Bron?quote:Op zondag 2 februari 2020 16:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit zegt helemaal niets natuurlijk want:
[..]
Nee dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat het niet verbazingwekkend is dat de meerderheid in OUD het zo verdeelt.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus? Dat de vrouw parttime gaat werken is per definitie de verkeerde 1950 keus?
Zijn echo chambers natuurlijk, met het echte geluid!!quote:Op zondag 2 februari 2020 17:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bron?![]()
Hou op hoor, de enige cuck hier ben jij. Je hebt inhoudelijk niets toe te voegen, ik droog d'r spontaan van op.
Nee dat men er per definitie vanuit gaat is 1950. Aangezien er vandaag de dag tig andere keuzes gemaakt worden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus? Dat de vrouw parttime gaat werken is per definitie de verkeerde 1950 keus?
Nee gelukkig voeg jij wat toe. Waar is de bron dat je Zweedse collega's zogenaamd helemaal blij zijn met de mannendiscriminatie die er in dat land heerst?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bron?![]()
Hou op hoor, de enige cuck hier ben jij. Je hebt inhoudelijk niets toe te voegen, ik droog d'r spontaan van op.
Extra vrije dagen is inderdaad vreselijke discriminatie.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee gelukkig voeg jij wat toe. Waar is de bron dat je Zweedse collega's zogenaamd helemaal blij zijn met de mannendiscriminatie die er in dat land heerst?
Als je iemand jarenlang in een kelder gevangen houdt met water en brood zal hij ook gelukkig zijn als je hem eens een keer een hamburger geeft.
Dat je er van opdroogt zal mij verder een zorg wezen joh. Hou die info lekker bij je, of koop een hont.
Naast dat het absurd is te stellen dat jij überhaupt met geldige bronnen en weldoordachte argumenten komt om je achterhaalde visie op 'den rol der vrouw' uit te braken, is het helemaal voorspelbaar dat je vervolgens pretendeert - geheel in lijn met andere mannetjesputters - dat vrouwen helemaal leip worden van 'echte mannen' als jij.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:57 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is goed poepie
Blijft verder vechten tegen misogyn, ooit zal het harde werken beloond worden met de aandacht van een vrouw
Ik heb het nergens over extra vrije dagen.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Extra vrije dagen is inderdaad vreselijke discriminatie.
7 dagen per week lekker POMPEN in de GYM is de enige criteria waaraan moet voldaan worden nietwaar?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Naast dat het absurd is te stellen dat jij überhaupt met geldige bronnen en weldoordachte argumenten komt om je achterhaalde visie op 'den rol der vrouw' uit te braken, is het helemaal voorspelbaar dat je vervolgens pretendeert - geheel in lijn met andere mannetjesputters - dat vrouwen helemaal leip worden van 'echte mannen' als jij.
Je moet iets om je wankel wereldbeeld in stand te houden, nietwaar.
Je hebt het wel vaak over spontaan opdrogen en nat worden. Hierdoor krijg ik een heel apart beeld van je. Niet per de negatief hoor, de basis van dat beeld is natuurlijk de Seven of Ninequote:Op zondag 2 februari 2020 17:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bron?![]()
Nee natuurlijk heb je het daar niet over, maar dat is voor veel Zweedse mannen het meest tastbare effect van dat vreselijke feminisme, het riante ouderschapsverlof voor beide ouders.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over extra vrije dagen.
Met 'feminisering' bedoelen de Ali Boo's van de wereld dat ze niet langer als de norm gelden met hun dwangmatig Rambo-geposeer.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen per week lekker POMPEN in de GYM is de enige criteria waaraan moet voldaan worden nietwaar?
Nee, voor je kind zorgen is blijkbaar niet mannelijk. En dat willen de eckte mannen natuurlijk wel in ere houden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Extra vrije dagen is inderdaad vreselijke discriminatie.
Ik vrees dat er echt mannen zijn die hun mannelijkheid putten uit dingen als vuurwerk afsteken en vlees eten en dat ze zich daarom herkennen in het stukje van zure Syb. Hetzelfde type dat ten heden dage nogal selectief boos is op van alles en nog wat.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Naast dat het absurd is te stellen dat jij überhaupt met geldige bronnen en weldoordachte argumenten komt om je achterhaalde visie op 'den rol der vrouw' uit te braken, is het helemaal voorspelbaar dat je vervolgens pretendeert - geheel in lijn met andere mannetjesputters - dat vrouwen helemaal leip worden van 'echte mannen' als jij.
Je moet iets om je wankel wereldbeeld in stand te houden, nietwaar.
Maar natuurlijk; dat is zo ongeveer heel conservatief mannelijk fok in NWS.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vrees dat er echt mannen zijn die hun mannelijkheid putten uit dingen als vuurwerk afsteken en vlees eten en dat ze zich daarom herkennen in het stukje van zure Syb. Hetzelfde type dat ten heden dage nogal selectief boos is op van alles en nog wat.
En zoveel mogelijk werken om je te onttrekken aan de zorgtaken voor de kinderen die je bij je vrouw verwekt hebt.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen per week lekker POMPEN in de GYM is de enige criteria waaraan moet voldaan worden nietwaar?
Selectief boos zijn. Doen feministen niet precies dit?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik vrees dat er echt mannen zijn die hun mannelijkheid putten uit dingen als vuurwerk afsteken en vlees eten en dat ze zich daarom herkennen in het stukje van zure Syb. Hetzelfde type dat ten heden dage nogal selectief boos is op van alles en nog wat.
In jouw wereld is iedereen die niet met je meejankt feminist...quote:Op zondag 2 februari 2020 17:19 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Selectief boos zijn. Doen feministen niet precies dit?
Lawinepijl in je ene hand, sparerib in de ander. En dan samen met je mede-neanderthalers brallen over vrouwen wijven in de korte rokjes die je weggeswiped hebben. Hoe durven ze. Stelletje pretentieuze verkrachtingsvragers!!1!1!!quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Degenen die door boze mannen als feministen worden geīdentificeerd ongetwijfeld wel. Die moeten immers iets hebben om tegenaan te schoppen, dus zoeken ze daarvoor feministische gekkies uit die in feite een soort tegenhanger van hunzelf zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:19 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
Selectief boos zijn. Doen feministen niet precies dit?
Heb dat altijd al sneu gevonden, die zogenaamd 'typische mannelijkheid'... riekt ook steevast naar frituur en voetbalkantine.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:20 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lawinepijl in je ene hand, sparerib in de ander. En dan samen met je mede-neanderthalers brallen over vrouwen wijven in de korte rokjes die je weggeswiped hebben. Hoe durven ze. Stelletje pretentieuze verkrachtingsvragders!!1!1!!
En wie laat zich volspuiten door dat soort lompe mannen dan. Al die personality radars zijn zeker kapot?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:18 schreef Chia het volgende:
[..]
En zoveel mogelijk werken om je te onttrekken aan de zorgtaken voor de kinderen die je bij je vrouw verwekt hebt.
Tja die vrouwen in OUD dus. Ik ken ze niet, dus geen idee of het aan hun radar ligt.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:21 schreef imgoddamnugly het volgende:
[..]
En wie laat zich volspuiten door dat soort lompe mannen dan. Personality radar zeker kapot?
Nee mannen doen dit omdat ze het leuk vinden.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Chia het volgende:
Ik vrees dat er echt mannen zijn die hun mannelijkheid putten uit dingen als vuurwerk afsteken en vlees eten
Ik vind vooral boeken lezen leuk.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee mannen doen dit omdat ze het leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |