In etto's verdedeging, hij is tegen massamigratie maar voor vrouwenrechtenquote:Op zondag 2 februari 2020 17:56 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Wil je in Nederland overwegend zwarte Afrikanen of moslim tradities hebben dan. Dan ga je zien hoe zij omgaan met vrouwen. Daar zijn types zoals jij wel altijd voor he. Die massa-immigratie uit die streken verwelkomen.
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt, je zelfopgelegde 'mannelijkheid'. Het is niets dan een diepgewortelde angst.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:29 schreef LXIV het volgende:
Ik lees ook literatuur, ben geīnteresseerd in heemkunde, rook niet, steek geen vuurwerk af, matig met vlees en heb totaal geen interesse in Formule 1 of voetbal.
Toch onderschrijf ik wel wat Syb zegt
Shaming tactieken als manipulatie van de mannen. Dit is het enige waar feministen zich van kunnen bedienen. Wanneer mannen zich massaal hier niets meer van aan trekken. Dan hebben jullie feministen niets meer. Behalve het aanrecht.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er gelukkig van wordt, je zelfopgelegde 'mannelijkheid'. Het is niets dan een diepgewortelde angst.
OK. Op welke politieke partij heb je gestemd.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel.
Maar ik nodig je uit één post van mijn hand te citeren waarin ik massa-immigratie toejuich.
Ik ben SP'er, al jarenquote:Op zondag 2 februari 2020 18:06 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
OK. Op welke politieke partij heb je gestemd.
Mannelijke feministen zijn de grootste creepsquote:Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Shaming tactieken als manipulatie van de mannen. Dit is het enige waar feministen zich van kunnen bedienen. Wanneer mannen zich massaal hier niets meer van aan trekken. Dan hebben jullie feministen niets meer. Behalve het aanrecht.
Incels zijn nu niet echt pro feminisme...quote:Op zondag 2 februari 2020 18:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mannelijke feministen zijn de grootste creeps
Oehhh, nu word ik bangquote:Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Shaming tactieken als manipulatie van de mannen. Dit is het enige waar feministen zich van kunnen bedienen. Wanneer mannen zich massaal hier niets meer van aan trekken. Dan hebben jullie feministen niets meer. Behalve het aanrecht.
Feminisme is nu niets meer dan kleinzerigheid. Die vrouwen komen dikbetaalde banen eisen. Gaat nergens meer over.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Incels zijn nu niet echt pro feminisme...
Ik snap hier echt helemaal niets van. Kun je een voorbeeld geven van een manipulatieve actie waar femininsten zich schuldig aan maken en mannen intrappen (die dus blijkaar het feminisme faciliteren. Dus eigenlijk zijn mannen de schuldigen in dit verhaal dus boosheid richting vrouwen lijkt me onnodig). Ik kan me iig niet zo een praktijkvoorbeeld voor de geest halen.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:04 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Jij wil ze sowieso allemaal achter het aanrecht. En wellicht eis je nog wel meer van ze...quote:Op zondag 2 februari 2020 18:14 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Feminisme is nu niets meer dan kleinzerigheid. Die vrouwen komen dikbetaalde banen eisen. Gaat nergens meer over.
Ik ga hier echt geen moeite in steken.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik snap hier echt helemaal niets van. Kun je een voorbeeld geven van een manipulatieve actie waar femininsten zich schuldig aan maken en mannen intrappen (die dus blijkaar het feminisme faciliteren. Dus eigenlijk zijn mannen de schuldigen in dit verhaal dus boosheid richting vrouwen lijkt me onnodig). Ik kan me iig niet zo een praktijkvoorbeeld voor de geest halen.
Je zit inmiddels meer dan een jaar te zeiken om bronnen en onderbouwingen, vervolgens biedt ik het je aan om daar verder op in te gaan en vervolgens zeg je nietsquote:Op zondag 2 februari 2020 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Incels zijn nu niet echt pro feminisme...
En die worden dan ook gewoon verkregen? Want je hoeft niet echt te presteren verder? In dat geval ken ik ook een hoop mannen op dikbetaald niveau die zo incompetent zijn als de neten, dus niet echt iets feministisch ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:14 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Feminisme is nu niets meer dan kleinzerigheid. Die vrouwen komen dikbetaalde banen eisen. Gaat nergens meer over.
Verrassend.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:16 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Ik ga hier echt geen moeite in steken.
Een incel zoals ik heb helemaal niets te eisen. Ondertussen.. zijn het juist de vrouwen die eisen eisen eisen eisen. Dat is niet vechten voor gelijkheid meer maar vechten voor dominantie.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij wil ze sowieso allemaal achter het aanrecht. En wellicht eis je nog wel meer van ze...
Niet alleen dat maar vrouwen denigeren tot broedmachinesquote:Op zondag 2 februari 2020 18:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij wil ze sowieso allemaal achter het aanrecht. En wellicht eis je nog wel meer van ze...
Ik heb nergens valide bronnen gezien.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:16 schreef Ali_boo het volgende:
@:etto
[..]
Je zit inmiddels meer dan een jaar te zeiken om bronnen en onderbouwingen, vervolgens biedt ik het je aan om daar verder op in te gaan en vervolgens zeg je niets
Heb het idee dat je helemaal niet geintereseerd bent in het vraagstuk . Je geilt er gewoon op om boos en verontwaardigt te reageren
Ik weet dat dat je visie op de vrouw is, inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar vrouwen denigeren tot broedmachines
quote:Op zondag 2 februari 2020 18:17 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Een incel zoals ik heb helemaal niets te eisen. Ondertussen.. zijn het juist de vrouwen die eisen eisen eisen eisen. Dat is niet vechten voor gelijkheid meer maar vechten voor dominantie.
Maar zelfs die gelijkheid zie jij niet zitten.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:17 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Een incel zoals ik heb helemaal niets te eisen. Ondertussen.. zijn het juist de vrouwen die eisen eisen eisen eisen. Dat is niet vechten voor gelijkheid meer maar vechten voor dominantie.
SP is nu ook gepervertereerd. Het is een Pvda light geworden. Je bent dus wel pro al die stomzinnige massa-immigratie en opgedrongen multiculti.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben SP'er, al jaren
Maar zoals je vrouwbeeld totaal geperverteerd is, zo is ook je visie op politiek compleet karikaturaal
Want iedereen die op een politieke partij stemt is het eens met alle standpunten van zo'n partij inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:24 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
SP is nu ook gepervertereerd. Het is een Pvda light geworden. Je bent dus wel pro al die onzinnige massa immigratie en de stomzinnig opgedrongen mticulti.
Nee hoor; jij zou er meer voor moeten zijn, aangezien dat volgens jou zal leiden tot de goede rolverdeling man-vrouw.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:24 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
SP is nu ook gepervertereerd. Het is een Pvda light geworden. Je bent dus wel pro al die stomzinnige massa-immigratie en opgedrongen mticulti.
Ik zei ook als je het lief vraagt , vervolgens ga je door met je snarky en bitchy tonequote:Op zondag 2 februari 2020 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb nergens valide bronnen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |