Gewoon haargroei overalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:56 schreef UitStraling het volgende: Was trouwens de eerste keer dat ik iemand ken die een vaginale kapper heeft, sindsdien ken ik er iets van vijf
Zal wel een 2020 dingetje zijn.
Gofferquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gewoon haargroei overal
Meeste soort broeken hoef je toch helemaal niet te strijken. Als je die vanuit de wasmachine direct ophangt aan de pijpen trekken ze vanzelf wel weer strak.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overhemden en shirts moet ik sowieso strijken. Bepaalde broeken ook.
Gaat nooit een hobby worden van me.
Ik heb gisteren de film Jumanji deel 2 gezien, kwam dit nummer ook in voor. Natuurlijk moest ik headbangenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Gewoon haargroei overal
Slim fitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meeste soort broeken hoef je toch helemaal niet te strijken. Als je die vanuit de wasmachine direct ophangt aan de pijpen trekken ze vanzelf wel weer strak.
Ja goed stukje is dat erin hequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de film Jumanji deel 2 gezien, kwam dit nummer ook in voor. Natuurlijk moest ik headbangen![]()
Wel dé uitvinding sinds de stringquote:
Die ziet er niet slecht uit idd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja goed stukje is dat erin he![]()
![]()
![]()
Goed passend en lekker![]()
Actrice die er in zit en in Dr. Who Amy Pond speelt is ook lekker trouwens. Het ís dat ik hetero as fuck ben.
Niet te verwarren met hetero ass fuck overigens
Ik ben te oud voor strings. Gelukkig hoeft dat ook niet meer tegenwoordig, veel mooier ondergoed beschikbaarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel dé uitvinding sinds de string
Kijk nouquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ziet er niet slecht uit idd.
Moest wel even zoeken, want ik heb nooit Dr WHo gezien![]()
Niet alleen destijds, vreselijk nep ja. Maar dit nummer is wel lekkahquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Ik vond Guns N Roses destijds zo fucking nep, haarlak-kitsch en verwijfd, heb ze pas later een beetje kunnen verteren.
Op welk element in dat plaatje slaan die enthousiaste smileys?quote:
Daar wil ik mijn angel wel in steken ja..quote:
Beetje hardrock voor mensen die eigenlijk niet van hardrock houden maar van Mariah Carey en Toto.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet alleen destijds, vreselijk nep ja. Maar dit nummer is wel lekkah
Zo denk ik over Bon Joviquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hardrock voor mensen die eigenlijk niet van hardrock houden maar van Mariah Carey en Toto.
Leuke kledingquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welk element in dat plaatje slaan die enthousiaste smileys?
In de zomer af en toe; maar het is geen Miami Vicequote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij draagt linnen broeken?
* Molo ziet een Mambo nr. 5 achtige Miami Vice meneer voor zich
Dacht even dat je mij aan het beschrijven was.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuke kleding
Beetje stoer, beetje sexy, beetje meisjesachtig.
Prachtig rood haar.
Ondeugend hoofd
Mooi lijf én mooi koppie.
En buiten dit, erg grappig mens met zelfspot
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat is een chino?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de zomer af en toe; maar het is geen Miami Vice![]()
Normaal draag ik chino's en als het iets formeler moet pantalons. Heb vorig jaar voor het eerst in heel lange tijd weer een spijkerbroek gekocht.
In chinoquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht even dat je mij aan het beschrijven was.
Een tip, koop altijd een spijkerbroek rond de 300-350 euro, kun je het niet betalen spaar er dan voor en koop er maar een.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de zomer af en toe; maar het is geen Miami Vice![]()
Normaal draag ik chino's en als het iets formeler moet pantalons. Heb vorig jaar voor het eerst in heel lange tijd weer een spijkerbroek gekocht.
Zeker wat ze de laatste tijd maken, maar Bon Jovi en GNR zijn nog ergens wel hardrock, U2 komt daar nog niet eens in de buurt, ook niet met hun eerste albums.quote:
een broekquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat is een chino?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat is een chino?
Slim Fit broeken bij mannen vind ik alleen goed staan als ze beetje gespierde benen/goede kont hebben. Anders lijken ze al snel een ecto die nog in de puberteit moet komenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor strings. Gelukkig hoeft dat ook niet meer tegenwoordig, veel mooier ondergoed beschikbaar![]()
Maar slim fit bij mannen, damn
In Jumanji issie fantastisch, echt. Hij doet perfect Danny deVito na. Geweldig grappigquote:
Okee, kan. Ik ken haar verder nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuke kleding
Beetje stoer, beetje sexy, beetje meisjesachtig.
Prachtig rood haar.
Ondeugend hoofd
Mooi lijf én mooi koppie.
En buiten dit, erg grappig mens met zelfspot
Fake emoties, allemaalquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wat ze de laatste tijd maken, maar Bon Jovi en GNR zijn nog ergens wel hardrock, U2 komt daar nog niet eens in de buurt, ook niet met hun eerste albums.
Oh dat staat heel mooi ja. Zeker bij mannen met billenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ [url=https://lp.cosstores.com/app001prod?set=source[02_0791647_001_2],type[PRODUCT],device[hdpi],quality[80],ImageVersion[201908221555]&call=url[file:/product/zoom]]afbeelding[/url] ]
Ja, dat deed ie echt goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
In Jumanji issie fantastisch, echt. Hij doet perfect Danny deVito na. Geweldig grappig![]()
Ik doelde op de muziek, niet op Dwayne.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
In Jumanji issie fantastisch, echt. Hij doet perfect Danny deVito na. Geweldig grappig![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tip, koop altijd een spijkerbroek rond de 300-350 euro, kun je het niet betalen spaar er dan voor en koop er maar een.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat staat heel mooi ja. Zeker bij mannen met billen
Blur en Queenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Blur en Oasis en Queen en Freddy Fender en Genesis
Ik krijg echt moordneigingen van die gast.quote:
Helaas niet mijn celebrity look-a-like.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Molo het volgende:
Had een mega crush op Damon Albarn vroegah
Ik ga gewoon niet om met ecto's natuurlijk!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Slim Fit broeken bij mannen vind ik alleen goed staan als ze beetje gespierde benen/goede kont hebben. Anders lijken ze al snel een ecto die nog in de puberteit moet komen
Verschrikkelijke vent inderdaad. Maar de muziek is zo goed. Deel van zijn band treed wel nog op; dan ben je het gedoe kwijt en blijft de muziek over.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van die gast.
Owwwwwquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik doelde op de muziek, niet op Dwayne.Dwayne
Mijn held, wat doe jequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik krijg echt moordneigingen van die gast.
Weer met zo'n zeikerige zang?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent inderdaad. Maar de muziek is zo goed. Deel van zijn band treed wel nog op; dan ben je het gedoe kwijt en blijft de muziek over.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Molo het volgende:
Had een mega crush op Damon Albarn vroegah
Gewoon popmuziek, allemaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwwww![]()
![]()
![]()
Dacht al, epische vent vind ik het
Niet mooi, wel tof en grappig
Het liefst zijn mond afplakken, maar alle opnamen blijven bestaan, dus daar heb ik niks aan.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
de tijd dat ik echt dure spijkerbroeken kocht heb ik achter mij gelaten. Heb er nu een van A.P.C. en een van Uniqlo. Beiden zijn ze gewoon goed.
Had jij deze?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!
de tijd dat ik echt dure spijkerbroeken kocht heb ik achter mij gelaten. Heb er nu een van A.P.C. en een van Uniqlo. Beiden zijn ze gewoon goed.
Ten tijde van Torn was ik ook wel een beetje verliefd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen.
Ik vond vooral Natalie Imbruglia![]()
![]()
Ziet er trouwens nog steeds prima uit.
Zeg dat je mee wiebelt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het liefst zijn mond afplakken, maar alle opnamen blijven bestaan, dus daar heb ik niks aan.
Die is toch flink verbouwd?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen.
Ik vond vooral Natalie Imbruglia![]()
![]()
Ziet er trouwens nog steeds prima uit.
Jankwijf en jankmuziekquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ten tijde van Torn was ik ook wel een beetje verliefd.
Ik klik niet.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
Schotse en Engelse mannen, zwak voor, qua taal enzo.
Mits niet zwakbegaafd, dus dan blijft er gelukkig weinig over
Wel benieuwd of er volgende week nog wat van Brexit te merken is
Ik ben wel blij dat er komend jaar nog niets verandert qua reizen enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
Ik had plannen om te emigreren; die zijn om meerdere redenen niet doorgegaan helaas.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:21 schreef Molo het volgende:
Ik denk dat het daarna ook wel zal gaan meevallen allemaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat er komend jaar nog niets verandert qua reizen enzo.
Festivalsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n pub verwekt dus ik begrijp het maar al te goedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga op een vrijdag maar eens in een random pub kijken; dan begrijp je het wel.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had plannen om te emigreren; die zijn om meerdere redenen niet doorgegaan helaas.
Waarschijnlijk, maar met reeds geplande trip is het wel lekker dat je niet nog even een visum hoeft te regelen ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat het daarna ook wel zal gaan meevallen allemaal.
Wil op zich best een paspoort stempel halen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zou wel extreem zuur zijn geweest als dat wel het geval was geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar met reeds geplande trip is het wel lekker dat je niet nog even een visum hoeft te regelen ofzo.
Ze worden nu al bang hoor ik netquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Zo heb ik wel een teringhekel aan de Pet Shop Boys, als het ooit weer tot een oorlog komt tussen Engeland en Schotland trek ik mijn rokje aan en ga ik achter ze aan.
Mja, het hád gekund.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou wel extreem zuur zijn geweest als dat wel het geval was geweest
Maakte me vooral druk over mijn hond nog gewoon mee kon reizen, maar dat lijkt wel mee te vallen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wil op zich best een paspoort stempel halen.
Zit net te kijken maar verkeerd onthoudenquote:
Lange reistijd elke dag johquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werken in London; huisje in Cornwall/Devon
Was in de jaren 90 hélemaal tof als je dat aan had. En doorgaans als je IQ onder de 90 wasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie deze nu pas. Wat is dit voor (wan)smaak?
Je neemt je hond mee op vakantie?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maakte me vooral druk over mijn hond nog gewoon mee kon reizen, maar dat lijkt wel mee te vallen.
Uit China?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat wachten op pakjes. Volgende keer haal ik het wel weer op.
Toch niet uit China?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik haat wachten op pakjes. Volgende keer haal ik het wel weer op.
Vakantiehuisje daar natuurlijk; een voor de bank holiday weekendsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Lange reistijd elke dag joh
Ik kende iemand die vier dagen per week naar Londen City vloog vanuit Rotterdam. Was vaak sneller op zijn werk dan collega's die in Londen woonden
Ok, eens, dat is tofquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vakantiehuisje daar natuurlijk; een voor de bank holiday weekends
Ik neem mijn poes wel regelmatig mee eigenlijkquote:
Moet die niet eerst een maand in quarantaine?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem mijn poes wel regelmatig mee eigenlijk
Heb nu gedeeld ouderschap dus hij is meestal niet bij mij. Maar vroeger ging hij meestal gewoon mee op vakantie. Engeland en Scandinavië vond 'ie top.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je neemt je hond mee op vakantie?
Zag in Marokko een vrouw die haar kat mee had op reis, aan een riempje. Maar er liepen nogal veel zwerfkatten rond daar dus de kat was not amused. Die vrouw was alleen maar bezig telkens die kat weer uit haar nek te trekken.
Huehuehuequote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik neem mijn poes wel regelmatig mee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |