je zegt dat t makkelijk is dus je zal wel een link hebben?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga je weer met je kritische onderzoek, kan je nou echt helemaal niks zelf?
Kritisch, je weet niet eens wat het betekent.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:35 schreef weetjewel5 het volgende:
als je hier kritisch bent op nasa is een beetje hetzelfde als je tegen gelovigen zegt dat je denkt dat god niet bestaat; boze en emotionele mensen
For approximately $52 million per person, you can purchase a seat to fly with SpaceX – once Elon Musk's space company begins flights to the ISS. ... NASA will get $35,000 for each night a tourist spends on the ISS, according to agency officials.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je zegt dat t makkelijk is dus je zal wel een link hebben?
Held. CAD gelooft in space.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
For approximately $52 million per person, you can purchase a seat to fly with SpaceX – once Elon Musk's space company begins flights to the ISS. ... NASA will get $35,000 for each night a tourist spends on the ISS, according to agency officials.
Voorlopig alleen voor de elite
Iets goedkoper
Depending on where you're going, a ticket could set you back anywhere from $250,000 to tens of millions of dollars. If you're looking simply to cross the 62-mile-high Karman line that marks the boundary between the upper atmosphere and outer space, Virgin Galactic says it will take you there for $250,000.
effe snel gezocht.
nog ff sparen dus.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
For approximately $52 million per person, you can purchase a seat to fly with SpaceX – once Elon Musk's space company begins flights to the ISS. ... NASA will get $35,000 for each night a tourist spends on the ISS, according to agency officials.
Voorlopig alleen voor de elite
Iets goedkoper
Depending on where you're going, a ticket could set you back anywhere from $250,000 to tens of millions of dollars. If you're looking simply to cross the 62-mile-high Karman line that marks the boundary between the upper atmosphere and outer space, Virgin Galactic says it will take you there for $250,000.
effe snel gezocht.
Ik vind de stelling 'nasa is real' behoorlijk aannemelijker dan de bewering dat er een wereldwijd complot is van duizenden mensen om ons ervan te overtuigen dat ruimtevaart mogelijk is terwijl dat helemaal niet het geval is. Wat is het doel daarvan?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
jouw vooringenomen conclusie (nasa is real) is ook maar een aanname, je bent (neem ik aan) nooit in de ruimte geweest.
Het doel is om 0.4% van het federale budget van de VS te kunnen opstrijken. Vandaar dit wereldwijde complot.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:48 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Ik vind de stelling 'nasa is real' behoorlijk aannemelijker dan de bewering dat er een wereldwijd complot is van duizenden mensen om ons ervan te overtuigen dat ruimtevaart mogelijk is terwijl dat helemaal niet het geval is. Wat is het doel daarvan?
20miljard dollar per jaar is een goede reden.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:48 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Ik vind de stelling 'nasa is real' behoorlijk aannemelijker dan de bewering dat er een wereldwijd complot is van duizenden mensen om ons ervan te overtuigen dat ruimtevaart mogelijk is terwijl dat helemaal niet het geval is. Wat is het doel daarvan?
Soort maakt denk ik niet veel uit. Groen werkt al prima. Ik persoonlijk heb dat niet geprobeerd nee.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
watvoor laser? en heb je t al geprobeerd?
Of je Nikon P900 of P1000 camera, als je die bezit.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:01 schreef illusions het volgende:
Nog goedkoper is de ISS app downloaden en je telescoop op de ISS richten wanneer hij boven je hoofd langs vliegt.
En daar al die tien, honderdduizenden mensen van betalen die allemaal hun bek moeten houden?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
20miljard dollar per jaar is een goede reden.
Nee, dat ruimtevaart programma's (NASA is nou niet bepaald de enige) bestaan is bewijs voor. Bewijs wat je met je eigen ogen kan zien.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
jouw vooringenomen conclusie (nasa is real) is ook maar een aanname, je bent (neem ik aan) nooit in de ruimte geweest.
Ik heb al een aantal keer in dit topic moeten aanhoren dat dit soort beelden "fake!" zijn terwijl degenen die dat roepen ze zelf vrij eenvoudig kunnen schieten als ze een beetje fatsoenlijke camera hebben en de ISS tracking app installeren.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Deze is ook toepasselijk voor dit topic.
Grappig dat het de gene zijn die.. " open je ogen " als motto hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer in dit topic moeten aanhoren dat dit soort beelden "fake!" zijn terwijl degenen die dat roepen ze zelf vrij eenvoudig kunnen schieten als ze een beetje fatsoenlijke camera hebben en de ISS tracking app installeren.
Moet het wel helder zijn, met weer als vandaag zie je helaas geen hol
Och ja, zo gaat dat helaas. Gewoon lekker nep roepen terwijl het met een voor een gemiddelde persoon prima haalbaar budget zelf te testen valt. Zie je ook in het platte aarde topic. Geen antwoord op bijvoorbeeld het stuk over satelliet tv.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal keer in dit topic moeten aanhoren dat dit soort beelden "fake!" zijn terwijl degenen die dat roepen ze zelf vrij eenvoudig kunnen schieten als ze een beetje fatsoenlijke camera hebben en de ISS tracking app installeren.
Moet het wel helder zijn, met weer als vandaag zie je helaas geen hol
Nou jullie kunnen zeggen wat je wilt maar mij haal je toch niet over! Stelletje believers! Ik ga strijken doei.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Grappig dat het de gene zijn die.. " open je ogen " als motto hebben.
Zelfs dat is al niet eens nodig.
GPS op je telefoon en maps aan zetten.
En internet uit.
Fyn avond!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 11:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Nou jullie kunnen zeggen wat je wilt maar mij haal je toch niet over! Stelletje believers! Ik ga strijken doei.
Heb de vorige "treinen" van satellieten ook al diverse malen gezien maar deze is wel bijzonder, aangezien ze nog heel kort bij elkaar + de stage 2 zittenquote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef Nikonlover het volgende:
Morgen weer lancering van een lading Starlink satellietenVoor de zichtbaarheid vanuit Nederland is het tijdstip van de lancering zeer gunstig, namelijk 21:37 onze tijd. Ongeveer 20 minuten na lancering komt stage 2 en de nieuwe lading van 60 satellieten over ons land. De satellieten zijn op dat moment nog maar 5 minuten los maar het zal zeker mogelijk zijn om de blob satellieten en stage 2 van elkaar te kunnen onderscheiden.
Die 21:37 is het tijdstip van lancering. Rond 21:57 komt het zaakje over Nederlandquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers:
[..]
Heb de vorige "treinen" van satellieten ook al diverse malen gezien maar deze is wel bijzonder, aangezien ze nog heel kort bij elkaar + de stage 2 zitten
21:37 geldt uiteraard voor Nederland, ze gaan in zo'n 1,5 uur de wereld rond dus afhankelijk van waar je woont is het tijdstip anders.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |