wel weer verder
Nu vooral bezig m'n huis verbouwen
Ik heb ze geloof ik uiteindelijk ook allemaal gedaan.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ze gehaald voor de trophy, maar deed ze ook niet voor de lol
ik moet even kijken welke trophy er aan vast zit, wil deze wel platinum halenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ze gehaald voor de trophy, maar deed ze ook niet voor de lol
DLC ben ik ook nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze geloof ik uiteindelijk ook allemaal gedaan.
En al die foto's ook, omdat ik spiderman in boxershort wilde
Maar de DLC niet meer gedaan, ondanks Black Cat.
Dit is de enige game die ik platinum heb. Omdat het simpelweg te doen was voor mij.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moet even kijken welke trophy er aan vast zit, wil deze wel platinum halen
die bom challenges kan je op easy zetten de rest van de game weer op normal uitspelen krijg je ook meer costume tokens enzo ik kwam daar helaas ook te laat achter.quote:Op woensdag 5 februari 2020 12:34 schreef dud0r het volgende:
Als het echt te lastig wordt doe ik dat wel maar dat is niet het probleem nu. Ik vind ze gewoon niet leuk om te doen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die bom challenges kan je op easy zetten de rest van de game weer op normal uitspelen krijg je ook meer costume tokens enzo ik kwam daar helaas ook te laat achter.
spiderman dlc heb ik ook opgegeven vanwege nieuwe vijanden en de screwball challenges.
begrijpelijk al is bom challenges nog niet heel lastig het is vooral timing.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als het echt te lastig wordt doe ik dat wel maar dat is niet het probleem nu. Ik vind ze gewoon niet leuk om te doen.
Mja, als je tien jaar doet om een game te makenquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rockstar is de beste van al die game bedrijven
Kwaliteit > Kwantiteit!quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, als je tien jaar doet om een game te maken
Is ie wel https://store.playstation(...)_00-OUTERWILDSSIEE00quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
Waarom is the outer wilds niet verkrijgbaar in onze store?![]()
Nu in de aanbieding in de US store
Aha, zonder ‘the’ dusquote:Op woensdag 5 februari 2020 14:45 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is ie wel https://store.playstation(...)_00-OUTERWILDSSIEE00
quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor dat laatste kun je als Rotterdammer het beste wat F-Siders inschakelen
Geen loonslaaf, maar moet wel binnenkort iets nieuws bedenken anders is het huilen geblazen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook altijd nice. Ben je ondertussen alweer een loonslaaf of houd je het nog vol met de truien?
Nee, je moet ook mensen in t zwembad duwen en dan t trapje er uit halen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kun je bij de Sims ook gewoon alleen huizen bouwen? Dat lijkt me wel lachen. Dat gedoe eromheen boeit me niet
Oke, dat is ook wel leuk jaquote:Op woensdag 5 februari 2020 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je moet ook mensen in t zwembad duwen en dan t trapje er uit halen.
En wat heb je aan huizen in de hens laten gaan als er geen bewoners zijn?!
Slimmer stappen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen loonslaaf, maar moet wel binnenkort iets nieuws bedenken anders is het huilen geblazen.
Single zijn is leuk maar al die avondjes stappen die erbij komen kijken beginnen er toch wel financieel in te hakken
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slimmer stappen.
Naar van die anarchisten holen gaan, waar bier goedkoop is en de vrouwen okselhaar hebben.
QFT.quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slimmer stappen.
Naar van die anarchisten holen gaan, waar bier goedkoop is en de vrouwen makkelijk.
Of een lekkere rijke daddy je drankjes laten betalen!quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slimmer stappen.
Naar van die anarchisten holen gaan, waar bier goedkoop is en de vrouwen makkelijk.
mja maar dan maken ze ook wel echt pareltjes.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, als je tien jaar doet om een game te maken
Hou daar niet zo van, het drugsgebruik is daar vaak zo hoog dat ik mn sleutel constant kwijt ben aan een junkiequote:Op woensdag 5 februari 2020 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slimmer stappen.
Nou, de sleutels zijn voor coke en dat is meer op de posh feestjes dan op de anarchisten parties hoorquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hou daar niet zo van, het drugsgebruik is daar vaak zo hoog dat ik mn sleutel constant kwijt ben aan een junkie
Coke gebruik is al jaren 'heel gewoon' onder alle lagen en groepen in de samenleving.quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de sleutels zijn voor coke en dat is meer op de posh feestjes dan op de anarchisten parties hoor
Walgelijk.quote:
Ik gun mijn maat Jimbo een leuke gekke meid met blauw schaamhaar.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk.
[..]
Ik gun mijn maat Jimbo een leuke gekke meid met blauw schaamhaar.
speed vooral nu op zulke feestenquote:Op woensdag 5 februari 2020 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, de sleutels zijn voor coke en dat is meer op de posh feestjes dan op de anarchisten parties hoor
En dan op koeien schieten vanuit de treinquote:
Dankje <3quote:Op woensdag 5 februari 2020 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk.
[..]
Ik gun mijn maat Jimbo een leuke gekke meid met blauw schaamhaar.
REMINDEDquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:04 schreef KennyPowers het volgende:
Volgend jaar de box met DLC![]()
En de PS5 upgrade
[ afbeelding ]
Ook voor ons land, C-tier shitty countryquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
De doos is wel mooi en thicc
shut up and take my money
Cokequote:Op woensdag 5 februari 2020 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Geil en morgen vrij dusquote:Op woensdag 5 februari 2020 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
Modern Warfare vanaf nu de komende 5 dagen en 22 uur voor iedereen Double XP, ook voor weapons.
Ja, kondig die shit gewoon aanquote:GWW Exclusive: New Batman game is a reboot; coming Fall 2020
"Sources close to GWW have confirmed that WB Montreal’s new Batman game is a “soft reboot” of the critically acclaimed Batman: Arkham franchise."
This will come as a shock to some who were hoping to see a continuation of the popular franchise. A sequel to Arkham Knight was considered early on, with Bruce Wayne’s son, Damian, taking over the cape and cowl. This was was cancelled before WB Montreal got a chance to announce it at The Game Awards in 2016. What followed was a string of different ideas and management shifts before the studio decided to settle on a fresh start.
The new Batman game will kick off a new, somewhat cohesive DC Game Universe. Shortly after it’s release this Fall, it will be followed up by a next-gen DC game from the creators of the Batman: Arkham franchise, Rocksteady Studios. The roadmap from there is foggy; sources have said that a next-gen Superman game (NOT ROCKSTEADY) is also in the works at WB, but nothing confirmed yet.
Details on the story, plot, and gameplay are being kept tightly under wraps. We know that it will feature a playable Batfamily, the infamous Court of Owls, and have the introduction of co-op into the franchise."
It's a new story and continuity but the combat and traversal will remain the same.
Expect a lot of things from the cancelled Damian game to be in this new Batman game. Most likely of them, the batcycle.
https://thegww.com/exclus(...)ot-coming-fall-2020/
Slecht verhaal weer. Soft reboot? Pffrrrrt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, kondig die shit gewoon aan![]()
[ afbeelding ]
AAA darkwing duck gamequote:Op woensdag 5 februari 2020 20:50 schreef DKUp het volgende:
Arrow en The Flash verdienen ook wel een goede game.
Arkham Knight Sequel was heel interessant geweestquote:Op woensdag 5 februari 2020 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht verhaal weer. Soft reboot? Pffrrrrt.
quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
AAA darkwing duck game
of ducktales
Volg je Arrow? Mooi einde van de serie was datquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Arkham Knight Sequel was heel interessant geweest![]()
Laffe honden van WB Montréal
[..]
[ afbeelding ]
Al sinds seizoen 4 niet meer. Ik lees een beetje wat er met de personages gebeurd en dat is het wel.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volg je Arrow? Mooi einde van de serie was dat![]()
![]()
Klopt wel een beetje. Maar aan het eind doet Katherine McNamara meequote:Op woensdag 5 februari 2020 21:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al sinds seizoen 4 niet meer. Ik lees een beetje wat er met de personages gebeurd en dat is het wel.
Eigenlijk wel jammer want Arrow was destijds geweldig. Maar ja toen werd het een soap.
ga ergens anders een spoileren danquote:Op woensdag 5 februari 2020 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volg je Arrow? Mooi einde van de serie was dat![]()
![]()
Ga slapen Gquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga ergens anders een spoileren dan
zou spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 20:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
AAA darkwing duck game
of ducktales
Ik wens jou ook een mooi einde toequote:Op donderdag 6 februari 2020 01:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga ergens anders een spoileren dan
quote:Op donderdag 6 februari 2020 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zou spelen.
jammer wat er met de batman games is gebeurd Arkham City en de eerste waren echt geweldige games die daarna minder en die met die auto niet eens uitgespeeld wat een kut gameplay was dat.
Daar speel ik idd amper mee. Lomp en log is niet mijn speelstijl.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb mk11 in de deal gekocht deze week wat is Geras een kut personage.
Arkham Asylum en Arkham City top games daarna werd het opeens een stuk minder.quote:
Moest ff inkomen bij the dark knight, maar na 5 uur werd ie opeens heel vet. Vind dat de beste uit de serie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Arkham Asylum en Arkham City top games daarna werd het opeens een stuk minder.
ps5 launchquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef DKUp het volgende:
Je zou bijna denken dat er een nieuwe Batman game gaat uitkomen eind 2020 of ergens in 2021.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:00 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Batman games waren totaal overgewaardeerd. Heb ze 2 uur gespeeld en toen was ik er klaar mee.
Fight me bro.
Asylum is de beste licensed superhelden game ooit.quote:Op donderdag 6 februari 2020 17:00 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Batman games waren totaal overgewaardeerd. Heb ze 2 uur gespeeld en toen was ik er klaar mee.
Fight me bro.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liever dan een baggerpruduct.
EA is het niet met je eens.quote:
True that bro. Maar hoe valt zoiets comfy's te evenaren zonder tevsel van de formule af te wijken?quote:
Bethesda, Ubisoft, Square-Enix, WB, Sega, Capcom, Activision, die kut indies, Microsoft enzovoort.....quote:
Bullfrog, westwood, maxis. Ohnee EAquote:Op donderdag 6 februari 2020 18:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bethesda, Ubisoft, Square-Enix, WB, Sega, Capcom, Activision, die kut indies, Microsoft enzovoort.....
JRPG van een bekende anime, soort DBZ volgens mij. Ken het ook niet maar het leek wel grappig voor een keer in een sale.quote:Op donderdag 6 februari 2020 18:18 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Wat is dit voor een game dan?
twitter:jasonschreier twitterde op donderdag 06-02-2020 om 19:00:36Anyone holding out hope for Splinter Cell is, once again, going to be disappointed. Sorry! (It's AC and Far Cry.) https://t.co/7hKDV3y5QS reageer retweet
twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 06-02-2020 om 18:39:14Just to confirm so speculation doesn't go wild. When they said they would explain more in mid May I believe they clarified they were talking about their fiscal year earnings briefing, not referring to a PS5 or Xbox Series X event. reageer retweet
twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 06-02-2020 om 18:31:47Note. Watch Dogs Legion, Gods and Monsters + Rainbow Six Quarantine are 3 of the 5 titles. All games are expected to support next gen consoles with HD patches. reageer retweet
PS4 games krijgen PS5 Patches/Updates je verwacht het niet.....twitter:ZhugeEX twitterde op donderdag 06-02-2020 om 18:31:01Ubisoft expects 3 of its 5 new AAA games to be released between October and December 2020. The final 2 AAA games will be released between January 2021 and March 2021.More information on these titles and launch timing in mid May. reageer retweet
Gastquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:40 schreef KennyPowers het volgende:
Are you fucking kidding me. Weer gecrashed (het spel, niet mijn auto) in een race van 5+ minuten. In een tunnel waar de FPS altijd naar gaat 1 omdat hij de omgeving moet laden.
Nog 2 gold medals.
Dood me.
Nee, dan wint het spel van mij.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:41 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Gastzou allang die bullshit naast mij neerleggen.
Lijkt wel Fallout of Skyrim.quote:Op donderdag 6 februari 2020 19:51 schreef KennyPowers het volgende:
Oh leuk, 2 crashes in 1 dag had ik nog niet gehad.
Die is er toch allang? Of heb ik iets gemist?quote:
Wist ik niet, thanks. Jezus wat lelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:09 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Die is er toch allang? Of heb ik iets gemist?
https://en.m.wikipedia.or(...)s_in_Time_Re-Shelled
Of gewoon een nieuwe fighting force gamequote:Op donderdag 6 februari 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wist ik niet, thanks. Jezus wat lelijk.
Een GOEDE remake WHEN
Eigenlijk werkt dat ook niet met moderne graphics. Maar het was zo'n goede licensed game.
Dat zou mooi zijn inderdaadquote:Op donderdag 6 februari 2020 22:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Of gewoon een nieuwe fighting force game
You are damn right! We praten niet over de Megadrive versie. Die zuigt namelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Een GOEDE remake WHEN
Eigenlijk werkt dat ook niet met moderne graphics. Maar het was zo'n goede licensed game.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 21:12 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Een GOEDE remake WHEN
quote:Op woensdag 5 februari 2020 15:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kun je bij de Sims ook gewoon alleen huizen bouwen? Dat lijkt me wel lachen. Dat gedoe eromheen boeit me niet
Heb t gezien iddquote:Op vrijdag 7 februari 2020 00:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
Heb vanmiddag ook even zitten bouwen. Controls zijn wel ff wennen. Ik gebruik cheatcodes voor geld om alles te kunnen kopen zonder het spel te spelen![]()
L1 + L2 + R1 + R2 tegelijkertijd indrukken dan krijg je een chat venster, typ daar motherlode in voor 50.000 in game geld.
Oh nice ga ik die ook proberenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 01:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Heb t gezien idd
Overigens werkt deze ook: Money 9999999. (voer bedrag in wat je wilt)
freedom forcequote:Op donderdag 6 februari 2020 23:00 schreef KennyPowers het volgende:
fighting force
shining force
tekken force
Keiraquote:Op donderdag 6 februari 2020 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben steeds afgeleid door de tepels van Keira Metz.
Ik wil ooit wel God of War 1 en 2 spelen zonder mijn PS3 boven water te moeten halenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:03 schreef Dopekoe het volgende:
Voor de liefhebbers of de mensen die het nog nooit geprobeerd hebben of voor mensen die het nog eens willen testen:
Sony heeft de gratis proefperiode voor PSnow voor iedereen gereset.
Je kan dus (ook al heb je ooit een abonnement gehad) weer een gratis proefperiode van 7 dagen starten
Zitten Dead Space 1 en 2 erbij en Spec Ops The Line erbij?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:03 schreef Dopekoe het volgende:
Voor de liefhebbers of de mensen die het nog nooit geprobeerd hebben of voor mensen die het nog eens willen testen:
Sony heeft de gratis proefperiode voor PSnow voor iedereen gereset.
Je kan dus (ook al heb je ooit een abonnement gehad) weer een gratis proefperiode van 7 dagen starten
https://www.playstation.c(...)on-now/ps-now-games/quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zitten Dead Space 1 en 2 erbij en Spec Ops The Line erbij?
Alleen Dead Space 3 en wel Spec Ops The Line.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
https://www.playstation.c(...)on-now/ps-now-games/
Onderaan
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen Dead Space 3 en wel Spec Ops The Line.
Maar die staan onder het kopje PS3.
Kan ik die dan niet op de PS4 spelen via PS Now of hoe zat dat ook al weer?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Na lang wikken en wegen en zo veel mogelijk spoilers ontwijken toch maar GoW aangeschaft.
Was hier al die ophef nou over? Ziet er fantastisch uit hoor maar ik heb het gevoel dat ik een checklistje zit af te werken. Bovendien had ik de oude Kratos lliever, deze is kinda generic boring.
Geef mij Kratos die 24/7 pissed off is maar terug.
quote:Activision officially confirms new Call of Duty game coming this fall
It’s official: Activision has confirmed during their Q4 Investor Call on February 6 that there’s a new Call of Duty game coming this fall. No surprises here.
The company, however to much surprise, has not acknowledged which development team is working on the 2020 Call of Duty game — which is unusual for the company. They’ve always mentioned the development studio during this conference call for the year’s game.
https://charlieintel.com/call-of-duty-2020-confirmed/59116/
Het hele verhaal is een intro op wat echt komen gaat. Pure chaos in het vervolgquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:53 schreef KennyPowers het volgende:
Vond het begin van GoW ook saai. Moet er nog steeds mee verder.
Wow Spec Ops, leip, altijd al willen spelen. Volgende week maar proefabbo nemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen Dead Space 3 en wel Spec Ops The Line.
Maar die staan onder het kopje PS3.
Verschrikkelijk toffe gamequote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wow Spec Ops, leip, altijd al willen spelen. Volgende week maar proefabbo nemen.
Kratos en Boy moorden iedereen uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:55 schreef KennyPowers het volgende:
Gooi mij maar in de afvalbak als ik dood ben. Hoef je niet helemaal een berg op en zo.
Meest overschatte game van deze generatie imo. Ziet er inderdaad prachtig uit maar dat is het enige wat boven gemiddeld is. Niks bijzonders aan deze game.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Na lang wikken en wegen en zo veel mogelijk spoilers ontwijken toch maar GoW aangeschaft.
Was hier al die ophef nou over? Ziet er fantastisch uit hoor maar ik heb het gevoel dat ik een checklistje zit af te werken. Bovendien had ik de oude Kratos lliever, deze is kinda generic boring.
BOYquote:Op vrijdag 7 februari 2020 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Nog maar 3 trophiesMeer mensen hebben 100 miles gereden in elke auto dan 50 miles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Nee dat komt omdat ik mijn muis op die middelste trophy had, waardoor hij de PSN-rarity laat zien in plaats van de psnprofiles-rarity.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Meer mensen hebben 100 miles gereden in elke auto dan 50 miles.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat ik mijn muis op die middelste trophy had, waardoor hij de PSN-rarity laat zien in plaats van de psnprofiles-rarity.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:58 schreef KennyPowers het volgende:
Nog maar 3 trophiesWat doe je jezelf aan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hou gewoon op met dat aids spel
Slijmerig als je vrouw en manslijm.
Pijn is fijnquote:Op vrijdag 7 februari 2020 20:57 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Wat doe je jezelf aan manhou gewoon op met dat aids spel
Dan krijgen ze zeker een hartverzakking als ze zouden lezen wat hier over GoW wordt gezegdquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:24 schreef DKUp het volgende:
Mensen helemaal over de zeik dat mensen Uncharted 4 niet goed vinden op ResetEra![]()
![]()
Heerlijk
Dat ondergaan we allemaal met deze embarmelijke gameklimaat ontwikkelingenquote:
Gears of War is sobierso een nalatig poepspelquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan krijgen ze zeker een hartverzakking als ze zouden lezen wat hier over GoW wordt gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |