Ieder land zou dat goden voedsel standaard moeten hebben.quote:
Als een land geen raspatat met pindasaus en ui heeft, is het een derde wereld land.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ieder land zou dat goden voedsel standaard moeten hebben.
Moest lachen, bedankt. Thaise curry is toch wel prima te eten. Straks zijn ze thuis en gaan ze zeker Chinees halen haha.quote:Op zondag 2 februari 2020 21:18 schreef gcjoel het volgende:
Oh dat doet me denken aan mijn reis naar Vietnam.
Echt net 1 week onderweg en we kregen ergens o.a. friet. Heel die groep aanvallen want eindelijk normaal eten![]()
Terwijl we zo lekker eten kregen die dagen daarvoor
Deze man snapt het.quote:Op zondag 2 februari 2020 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een land geen raspatat met pindasaus en ui heeft, is het een derde wereld land.
Erm...ok I guess...?quote:Op zondag 2 februari 2020 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ieder land zou dat goden voedsel standaard moeten hebben.
Commie librul countryquote:
Oh is het al ochtend?quote:
Ditquote:
trailers? die zijn toch normaal vooraf en niet achteraf?quote:
Filmtrailers tijdens de super bowl.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trailers? die zijn toch normaal vooraf en niet achteraf?
ahaquote:Op maandag 3 februari 2020 08:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Filmtrailers tijdens de super bowl.
Geen idee. Ik heb alleen de trailers teruggekeken.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aha
was het op nederlandse tv te zien trouwens?
Je word een beetje oud of niet?quote:Op maandag 3 februari 2020 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Opstaan ging hier ook met de nodige pijn en moeite.
ik kan me niet herinneren dat opstaan ooit zonder moeite ging.quote:
Dement dus.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren dat opstaan ooit zonder moeite ging.
Sorry, wat.quote:Nou, mijn vrouw werkt al jaren bij Post.NL en is daar zeer gelukkig mee. Natuurlijk is er niet die vrijblijvendheid van Sandd. Je moet je post op tijd ophalen en dan gelijk gaan bezorgen. Maar wanneer je verklaarbaar langer over je wijk doet (bij voorbeeld omdat een aantal droeftoeters hier vertikt om van de 4e etage af te komen om een pakje bij de deur op te halen !) krijg je die uren uitbetaald. Altijd overleg mogelijk over andere dagen of meer of minder uren. Dus: best wel een goede werkgever.
Ik ben bij Mis Amores gaan eten zaterdag.quote:
Ja, moe'k ook nog doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb alleen de trailers teruggekeken.
Raspatat vind ik wel echt enorm overratedquote:Op zondag 2 februari 2020 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een land geen raspatat met pindasaus en ui heeft, is het een derde wereld land.
Ho.quote:
Racist.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Raspatat vind ik wel echt enorm overrated
En? En en en?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben bij Mis Amores gaan eten zaterdag.
Toch gefeliciteerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een mailtje met felicitatie en wordt mij een fijne dag gewenst. Hoe kan ik nou een fijne dag hebben, wanneer ik op kantoor zit.
Heel leuk personeel. Super aardig en grappig en zo.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg een mailtje met felicitatie en wordt mij een fijne dag gewenst. Hoe kan ik nou een fijne dag hebben, wanneer ik op kantoor zit.
Het is een beetje karig he? Of ja, vond het lekker, maar niet mega bijzonder ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel leuk personeel. Super aardig en grappig en zo.
Uh. Ja. Dat was 't.
Denk niet dat we nog ooit teruggaan.
Oh!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dankjewel.
(mijn verjaardag)
Hieperdepiepquote:Op maandag 3 februari 2020 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dankjewel.
(mijn verjaardag)
nogmaals bedankt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oh!
Gefeliciteerd!
Wacht, dat zei ik al.
Ik vond de tent zelf net een fastfood ding, maar dat was vooral omdat de lampen heel fel stonden en t verder vrij kaal is. Niet echt sfeervol. Gelukkig was t personeel wel echt hele leuk, dus daardoor gezellig.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een beetje karig he? Of ja, vond het lekker, maar niet mega bijzonder ofzo.
Nee ik vond het ook weinig aangekleed, zowel interieur als eten, jammer want ze hebben inderdaad wel een gun-factor.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de tent zelf net een fastfood ding, maar dat was vooral omdat de lampen heel fel stonden en t verder vrij kaal is. Niet echt sfeervol. Gelukkig was t personeel wel echt hele leuk, dus daardoor gezellig.
Maar het eten was niet echt warm, ook weinig smaak aan. Beetje "bland", flauw. Niet vies, maar echt helemaal niks bijzonders. En het was ook best wel weinigWe hadden allemaal nog honger na afloop (maar goed, die cheap-ass vrienden wilden ook alleen een hoofdgerecht
)
Ze hebben een beetje de gun-factor van me, maar echt aanraden zou ik t aan niemand.
Ze hebben nu de Eindhoven rode pijl voor de deur. Dus misschien gaat dat iets "helpen" met de start verder.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee ik vond het ook weinig aangekleed, zowel interieur als eten, jammer want ze hebben inderdaad wel een gun-factor.
Ik heb vrijdag trouwens superlekker gegeten in Amsterdam, bij Happyhappyjoyjoy. Damn dat was goedquote:Op maandag 3 februari 2020 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben nu de Eindhoven rode pijl voor de deur. Dus misschien gaat dat iets "helpen" met de start verder.
Ik ga vrijdag naar Dolores.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag trouwens superlekker gegeten in Amsterdam, bij Happyhappyjoyjoy. Damn dat was goed. En Doloris Tilburg is ook echt een goede keuken.
Leuk! Van het weekend 2 tickets + tegoed kado gedaan aan iemand, vond het zelf zo'n vette ervaring.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag naar Dolores.
En als ik niet hopeloos verdwaal, daarna ook daar eten.
Ja, ben heel benieuwd.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Van het weekend 2 tickets + tegoed kado gedaan aan iemand, vond het zelf zo'n vette ervaring.
Yup, zelfde idee, wij waren vrij vroeg dus hadden nog een tafeltje maar dit zat ook stampvol toen we weggingen. Jammer dat al die dingen zo populair zijn en vaak geen reservering voor 2 aannemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ah, dat happy.etc ziet er hetzelfde uit als Takumi eigenlijk.
Maar Takumi is echt NIET te doen druk op donderdag-zondag.
Bult wachtende mensen voor de deur steeds.
Nee, maar dat snap ik van hun kant ook wel. Je gaat geen tafeltje leeg houden (periode vooraf vaak ook alvast leeg als mensen iets eerder komen) als er buiten 20 man staan die hem meteen kunnen vullen. Maar onhandig is t wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup, zelfde idee, wij waren vrij vroeg dus hadden nog een tafeltje maar dit zat ook stampvol toen we weggingen. Jammer dat al die dingen zo populair zijn en vaak geen reservering voor 2 aannemen.
Ja maar ja... dan kom ik er uiteindelijk nooitquote:Op maandag 3 februari 2020 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar dat snap ik van hun kant ook wel. Je gaat geen tafeltje leeg houden (periode vooraf vaak ook alvast leeg als mensen iets eerder komen) als er buiten 20 man staan die hem meteen kunnen vullen. Maar onhandig is t wel.
quote:Op maandag 3 februari 2020 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar ja... dan kom ik er uiteindelijk nooit.
Je eet teveel buiten de deurquote:Op maandag 3 februari 2020 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ben de laatste 2 weken ook al 3x op zoek moeten gaan naar iets anders, want te veel mensen voor de deur. Toen werd t Food gallery, Noedo en Mis Amores.
Kloptquote:
Ach ja, grote voordeel van kinderloos zijn toch.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt
Dat krijg je als je midden in t centrum woont. Vaak met feestjes en zo of verjaardagen: "Vooraf ff samen eten?" Meestal is t dan iets "snels" zoals Xu of Takumi.
Maar ja, als dat vol zit.....
Wel lekkerquote:Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef Ang3l het volgende:
Ah, dat happy.etc ziet er hetzelfde uit als Takumi eigenlijk.
Maar Takumi is echt NIET te doen druk op donderdag-zondag.
Bult wachtende mensen voor de deur steeds.
Kindvrijquote:Op maandag 3 februari 2020 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach ja, grote voordeel van kinderloos zijn toch.
dat wel. Ik ging vroeger veel vaker uit eten, maar nu iedereen om me heen kinderen uit poept wordt het steeds minder.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kut kinderen.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel. Ik ging vroeger veel vaker uit eten, maar nu iedereen om me heen kinderen uit poept wordt het steeds minder.
Kinderen maken alles kapot.
Begin er niet aan!quote:
Heel lekkerquote:
Preciesquote:Op maandag 3 februari 2020 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik verwacht een uitnodiging per DMquote:Op maandag 3 februari 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het goed is, krijgen we vandaag te horen of de locatie voor het verjaardagsfeestje beschikbaar is, dan kunnen we daarna eindelijk uitnodigingen de deur uit doen.
Daar zullen vast wel weer genoeg reacties op komen omdat een vriendin en ik het feestje samen geven.
Eentje meer of minder kan ook wel inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik verwacht een uitnodiging per DM
En de rest dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eentje meer of minder kan ook wel inderdaad.
Wat leuk dat ik ook mag komen!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En deze hete boy dan?!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen hete dames mogen er op zijn verjaardag bij komen denk ik.
Ik weet niet, als verstokt heteronormatief denker ging ik er van uit dat hij niet van de verkeerde kant was.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, als verstokt heteronormatief denker ging ik er van uit dat hij niet van de verkeerde kant was.
De rest ken ik nog maar net. Of nog niet eens echt.quote:
Ze hoeven niet heet te zijn. Leuk karakter is al fijn genoeg.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
Alleen hete dames mogen er op zijn verjaardag bij komen denk ik.
de term 'van de verkeerde kant' kan nu natuurlijk sowieso niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, als verstokt heteronormatief denker ging ik er van uit dat hij niet van de verkeerde kant was.
Aardig scrabblewoord welquote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, chocoprins?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de term 'van de verkeerde kant' kan nu natuurlijk sowieso niet meer.
gewoon homoseksueel, dat mag je tegenwoordig gewoon zo noemen. Maar ik blijf lekker hetero.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, chocoprins?
Jawel, dan ben ik je wingmanquote:Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maak ik toch geen kans meer.
Sowieso "van de andere kant" ipv "de verkeerde kant".quote:Op maandag 3 februari 2020 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet ik dan zeggen, chocoprins?
Ja, ik snap.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, dan ben ik je wingman
Angel, wingman, get it?
Mooie kans om daar verandering in te brengen zo'n feestje.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De rest ken ik nog maar net. Of nog niet eens echt.
Nee man.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
Mooie kans om daar verandering in te brengen zo'n feestje.
Ik ben haske liefquote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee man.
Meets zijn eng.
Jullie zijn eng.
De wereld is eng.
Dit inderdaad. Ook weer grotere kans op corona.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee man.
Meets zijn eng.
Jullie zijn eng.
De wereld is eng.
Nee maak je niet druk, ik drink ook goedkoop bier.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ook weer grotere kans op corona.
Smaakt goed met wat Lyme.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ook weer grotere kans op corona.
Oh laat dan maar zitten.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hoeven niet heet te zijn. Leuk karakter is al fijn genoeg.
quote:
Nee ik had het over mijzelf.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt liever een knap iemand zonder inhoud?
Euhwattequote:
Kom maar dan.quote:
Ohaiquote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Halimede het volgende:
holy shiiiiit ik krijg misschien een Delta buddy pass van een vriendin van mij die stewardess isdan kan je vaak voor een paar tientjes ergens heen vliegen als er plaats is aan boord
Ja, die heeft een collega van me ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Halimede het volgende:
holy shiiiiit ik krijg misschien een Delta buddy pass van een vriendin van mij die stewardess isdan kan je vaak voor een paar tientjes ergens heen vliegen als er plaats is aan boord
quote:
wellthatescalatedquickly.gifquote:
Nouquote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee man.
Meets zijn eng.
Jullie zijn eng.
De wereld is eng.
heeej buddy!quote:Op maandag 3 februari 2020 15:17 schreef Halimede het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou. Vond het anders heel fijn knuffelen met je.
Fuck buddy, fly buddy.quote:
Echt?!?!?! Schatje tochquote:Op maandag 3 februari 2020 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat was een spontane mini meet in de zon met bier!
En NOG was ik zenuwachtig!
Er bloeit wat...quote:Op maandag 3 februari 2020 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou. Vond het anders heel fijn knuffelen met je.
bier maakt het wel makkelijkerquote:Op maandag 3 februari 2020 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat was een spontane mini meet in de zon met bier!
En NOG was ik zenuwachtig!
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een oogje op mijn vriendje.
Je had nog niet door dat het engeltje liever een paargepunte lans heeft?quote:
Ik onthoud dat allemaal niet, evenmin dat ik ook niet onthoud wie wel en wie niet iemand heeft, behalve van @Faxie weet ik het.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Je had nog niet door dat het engeltje liever een paargepunte lans heeft?
Beter er zelf achter komen, dan andersom.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:55 schreef rival het volgende:
Je kan er beter zo achter komen dan na een kratje bier zeg ik altijd maar.
Van de vrouwtjes weet je het vast wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik onthoud dat allemaal niet, evenmin dat ik ook niet onthoud wie wel en wie niet iemand heeft, behalve van @:Faxie weet ik het.
Ahhwwwquote:Op maandag 3 februari 2020 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bier maakt alles makkelijker!quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 15:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel interessanter om te onthouden.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Van de vrouwtjes weet je het vast wel.
lopen of fietsen wordt soms ook lastigerquote:Op maandag 3 februari 2020 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bier maakt alles makkelijker!
Behalve autorijden.
En choreografie onthouden.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lopen of fietsen wordt soms ook lastiger
Ja, Koffiemeneer.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel interessanter om te onthouden.Maar ik wist niet dat Debsterr een vriend heeft.
Zo'n schatje is hetquote:
JA LEUK VOOR JE!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n schatje is hetkreeg nog een heel lief appje vanmiddag.
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De paaseitjes met pindakaas van de Hema.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:45 schreef Samzz het volgende:
Gisteren de nieuwe Tony's met pecan, karamel en crunch geproefd. Was lekker. Beetje weinig crunch wel.
Ik probeer 'm de hele tijd over te halen om een shoot met je te doen. Hoor.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik probeer 'm de hele tijd over te halen om een shoot met je te doen. Hoor.
Jawel jonguh! Je hing zelfs op een gebouw, en je speelt theater. Dat zijn fijne modellen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik plak heul niet op foto's en zo.
Ja toen was ik jong en knap en beminnelijk nog!!!!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel jonguh! Je hing zelfs op een gebouw, en je speelt theater. Dat zijn fijne modellen.
Paaseitjes met pindakaasquote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De paaseitjes met pindakaas van de Hema.
Haal ze.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef DrMarten het volgende:
Vandaag gesprek gehad voor een andere functie. Kan volgende week beginnen
Iets met schouders en een last enzo
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De paaseitjes met pindakaas van de Hema.
Haal ze.
Ze zijn heel lekker. Lekkerder dan die van de jumbo.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel lekker
Ik doe het niet.
Je was laatst nog naar zo'n instagramstudiohel geweestquote:Op maandag 3 februari 2020 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja toen was ik jong en knap en beminnelijk nog!!!!
Ja, dat was ook engquote:Op maandag 3 februari 2020 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je was laatst nog naar zo'n instagramstudiohel geweest
Ik moet ook nog foto’s voor mijn Tinderprofiel maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik probeer 'm de hele tijd over te halen om een shoot met je te doen. Hoor.
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef DrMarten het volgende:
Vriendje gaat ze halen voor mequote:Op maandag 3 februari 2020 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn heel lekker. Lekkerder dan die van de jumbo.
quote:
quote:
Zenk joequote:
5 minuten fietsen? Wow dat is wel relaxed.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zenk joe
En gewoon op dezelfde vestiging, dus nog steeds 5 minuten fietsen naar werk
Wit framboos knettersuiker van Tony's ookquote:Op maandag 3 februari 2020 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Witte paaseitjes met framboos van de Jumbo zijn wel chill.
Ja klopt. 😁quote:Op maandag 3 februari 2020 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wit framboos knettersuiker van Tony's ook.
Pindakaas in een andere vorm dan pindakaas, weet niet of ik dat aan kanquote:
Ik laat 'm wel een offerte maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog foto’s voor mijn Tinderprofiel maken.
Groothoeklens erbij.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel een offerte maken.
Sorryquote:
Feli met je nieuwe baanquote:
Alsof je dat niet wist.quote:
quote:Plus ik kan niet
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:56 schreef DrMarten het volgende:
No cure no pay?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik laat 'm wel een offerte maken.
Misschien toch m'n chocolade-Instagram nieuw leven inblazen.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:44 schreef gcjoel het volgende:
Luister niet naar CL met de pindakaas eitjes.
Ik deed het wel en ben nu dik.
Dat zakje was wel heel snel leeg
Je hebt gewoon je huis verkocht in je proeftijd?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik door m'n proeftijd ben.
Heb je nu levenslang?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon je huis verkocht in je proeftijd?
Adje adjequote:Op maandag 3 februari 2020 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Om te vieren deze maar geopend.![]()
[ afbeelding ]
Dit had ik nooit achter jou gezocht.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit had ik nooit achter jou gezocht.
Ik vond je altijd een beetje het mannetje dat kiest voor safe.
Feescht!quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Nommsquote:Op maandag 3 februari 2020 19:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Om te vieren deze maar geopend.![]()
[ afbeelding ]
en een offliner?quote:Op maandag 3 februari 2020 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Praten over eten is een van de laagste vormen van communiceren.
Om maar eens een onliner erin te gooien.
Morgen weer voor het eerstquote:Op maandag 3 februari 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe is met jullie fitgirls(m/v)?
Zag veel goede sportvoornemens.
Zijn de six of five packs al zichtbaar?
Ik ook niet, maar vanaf de kerst tot nu van 86,7 naar 81,7 kg.quote:
daar trek ik idd vaak ook aanquote:Op maandag 3 februari 2020 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe je dit ook bij penislengte in erecte toestand?
Als je me maar date daarnaquote:Op maandag 3 februari 2020 22:44 schreef Halimede het volgende:
[..]
dan neem ik volgende meet wel even een meetlint mee
Ga je piemels meten?quote:Op maandag 3 februari 2020 22:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je bent dan first in line voor een date als het niks wordt met fruitdude
Geen behoefte aan skinnyfat.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja, voor mijn excel sheet. Kom je ook?
Daar hou ik je aan!quote:Op maandag 3 februari 2020 22:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je bent dan first in line voor een date als het niks wordt met fruitdude
Penismaat?/ohw prima Fokformaat schrijf maar op.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:57 schreef Halimede het volgende:
[..]
Prima, ik vroeg ook alleen of je aan mijn excel sheet mee wilde doen
5cm dus, okquote:Op maandag 3 februari 2020 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Penismaat?/ohw prima Fokformaat schrijf maar op.
Ik zal m voor je metenquote:Op maandag 3 februari 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij een fok gleuf hebt van 5cm diep past dat perfect.
jaquote:Op maandag 3 februari 2020 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen?
Komkommer, banaan of labello?
obeesquote:
tijd voor de sportschool to release the krakenquote:Op maandag 3 februari 2020 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook 5 centimeter, maar 25 Fok centimeters verstopt onder het vet
Iiiieeeeetsje minder graagquote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n figuur zou ik wel willen though
Zal er een halter aan hangenquote:Op maandag 3 februari 2020 23:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
tijd voor de sportschool to release the kraken
Hnnngggquote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook welquote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn piemel is niet vet. Dus ik doe niet mee.quote:
Smaken verschillen, maatquote:
Ja helaas kies je dat niet uitquote:Op maandag 3 februari 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook welhet volume heb ik, het zit alleen op de verkeerde plekken
Geen blubber piemel voor jou?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn piemel is niet vet. Dus ik doe niet mee.
Ja dat is heul sjw voor je of zo?quote:
Nee dank je. Ben tevreden met mijn piemel.quote:
Is toch geen omgebouwde zo te zien?quote:Op maandag 3 februari 2020 23:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja dat is heul sjw voor je of zo?
Que?quote:
Ik geloof jequote:Op maandag 3 februari 2020 23:27 schreef Barbusse het volgende:
Trouwens, je kunt hier heul goed kiten en surfen, Fax
Nee, niet echt.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen.quote:
quote:
Beetje dik welquote:Op maandag 3 februari 2020 23:11 schreef Halimede het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |