Ik denk dat Sociedad in de CdR de zegetocht van Mirandes gaat beëindigen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Athletic Club mist ook de helft van de basis, al dan niet expres door Copa-belangen. En La Real heeft zonder Isak en Odegaard nog altijd een degelijk elftal.
Alles minder dan een Baskische finale zou als een teleurstelling voelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sociedad in de CdR de zegetocht van Mirandes gaat beëindigen.
Gaat ook wel spelen op het EK.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:23 schreef El-Stinho het volgende:
Bizarre impact van Isak. Nu zes kansen voorbereid of gehad.
Het liefst zeggen we La Real of n zijn geheel Real Sociedad.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nou, en nu over de streep trekken Sociedad.
Fuck the system.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het liefst zeggen we La Real of n zijn geheel Real Sociedad.
Pfew, jij leeft echt op het randje!quote:
Nu Osasuna - Realquote:
Ik niet, ik heb geen flauw idee wat ik daar van moet verwachten.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gaan we nog centjes plaatsen op Inter - AC Mailand?
Alsof je dat bij Oekraïne - Portugal wist.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb geen flauw idee wat ik daar van moet verwachten.
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Alsof je dat bij Oekraïne - Portugal wist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |