Nee met zoveel blessures heb ik daar ook weinig vertrouwen in.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.
Zeker niet met deze blessurebank. Die EL kan je vergeten.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed tegen Getafe, Jr.
Een pot onder Cocu was ook ontzettend belabberd. Maar dat was meer angst dan onkunde. Nu is het gewoon om te janken.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm matige pot, Ajax is erg slordig maar gelukkig is PSV echt hemeltergend. Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Die Eiting is het ook niet echt hè?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een enorm matige pot, Ajax is erg slordig maar gelukkig is PSV echt hemeltergend. Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Vind Ajax best ok eigenlijk. Het is zorgwekkend dat je niet met 2/3-0 gaat rusten terwijl je nog maar 1 wisselmogelijkheid hebt.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaquote:
Jij komt nooit in de ArenA.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geloof niet dat ik ooit eerder zo'n zwak PSV in de ArenA heb gezien.
Met A team al lastig zat ja, nu kun je beter afmelden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker niet met deze blessurebank. Die EL kan je vergeten.
jaquote:Op zondag 2 februari 2020 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is nog niet gedaan?
Wel hoor. Dit is gespeeld.
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
Wat een frustrerende pot voor Ihattaren trouwens.
Maar hopen dat Ziyech weer snel terug is.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee met zoveel blessures heb ik daar ook weinig vertrouwen in.
Die gaat niet verlengen gok ik zomaarquote:Op zondag 2 februari 2020 17:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja.
Zonder Malen en Bergwijn is ie eigenlijk de enige van PSV die enige klasse heeft. En die jongen is pas 17...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |