SETI?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedenk ineens wat, vroeger was er toch zo een screensaver die je kon installeren die dan kon meehelpen uitrekenen of er signalen uit de ruimte waren. Geen idee meer hoe dat heette; iets van yeti ofzo. Doordat heel veel mensen dat programma geïnstalleerd hadden kon zo heel veel uitgerekend worden.
Kunnen ze zo een techniek niet inzetten om naar een vaccin te zoeken, door gewoon honderden miljoenen computers te laten rekenen als ze idle zijn?
RIP AAN DE NABESTAANDENquote:Op zondag 2 februari 2020 00:16 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja en dan iedereen verplicht vaccineren. Wie weigert wordt opgesloten.
En er dan na een poos achter komen dat het vaccin nog schadelijker is dan de coronagriep.
Goed bezig vosss.
Vanaf je geboorte probeert de natuur je te doden. Niets meer niets minder. Altijd al zo geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:26 schreef Djnormandy het volgende:
De natuur heeft ook alles wat wij nodig hebben, De natuur wijst ons de weg naar alles, Alleen mensen willen niet luisteren naar de natuur, Dus dan krijgen we dit soort dingen en rampen.
*klinkt zwerverig* maar het is wel zo.
Ja, die was er ook. Ik had er eentje die het vouwen van eiwitten ofzoiets berekende.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik bedenk ineens wat, vroeger was er toch zo een screensaver die je kon installeren die dan kon meehelpen uitrekenen of er signalen uit de ruimte waren. Geen idee meer hoe dat heette; iets van yeti ofzo. Doordat heel veel mensen dat programma geïnstalleerd hadden kon zo heel veel uitgerekend worden.
Kunnen ze zo een techniek niet inzetten om naar een vaccin te zoeken, door gewoon honderden miljoenen computers te laten rekenen als ze idle zijn?
Nou, dat klinkt alsof je als een neanderthaler over de vlakten gevochten hebt tegen mammoeten, sabeltandtijgers en permanente vrieskou.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:38 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Vanaf je geboorte probeert de natuur je te doden. Niets meer niets minder. Altijd al zo geweest.
Mijn parkiet heeft me anders wel eens in mijn vinger gebeten.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:43 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof je als een neanderthaler over de vlakten gevochten hebt tegen mammoeten, sabeltandtijgers en permanente vrieskou.
Ik ben wel eens gebeten door een hond. Kutnatuurquote:Op zondag 2 februari 2020 00:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn parkiet heeft me anders wel eens in mijn vinger gebeten.
Maar we hebben het toch maar overleefd, he?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben wel eens gebeten door een hond. Kutnatuur
Ik heb het niet over grote beestjes maar over micro organismen xdquote:Op zondag 2 februari 2020 00:43 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt alsof je als een neanderthaler over de vlakten gevochten hebt tegen mammoeten, sabeltandtijgers en permanente vrieskou.
Nog steeds bang dat ie hondsolheid had, kan jaaaaaaaaren sluimeren voordat het zich openbaart.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar we hebben het toch maar overleefd, he?
Ja ook weer een voorbeeld van die vervelende natuur die je altijd maar probeert te doden. Maar ja; altijd al zo geweest hè.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Geen vogelgriep gehad of kan dat zich nog openbaren?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er bestaan ook goede bacteriën! Op universeel niveau schat ik zelfs zo in dat jij jezelf als een goede bacterie mag beschouwenquote:Op zondag 2 februari 2020 00:47 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over grote beestjes maar over micro organismen xd
Mensen met hiv zijn resistent tegen corona.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:22 schreef Montagui het volgende:
Ik dacht dat China inmiddels een flinke financiële vinger in de pap had in Afrika. Tot nu toe 0 besmettingen op dat continent spreekt dat best wel tegen eigenlijk.
https://www.amazon.com/Mo(...)ll-You/dp/1476707545quote:Op zondag 2 februari 2020 00:48 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja ook weer een voorbeeld van die vervelende natuur die je altijd maar probeert te doden. Maar ja; altijd al zo geweest hè.
Dus de Benelux en Ierland..........quote:Op zondag 2 februari 2020 00:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mensen met hiv zijn resistent tegen corona.
Nou, het is nu in ieder geval wel trendy.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen vogelgriep gehad of kan dat zich nog openbaren?
Leg eens een ei.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Geen vogelgriep gehad of kan dat zich nog openbaren?
Achja, twitter...quote:Op zondag 2 februari 2020 00:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, het is nu in ieder geval wel trendy.
Welterusten.
Eens! Die man is werkelijk hartstikke gestoord. Ik snap niet dat er mensen zijn die hem serieus nemen.quote:
Ik las schieten ze met een vaccinquote:Op zondag 2 februari 2020 00:14 schreef vosss het volgende:
[..]
En procentueel gezien is dat best wel veel.
Beter schieten ze op met een vaccin
twitter:BNODesk twitterde op zondag 02-02-2020 om 00:57:03UPDATE: China's National Health Commission reports 557 new cases of coronavirus, adding to the nearly 2,000 reported 2 hours ago https://t.co/XQhLD5wMuG reageer retweet
Of OP.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik las schieten ze met een vaccin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |