Not sure if serious...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef Metalfrost het volgende:
Het Couwenhove-Kalergiplan is ten uitvoer.
Nog even en je wordt verboden met een partner van dezelfde huidskleur kinderen te krijgen.
Ja dat klinkt belachelijk. Maar het staat er wel in.
, platte schoenen dragen, sjek draaien, hun haar paars verven en schuttingtaal gebruiken.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook een hoop die alcohol drinken, vlees eten, stevig autorijden en vuurwerk afsteken.
Dat het nog kan in deze tijd...quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef Metalfrost het volgende:
Natuurlijk wordt dat verboden.
Je ziet ook telkens meer excuusnegers op de publieke tv en het zielig moeten vinden van migranten.
Ook krijgt de EU meer macht.
Het Couwenhove-Kalergiplan is ten uitvoer.
Nog even en je wordt verboden met een partner van dezelfde huidskleur kinderen te krijgen.
Ja dat klinkt belachelijk. Maar het staat er wel in.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
, platte schoenen dragen, sjek draaien, hun haar paars verven en schuttingtaal gebruiken.
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
Dit valt mij al heel lang op.
Net zoals op basisscholen jongens ook al geen jongens meer mogen zijn, stoeien en dergelijke kan niet.
Dat is echt debiel dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
BBQ, kachels en haardvuur staan al op de zwarte lijst hoor!
Ze moeten zelfs verplicht meisjeskleren dragen en met hoge meisjesstem spreken. Echt waar.quote:
Nee hoor, is al vaker in de media geweest dat jongens geen jongens kunnen zijn op de basisschool en dat is slecht voor hun ontwikkeling.quote:
Vraag maar aan Nikkie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ze moeten zelfs verplicht meisjeskleren dragen en met hoge meisjesstem spreken. Echt waar.
Klinkt als een SP bijeenkomst.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
, platte schoenen dragen, sjek draaien, hun haar paars verven en schuttingtaal gebruiken.
En tampons in hun anus inbrengenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:33 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ze moeten zelfs verplicht meisjeskleren dragen en met hoge meisjesstem spreken. Echt waar.
Dit wist ik nog niet. Schokkend.quote:
Ja, dat dacht ik al hoor. Ik heb echt nog nooit een vrouw vuurwerk af zien steken (sterretjes daargelaten)quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Nee joh, dat verzin ik gewoon terplekke.
SP en paars haar.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klinkt als een SP bijeenkomst.
Ja dat komt omdat er steeds meer immigranten als kappers werken die bakken er niks van.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
SP en paars haar.Die zullen eerder voor rood haar gaan.
Tijd die we nooit meer terugkrijgenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:17 schreef LeerGierige het volgende:
Wat voor incel artikel heb ik nu weer gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |