Ja, een topper die bijna altijd gewonnen wordt door Utrecht. Ongelooflijk wat een spektakel wordt dit weer!quote:Op zondag 2 februari 2020 19:49 schreef GGMM het volgende:
Is dit echt een apart topic waard @:paul ?
En ik wil dat je goed nadenkt over je antwoord!
Babel speelt waarschijnlijk niet eensquote:Op zondag 2 februari 2020 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax kan er helemaal niks van.
Babel in de rol van Luque
Siem de Jong in de rol van Niki Zimling
En Eiting is een hockeyer
4-1 voor Utrecht.
Zoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op woensdag 5 februari 2020 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Zoetje weet dat Zoet niet meer op doel staat bij psv hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Ik denk dat hij dat wel weet.quote:Op woensdag 5 februari 2020 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je weet dat Zoet niet meer op doel staat bij psv hè?
Ja daarom zeg ik het toch hee, hij keept zondag tegen ajaxquote:Op woensdag 5 februari 2020 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je weet dat Zoet niet meer op doel staat bij psv hè?
Dimmen jij!quote:Op woensdag 5 februari 2020 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dit kan prima in het Eredivisie topic.
https://www.ad.nl/dossier(...)te-kloppen~ab6e2bc6/quote:Voor FC Utrecht is zondag hét moment om Ajax weer eens te kloppen
Stadion Galgenwaard is lang niet altijd uitverkocht, maar voor de wedstrijd tegen Ajax waren op dinsdagochtend alle kaartjes al de deur uit. De thuiswedstrijd tegen de Amsterdammers wordt in de Domstad vaak als het duel van het jaar beschouwd. Een duel ook waarin FC Utrecht af en toe behoorlijke resultaten boekt.
Alleen PSV pakte deze eeuw meer punten in de eredivisie tegen Ajax dan FC Utrecht (64 om 50). Die knotsgekke 6-4 in 2011 staat nog vers op het netvlies, al zijn goede resultaten tegen Ajax de laatste seizoenen maar zeldzaam. Van de laatste vijftien eredivisieduels met de Amsterdammers won FC Utrecht maar twee keer, in 2015 en 2017, beide keren met de huidige Ajax-trainer Erik ten Hag aan het roer.
Aan het ongebreidelde optimisme richting een nieuwe editie doet dat overigens niets af. Al werkte de 4-0-nederlaag in de Arena in november wel ontnuchterend, een pak slaag dat FC Utrecht met een bepaalde gelatenheid onderging. Ajax bleek aan het slot van het magische kalenderjaar 2019 domweg veel te goed voor FC Utrecht.
Drie maanden later staat het onderlinge treffen gepland in de Utrechtse Galgenwaard, maar niemand die gelaten naar het duel toeleeft. Ajax is dat onaantastbare ook wel een beetje kwijt, bovendien scheelt het wel een slok op een borrel als Quincy Promes en David Neres niet meedoen. Alle vraagtekens rondom Hakim Ziyech, Daley Blind en Ryan Babel, ja, in Utrecht vinden ze het prima als dat trio nog een weekje langer in de lappenmand blijft. Des te groter de kans is op een goed resultaat tegen Ajax.
Dit voelt wel als hét moment om de koploper te kloppen. Daarbij gebiedt de eerlijkheid wel te zeggen dat FC Utrecht zelf ook nog zoekende is. Het armetierige gelijkspel bij VVV-Venlo (1-1) afgelopen weekend bood in elk geval weinig handvatten richting de kraker van zondag.
Met de van blessures teruggekeerden Adam Maher en Bart Ramselaar én Gyrano Kerk die weer volop meetraint, breiden de keuzemogelijkheden voor trainer John van den Brom zich juist wél uit. Hij kan wel een zege op Ajax gebruiken in een seizoen dat vooralsnog een beetje teleurstelt als je de selectie van FC Utrecht bekijkt. Volgens de weersvoorspellingen raast er zondag een storm over Nederland: FC Utrecht-supporters eisen dat die ook op het veld terug te zien is.
Dak gaat erafquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verwacht een stormachtig begin van Utrecht.
WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?! WHO ARE YOU?!quote:
quote:FC Utrecht-fans willen afgelast duel maandag inhalen vanwege lange blessurelijst Ajax
Fans van FC Utrecht willen dat het duel FC Utrecht-Ajax maandagavond al wordt ingehaald.
De KNVB zette vanwege de verwachte storm een streep door het duel, dat zondag rond lunchtijd in Galgenwaard stond geprogrammeerd. ,,De afgelasting komt Ajax natuurlijk goed uit’’, zegt de Utrechtse supportersbaas Teun den Hartog (Supportersvereniging FC Utrecht). Hij wijst op de lange blessurelijst van de Amsterdammers. ,,Maandagavond inhalen lijkt me daarom de beste oplossing, dan hebben we het maar gehad’’, zegt hij met een knipoog.
Lees ook
KNVB schrapt alle eredivisieduels van zondag wegens hevige storm
KNVB schrapt alle eredivisieduels van zondag wegens hevige storm
Lees meer
Supportersvereniging Ajax vindt het onverantwoord om toeschouwers te laten reizen
Supportersvereniging Ajax vindt het onverantwoord om toeschouwers te laten reizen
Lees meer
Want die optie is uitgesloten, beseft hij. Ajax bekert woensdag tegen Vitesse, en maandagavond ontvangt Jong FC Utrecht Jong Ajax al op sportcomplex Zoudenbalch.
Plussend en minnend heeft Den Hartog begrip voor het besluit van de KNVB om alle eredivisiewedstrijden er uit te gooien. ,,De geruchten dat het hard gaat stormen doen al even de ronde. Nou weet je het nooit met weersvoorspellingen, maar toch. Morgenmiddag zal duidelijk zijn of de afgelasting terecht is geweest. Maar het is beter dat ze het nu beslissen dan zondagochtend als de meeste supporters al onderweg zijn.’’
Nu is er vroeg duidelijkheid en hebben we met zijn allen een vrije zondag. Het is niet anders.
Teun den Hartog , Supportersvereniging FC Utrecht
Veiligheid
Hij memoreert aan het duel tegen Feyenoord op 10 december 2017. ,,Iedereen weet nog wel dat alle fans ondanks de hevige sneeuwval naar stadion Galgenwaard moesten komen. De aftrap werd steeds uitgesteld, terwijl met man en macht werd geprobeerd het veld sneeuwvrij te maken. Tevergeefs. Nu is er vroeg duidelijkheid en hebben we met zijn allen een vrije zondag. Het is niet anders. Maar dit is wel het veiligste voor iedereen.’’
De KNVB legde het besluit als volgt uit: ,,Na veelvuldig overleg met de Eredivisieclubs, gemeentes, politie en KNVB is geconcludeerd dat door de verwachte weersomstandigheden de veiligheid van de supporters en spelers niet kan worden gewaarborgd. Ook de wedstrijden in het gehele landelijke amateurvoetbal gaan niet door”, staat in een statement.
https://www.ad.nl/utrecht(...)lijst-ajax~ade359e7/
Wil de gemiddelde FC Utrecht-supporter maar een groter intellect, maar je kunt niet alles hebben in het leven natuurlijk.quote:
Had ook gemakkelijk gekund. De wedstrijd van 16:45 niet, en 14:30 zou ook met het naar huis gaan na afloop niet handig zijn, maar 12:15 had makkelijk gekund.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:33 schreef Paul het volgende:
Anders was nu de wedstrijd bijna begonnen hee
JA!quote:Op zondag 9 februari 2020 12:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had ook gemakkelijk gekund. De wedstrijd van 16:45 niet, en 14:30 zou ook met het naar huis gaan na afloop niet handig zijn, maar 12:15 had makkelijk gekund.
Langs de kust was het een uur geleden al drama.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
Alle potjes naar 12.15 en er was totaal niets aan de hand geweest.
Ja maar Utrecht ligt niet aan de kust hè. Heel Utrecht is op de been, ik ben net de halve stad doorgefietst... Het is onzin om met code geel een wedstrijd niet door te laten gaan...quote:Op zondag 9 februari 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Langs de kust was het een uur geleden al drama.
Lul niet zo dom man. Ik woon nog geen 200 meter van de kust en het begint nu pas een klein beetje te stormen. Ik ben net op de fiets gewoon nog de halve stad door gereden zonder problemen.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Langs de kust was het een uur geleden al drama.
quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Ik woon nog geen 200 meter van de kust en het begint nu pas een klein beetje te stormen. Ik ben net op de fiets gewoon nog de halve stad door gereden zonder problemen.
Stoer.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Ik woon nog geen 200 meter van de kust en het begint nu pas een klein beetje te stormen. Ik ben net op de fiets gewoon nog de halve stad door gereden zonder problemen.
Nee, realistisch. Ik word een beetje moe van al dat gelul van sommigen over hoe erg de storm wel niet is.quote:
Waaghals gespot.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:58 schreef yats het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:31 schreef GGMM het volgende:
Lekker makkelijk achteraf bepalen wat wel of niet had gekund in dit weer.
quote:Op zondag 1 maart 2020 22:15 schreef Paul het volgende:
@:Zipportal ik zit woensdag op de lange zijde in het midden. Ik kan nu al niet meer slapen. Ben zo zenuwachtig
thx!quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:22 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd @:Paul , het was verdiend.
Kundige vent, heeft er kijk op.quote:Op zondag 2 februari 2020 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Ajax kan er helemaal niks van.
Babel in de rol van Luque
Siem de Jong in de rol van Niki Zimling
En Eiting is een hockeyer
4-1 voor Utrecht.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch zeker 0 van de 4 goed.
Correctie: 1 van de 5
Met een camera op z’n snufferd, ik was zelf gestruikeld, om de dag compleet te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ten Hag won wel het trappen lopen
Ja was wel laggequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Met een camera op z’n snufferd, ik was zelf gestruikeld, om de dag compleet te maken.
Gefeliciteerd Paul, was een goed feestje geloof ik, ik liep op de Biltstraat en kon daar het stadion horen
Er is er nog eentje in april.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:12 schreef Ramboetan het volgende:
Wedstrijd van het jaar niet gezien. Heeft het nu nog wel zin om dit jaar voetbal te kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |