Je zou zo'n totaaldebiel als vader hebben zeg mijn godquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:38 schreef LXIV het volgende:
Ik heb zelf alleen dochters, maar het valt me wel op dat de jongens van tegenwoordig echt mietjes zijn. Het liefste zitten ze binnen te gamen.
Een hut bouwen met hamer en spijkers? Ze weten niet hoe het moet. Met een crossfiets over hun jongere broertjes en zusjes springen? onverantwoord. Als ze bij mij op bezoek komen en ik zeg dat ze met benzine en de kettingzaag mogen spelen kijken ze me raar aan.
Echt watjes zijn het.
Je hebt natuurlijk liever dat ze als echte mannen met zijn zessen je dochter even onder handen nemen in een garagebox.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:38 schreef LXIV het volgende:
Ik heb zelf alleen dochters, maar het valt me wel op dat de jongens van tegenwoordig echt mietjes zijn. Het liefste zitten ze binnen te gamen.
Een hut bouwen met hamer en spijkers? Ze weten niet hoe het moet. Met een crossfiets over hun jongere broertjes en zusjes springen? onverantwoord. Als ze bij mij op bezoek komen en ik zeg dat ze met benzine en de kettingzaag mogen spelen kijken ze me raar aan.
Echt watjes zijn het.
Knalt nog ff lekker een x door naar de 100 in z'n 2 binnen de bebouwde komquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:33 schreef Geerd het volgende:
Gooit nog een koe op de bbq BUUUUUURRRRP![]()
![]()
![]()
doe normaal tering debielquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk liever dat ze als echte mannen met zijn zessen je dochter even onder handen nemen in een garagebox.
Het wereldkampioenschap voor Max Verstappen is het allemaal waard.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
https://www.sypwynia.nl/h(...)het-jaar-van-de-man/
@:De_onnoembare
Zo had ik nog niet over stook-, bbq-, vuurwerk- en dieselverboden nagedacht, maar het is wel typisch dat anti-vuurbeleid vooral uit al die vrouwen/soyboysteden komt.
Turk gespotquote:
Max Verstappen ain't got shit on mequote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Het wereldkampioenschap voor Max Verstappen is het allemaal waard.
die ziekelijke fantasieėn hou je maar voor je pedopartijquote:
TR gemacht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk liever dat ze als echte mannen met zijn zessen je dochter even onder handen nemen in een garagebox.
Sarcasme mag best een beetje bijten, niet zo overgevoelig.quote:
Het aparte is dat ik juist enigzins sarcastisch ben zonder iemand persoonlijk aan te vallen en dat jij en nog een user daar eerst de aanstoot aan nemen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sarcasme mag best een beetje bijten, niet zo overgevoelig.
Net als Niels.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Zou ik niet eens melden als ik dat doe
Nouja eten is best een cultureel iets en om daar identiteit aan te verlenen is niet heel bijzonder op deze wereld.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:44 schreef summer2bird het volgende:
Je identiteit halen uit roken en vlees eten
Ja maar man zijn is zwaar tegenwoordig!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:39 schreef Seven. het volgende:
Wat een seksistisch gezwets. Alsof vrouwen niet van roken, vlees en vuurwerk houden. Zelfs het uitgebreide ouderschapsverlof voor mannen, wordt afgeserveerd als voordeel voor de vrouw. Ik droog spontaan op van dit soort slachtoffers.
Vraag me af hoeveel mannen dat opnemen omdat 1. Ze dat zelf willen of omdat hun vrouw dat wenst/eist en 2. Of ze dan ook echt veel van die tijd aan hun kind(eren) besteden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:19 schreef Fok-it het volgende:
En als het vaderverlof wordt uitgebreid is het opeens geen mannending. Genot.
IK EET VLEESCHHHH DUS IK BENquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:44 schreef summer2bird het volgende:
Je identiteit halen uit roken en vlees eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |