Sterker nog, iedereen met een A in z'n naam per direct opdonderen, want dat lijkt teveel op Azië.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grenzen dicht. Geen AZiaten er meer in. AZiaten die hier zijn er uit.
De paniek is begonnen. Ik bedoel Paniek. Met een hoofdletter P.
Volgens mij is dat discriminatie. Ik ben serieus, je kunt hier voor opgepakt worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Grenzen dicht. Geen AZiaten er meer in. AZiaten die hier zijn er uit.
De paniek is begonnen. Ik bedoel Paniek. Met een hoofdletter P.
Mag ik hopen. Een BH is express 'luchtig' om om zweet te voorkomen. Dat werkt voor geen meter tegen een virus.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van de BH even gevraagd aan iemand uit China en die was wel duidelijk dat het een grap was
Moeten alle Chinezen maar veganist worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:31 schreef myShizzle het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)ovince-idUSL4N2A10GC
H5N1 vogelgriepje erbij, gaat lekker
Op zich helpt het, maar een speciaal masker is beter. Bijna alles werkt wel. We hebben niet voor niets neushaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mag ik hopen. Een BH is express 'luchtig' om om zweet te voorkomen. Dat werkt voor geen meter tegen een virus.
Az Alkmaar, AZiaten. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, iedereen met een A in z'n naam per direct opdonderen, want dat lijkt teveel op Azië.
Volgens mij willen de stellen dat niet, maar de regering.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:34 schreef Idisrom het volgende:
Ik hoor net op het Radio-1-nieuwsbulletin, dat veel Chinese stellen hun beoogde bruiloft op 02-02-2020 willen uitstellen.
quote:De Chinese overheid vraagt stellen met trouwplannen deze voorlopig uit te stellen, om zo verspreiding van het nieuwe coronavirus 2019-nCoV te voorkomen, schrijft AFP zaterdag. Ook wordt een beroep gedaan op families om begrafenissen kort te houden.
En welke definitie van Azië hanteren we? Want officieel begint dat al ergens in Turkije.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sterker nog, iedereen met een A in z'n naam per direct opdonderen, want dat lijkt teveel op Azië.
Ja, ben al sinds jaar en dag AZ liefhebber. Dus was een bewustjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:34 schreef Djnormandy het volgende:
[..]
Az Alkmaar, AZiaten. Komt wel erg dichtbij zo.
Dat was gister ook, maar later haalde de dooien toch weer in. Via de rechterbaan en zonder knipperlichtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:28 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Total Recovered
287
Total Deaths
259
Aan de positieve kant nu zegt men dat er meer genezen zijn van het virus dan overledenen.
Geen idee, maar hij had het over heel Azië, dus ik neem aan ook Armenië enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En welke definitie van Azië hanteren we? Want officieel begint dat al ergens in Turkije.
Ja, Lili en Howick als eersten er weer uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij had het over heel Azië, dus ik neem aan ook Armenië enzo.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:37 schreef Benger het volgende:
[..]
Ja, Lili en Howick als eersten er weer uit.
Nou in dat geval komt m'n vriendin ook uit Azië. En een A in de naam. En nu zit ze hier ook nog eens een cup noodles te eten.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij had het over heel Azië, dus ik neem aan ook Armenië enzo.
Optiefen ermee ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 16:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou in dat geval komt m'n vriendin ook uit Azië. En een A in de naam. En nu zit ze hier ook nog een cup noodles te eten.
Zo maar uitzwaaien op Schiphol.
Ja, of ze op zn minst een herkenningsteken op de kleding geven, zodat we kunnen zien dat het echt Aziaten zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |