Erg mooi geworden hoor!quote:
Ja hoor, je tilt het er zo uit en dan hop in de vaatwasserquote:Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef Barry1986 het volgende:
[..]
Erg mooi geworden hoor!
Op de foto vind ik de tegel en het keukenblad wel mooi matchen.
Dat midden in de kookplaat, dat is toch de afzuiging?
Is dat nog een beetje schoon te maken met invallend eten en oliespetters?
Lijkt me erg onpraktisch.
Oh is dat een afzuiger? Kan je over een tijdje een review geven? Ik overweeg ook zo'n systeem, veel mooier dan zo'n grote kap in de keuken.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:29 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hoor, je tilt het er zo uit en dan hop in de vaatwasser
Je vraagt het niet aan mij, maar wij hebben ook zo’n systeem. Bora hebben we. Gewéldig, is onze ervaring. Het ding doet erg goed wat ‘ie moet doen (luchtjes verwijderen) en zoals SQ zegt, ook de Bora trek je zo los, hup de vaatwasser in, en klik, weer op z’n plek.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh is dat een afzuiger? Kan je over een tijdje een review geven? Ik overweeg ook zo'n systeem, veel mooier dan zo'n grote kap in de keuken.
Dat lijkt me inderdaad een groot voordeel! Bedankt voor je ervaring!quote:Op maandag 3 februari 2020 11:12 schreef Smallish het volgende:
Nog een voordeel: mijn man, bijna 2 meter en kookt graag, is zeer happy met het feit dat hij z’n hoofd niet meer stoot aan zo’n kap.
Even een domme vraag misschien, waarheen zuigt dat ding af? Wel naar buiten?quote:Op maandag 3 februari 2020 11:12 schreef Smallish het volgende:
[..]
Je vraagt het niet aan mij, maar wij hebben ook zo’n systeem. Bora hebben we. Gewéldig, is onze ervaring. Het ding doet erg goed wat ‘ie moet doen (luchtjes verwijderen) en zoals SQ zegt, ook de Bora trek je zo los, hup de vaatwasser in, en klik, weer op z’n plek.
Nog een voordeel: mijn man, bijna 2 meter en kookt graag, is zeer happy met het feit dat hij z’n hoofd niet meer stoot aan zo’n kap.
Absolute aanrader. Niet de goedkoopste. Dat dan weer wel.
Ze zijn er met afzuigingskanaal naar buiten en met recirculatie.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef BE het volgende:
[..]
Even een domme vraag misschien, waarheen zuigt dat ding af? Wel naar buiten?
Ik heb namelijk echt slechte ervaringen met recirculatie-kappen.
Kan allebei, maar er werd wel flink aangedrongen op recirculatie. Je blaast namelijk een vele kubus lucht naar buiten en dat moet toch ergens het huis weer ingezogen worden. Als je een tochthuis hebt maakt het weinig uit, in een deels geïsoleerd goed huis (zoals bij ons) krijg je gekke koude luchtstromen van minder goed geïsoleerde delen naar de afzuigkap. En bij de goed geïsoleerde huizen krijg je onderdruk en dat proberen ze eigenlijk altijd te voorkomen isolatietechnisch.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:14 schreef BE het volgende:
[..]
Even een domme vraag misschien, waarheen zuigt dat ding af? Wel naar buiten?
Ik heb namelijk echt slechte ervaringen met recirculatie-kappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |