quote:Op maandag 30 maart 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
Als die vloer een vrijgezelle dame was, zou ik haar ten huwelijk vragen.
Dat herken ik wel hoor, je bent toch altijd 1000x zo kritisch op je eigen werk..quote:Op maandag 30 maart 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
[..]![]()
Thanks allemaal, het is écht een heel mooi vloertje geworden!
Blei loopt wel te mopperen dat er her en der een minder mooi plankje tussen zit of dat niet alle lijmvlekjes 100% zijn weggepoetst, maar dat zijn van die dingen die je echt alleen ziet als je plat op je buik ligt om mieren te zoeken
Ben ook echt zo blij met de keuze. Ik zou nooit meer hout onder mijn eettafel willen sinds ik kinderen heb, maar ik zou ook nooit géén hout in de woonkamer willen. Zoveel warmte
quote:Op maandag 30 maart 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
Als die vloer een vrijgezelle dame was, zou ik haar ten huwelijk vragen.
Nee hoor, die kan voorlopig prima in de inloopkastquote:Op maandag 30 maart 2020 13:31 schreef Tegan het volgende:
Gefeliciteerd met de zwangerschap! Nu volgt project babykamer?
quote:Op maandag 30 maart 2020 13:31 schreef bleiblei het volgende:
Mja, het kan inderdaad nog wel wat strakker. Maar dat is oplosbaar. Plankjes liggen er top in, dus meer een kwestie van wat plankjes bij werken.
Vanmorgen is ook de grondkabel bezorgd voor verlichting en stopcontacten in de eerste helft van de tuin. Hier kan ik wel ff mee vooruit:
Beste haspel,quote:Op maandag 30 maart 2020 13:31 schreef bleiblei het volgende:
Mja, het kan inderdaad nog wel wat strakker. Maar dat is oplosbaar. Plankjes liggen er top in, dus meer een kwestie van wat plankjes bij werken.
Vanmorgen is ook de grondkabel bezorgd voor verlichting en stopcontacten in de eerste helft van de tuin. Hier kan ik wel ff mee vooruit:
Dat is wel een goed idee ja!quote:Op maandag 30 maart 2020 13:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beste haspel,
Ff jukje voor bouwen?
Was vooral schrikken hoeveel er nog in stondquote:Op maandag 30 maart 2020 15:11 schreef NicolasJoy het volgende:
Wat is het gaaf geworden!Zal echt een fantastisch gevoel zijn die container leeg te maken.
Nah, we hebben een bankrekening challenge.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ziet er weer prachtig uit
Benieuwd naar de nieuwe bank die gaat komen. (Die komt echt wel, want hormonen.)
Valt 't tegen qua uitgaven?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nah, we hebben een bankrekening challenge.![]()
Er moet nog geschilderd worden, het dak vervangen, bestrating in de tuin (120m2), klein stukje schutting (20m1) en eigenlijk moeten we ook nog 10m2 oude natuursteentegels zien te vinden voor de hal. Als we dan nog geld hebben komt er misschien een nieuwe bank.
Nou ja, het is gewoon tyfus duur allemaal. Zo'n groot oud huis is echt fantastisch, maar niks is goedkoop, dus al onze reserves zijn er wel zo ongeveer doorheen nuquote:Op maandag 30 maart 2020 19:40 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Valt 't tegen qua uitgaven?![]()
Misschien dat die yard sale je kan helpen
Als de ergernis over deze bank voldoende is gegroeid...quote:Op maandag 30 maart 2020 19:51 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon tyfus duur allemaal. Zo'n groot oud huis is echt fantastisch, maar niks is goedkoop, dus al onze reserves zijn er wel zo ongeveer doorheen nu
Maar goed, ik heb nog wat kleine persoonlijke potjes, dus wellicht dat ik zelf een nieuwe bank kan kopen als kadootje voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |