Zou zeker kunnen hoor, maar las in dit topic dat het virus zo ontwikkelt. Dus ja geen idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon griep?
Die Mexicaanse griep-lijn is wel apart, eerst helemaal vlak en daarna schiet 'ie ineens omhoog.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe virus versus Swine Flu.
Even naar de huisarts gaan voor de zekerheid?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:20 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen hoor, maar las in dit topic dat het virus zo ontwikkelt. Dus ja geen idee.
In deze tijd van het jaar gaat de griep altijd rond.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:24 schreef Xenorium het volgende:
Onze hele familie heeft al sinds vorige week een griepje. Alleen geen koorts gehad, wel veel hoesten, schorre pijnlijke keel en een beetje bibberig en geen energie.
Volgens mij gaat de gewone griep ook goed rond, bijna iedereen proest en kucht.
De griep gaat het hele jaar door rond, alleen in de zomer minder hard door betere weerstand.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In deze tijd van het jaar gaat de griep altijd rond.
Al die doemdenkers hier
Laat ik die hypothese anders stellen. Waarom zitten ziekenhuizen opeens tjokvol. Terwijl dat voor 01-12-2019 niet het geval was. Dit is echt wel ietsjes meer dan een griepje.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 03:13 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Nee, kan vanalles zijn waardoor je immuunsysteem verslechterd is, bijvoorbeeld bij de 90 proefpersonen had meer dan de helft een aandoening, veel ervan diabetes bijvoorbeeld.
En ja ik geloof wel dat een groot deel van de mensen die in een ziekenhuis terecht komen (en dus als eerste gemonitord worden) al te maken hadden met kwalen of ouderdom. Dat weet ik natuurlijk niet zéker, maar daar lijkt me wel op nav de openbare cases.
Nederlandse ziekenhuizen? Vooral vanwege het enorme personeelstekort.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Laat ik die hypothese anders stellen. Waarom zitten ziekenhuizen opeens tjokvol. Terwijl dat voor 01-12-2019 niet het geval was.
Gewoon naar de huisarts gaan, Die heeft niet voor niks zo lang zitten studeren. Ook zielig als er dan nooit iemand komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:19 schreef Noordzijde het volgende:
Voelde me maandag en dinsdag niet lekker, keelpijn hoesten. Woensdag en donderdag kwam daar nog hoofdpijn nu. Nu koorts, ik maak me sowieso niet snel zorgen maar klinkt wel zorgwekkend.
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:Noordzijde
Je laat je gek maken. Net als de rest. Op de run gaan voor een groepje Aziaten in Egypte. Ook gezien en smakelijk om gelachen.
Hahahahaha, in China mafkees.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nederlandse ziekenhuizen? Vooral vanwege het enorme personeelstekort.
Ik zou mij pas echt zorgen maken als je gereisd hebt of met Chinezen contact hebt gehad die aan het reizen zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:20 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Zou zeker kunnen hoor, maar las in dit topic dat het virus zo ontwikkelt. Dus ja geen idee.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De griep gaat het hele jaar door rond, alleen in de zomer minder hard door betere weerstand.
Uitvaart al geregeld?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:19 schreef Noordzijde het volgende:
Voelde me maandag en dinsdag niet lekker, keelpijn hoesten. Woensdag en donderdag kwam daar nog hoofdpijn nu. Nu koorts, ik maak me sowieso niet snel zorgen maar klinkt wel zorgwekkend.
"Ja wat. Ze pakken zwarte Piet af en ook al het vuurwerk. En roken mag straks ook niet meer. Straks mag ik niet eens naar buiten. Kut regering. "quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Jah. 'DAT BEPAAL IK ZELF WEL OF IK NAAR BUITEN GA OF NIET!'
"Het heerst!"quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die doemdenkers hier
Exact. Ik was twee weken ook ziek/verkouden. Man deze week. We leven beiden nog.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die doemdenkers hier
De Spaanse Griep was toen al uitzonderlijk omdat het kon 'profiteren' van de zeer efficiente lange transportlijnen die nodig waren voor de Eerste Wereldoorlog. Zondat dat waren er toen ook niet zoveel doden geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:07 schreef Oud_student het volgende:
Dit natuurlijk. Vroeger rond 1914 waren er maar weinig mensen die reisden, de meeste mensen bleven gewoon in hun dorp of kwamen hooguit in naburige dorpen.
Nu reizen er enorm veel mensen met allerlei snelle transportmiddelen.
Als de Spaanse griep nu zou zijn uitgebroken dan was het aantal besmettingen gigantisch, maar misschien zou het aantal doden procentueel lager kunnen zijn wegens de medische vooruitgang.
Oh dat is wel slimquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:33 schreef Tjacka het volgende:
Ook ik ben een beetje aan het hoesten. Ik heb vorige week een Aziaat gezien en gisteren moest ik werken waar twaalf Aziaten aten. Ik heb maar even snel een uitvaartverzekering afgesloten jongens.
That's the spirit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:33 schreef Tjacka het volgende:
Ook ik ben een beetje aan het hoesten. Ik heb vorige week een Aziaat gezien en gisteren moest ik werken waar twaalf Aziaten aten. Ik heb maar even snel een uitvaartverzekering afgesloten jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |