?quote:
Yesss, eigenlijk is het niet een 'echte moskee', het heet 'dargah' maar volgens mij bestaat er geen Nederlandse vertaling daarvan?quote:
omdat ik goede hoop heb dat het nog voor 2021 mijn zwager wordt.quote:Op zondag 2 februari 2020 01:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waarom stalk jij z'n broer op Facebook?
Gebruik dan niet het woord moskee.quote:Op zondag 2 februari 2020 01:09 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Yesss, eigenlijk is het niet een 'echte moskee', het heet 'dargah' maar volgens mij bestaat er geen Nederlandse vertaling daarvan?
Hoe doen ze dat dan anders?quote:Op zondag 2 februari 2020 02:28 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
dat is het wel....ik bedoel ze aanbidden er Allah, alleen op andere manier
Ben je ook net als je lover naar Hadj gegaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:54 schreef Kluun1985 het volgende:
Wat een druk weekend voor de mooiste man ter wereld! En we hebben nog zondag voor de boeg! Maar goed, vanochtend heeft de mooiste man ter wereld, afscheid genomen van zijn schattige knappe vader en klootzakbroer (die heeft me geblocked op Facebook). Zijn vader en broer zijn namelijk naar Mekka vertrokken. En natuurlijk ging de knapperd mee naar het vliegveld om ze gedag te zeggen en goede reis te wensen![]()
[ afbeelding ]
![]()
En in de middag was mijn schat met mijn toekomstige schoonmoeder en enkele vrienden te bewonderen in een moskee in Pakpattan:
[ afbeelding ]
Mijn schoonmoedernet zo mooi als haar goed gelukte zoon
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De schat had natuurlijk honger gekregen van deze zware dag dus in de avond was er een eetfeest bij zijn moeder:
[ afbeelding ]
En natuurlijk wordt er bij zijn moeder thuis ook netjes zittend op de grond gegeten ( KLB / Dikke mensen kunnen niet in de lotushouding zitten ) supergezellig en het eten ziet er overheerlijk uit:
[ afbeelding ]
ABID, ELKE DAG, ELKE UUR, ELKE MINUUT, ELKE SECONDE HOUD IK MEER VAN JOU!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |