Zondagquote:
Zal wel weer bloedheet wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De zomer wordt ook niks zeker
Hehequote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als ik een babietje hoor huilen slaat mijn moederinstinct op hol, ik wordt dan zenuwachtigmoet mij dan echt beheersen om mij niet met vreemden te gaan bemoeien.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel weer bloedheet worden
Dat went welquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HeheSoms is het ook goed om ze even te laten uithuilen (als er niks is dan)
Ik hou ze liever niet vast als ze nog zo klein zijn, wordt zenuwachtig dat ik het hoofdje niet goed ondersteun of zo
En dan mosselen eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo heet dat de zee gaat koken
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dev is ook niet in de buurt om te commanderen zeker
Ze ruiken ook zo lekker ❤️quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
HeheSoms is het ook goed om ze even te laten uithuilen (als er niks is dan)
Ik hou ze liever niet vast als ze nog zo klein zijn, wordt zenuwachtig dat ik het hoofdje niet goed ondersteun of zo
Vluchten kan niet meer...............quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Totdat je een luier moet verwisselen.quote:
Garnalen en kreeft voor het opscheppenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:07 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Met een bordje bij zee gaan zitten
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totdat je een luier moet verwisselen.
Ik breng de rosé mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Garnalen en kreeft voor het opscheppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |