quote:Op zaterdag 8 februari 2020 06:46 schreef Peejtur het volgende:
Nou ik kan mij hier nu zeker melden. De streepjes zijn zichtbaar

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het dan al raak is!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 06:46 schreef Peejtur het volgende:
Nou ik kan mij hier nu zeker melden. De streepjes zijn zichtbaar

Hoe oud is de kleine nu bij jullie dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:52 schreef Peejtur het volgende:
Ja was iets sneller dan we verwacht hadden. Ja uiteraard stond het op de planning maar gingen er vanuit dat het weer ongeveer zo lang als bij onze kleine meid zou duren

11 maandjes. Bij 1e duurde het 1.5 jaar en nu bij 1e poging dus.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:56 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Hoe oud is de kleine nu bij jullie dan?

Morgen begint week 8. Donderdag is m'n eerste echo.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:17 schreef SQ het volgende:
Morgen 8 weken of morgen week 8?
Wanneer heb je je eerste echo?

Ik ben verantwoordelijk voor een afdeling met 95 mannen en 5 vrouwen. Voor ik het openbaar maak, moet er een werkbaar plan liggen om die 3 maanden te overbruggen. Dus eerst mijn leidinggevende, dan de 4 managers die aan mij rapporteren, dan de rest van het team. Er is wel 1 hele toffe dame op de afdeling die weet dat we 'actief proberen' en zij weet ook van het donortraject.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:02 schreef Nolita het volgende:
Gefeliciteerd peejtur!
Seven, heb je op een gegeven moment niet dat je het graag met collega’s wil delen? Ik vond het wel fijn dat ik er op een gegeven moment gewoon open over kon zijn.
Wel spannend, bijna de echo!

Nahhh, top! 3 weekjes, dan kan het aftellen beginnenquote:Op maandag 10 februari 2020 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gefeliciteerd peejtur![]()
Ik heb het gelijk na de 1e goede echo verteld. Ik heb een tijdelijk contract en wilde er gewoon open en eerlijk over zijn. En dat werd erg gewaardeerd! En contract is ook gewoon verlengd.
Hier 31 weken vandaag, wat gaat het hard! Nog 3 weken werken... 27 feb mijn laatste werkdag. Ben er ook echt aan toe, de hele dag opgevouwen achter een bureau zitten met mijn giga-buik is echt niet fijn meer.
Vrijdag controle gehad, alles helemaal prima, perfecte suikerwaarden, ijzer goed, bloeddruk 122/58, groeiecho binnen de curves en als bonus een anti-D injectie omdat ik als negatieveling wederom een postitief kind krijg. Over 3 weken weer controle, eerder vond ze niet nodig, want gaat gewoon prima en als er iets is, moest ik gewoon bellen.

4 maandenquote:Op maandag 10 februari 2020 21:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben verantwoordelijk voor een afdeling met 95 mannen en 5 vrouwen. Voor ik het openbaar maak, moet er een werkbaar plan liggen om die 3 maanden te overbruggen. Dus eerst mijn leidinggevende, dan de 4 managers die aan mij rapporteren, dan de rest van het team. Er is wel 1 hele toffe dame op de afdeling die weet dat we 'actief proberen' en zij weet ook van het donortraject.

Klopt, als je baby 6 weken is mag je officieel weer aan t werk.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:52 schreef Lemijn het volgende:
Ik wou ook al zeggen, ik mag hopen dat je 4 maanden thuis blijft! Al kan je geloof ik wettelijk de laatste maand ook later in stukjes opnemen.

Dat kan denk ik voor even, maar mensen willen zsm weten waar ze aan toe zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:52 schreef Lemijn het volgende:
Ik wou ook al zeggen, ik mag hopen dat je 4 maanden thuis blijft! Al kan je geloof ik wettelijk de laatste maand ook later in stukjes opnemen.
edit: en de toevoeging kan niet zijn 'er komt vervanging, jullie horen nog hoe/wie exact'?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |