Nou nee ik wil daar niet wonenquote:Op maandag 3 februari 2020 15:51 schreef rival het volgende:
Maak het dan meteen zo dat ze zich alleen in die wijk mogen vestigen.
Daar heeft de rechter al 60 jaar geen zin in. Een beetje cultureel erfgoed tegenhouden, dacht het niet denkt de rechter.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:56 schreef VeX- het volgende:
Walgelijk en gestoord. Hier zou de rechter een stokje voor moeten steken.
De wijk is cultureel erfgoed, maar dat betekent niet dat er alleen maar Molukkers moeten wonen. Ik vind het gestoord, dit is gewoon racisme.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:58 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Daar heeft de rechter al 60 jaar geen zin in. Een beetje cultureel erfgoed tegenhouden, dacht het niet denkt de rechter.
Bij de wijk hoort de identiteit van de wijk en haar voorrangsregels. Die wijk is namelijk gebouwd voor Molukkers en zolang die wijken onterecht blijven worden beschuldigd als racistisch zullen de Molukkers alleen nog maar meer hun best doen om ervoor te zorgen dat de Molukse wijken haar voorrangsregels blijven behouden.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:01 schreef VeX- het volgende:
[..]
De wijk is cultureel erfgoed, maar dat betekent niet dat er alleen maar Molukkers moeten wonen. Ik vind het gestoord, dit is gewoon racisme.
Het is alsof de Duitsers nu nog steeds jodensterren willen gebruiken op joden omdat dat cultureel erfgoed is. Misschien kan Amerika en Zuid-afrika ook nog terug naar de segregatie en apartheid? Puur racisme en het is wel typerend voor de heersende Molukse mentaliteit dat ze dat niet zelf beseffen.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:05 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Bij de wijk hoort de identiteit van de wijk en haar voorrangsregels. Die wijk is namelijk gebouwd voor Molukkers en zolang die wijken onterecht blijven worden beschuldigd als racistisch zullen de Molukkers alleen nog maar meer hun best doen om ervoor te zorgen dat de Molukse wijken haar voorrangsregels blijft behouden.
Wat een totaal verkeerde vergelijkingen. De Molukse mentaliteit vergelijken met de Duitse mentaliteit waarin joden compleet uitgeroeid moesten worden is absurd. Hiermee beledig je Nederland en de Minister-president voor het feit dat hij zich niet verantwoordelijk voelt de 70 Molukse fascistische racistische moordende organisaties en de racistische woningcorporaties die ons land telt op z’n minst op het matje te roepen en levenslang gevangenisstraf te geven.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:10 schreef VeX- het volgende:
[..]
Het is alsof de Duitsers nu nog steeds jodensterren willen gebruiken op joden omdat dat cultureel erfgoed is. Misschien kan Amerika en Zuid-afrika ook nog terug naar de segregatie en apartheid? Puur racisme en het is wel typerend voor de heersende Molukse mentaliteit dat ze dat niet zelf beseffen.
Dat Maxima ergens een lint doorknipt zegt weinig over haar opvattingen.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:44 schreef Oceanier het volgende:
[..]
Ja maar de Molukse wijk is toch racistisch. Je gaat toch geen buurthuis openen voor een racistische wijk met racistische voorrangsregels. Heeft maxima geen hersens dan? Dus ze zou ook als een domme koe een lintje kunnen doorknippen op een feestje van een neo-nazi-heil-hitler vereniging? De neonazi’s zijn racistisch maar ik wil graag wel een lintje voor hun buurthuis doorknippen hoor, geen probleem.
De rechter is toch niet partijdig. Die gaat toch niet zeggen van oke omdat Molukkers de bewoners toch wegpesten, heeft het geen zin om ze te veroordelen op racisme. Dus oordeel ik dat er geen sprake is van racisme hah.
Maxima en ik staan nogmaals op 1 lijn, wij beide vinden dat de Molukse wijk niet racistisch is...
Ohja natuurlijk, het politiek belang bij een bezoek aan de Molukse wijk weegt natuurlijk zwaarder dan racismequote:Op maandag 3 februari 2020 16:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat Maxima ergens een lint doorknipt zegt weinig over haar opvattingen.
Maxima was ook in de Verenigde Arabische Emiraten. Betekent dat nu ook dat ze de mening heeft dat daar een goed bewind gevoerd wordt?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |