jawel tochquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week weer geen Anouk en Ali? Dat verpest voor mij wel echt bijna het hele seizoen![]()
Vond de jury prima zoals het was.
Oh ik wist niet dat dit tijdelijk was...quote:
Oh godzijdankquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel toch
de vier leden zoals ze waren in het begin toch?
Oh ik vind dat ook hoor, ik denk zelfs dat onzekerheid iets kan toevoegen bij sommigen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik grapte wat, maar waarom zou haar onzekerheid als minpunt worden gezien? Dan kan ze genres zingen die meer aansluiten op haar persoonlijkheid denk ik dan.
In The Voice is een te grote attitude bij de live shows een handicap, NL houdt daar niet van en dat kost stemmersquote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:34 schreef IxCalypso het volgende:
Mensen (in het algemeen, dus niet zangers alleen) met een enorme attitude zijn soms ook onzeker , de rest kan masker/show zijn. En als ze dan een keer die onzekerheid toelaten of openbaar maken, doet dat vaak veel.
Tja attitude of écht zeker zijn van jezelf. Vind ik nogal een verschil.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In The Voice is een te grote attitude bij de live shows een handicap, NL houdt daar niet van en dat kost stemmers
Ik zie bij zowel Ziggy als CJ echt een lief karakter. Nul attitude.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Tja attitude of écht zeker zijn van jezelf. Vind ik nogal een verschil.
Ik denk dat bijvoorbeeld bij een CJ van deze avond veel mensen denken dat hij een attitude heeft (bij Ziggy ook bijvoorbeeld) terwijl ik denk dat juist deze mensen een combinatie zijn van zeker en onzeker.
Dat zie ik ook, maar op de een of andere manier zien anderen dat vaak niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie bij zowel Ziggy als CJ echt een lief karakter. Nul attitude.
Gewoon jongens die graag optreden, theatraal doen, vol gas gaan. Bepaalde smaak in zang en dans. En zelf zijn ze superlief en met een kwetsbare binnenkant.
Anouk zei over Ziggy toch ook dat hij echt een goed mens is oid.
Nee helaas, we mogen de komende weken genieten van zijn hoofd terwijl hij daar zit in de wetenschap dat 90% van de kijkers hem weg wilt hebbenquote:
Als dat een attitude is, hoe zien ze een meisje als Fatima Zohra dan, die met handgebaartjes en houding een sterk optreden geeft?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zie ik ook, maar op de een of andere manier zien anderen dat vaak niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |